Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Grondlegger van de klaplongstamp.


Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hekzitter schreef:
klapstoel schreef:


En ik maar proberen gewoon undacovah te blijven... :lol:


Gvd nee, ben jij dat? :lol: held eerste klas. Grondlegger van de klaplongstamp.


Is het, is het, is het. De Job??? Wanneer plaats je weer wat op je fb, fan van het eerste uur :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het maar een bout line-up. Toch staan er op elke stage wel een paar artiesten die ik interessant vind. Ga er niet vanuit dat ze allemaal overlappen, dus gewoon aanwezig. Als de timetable een beetje gunstig is, dan kan 't best een heel dik feest worden. Hoop alleen dat ze dit keer wat meer area's open laten tot aan het eind. Geen zin om noodgedwongen platgedrukt te worden bij G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Plus het feit dat de show en aankleding alleen al zorgen voor de garantie voor een meters vet festival. Dat wordt tussen de reacties door soms vergeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Is het, is het, is het. De Job??? Wanneer plaats je weer wat op je fb, fan van het eerste uur :cool:


Zeg maar gewoon job hoor haha. Als het komt dan komt het. Ben officieel niet echt beheerder van de pagina. Dat doen vrienden van mij, maar die gaan bijna nooit meer naar feesten en het is nou niet echt super tof om 40
Miljoen views online te hebben en op dumpert te staan als je docent bent haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
sonnebloem schreef:
het is nou niet echt super tof om 40
Miljoen views online te hebben en op dumpert te staan als je docent bent haha


Haha juist wel joh, zo pak je het respect van die kinders tegenwoordig :lol:
'
btw, bijna 38 berichten per dag, kudo's :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
btw, bijna 38 berichten per dag, kudo's :cool:


Het is maar goed dat ik geen account heb vanaf afgelopen maandag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Job :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
sonnebloem schreef:
het is nou niet echt super tof om 40
Miljoen views online te hebben en op dumpert te staan als je docent bent haha


Haha juist wel joh, zo pak je het respect van die kinders tegenwoordig :lol:
'
btw, bijna 38 berichten per dag, kudo's :cool:


Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Gelukkig een kaartje voor de zondag gekocht maar ik ga gewoon genieten en uit me plaat! Snap dat mensen ontevreden zijn, maar vind het wel een beetje het overnemen van elkaar. Althans, zo lijkt het. Je kunt je artiesten toch uitzoeken en daar naartoe gaan? Word al depressief als ik sommige reacties lees.. Man man man.

We zijn inderdaad veel te veel verwend in Nederland, maar 1 ding is zeker: 'Ik ga me prima vermaken!'

:yay: :yay:

Gelukkig zijn er nog meer mensen met deze instelling op het forum :loving: :)


Al dat gelul over de line-up.. Moet iedereen hetzelfde zeggen? Gewoon een mooi feestje maken toch!
#GoedGoan! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:


Kunnen de moderators niet een "de Job" ondeschrift voor je regelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer de timelable ongeveer bekend gemaakt gaat worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
sonnebloem schreef:
Is het, is het, is het. De Job??? Wanneer plaats je weer wat op je fb, fan van het eerste uur :cool:


Zeg maar gewoon job hoor haha. Als het komt dan komt het. Ben officieel niet echt beheerder van de pagina. Dat doen vrienden van mij, maar die gaan bijna nooit meer naar feesten en het is nou niet echt super tof om 40
Miljoen views online te hebben en op dumpert te staan als je docent bent haha


Haha baas! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Weet iemand wanneer de timelable ongeveer bekend gemaakt gaat worden?


Week voor het festival, of zelfs de woensdag ervoor pas. Zijn ze nooit zo vroeg mee bij Intents :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Weet iemand wanneer de timelable ongeveer bekend gemaakt gaat worden?


Week voor het festival, of zelfs de woensdag ervoor pas. Zijn ze nooit zo vroeg mee bij Intents :P


Ah jammer. Vind dat toch altijd wel super vet om dat al vast in te gaan plannen voor mezelf. Krijg dan altijd al zo'n festival gevoel.. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 17:41 
 
Hardtraxx Elite

Lekkere line-up opzich, jammer dat er weinig Theracords / Spoontech staat... Heb jammer genoeg al 1 รก 2 jaar niets meer met de RAW van Adaro, Digital Punk, Crypsis etc.

Ik kijk vooral uit naar PN Live, vrijdag gearboksen, zaterdag denk ik vooral Fanaticz, maar wil ook wel wat afwisseling dus dat zien we daar dan wel, en zondag vooral Relive :D. Zin in! Kijk alleen weer zo erg op tegen het kamperen, maar goed dat moet 'k maar voor lief nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:


De nieuwe generatie is in goede handen. Ik heb terug hoop voor de toekomst. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 01:34 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:


De nieuwe generatie is in goede handen. Ik heb terug hoop voor de toekomst. :D

Nu nog een filmpje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Vorig jaar wel veel respect mee gehad. Mooi dat leerlingen warming up moesten doen op survivalkamp en er 40 leerlingen stonden te snoeien. Vond ik goud :lol:


De nieuwe generatie is in goede handen. Ik heb terug hoop voor de toekomst. :D

Nu nog een filmpje :D


Zou mij niets verbazen dat iemand dat gefilmd heeft, maar ik werk niet meer op die school haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Gaan we nog speculeren over wie het anthem maakt dit jaar? Vond het vorig jaar direct opvallend dat Hard Driver en Coone bovenaan op de artwork stonden. Dit jaar zijn dat Adaro & Digital Punk :whistle:


Brennan Heart poste vandaag op social media dat hij met een Athem bezig was. :thumbdown: hopen van niet.


Maar ik denk dat je met Digital punk gelijk hebt hij staat ook alle 3 de dagen in de line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff als dat waar is... echt man man wat moeten een adaro en een digital punk nou weer met een anthem. Laat dat over aan een Atmozfears, Phuture Noize of dbstf ofzo. Van die laatste naam zie ik vooral graag een anthem omdat ik altijd aan dbstf denk, als ik aan intents denk xd. Zomerse platen en intents is vrijwel altijd zonnig. Perfecte combi dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze Radical een anthem kunnen laten maken dan moet DP dat ook kunnen, hij heeft echt een paar geweldige melodieen in z'n tracks gehad de laatste tijd, dat kan nog best wel eens gaaf worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schat Radical wel wat hoger in dan Adaro en DP :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 00:44 
 
Hardtraxx Addict

Dan toe maar een anthem van brennan heart, want adaro en digital punk zie ik al helemaal niet zitten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Dan toe maar een anthem van brennan heart, want adaro en digital punk zie ik al helemaal niet zitten >.<


Vind dat anthem van Brennan Heart uit 2012 nog altijd een best gaaf anthem. Is de laatste jaren toch wel echt achteruit gegaan. Maar als digital punk & adaro een plaatje a la Everyday neerzetten vind ik dat best prima, maar dat zal waarschijnlijk niet.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten