Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het concept is heel goed en zal vast wel doorgezet worden. Knock Out area op Decibel?


Lijkt me niet dat zoiets gaat komen. Elke area op decibel voegt wel een bepaalde stijl toe aan het festival. Knock out heeft wat dat betreft niet echt een eigen stijl. Euphoria en Loudness heb je daar al voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B2S kan wel leuk doen alsof het aan het euforische karakter van KO ligt, maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.

Feit is gewoon dat deze editie van KO gewoon totaal geen uniek concept bevatte. Het was gewoon een feest waarbij dj's samen zouden draaien, meer niet. De battles waren juist het unique selling point, en die zijn ze nu helemaal kwijt. Verder is deze editie ook gewoon erg zwak in de markt gezet (en de markt is al zo erg verzadigd..).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg zonde. Line up was echt sterk voor een euforisch feest. Maar zoals al eerder gezegd heeft het concept geen kracht meer zonder battles. Ik snap niet waarom ze dat weg gehaald hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt jammer dat ook dit concept weer de nek om wordt gedraaid door graaibeleid. Vorig jaar namelijk echt een monsternacht gehad! Voor mij het nr1 feest van 2015. Sfeer,sfeer,sfeer!

Helaas zag ik het met deze conceptverandering al wel aankomen dat het niet door zou gaan. Uit dit concept valt gewoon zoveel meer te halen dan dat ze de laatste jaren doen. Ze leunen teveel op de gevestigde namen.

Creëer eens wat originele en gedurfde battles en kies dj's waarvan je weet dat ze er moeite voor willen doen ipv een e-force, frontliner oid. Verhoog desnoods de fee voor de dj om iets speciaals te creëren voor deze nacht.

Zonder deze extra moeite wordt KO idd een feest zoals er al zoveel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit zo is te kijken op Partyflock, maar er is op die datum geen enkel ander hardstyle feest voor een wat groter publiek. Blijft dan toch een raar verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:08 
 
Hardtraxx Newbie

Echt waardeloos van B2S dat ze het hebben afgelast.
Had ontzettend veel zin in dit feest en in geen tijden zo´n vette line up gezien. :oh:
Ben ook raw fan, maar waar gaat dit heen met de hardstyle...
Of toch overkill aan feesten? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vernieling van het battle concept heeft ze ook de das om gedaan inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knock out got Knocked out. Zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft gewoon meerdere oorzaken. Kaartprijs, Euforische muziek, Battle concept dat naar de tering is geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godver had hier zo veel zin in, eindelijk een keer een euforisch feest en dan dit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:34 
 
Hardtraxxer

Ik geloof echt niet dat een vs concept iets had veranderd. Neilio ook btw een bericht op fb dat nederland niet meer hoofdstad van hardstyle is, maar raw. Ik ben het hier wel mee eens eerlijk gezegd. Maar goed je ziet ook elk weekend wel ergens een raw feest en nooit een euphoria like feestje. Economisch gezien toch een kwestie van vraag en aanbod. Ben bang dat dit weer nog meer voor raw zorgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zonde. Maar begrijpelijk, om dit nou de schuld van een andere stroming te geven vind ik wat ver gaan. Het hele concept en de marketing van het evenement is gewoon zwaar ondermaats geweest. B2S heeft bijna niks gedaan eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou tof zijn als A-artiesten uit de wat hardere hoekjes uit de scene met een zelfde soort mening over de teloorgang van de hardstyle een statement maken en een compleet euforische set draaien op een rauwe meuk-dood-hoek-je-neer-pus-uit-je-zweer stage. inb4 :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:47 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
De vernieling van het battle concept heeft ze ook de das om gedaan inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow, waren het geen battles meer? Maar dat is toch het hele ding? Haha zonder dat is het niets meer dan een simpel feestje zonder echt thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Was het niet vorig jaar dat de DJ's zelf promotiefilmpjes gingen maken in de vorm van een dis naar de tegenstander? Dat zorgde voor een gigantische boost qua populariteit, waarom hebben ze dit niet gewoon doorgezet i.c.m de battle's zelf? Ik heb het idee dat de organisatie er dit jaar gewoon met de pet na heeft gegooid, ik heb namelijk op af en toe een fototje na op facebook geen enkele vorm van promotie gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het waren nog wel battles, maar...

Adrenalize & Rebourne
Sound Rush & Cyber
Wildstylez & Demi Kanon
Bass Modulators & Code Black
Atmozfears & Audiotricz
Brennan Heart & Zatox
B-Front & Ran-D
Frequencerz & E-Force
Paul Elstak & Neophyte & Panic

...kan je weinig verrassend meer noemen he xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:03 
 
Hardtraxxer

Hoe kan je qua lineup zeggen dat het niet verassend is. Op moment van bekendmaking cyber, sound rush, adrenalize allemaal namen die niet standaard elk feest stonden. Daarnaast wat gevestigde namen lijkt mij niet verkeerd. Ik wijt dit aan het lage gehalte raw en slechte marketing. Steeds minder feesten zullen nu nog durven komen met een euphorische lineup en dat is zonde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Niemand heeft het hier over de line up...

Het gaat erom dat ze het concept overboord hebben gegooit en gewoon & setjes ervan hebben gemaakt in plaats van VS setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat het grootste probleem gewoon is dat het aanbod van feesten tegenwoordig veelste groot is, opzich kan dat wel goed gaan maar dit is een redelijk groot feest met een capaciteit van rond de 8000 ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik zit zo is te kijken op Partyflock, maar er is op die datum geen enkel ander hardstyle feest voor een wat groter publiek. Blijft dan toch een raar verhaal.
Ventrue schreef:
Ik denk dat het grootste probleem gewoon is dat het aanbod van feesten tegenwoordig veelste groot is, opzich kan dat wel goed gaan maar dit is een redelijk groot feest met een capaciteit van rond de 8000 ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk best blij dat b2s een keer hard op zijn bek gaat. Gemak wordt hard afgestraft en terecht!

Kijk decibel, dat was toch eigenlijk ook gewoon kut!? Gemakzucht ten top. Hoop dat ze inzien dat een paar dj's boeken, simpele stage neerzetten en was facebookberichten niet meer genoeg zijn.

Kijk naar de Clowntjes en Intents. Binnen 1 uur uitverkocht en dat met alleen maar nederlandse bezoekers. Waarom? Omdat de kwaliteit en inzet er vanaf druipt. Dat wordt gewoon beloond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:31 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Niemand heeft het hier over de line up...

Het gaat erom dat ze het concept overboord hebben gegooit en gewoon & setjes ervan hebben gemaakt in plaats van VS setjes

Volgens mij doelt hij op een niet verassende lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon een totaal niet interessante line-up.

Op Knock Out verwacht je gewoon Cyber vs Wildstylez, Audiofreq vs Noisecontrollers, B-Front vs Prefix & Density of Radical vs Thera

Mensen die normaal nooit samen zullen draaien, maar wat wel enigszins een samenhangend geheel kan worden. Dit is gewoon voorspelbare kut meuk (terwijl de artiesten an sich helemaal prima zijn, is gewoon echt het concept om zeep geholpen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:46 
 
Hardtraxx Addict

tomorrowworld gaat ook niet door en beatport staat in de verkoop. Dit kan geen toeval zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten