Marks schreef:
wootum schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vraag me dan echt af wat de gedachte erachter is van Kloontjes om hem te vragen.
Omdat Adaro nog altijd retepopulair is onder het grote publiek. Hier op HT niet, maar daar buiten wel.
Ach een paar jaar geleden was de Loudness stage op decibel onbegaanbaar omdat hardstyle-held Adaro eindelijk terugwas van weggeweest. Hele tijd dat gezeur is totaal onnodig. Jaren geleden was het hardstyle publiek ontevreden want headhunterz, wildstylez enz. waren veel te soft aan het draaien, komt teveel housepubliek bla bla (weggaan van headhunterz uit de scene is imo de beste beslissing - marketingtechnisch- die hij ooit heeft kunnen nemen
).
Nu is dat gat (wens naar hardere hardstyle) opgevuld met raw en lees je niks anders dan meningen over 12/13 kut raw, overal warface, radical enz. Het is ook nooit goed. En over 5 jaar gaan we met ze alle naar Raw classics feesten want daar wordt tenminste nog lekker doorgebeukt als 'vroeger'/de tijd van nu
.
Laat het anthem maar komen! Zijn bekend en ervaren in de hardstyle scene en ze weten er vast iets leuks van te maken. Daarbij is een anthem maar een anthem. Sorry ff klaaguurtje gehad
ik heb er iig zin in !!
Je eerste deel ben ik mee eens. Maar dat deel over dat het gat opgevuld word door raw en daar dan weer kritiek over is ben ik niet mee eens. De reden dat er kritiek is, is vanwege het feit dat het gros ervan een grote eenheidsworst is geworden en dat al die platen bijna niet meer van elkaar te onderscheiden zijn. De wens die was in tijden van headhunterz was inderdaad terug naar de oude tijd die ietsjes harder was, maar wel divers. De raw die je nu over het algemeen ziet is alles behalve divers. Alsook de wens dat harder en sneller is beter verhaaltje. Dit trekt een grote groep, maar nu zie je ook weer een gat ontstaan wat ook weer opgevuld word door artiesten als phuture noize, prefix & density, b-front etc. Hard maar wel melodieus en onderscheidend.
Daarbij zijn Adaro en Digital Punk inderdaad bekend en ervaren, maar zij kijken ook naar marketing technische dingen. Een plaat moet ook aanslaan bij het publiek, aangezien de line-up over het algemeen uit raw bestaat zal de plaat ook het grootste gedeelte een raw-plaat worden.