Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 03:04 
 
Hardtraxx Newbie

Dit was DefQon 1... Deze woorden zitten nog in me hoofd en nog doen ze pijn.
Weer een editie voorbij en wat voor 1:D. Het geluid was overal meesterlijk goed en volgens mij is iedereen wel verbrand door het super weer dat we hadden:).

Maar wat is jullie mening over de verschillende kleuren dit jaar?
Dit de mijne:

Red: Volledig mijn orientatie kwijt bij binnenkomst en de kaart zient. Geen mainstage rechts bij binnenkomst maar links op het nieuwe bijgekomen deel. De main was zeker een stuk kleiner dan vorig jaar maar de drakenkopen waren erg mooi. Het grasveld achterin was erg welkom om 's middags lekker op neer te ploffen. Het geluid was likkenbarend goed.

Blue: OMG!!! wat een bass kreeg je om je oren als je alleen al langs liep. Ik keek mijn ogen uit bij de eerste keer blue binnenstapend. Decoratie was echt zwaar in orde (al werd ik een beetje creepy van die mega ogen;) ). Dikke dikke + voor Blue

Brown: 1 van de kleinste tenten ieder jaar maar ook altijd afgeladen vol (zou de meester MC Villian hier iets mee te maken hebben?). Alleen binnen geweest om rare belgen te spotten (je moet toch wat op zo'n dag)

Grey: THRILLSEEKA!!! was 1 van de klappers die hier weer te horen was (Charly Lownoise & Mental Theo was weer erg lachen). Helaas werd het bij het eerste moment van zichtbare drukte meteen 45 graden binnen.

Orange: Alleen ff binnen geweest Mark Sherry. Zag er wel gezellig uit. Orange heart maar zeker niet het hart van het festival.

Green: Alleen in het begin (3 zweden en iemand die geen kaart kon lezen waren er binnen) en tijdens Luna ff geweest. Klein maar fijn.

Black: This is the sound of Noise Suppressor!! :D. ff lekker mee brullen maar daar hield het voor de rest wel mee op. Wat me opviel aan de tent was dat de messen aan het plafond absoluut niet naar beneden moest komen;).

Silver: AUW!! deden me oren. Sorry hoor maar wat een kut herrie. Alleen binnen geweest in het begin van de dag en toen waren er alleen vage duitsers te vinden (typische lui voor typische muziek;) ). De muziek stond zo hard dat je het vaak door Purple heen hoorde. Zwaar kut dus...

Purple: Het is al vaker gezegt in de fora hier maar wat is die Dailucia een lekker wijf zeg;). Erg gaaf dat het dit jaar buiten was met dit mooie weer. Werd alleen zeeziek van de los gestampte planken maar dat kan niet als een minpunt worden gerekend:D.

Zoals je ziet heb ik me vooral bezig gehouden met de Hardstyle (Volg je hart wordt altijd gezegt toch?). Al met al een super dag gehad vooral dankzij de hoge kwaliteit geluidsinstallaties.

Let op hé dit is mijn mening.
Laat nu die van jullie maar is weten.

Before they are erased, They strike back... SCRAP ATTACK

Groeten Erik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 04:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk verhaaltje! was zeker vet!!
maar bedoel je bij de Orange niet Mark SheRRy? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was overal super, eettentjes genoeg, super geregeld.
Had alleen wat meer barpersoneel gemogen, duurte soms een half uur voor je wat te drinken had.

En bij Blue stond het geluid hard :drool:. Deco was zeer nice.

Black vond ik ook wel vet, met die grote haaienbek waar de dj's in stonden, even geweest bij Weapon-X, toen hij Lost in Dreams draaide :love:

Verder best een tijdje op Purple geweest. Goeie stage, podium was wel fucking lelijk, je kon de dj's niet eens goed zien. Maar de rest was super, outdoor stage met goed geluid. Beat Providers draaiden zeer lekker en B-Front ook. d'Stylerz waren echt een aanfluiting, helaas voor de mannen.

Grey niet geweest, was zo ontzettend druk bij Mental Theo & Charly Lownoise, zijn we vast naar main gegaan.

Main, draken waren zeker wel vet gemaakt, met die lampen als ogen en het vuur uit zen neus. Die staart was ook sick vet met die vlammen die daar uit kwamen. Vind alleen dat ze em symetrisch hadden moeten maken, klinkt debiel, maar zo was het beetje een rommeltje. Vuurwerk was echt super, het stopte maar niet :love:.

Silver ook niet binnen geweest, maar hoorde vanaf de Purple al dikke terror voor bij komen, niks voor mij.

Oftewel veel bij Purple en Main geweest, heel even bij Blue, bij The Pitcher, Brennan Heart (15min) en Davide Sonar.

Geweldig feest! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Praktisch: Eettenten genoeg, overal chill plekken..
Geluid: Overal super! Behalve bij Purple, daar leek af en toe nog wel eens wat mis te gaan..

Vond de main stage wel dik, maar had toch wat meer verwacht. (te hoge verwachting wss)
Bij de meeste kleuren ben ik niet geweest.
Heb even gekeken bij Purple.. speciaal voor dstylerz, maar daar waren we snel weer weg na een aantal zieke fouten.

Blue: The Pitcher kreeg me zeker wakker! Stond eerst nog een beetje half slapend te chillen maar hij knalde 'm lekker zo op de vroege middag! Brennan Heart had de beste set van heel Defqon als je het mij vraagt. (heb natuurlijk niet alles gehoord) Ivan Carsten + Stephanie draaide ook wel lekker, maar we verplaatste halverwege naar Isaac.

Red: Aardig wat DJ's gezien! Isaac ging lekker, maar had ik ook meer van verwacht. Wildstylez draaide niet echt ziekelijk, TBY ook niet jammer genoeg.. DBSTF draaide zeker lekker! Alpha Twins hebben de #2 set van de dag voor mij! Noisecontrollers + DR opgegeven, was heel erg moeilijk.. maar dat was het dan echt weer waard in de blue. Stukje Prophet meegepakt nog, geen rocks?

Jammer gemist te hebben: A-lusion & Scope DJ, Endymion, Promo, Dana, Psyko Punkz, Tat&Zat.
Had de rest ook graag willen zien, ydr vs fj leek me ook erg dik, maar dat krijg je met zo'n groot feest :P

Overal: Geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ben alleen bij Blue en Main geweest, en toen we zaten te eten de Purple op de achtergrond.

Red: Was wel druk, maar toch heb ik me daar wel kunnen vermaken. Vooral helemaal op het einde nog even uit mn dak gegaan!

Blue: Op het begin bij The Pitcher en Ivan Carsten en Stephanie gestaan, daar ook wel goed uit mn dak kunnen gaan, alleen vond dat de main meer sfeer had.

eten was er ook goed te doen, ik heb mn buikje er wel goed rond gegeten, maar t was wel duur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erik schreef:
Silver: AUW!! deden me oren. Sorry hoor maar wat een kut herrie. Alleen binnen geweest in het begin van de dag en toen waren er alleen vage duitsers te vinden (typische lui voor typische muziek;) ). De muziek stond zo hard dat je het vaak door Purple heen hoorde. Zwaar kut dus...


Ik kan me zeer goed vinden in je stuk, alleen over Silver niet. Tussen 2 en 3 helemaal los gegaan op de Industrial en dat was echt megavet, en de sfeer dat er daar al zeer goed in! Voor de rest bijna alleen de hardstyle bezocht, maar even helemaal naar de tering gaan op deze shit was helemaal heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 17:51 
 
Hardtraxx Newbie

Prachtig feest. Veel stages gezien, green snel doorheen gelopen (en bier halen was daar toch niemand :P ). Orange kwamen we heel vaak langs maar meer als dat eigenlijk ook niet. Grey met Charly Lownoise en Mental Theo toch wel een van de hoogte punten naar mijn mening! Wat maakte die 2 er een feest van daarbinnen.

Nog even bij Unexist gekeken op silver, leuk voor even maar niet te lang. Purple vond ik een mooie stage, jammer dat de dj's niet goed te zien waren, zeker in het geval van Dailucia, oef :love: .

Blue heb ik veel meegemaakt van buiten de tent, lekker even uitrusten in de branding met de muziek van Blue, heerlijk.

Black met Evil Activities, Noize Suppressor en Endymion was leuk!

Afsluiting op de main met het vuurwerk en headhunterz bezorgde me kippenvel, prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grey: Niet bezocht, niet gehoord

Black: Niet bezocht en niet gehoord , helaas

Green: Niet eens gezien

Purple: Alleen in het begin met Atmosfearz ofzo gestaan. Die draaiden prima maar het geluid klonk niet zo geweldig vergeleken met de andere tenten.

Silver: mee mogen "genieten" toen we gingen eten. Allemachtig wat een misselijkmakende teringherrie die vanaf een afstand al pijn aan m'n oren deed. Niet aan mij besteed.

Orange: Even langsgelopen, zag er prima uit en geluid stond netjes.

Brown: Daar zat de sfeer goed in zeg, tent ging goed los en het geluid stond erg lekker. Villain liet zich vaak horen op een positieve manier. Ben er zelfs even blijven hangen hoewel het niet mijn ding is.

Blue: Godverdomme wat een geluid, niet normaal. De bass voelde je al van een behoorlijke afstand doordreunen en eenmaal in de tent bleek het geluid echt snoeihard aan te staan, maar ook erg zuiver. Zo hoort het ook. Je had veel ruimte om los te gaan, bij de bar werd je snel geholpen. Ook de DJ's die er draaiden waren toppie. Heb Brennan Heart, Davide Sonar, Dana, Frontliner en Tat n Zat bezocht, en ze waren stuk voor stuk super!

Red: Geluid was goed hoewel de bass wat onzuiver klonk, thema was mooi uitgewerkt maar de mainstage was vorig jaar toch een stuk imposanter. Werd over het algemeen redelijk gedraaid, alhoewel The Prophet en Technoboy verre van hun beste setjes draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 09:54 
 
Hardtraxxer

Pfoew... Jullie zijn wel veel op pad geweest allemaal zeg...

Ik ben om half 1 bij rood gaan staan en niet meer weg geweest daar.
Ja ff eten halen, maja da was om de hoek, ghehe.

Dus ja, het was rood wat de klok sloeg zeg ma! ;)
Wel meeeega verbrandt. Ben nu nog zo rood als een tomaatje! Haha...

Superrrr feestje dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 08:48 
 
Hardtraxxer

Ben dit jaar niet geweest na 3 vorige edities. Heb wel veel gelezen, gezien en gehoord van t festival.
Verslag dat je gemaakt hebt is zeer uitgebried en eigenlijk niet anders dan jaren dat ik ben geweest (de ligging van de area's daar gelaten). Persoonlijk vond ik de main er minder uitzien. Misschien dat ze hier enigszinds op bezuinigd hebben want ik heb ook gelezen dat het over het algemeen beter was aangekleed dan het vorig jaar.
Blue is standaard goed en dik geluid. Daar hebben ze altijd de goede afstelling te pakken en heeft in mijn ogen ook de beste sfeer (voor hardstyle dan).
Zoals hierboven al beschreven was de main smal en lang, net als het vorig jaar. Liever zie ik het breed en minder lang, maar goed.

Zo te lezen hebben jullie je allemaal vermaakt en dat is t belangrijkst!

Leuk om comments te lezen van bezoekers..

ltrz

De kleuren op defqon zijn niet altijd bijster goed aangegeven, weet niet hoe dat dit jaar was.....??!!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten