Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Op zaterdag 9 april 2011 zal de SilverDome wederom worden omgetoverd tot de battleground van de Hardstyle, want dan vindt de derde editie van Knock Out! plaats!

Never change a winning team... Ook dit jaar zal Knock Out! Weer helemaal in het teken staan van stevige en onvervalste battles. Artiesten gaan met elkaar de strijd aan en extremen worden opgezocht.

De voorverkoop start op zaterdag 29 januari om 13.00 uur. Kaarten kosten 40 euro en zijn te bestellen via http://tickets.b2s.nl

22:00 - 23:30 Digital Punk vs Waverider
23:30 - 01:00 Technoboy vs Stephanie
01:00 - 02:00 Noisecontrollers vs The Pitcher
02:00 - 03:00 Headhunterz vs Brennan Heart
03:00 - 04:00 Avio vs Josh & Wesz
04:00 - 05:00 Bioweapon vs.Toneshifterz
05:00 - 06:00 Psyko Punkz vs Deepack
06:00 - 07:00 B-Front vs Frontliner
Hosted by MC Villain

Kluisjes
Op Knock Out! bestaat de mogelijkheid tot het huren van kluisjes. Deze zijn te gebruiken om jassen, tassen en andere zaken in op te bergen. De borg bedraagt 5,00 euro, deze krijg je terug bij het inleveren van de sleutel. Het is niet mogelijk om tussendoor naar je kluisje te gaan.

Drugs
De organisatie conformeert zich aan het lokale beleid van de politie Zoetermeer. Dit is 'zero tolerance'. Pas op wat je meeneemt; er wordt zorgvuldig gevisiteerd onder toezicht van de politie.

Camera's
Het is toegestaan om tijdens Knock Out digitale (spiegelreflex) camera's meenaar binnen te nemen. Ook het meenemen van een filmcamera is toegestaan. Hier is dus geen persaanvraag voor nodig. Dit geldt echter niet voor professionele videoapparatuur.

Legitimatie
De minimumleeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan de bezoeker gevraagd worden zich te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen. Hou er rekening mee dat ook aan de bar om legitimatie gevraagd kan worden.

Rookbeleid
SilverDome is een locatie waarin niet gerookt mag worden. Helaas is roken alleen buiten in de rookarea mogelijk.

Auto & Parkeren
De SilverDome is per auto uitstekend te bereiken. Vanaf Den Haag/Amsterdam/Utrecht neem je de A12, en vervolgens neem je afslag 7 richting Zoetermeer/Pijnacker. Neem de afslag 'wildwaterbaan'. Je ziet de SilverDome nu recht voor je liggen. Er is voldoende parkeergelegenheid. Alle parkeerterreinen zijn geopend en het parkeren is bovendien gratis. Wees op tijd om drukte te voorkomen.

Carpoolen - Ride here, right now
Op Ride here maak je een carpooldate naar Knock Out! Schrijf je in, regel een carpooldate, bespaar geld en spaar ook nog eens het milieu. Onder de deelnemers verloot de organisatie 8 upgrades naar VIP. Maak dus snel een carpooldate want de inzittenden van twee volle carpoolauto's maken kans op deze VIP-upgrades.

Openbaar vervoer
De NS zorgt voor extra lange treinen in de aanloop naar het evenement vanaf de stations Den Haag Centraal en Utrecht Centraal naar station Zoetermeer. Na afloop van Knock out rijdt op zondagochtend vanaf station Zoetermeer om 7.15 uur een extra stoptrein naar Den Haag Centraal. Om 7.46 uur rijdt een extra Intercity naar Groningen/Leeuwarden, die zal stoppen in Gouda, Utrecht Centraal, Amersfoort, Zwolle en Assen. De extra treinen worden op station Zoetermeer omgeroepen en er hangen posters met een vermelding. Tussen station Zoetermeer en de SilverDome rijden pendelbussen.

Voor dit evenement kan gebruik worden gemaakt van het weekendretour (dus géén dagretour). Op station Zoetermeer vindt ingangscontrole plaats. Koop je treinkaartje vooraf bij één van de kaartautomaten op de NS stations. Ga goed voorbereid op reis! Raadpleeg het pdf-bestand met reismogelijkheden vanaf station Zoetermeer op zondagochtend. Of bekijk de reisplanner op http://www.ns.nl voor een compleet reisadvies.

Tickets
De ticketverkoop voor Knock out gaat erg hard. Als je verzekerd wilt zijn van een kaartje, bestel dan snel via http://tickets.b2s.nl.

Meer Knock Out? Ga dan naar de website http://www.b2s.nl/knockout2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwazig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ipv inqontrol hmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kutdatum! Een week naar Masters. Maar toch sowieso aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tegelijk met state of trance dus gaat hem niet worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
tegelijk met state of trance dus gaat hem niet worden :(

Ook al! Had eigenlijk weer rond deze tijd gewild, maar goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helaas gaat em toch niet worden, zit in Frankrijk dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan toch maar Masters? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dan toch maar Masters? xd

ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom op dezelfde datum als ASOT?!?!?! godver hier wou ik óók heen! geen IQ en geen KO voor mij in 2011 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Optie, maar denk dat deze maand toch wat te prijzig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 Minuten lopen. BAM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
tegelijk met state of trance dus gaat hem niet worden :(


Inderdaad, ze hadden geen slechtere datum kunnen kiezen voor mij, ook aanwezig op asot500 dus niet hier :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt dit uitverkocht voordat line-up bekend is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Reken maar van niet. Bij de vorige edities sowieso niet iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wacht de line up wel af en zie dan wel of ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 00:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

als de line up in orde is wordt het waarschijnlijk deze, en anders Loudness ;)
even kijken of Masters dan nog een optie is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie voor mij, valt voor mij precies in een "gat" wat In Qontrol achterlaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker in eigen stadje dus een doenertje. Nu maar hopen dat de line up enigszins op die van Loudness lijkt. Deze heb ik namelijk moeten missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is dit niet in maart. In maart is nog geen groot feest geplanned, behalve Pussy Lounge. Daar had makkelijk dit feest voor gekunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 01:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat ik tentamens heb in maart :D
Gewoon een maand lang volgas jonge :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 02:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, ik wou het volgend jaar wat rustiger aandoen met de feesten. Maar nu ik hier weer aan terugdenk dit jaar. Man wat een geslaagd feestje was het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Hmm, ik wou het volgend jaar wat rustiger aandoen met de feesten. Maar nu ik hier weer aan terugdenk dit jaar. Man wat een geslaagd feestje was het.


Mijn voornemen was juist in het eerste deel van het jaar zoveel mogelijk feesten pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 02:25 
 
Artiest

Vet feest, aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 04:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoeksemad schreef:
Hmm, ik wou het volgend jaar wat rustiger aandoen met de feesten. Maar nu ik hier weer aan terugdenk dit jaar. Man wat een geslaagd feestje was het.


Mijn voornemen was juist in het eerste deel van het jaar zoveel mogelijk feesten pakken :P

Mijn voornemen van afgelopen jaar was zoveel mogelijk feesten proberen te pakken. Is wel aardig gelukt :). Maarja ik wil een nieuwe auto ergens volgend jaar halen, dus moet ik de centjes gaan tellen en wegleggen ervoor.
1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten