Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan alleen maar positief verrast worden. Ik verwacht er ook niet heel veel van maar heb zo af en toe toch wel een leuk plaatje gehoord van beide personen.

Gewoon niet te veel verwachten, dan komt het wellicht wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
aangezien de line-up over het algemeen uit raw bestaat zal de plaat ook het grootste gedeelte een raw-plaat worden.

Een beetje voorbarige aanname dit. Vorig jaar was een groot gedeelte van de line-up ook al Raw, maar toen was het toch een stevig maar ook melodisch anthem. Alhoewel Coone & Hard Driver natuurlijk ook meer mainstream artiesten zijn dan DP & Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Kan alleen maar positief verrast worden. Ik verwacht er ook niet heel veel van maar heb zo af en toe toch wel een leuk plaatje gehoord van beide personen.

Hier sluit ik mij bij aan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We zijn vanaf nu ook te vinden op Spotify! Hier kun je per area horen wat je ongeveer kunt verwachten tijdens Intents Festival. Voor de liefhebbers de linkjes:

Intents Festival Mainstage (Hardstyle)

https://open.spotify.com/user/intentsfe ... gr6mJeaVOl

Outrageous! (Freestyle)

https://open.spotify.com/user/intentsfe ... ADG9BI2F8S

Dynamite (Hardcore)

https://open.spotify.com/user/intentsfe ... nABKDNVxse

Fanaticz (RAW Hardstyle)

https://open.spotify.com/user/intentsfe ... CObdIakxMH

Relive (2005-2012 Hardstyle)

https://open.spotify.com/user/intentsfe ... hocBnTpRoi

In de aanloop naar Intents Festival gaan we natuurlijk nog een aantal leuke takeovers doen met artiesten die op een van de stages draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, die Relive playlist is wel echt heerlijk zeg. Als dat soort platen nou ook eens op die stage werden gedraaid gaat het helemaal goed komen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad een mooie playlist van de Relive. Ook meer dan de standaard hitjes uit die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Hekzitter schreef:
aangezien de line-up over het algemeen uit raw bestaat zal de plaat ook het grootste gedeelte een raw-plaat worden.

Een beetje voorbarige aanname dit. Vorig jaar was een groot gedeelte van de line-up ook al Raw, maar toen was het toch een stevig maar ook melodisch anthem. Alhoewel Coone & Hard Driver natuurlijk ook meer mainstream artiesten zijn dan DP & Adaro.


True, maar nu hebben we ook 2 andere anthemmakers. Bij de funfair of madness was ook het grootste gedeelte raw en maakte radical ook een anthem wat daar op neerkwam met als resultaat een grotendeels raw anthem. Nu ligt mijn hoop bij digital punk en adaro wel iets groter als toendestijds bij radical, maar we zullen het vanzelf wel horen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Thommy schreef:
Hekzitter schreef:
aangezien de line-up over het algemeen uit raw bestaat zal de plaat ook het grootste gedeelte een raw-plaat worden.

Een beetje voorbarige aanname dit. Vorig jaar was een groot gedeelte van de line-up ook al Raw, maar toen was het toch een stevig maar ook melodisch anthem. Alhoewel Coone & Hard Driver natuurlijk ook meer mainstream artiesten zijn dan DP & Adaro.


True, maar nu hebben we ook 2 andere anthemmakers. Bij de funfair of madness was ook het grootste gedeelte raw en maakte radical ook een anthem wat daar op neerkwam met als resultaat een grotendeels raw anthem. Nu ligt mijn hoop bij digital punk en adaro wel iets groter als toendestijds bij radical, maar we zullen het vanzelf wel horen lijkt me.


Er is nog hoop, Adaro en DP in een interview op Hard News:

Dit jaar hebben niemand minder dan Dj Adaro en Digital Punk de eer gekregen om het Intents Festival anthem te maken.

Jullie hebben beiden nog nooit een anthem voor een outdoor evenement/festival gemaakt. Waar denken jullie nu rekening mee te moeten houden?
“We vonden het belangrijkste dat het gevoel van Intents in de track zat, een zomers gevoel. Maar dan in een jasje wat ook bij Digital Punk en Adaro past. We hebben met Everyday een aantal jaar terug een zomerse plaat samen gemaakt en dit gevoel wilden we wederom in deze track hebben.”

“Het moest ook een echte anthem-feel hebben. In samenwerking met tekstschrijver Harald Bruijstens is ook het thema van het feest ‘Circus of Insanity’ op een hele dikke manier in de track verwerkt. We zijn super blij met het eindresultaat!”

En wat kan men verwachten van het anthem qua stijl, sound en geheel?
“Een zomerse plaat, met een stoere midintro die lekker doorbeukt en een uplifting melodie. We hebben veel tijd en aandacht aan de sound gegeven tot het voor ons perfect klonk. Voor ons gevoel hebben we het Intents gevoel muzikaal weten weer te geven, maar dan op onze manier.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat maar komen dat anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd. Zullen vanavond vast genoeg filmpjes online komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil
Horen
Nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals gemeld dus wel een redelijk melodieus anthem. Maar het is weer erg generiek allemaal en het kon zo in een normale plaat van hun thuis. Drama vergeleken met het unieke anthem van vorig jaar. Al zijn de melo en vocals wel geinig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/digital-punk-adaro-circus-of-insanity-t59183.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 21:54 
 
Hardtraxxer

komt toch niks meer in de buurt van the hunt van een paar jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met lage verwachtingen toch een lekker nummer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Eerste keer een weekend, hoe is jullie dit bevallen m.b.t. plaats, beveiliging, faciliteiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Eerste keer een weekend, hoe is jullie dit bevallen m.b.t. plaats, beveiliging, faciliteiten?


Beveiliging was vorig jaar bizar. Verhalen gehoord dat ze gewoon tenten zijn gaan doorzoeken zonder toestemming. Intents heeft wel gezegd dit te gaan aanpakken, dus we zullen zien.

Bereik was vorig jaar ook niet al te best, zo'n 1,5 a 2 uur over gedaan om met de pendelbus van Oisterwijk station naar het terrein te komen omdat het helemaal vast liep, weet niet hoe ze dat dit jaar gaan aanpakken.

Faciliteiten weet ik zo even niet meer.

Wel is 't zo dat wanneer het festival klaar is, het ook klaar is en er vrijwel helemaal niks meer te doen is op de camping. Vorig jaar mocht je niet eens rustig een muziekje op zetten of de security stond al weer op de stoep. Zelfs over de telefoon deden ze moeilijk over zeiden mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Hard4Us schreef:
Eerste keer een weekend, hoe is jullie dit bevallen m.b.t. plaats, beveiliging, faciliteiten?


Beveiliging was vorig jaar bizar. Verhalen gehoord dat ze gewoon tenten zijn gaan doorzoeken zonder toestemming. Intents heeft wel gezegd dit te gaan aanpakken, dus we zullen zien.

Bereik was vorig jaar ook niet al te best, zo'n 1,5 a 2 uur over gedaan om met de pendelbus van Oisterwijk station naar het terrein te komen omdat het helemaal vast liep, weet niet hoe ze dat dit jaar gaan aanpakken.

Faciliteiten weet ik zo even niet meer.

Wel is 't zo dat wanneer het festival klaar is, het ook klaar is en er vrijwel helemaal niks meer te doen is op de camping. Vorig jaar mocht je niet eens rustig een muziekje op zetten of de security stond al weer op de stoep. Zelfs over de telefoon deden ze moeilijk over zeiden mensen.

Dat laatste vind ik opzich niet erg want ik stoorde mij daar op defqon wel aan dat men zondag op maandag nacht nog dacht te moeten gaan blazen overal met muziek. Een keer is het ook klaar en wil ik wel rustig slapen zodat ik maandag in ieder geval uitgerust en zonder al te groot humeur mijn spul kan opruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dat laatste vind ik opzich niet erg want ik stoorde mij daar op defqon wel aan dat men zondag op maandag nacht nog dacht te moeten gaan blazen overal met muziek. Een keer is het ook klaar en wil ik wel rustig slapen zodat ik maandag in ieder geval uitgerust en zonder al te groot humeur mijn spul kan opruimen.


Daar heb je zeker gelijk in, hoeft van mij ook niet een hele nacht door. Maar wil altijd naderhand nog wel even zitten met een muziekje en even iedereens verhaal/beleving horen. Maar ook op vrijdag en zaterdag is 't zo dat het meteen afgelopen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pffff, vorig jaar was het echt niet leuk op die camping. Echt een stelletje nazi's, die beveiligers. Inderdaad tenten opentrekken zonder toestemming. Mensen die het campingterrein verlieten moesten ineens nog hun zakken legen. Die gasten waren volgens mij zelf hartstikke doorgesnoven.

En inderdaad als je even een muziekje op had stonden er meteen twee van die gasten om je heen. Niet even vriendelijk vragen, maar gewoon meteen focking chagrijnig te doen. Heeft mijn weekendbeleving wel een beetje verpest toen.

Ik snap best dat het rond een bepaalde tijd gewoon klaar moet zijn en als mensen echt harde muziek aan hebben staan dan is het prima als daar wat van gezegd wordt, maar kom op, een zacht muziekje om 1/2 uur 's nachts moet gewoon kunnen. Als je lekker wilt slapen moet je niet op zo'n camping gaan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:10 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wij zijn op zoek naar Hardcore DJ talent om op zaterdag 27 mei een dikke openingsset neer te zetten in de Dynamite area. Aanmelden kan hier: http://www.intentsfestival.nl/dj-contes ... e-hardcore

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents Festival schreef:
zaterdag 25 mei


Het is op de 27e dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:21 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Intents Festival schreef:
zaterdag 25 mei


Het is op de 27e dit jaar.


Oeps foutje, bedankt! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:41 
 
Hardtraxxer

Online stem contest :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe mee aan de dj contest, zouden jullie op mij willen stemmen? :$

http://www.intentsfestival.nl/dj-contes ... e/bionicle
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten