Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Hekzitter schreef:

Knokploegen die groepen raw-soldiers en hekzitters met schedelmaskers wegjagen.

Dat is niet eens een probleem wat mij betreft.. het zijn meer die mensen die hutje op mutje stilstaan, alleen maar lopen te filmen en geirriteerd raken als je uit je plaat gaat. Dan sta ik nog liever tussen 150 trommelende bezwete mondkapjes..


Ik had dat op defqon 5 jaar geleden... Wat een drama was dat. Was zo'n gast zijn eigen aftermovie aan het maken en ik was aan het snoeien en hij vond dat irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap inderdaad niet dat mensen daar dan gaan staan. Er worden video's gemaakt! Waarom zou iedereen in godsnaam gaan filmen? Dat vraag ik mezelf elke keer weer af. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, als je filmt, film dan juist dingen die wss niet in de aftermovie komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Snap inderdaad niet dat mensen daar dan gaan staan. Er worden video's gemaakt! Waarom zou iedereen In godsnaam gaan filmen? Dat vraag ik mezelf elke keer weer af. xd

Als ik iets film (wat ik niet zo veel doe) dan doe ik dat voornamelijk om iets in mijn snapverhaal of op insta te zetten. En mijn moeder vind het altijd leuk als ik wat filmpjes laat zien waar ik geweest ben, en hoe ik het beleefd heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Snap inderdaad niet dat mensen daar dan gaan staan. Er worden video's gemaakt! Waarom zou iedereen In godsnaam gaan filmen? Dat vraag ik mezelf elke keer weer af. xd

Als ik iets film (wat ik niet zo veel doe) dan doe ik dat voornamelijk om iets in mijn snapverhaal of op insta te zetten. En mijn moeder vind het altijd leuk als ik wat filmpjes laat zien waar ik geweest ben, en hoe ik het beleefd heb xd

Precies dit, maar je gaat niet een half uur lopen filmen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Snap inderdaad niet dat mensen daar dan gaan staan. Er worden video's gemaakt! Waarom zou iedereen In godsnaam gaan filmen? Dat vraag ik mezelf elke keer weer af. xd

Als ik iets film (wat ik niet zo veel doe) dan doe ik dat voornamelijk om iets in mijn snapverhaal of op insta te zetten. En mijn moeder vind het altijd leuk als ik wat filmpjes laat zien waar ik geweest ben, en hoe ik het beleefd heb xd

Precies dit, maar je gaat niet een half uur lopen filmen :/

Ik had eerst ook (zeker toen ik voor het eerst feesten en festivals bezocht) best vaak de neiging om iets te willen filmen of een lang stuk, maar ik weet inmiddels van mezelf dat ik z'n filmpje na afloop 1 x bekeek en daarna nooit meer xd. Nu laat ik het filmen van intro's, eindshows etc maar lekker over aan de camera mensen en sta ik zelf lekker te genieten ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een klein filmpje maken snap ik ook wel en moet ik ook wel even doen he. Of dit altijd verstandig is, is de volgende vraag. Vaak weet ik niet eens meer waarom ik dit gefilmd heb en waarom ik de camera niet even stil kan houden! xd

Gaat meer om de personen die dan bijna de complete eindshow aan het filmen zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem By adaro en digital punk confirmed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou mijn hart vast xd. Toch is het gewoon hartstikke onverdiend dat Adaro een anthem krijgt? Ik vraag me dan echt af wat de gedachte erachter is van Kloontjes om hem te vragen. Twee anthems voor DP is ook beetje teveel van het goede
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:50 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Zoals hierboven al vermeld zijn Digital Punk & Adaro de makers zijn van het Intents Festival 2017 Anthem!

Om dit Anthem te lanceren houden wij volgende week donderdag een 'Exclusive Anthem Release Party' op een geheime locatie in Oisterwijk! Dit feest is alleen voor een aantal gelukkige fans dus schrijf je nu in op http://intentsfestival.nl/anthemparty. Wie weet tot volgende week!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 uur lang het anthem op repeat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
2 uur lang het anthem op repeat?


Denk als je naar een 2 uur set van Digital Punk & Adaro moet luisteren dat je daar nog geeneens één losse track voor op repeat hoeft te zetten wil je hetzelfde effect bereiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik hou mijn hart vast xd. Toch is het gewoon hartstikke onverdiend dat Adaro een anthem krijgt? Ik vraag me dan echt af wat de gedachte erachter is van Kloontjes om hem te vragen. Twee anthems voor DP is ook beetje teveel van het goede


Ik kan me hier wel in vinden. Al staat dit natuurlijk wel langer vast. Kan voor mij alleen maar meevallen in ieder geval >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik vraag me dan echt af wat de gedachte erachter is van Kloontjes om hem te vragen.

Omdat Adaro nog altijd retepopulair is onder het grote publiek. Hier op HT niet, maar daar buiten wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vraag me dan echt af wat de gedachte erachter is van Kloontjes om hem te vragen.

Omdat Adaro nog altijd retepopulair is onder het grote publiek. Hier op HT niet, maar daar buiten wel.


Zou kunnen maar heb het idee dat dat al wel aardig is afgenomen de laatste jaren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook niet echt gecharmeerd van adaro & digital punk als anthem... lekker weer op de o zo populaire raw-trein. Maar naar mijn inziens kan het alleen maar meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Everyday was destijds een plaat wat zo een anthem kon zijn. Ik blijf hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh, niet enthousiast over deze anthemmakers. Hopelijk valt het mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Maar naar mijn inziens kan het alleen maar meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 23:38 
 
Hardtraxxer

Volgens Adaro zijn er overeenkomsten met Everyday.

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 07:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Hekzitter schreef:
Maar naar mijn inziens kan het alleen maar meevallen.

Geweldige motivatie voor keuze makers van een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Volgens Adaro zijn er overeenkomsten met Everyday.

Bron: FB

Juist ja, dat ze het maar gaan vergelijken met 1 van de beste nummers die ze gemaakt hebben. Heb dit vaker gehoord en dan was het resultaat meestal minder dan ik verwacht. Dus heb nu ook niet heel hoge verwachtingen. Maar meer dan een oké plaatje zal het niet gaan worden ben ik bang, gezien de anthems tegenwoordig en het huidige werk van DP en Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob schreef:
Zamble schreef:
Hekzitter schreef:
Maar naar mijn inziens kan het alleen maar meevallen.

Geweldige motivatie voor keuze makers van een anthem.


Reversed psychology at it's best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vraag me dan echt af wat de gedachte erachter is van Kloontjes om hem te vragen.

Omdat Adaro nog altijd retepopulair is onder het grote publiek. Hier op HT niet, maar daar buiten wel.


Ach een paar jaar geleden was de Loudness stage op decibel onbegaanbaar omdat hardstyle-held Adaro eindelijk terugwas van weggeweest. Hele tijd dat gezeur is totaal onnodig. Jaren geleden was het hardstyle publiek ontevreden want headhunterz, wildstylez enz. waren veel te soft aan het draaien, komt teveel housepubliek bla bla (weggaan van headhunterz uit de scene is imo de beste beslissing - marketingtechnisch- die hij ooit heeft kunnen nemen :D ).

Nu is dat gat (wens naar hardere hardstyle) opgevuld met raw en lees je niks anders dan meningen over 12/13 kut raw, overal warface, radical enz. Het is ook nooit goed. En over 5 jaar gaan we met ze alle naar Raw classics feesten want daar wordt tenminste nog lekker doorgebeukt als 'vroeger'/de tijd van nu :lol:.

Laat het anthem maar komen! Zijn bekend en ervaren in de hardstyle scene en ze weten er vast iets leuks van te maken. Daarbij is een anthem maar een anthem. Sorry ff klaaguurtje gehad :woot: :thumbsup: ik heb er iig zin in !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
wootum schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vraag me dan echt af wat de gedachte erachter is van Kloontjes om hem te vragen.

Omdat Adaro nog altijd retepopulair is onder het grote publiek. Hier op HT niet, maar daar buiten wel.


Ach een paar jaar geleden was de Loudness stage op decibel onbegaanbaar omdat hardstyle-held Adaro eindelijk terugwas van weggeweest. Hele tijd dat gezeur is totaal onnodig. Jaren geleden was het hardstyle publiek ontevreden want headhunterz, wildstylez enz. waren veel te soft aan het draaien, komt teveel housepubliek bla bla (weggaan van headhunterz uit de scene is imo de beste beslissing - marketingtechnisch- die hij ooit heeft kunnen nemen :D ).

Nu is dat gat (wens naar hardere hardstyle) opgevuld met raw en lees je niks anders dan meningen over 12/13 kut raw, overal warface, radical enz. Het is ook nooit goed. En over 5 jaar gaan we met ze alle naar Raw classics feesten want daar wordt tenminste nog lekker doorgebeukt als 'vroeger'/de tijd van nu :lol:.

Laat het anthem maar komen! Zijn bekend en ervaren in de hardstyle scene en ze weten er vast iets leuks van te maken. Daarbij is een anthem maar een anthem. Sorry ff klaaguurtje gehad :woot: :thumbsup: ik heb er iig zin in !!


Je eerste deel ben ik mee eens. Maar dat deel over dat het gat opgevuld word door raw en daar dan weer kritiek over is ben ik niet mee eens. De reden dat er kritiek is, is vanwege het feit dat het gros ervan een grote eenheidsworst is geworden en dat al die platen bijna niet meer van elkaar te onderscheiden zijn. De wens die was in tijden van headhunterz was inderdaad terug naar de oude tijd die ietsjes harder was, maar wel divers. De raw die je nu over het algemeen ziet is alles behalve divers. Alsook de wens dat harder en sneller is beter verhaaltje. Dit trekt een grote groep, maar nu zie je ook weer een gat ontstaan wat ook weer opgevuld word door artiesten als phuture noize, prefix & density, b-front etc. Hard maar wel melodieus en onderscheidend.

Daarbij zijn Adaro en Digital Punk inderdaad bekend en ervaren, maar zij kijken ook naar marketing technische dingen. Een plaat moet ook aanslaan bij het publiek, aangezien de line-up over het algemeen uit raw bestaat zal de plaat ook het grootste gedeelte een raw-plaat worden.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten