Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Knock Out Circuz 2016
Datum: 10-12-2016
Tijd: 15:00 - 00:00
Locatie: Sydney Showground
Leeftijd: 18+

Line-up:
Project One
Coone
Crisis Era
Gammer
Warface
Wasted Penguinz
Noisecontrollers
Max Enforcer
Tha Playah & Evil Activities
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er mensen van hier die hier toevallig naartoe gaan? Alleen gaan is op zich niet zo'n probleem maar met meer is natuurlijk gezelliger :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwah beetje ver man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Twijfel of ik met auto of ov ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er supercola?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, veel te veel buitenlanders
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Niet aanwezig, veel te veel buitenlanders


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Is er supercola?


Kijk Veronica, alles onderschept...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

optie is met de partybus vanaf Amsterdam :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 06:59 
 
Hardtraxxer

Ook echt wel dat ik hierheen ga~!!!!

Zoveel kippenvel van al jullie berichten of P1 @ Qlimax en van het 47x kijken van de aftermovie. :loving:

KAN NIET WACHTEN :yay: :yay:

En ergens had ik het al verwacht dat P1 hier zou komen.
De geruchten gingen al lang rond dat ze op Qlimax zouden komen, en ging hier ook vanuit.
Maar toen ik de poster van dit event zag, dacht ik, die vent heeft wel wat weg van Willem... het zou toch niet :woot:
En toen werd het bekend gemaakt, eerder dan de Qlimax act zelfs, en mijn geluk kon niet meer op!

Edit:
Iemand enig idee hoe de line-up eruit zal zien?
zelf denk ik;

Gammer 15-16
Crisis Era 16-17
Coone 17-18
Project One 18 - 18.45
Max Enforcer 18.45 - 19.45
Wasted Penguinz 19.45 - 21 (Album?)
Noisecontrollers 21 - 22
Warface 22 - 23
Tha Playah & Evil Activities 23 - 24

Vind de overstap van Noisecontrollers naar Warface wel groot, maar toch denk ik dat hij het beste dit in kan vullen ten opzichte van WP of Max.

Zal rond een uurtje of 16.30 binnen komen, half uurtje bier halen boel verkennen en mooi plekkie zoeken.
Heb helemaal niks met Gammer en denk dat Crisis Era ook nog bagger zal draaien voor al die vage rave chinezen. Ohh wat een ergenis is dat zeg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 07:03 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 09:16 
 
Hardtraxx Veteran

HSlovah schreef:
Ook echt wel dat ik hierheen ga~!!!!

Zoveel kippenvel van al jullie berichten of P1 @ Qlimax en van het 47x kijken van de aftermovie. :loving:

KAN NIET WACHTEN :yay: :yay:

En ergens had ik het al verwacht dat P1 hier zou komen.
De geruchten gingen al lang rond dat ze op Qlimax zouden komen, en ging hier ook vanuit.
Maar toen ik de poster van dit event zag, dacht ik, die vent heeft wel wat weg van Willem... het zou toch niet :woot:
En toen werd het bekend gemaakt, eerder dan de Qlimax act zelfs, en mijn geluk kon niet meer op!

Edit:
Iemand enig idee hoe de line-up eruit zal zien?
zelf denk ik;

Gammer 15-16
Crisis Era 16-17
Coone 17-18
Project One 18 - 18.45
Max Enforcer 18.45 - 19.45
Wasted Penguinz 19.45 - 21 (Album?)
Noisecontrollers 21 - 22
Warface 22 - 23
Tha Playah & Evil Activities 23 - 24

Vind de overstap van Noisecontrollers naar Warface wel groot, maar toch denk ik dat hij het beste dit in kan vullen ten opzichte van WP of Max.

Zal rond een uurtje of 16.30 binnen komen, half uurtje bier halen boel verkennen en mooi plekkie zoeken.
Heb helemaal niks met Gammer en denk dat Crisis Era ook nog bagger zal draaien voor al die vage rave chinezen. Ohh wat een ergenis is dat zeg....

Poeh Poeh ik zit in Australië maar wat een ergenis een stel Chinezen op een feest. Oh wacht ik behoor zelf ook tot de buitenlanders op dit feest.. -.- >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
vage rave chinezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

één uur P1, wel kicke
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://i.imgur.com/yG3LhkK.jpg

Dit is de TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
HSlovah schreef:
vage rave chinezen


Die schijnen nog erger te wezen dan fransen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel aan mij liggen, maar Gammer op die tijd wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zal wel aan mij liggen, maar Gammer op die tijd wat :lol:


Haha ik kende hem helemaal niet. Even snel opgezocht op Youtube. Wat een kermis muziek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een uur lang P1 -.- #jaloers
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Een uur lang P1 -.- #jaloers

Zie 't nu inderdaad. Bevalt me prima :thumbsup:

Wat die gammer betreft, verschrikkelijk.. Goede reden om even wat te gaan eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 03:16 
 
Hardtraxxer

Oii mate! Dit word een dagje genieten.
Over die Chinese people, die zijn behoorlijk irritant. Op Defqon Australia ook. Overal op de grond gaan zitten. Overal hun tassen maar neerleggen. En dan nog te beginnen over hun samurai arm zwaaiende dans moves. Nouja, ik ga ongetwijfeld heel hard genieten (met name P1).

Beetje jammer dat gammer er op dat tijdstip staat. Maar netzoals de mensen over Qlimax zeiden. Ff half uurtje bijkomen bij P1, beetje eten. En in dit geval opladen voor het geweld van warface en evil&playah
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 01:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, dit was me het feestje wel zeg! Was al vroeg binnen dus de hele set van crisis era gezien. Had ze nog nooit live gezien en weet nu waarom. Harddrop meuk en elk nummer voor de climax uitmixen. Niet mijn ding. Daarna Max Enforcer. Het begon al wat drukker te te worden in de zaal en het sfeertje zat er lekker in. Verder leuk setje met de gebruikelijke nummers. Eindelijk na Defqon Encore weer live gehoord :loving: Daarna Wasted Penguinz. Ben niet erg bekend met hun nieuwere werk maar kan het stijltje wel waarderen. Melancholia blijft wel echt een topper. Toen Noisecontrollers, ik keek erg uit naar deze set en dat was dan ook niet voor niets. Met Astral, solar, Spirit of the Hardstyle :loving: , Unite. Gewoon top. Ik heb zelf niet zo veel met Coone dus even naar de wc gegaan, drinken gehaald en achter in de zaal gekeken. Toen hij Spaceship er op gooide weer naar voren gelopen en daarna nog Rise of the celestials, shiverz en All in the game gehoord.

En toen was dan het moment waarvoor ik naar dit feest ben gekomen, Project One. En wat was het mooi. Als je volwassen mannen met tranen in de ogen ziet staan dan besef je je nog wel eens hoe veel zoiets los kan maken. Die kicks in its an edit gaan zo hard hé. En the zero hour.. Pff verder de hele set was gewoon genieten. Volgens mij heb ik nog nooit het gevoel gehad dat een uurtje op een feest zo snel voorbij ging. Echt heel tof dat ik dit hier mee heb mogen maken!

Na Project One kwam Gammer.. Voor de mensen die het niet kennen, houden zo :thumbup: goede reden om even wat drinken te halen en even wat rust te pakken. Na Gammer kwam Warface live. Leuk setje, ben niet heel erg bekend met zijn muziek maar 't klapte er flink op. Moet er trouwens wel ff bij zeggen dat sommige kicks van Project One harder gaan dan die van warface haha. Daarna Tha Playah en Evil Activities. Was al flink naar de kloten maar was dikke prima. Als je afsluit met Walking the Line ben je wat mij betreft een held.

Al met al dus een top feest gehad. Organisatorisch goed,alleen jammer dat ze geen kluisjes hadden. Lichtshow was echt super dik. Flinke bak lasers en het geluid was prima. Tijdens project one had ik het idee dat ze het geluid een flink stukje harder hadden gezet :D Alleen die Aziaten.. Ze zijn echt oprecht erger dan de Fransen en Italianen bij ons. Die gaan tenminste nog op de tribune ofzo zitten. Die Aziaten gaan gewoon midden in de zaal zitten :lol: ze kijken ook nergens naar en denken dat ze gewoon door je heen kunnen lopen. Los van dat, top feest maar waarschijnlijk niet tot volgend jaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 03:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanx voor het verslag, gaaf om te lezen dat P1 ook aan de andere kant van de aardbol zoveel los kan maken :D
Kun je ook zeggen wat ze extra hebben gedraaid t.o.v. Qlimax? Er was immers een kwartier extra tijd.
Zag op een filmpje dat ze echt bizar veel lasers hadden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 03:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, het duurde eerst al een paar minuten voordat de intro begon. Ik denk dat ze hem door de opwinding niet aan de praat kregen ofzo xd daarnaast had ik het idee dat ze wat langzamer doormixten dan op qlimax. Zou zo even geen nummer kunnen opnoemen die ze hier wel gedraaid hebben en niet op qlimax.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten