Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Dan toe maar een anthem van brennan heart, want adaro en digital punk zie ik al helemaal niet zitten >.<

RoyAPO schreef:
Ik schat Radical wel wat hoger in dan Adaro en DP :P

RoyAPO schreef:
Pff als dat waar is... echt man man wat moeten een adaro en een digital punk nou weer met een anthem.


Mensen onderschatten Digital Punk best wel een beetje vind ik (m.u.v. Rickzel). Die gast heeft de afgelopen jaren echt wel een paar steengoede tracks neergezet met o.a. ook gewoon goede melodieën en tracks die imo anthem-waardig zijn. Ook met Public Enemies heeft hij wat mij betreft een goede verandering ondergaan ten opzichte van een jaar geleden. Die laatste tracks (Crowd's gotta mova, Qapital anthem, Come get me) vind ik gewoon dikke prima. Kritiek op adaro kan ik me nog enigszins in vinden, maar DP wordt al snel (imo onterecht) afgekeurd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Mensen onderschatten Digital Punk best wel een beetje vind ik (m.u.v. Rickzel).


jwzzzz

In combinatie met Adaro is het idd afwachten, maar er zijn een paar tracks geweest die je om de titel al bijna zou overslaan (Loud As Fuck bijvoorbeeld) die gewoon eigenlijk een steengoede climax hebben met een super goede melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf ook niet zo'n fan van Digital Punk maar hoop dat die ons positief verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nja, ze kunnen het echt niet maken om er dan zo'n DOOD EN VERDERF ALLES GO FUCK YOURSELF RAWCORE TO THE BONE track van te maken. Als ze het iets melodieuzer (wat ze echt wel kunnen, kijkend naar hun oudere werk) wordt zou het miss nog wel iets kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een melodie ala Protest of Indignation zou het nog wel iets kunnen worden. Maar goed, de anthems zijn al niet meer de speciale nummers, zoals ook al uit het defqon topic bleek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liefst zie ik gewoon geen anthem in een raw thema.
Die van vorig jaar (It's all in the game) en van 3 jaar terug (The Hunt) waren echt lekkere Anthem platen. Atmozfears zou de ideale kandidaat zijn wat dat betreft maar hoogstwaarschijnlijk worden het idd Adaro en DP
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In mijn ogen werd dat radical anthem niet bijzonder goed ontvangen. Zeker omdat ze dat jaar ook The Hunt opnieuw in de endshow stopte. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond het anthem van Radical wel echt heel bruut, maar volgens mij was lang niet iedereen het daar mee eens. Die van vorig jaar was overigens nog wel een stukje dikker :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Liefst zie ik gewoon geen anthem in een raw thema.

Dit dus eigenlijk. Vond het anthem van vorig jaar ook echt heel tof. Klonk bovendien ook nog eens best vernieuwend. Ik verwacht dit niet van Digital Punk en Adaro. Maar hopelijk kunnen ze ons verrassen en kan ik mijn afkeer voor die twee dj's wat temperen :P. Het zal alleen niets veranderen aan het feit dat dat soort raw niet meer voor mij is weggelegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Met een melodie ala Protest of Indignation zou het nog wel iets kunnen worden. Maar goed, de anthems zijn al niet meer de speciale nummers, zoals ook al uit het defqon topic bleek.

Noem je net een collab met rr :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja oke dat wel. :P Laatste solo van DP die me kon bevallen was het Supremacy anthem en daarvoor een hele tijd niks. Nou ja, we wachten af wat en wie het wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
In mijn ogen werd dat radical anthem niet bijzonder goed ontvangen. Zeker omdat ze dat jaar ook The Hunt opnieuw in de endshow stopte. :lol:


Dat was zo omdat we er toen voor hebben gekozen om alle Intents Festival Anthems in onze eindshow te verwerken zoals je hieronder kunt zien :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat was echt een dikke eindshow inderdaad! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents Festival schreef:
MeneerEend schreef:
In mijn ogen werd dat radical anthem niet bijzonder goed ontvangen. Zeker omdat ze dat jaar ook The Hunt opnieuw in de endshow stopte. :lol:


Dat was zo omdat we er toen voor hebben gekozen om alle Intents Festival Anthems in onze eindshow te verwerken zoals je hieronder kunt zien :)



Ik denk dat dit een van de vetste eindshows was die ik heb mogen bijwonen :loving:
Q-Dance lezen we mee, 15 jaar Defqon? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intents Festival schreef:
MeneerEend schreef:
In mijn ogen werd dat radical anthem niet bijzonder goed ontvangen. Zeker omdat ze dat jaar ook The Hunt opnieuw in de endshow stopte. :lol:


Dat was zo omdat we er toen voor hebben gekozen om alle Intents Festival Anthems in onze eindshow te verwerken zoals je hieronder kunt zien :)



Dit was heel leuk inderdaad. The Magical Mystery :clap: . Enige nadeel is dat het laatste uur altijd zo onnoemelijk druk is en er niet genoeg keuze is om eventueel ergens anders naartoe te gaan.

Desalniettemin erg benieuwd wat ze er dit jaar van gaan maken. Stages zijn hier altijd dik en dik in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Rickzel en Steven. Digital Punk heeft de laatste tijd vaak genoeg laten zien dat die wel sterke melodieuze platen kan maken. Adaro is een ander verhaal inderdaad, maar als ze daadwerkelijk het Intents anthem maken, verwacht ik niet dat er dood en verderf vocalen bij komen kijken. Zo wel, gaan we allemaal reageren a la Hardstylboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Yannick zegt, als ze het wel doen ben ik benieuwd wat er gebeurt op Facebook in bijvoorbeeld de comments. Alle rauwe soldiers zoals Melvin daargelaten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanmiddag weekend ticket gekocht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Digital Punk en Adaro posten allebei op instagram dat ze vandaag in de studio hebben gezeten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Digital Punk en Adaro posten allebei op instagram dat ze vandaag in de studio hebben gezeten :x


Iets á la Everyday zou ik helemaal niet erg vinden! :love: , maar verwacht niet zoveel echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Intents Festival schreef:
MeneerEend schreef:
In mijn ogen werd dat radical anthem niet bijzonder goed ontvangen. Zeker omdat ze dat jaar ook The Hunt opnieuw in de endshow stopte. :lol:


Dat was zo omdat we er toen voor hebben gekozen om alle Intents Festival Anthems in onze eindshow te verwerken zoals je hieronder kunt zien :)



Dit was heel leuk inderdaad. The Magical Mystery :clap: .


Dat moment vergeet ik niet weer, hey ze draaien magical mystery JA MAGICAL MYSTERY!!
wat een plaat pfff :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents Festival schreef:

Dat was zo omdat we er toen voor hebben gekozen om alle Intents Festival Anthems in onze eindshow te verwerken zoals je hieronder kunt zien :)




Een van de leukste eindshows die ik heb meegemaakt in mn leven, echt van genoten. Helaas was het in 2015 net als vorig jaar ook veel te druk. Vorig jaar was het al helemaal bizar.. vooraan heb je meestal nog wel de ruimte maar dan moet je je helemaal van achter naar voren door het publiek wurmen, eer dat je daar bent is de eindshow al afgelopen.

Hoop echt dat er dit jaar wat meer crowd control is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Intents Festival schreef:

Dat was zo omdat we er toen voor hebben gekozen om alle Intents Festival Anthems in onze eindshow te verwerken zoals je hieronder kunt zien :)




Een van de leukste eindshows die ik heb meegemaakt in mn leven, echt van genoten. Helaas was het in 2015 net als vorig jaar ook veel te druk. Vorig jaar was het al helemaal bizar.. vooraan heb je meestal nog wel de ruimte maar dan moet je je helemaal van achter naar voren door het publiek wurmen, eer dat je daar bent is de eindshow al afgelopen.

Hoop echt dat er dit jaar wat meer crowd control is..


Knokploegen die groepen raw-soldiers en hekzitters met schedelmaskers wegjagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:

Knokploegen die groepen raw-soldiers en hekzitters met schedelmaskers wegjagen.

Dat is niet eens een probleem wat mij betreft.. het zijn meer die mensen die hutje op mutje stilstaan, alleen maar lopen te filmen en geirriteerd raken als je uit je plaat gaat. Dan sta ik nog liever tussen 150 trommelende bezwete mondkapjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Irriteer me meer aan de mensen die het nodig vinden om door iedereen heen te beuken terwijl de eindshow is begonnen omdat ze elke keer weer naar een andere plek moeten lopen.

Wat doe je daar überhaupt als het je niet interesseert.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten