Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
zin is erin :yay:


Duimen op droog weer. Met ze alle binnen staan wordt een heel krap namelijk.
Zou de kaartverkoop beetje goed gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Spobbertiet schreef:
zin is erin :yay:


Duimen op droog weer. Met ze alle binnen staan wordt een heel krap namelijk.
Zou de kaartverkoop beetje goed gaan?

Ben ik ook erg benieuwd naar, ik denk het wel aangezien het aantal Hardstyle liefhebbers tegenover het aantal Hardstyle feesten in deze regio best een verschil is denk ik dat er best wat mensen komen.
Erg benieuwd naar Freakshow :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Kevin-Raw schreef:
Spobbertiet schreef:
zin is erin :yay:


Duimen op droog weer. Met ze alle binnen staan wordt een heel krap namelijk.
Zou de kaartverkoop beetje goed gaan?

Ben ik ook erg benieuwd naar, ik denk het wel aangezien het aantal Hardstyle liefhebbers tegenover het aantal Hardstyle feesten in deze regio best een verschil is denk ik dat er best wat mensen komen.
Erg benieuwd naar Freakshow :drool:


Ja dat zeker, op mijn fb gaat 310 vrienden erheen xd Voel me populair.
Terrein heeft capaciteit voor bijna 5000 man. Week ervoor Q-base... We gaan het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoeveel fb vrienden heb jij wel niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 01:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Hoeveel fb vrienden heb jij wel niet?


900 "vrienden"
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt een misschien eerst namelijk naar Scheveningen- Katwijk is denk wel goed te doen met ov .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Dit wordt een misschien eerst namelijk naar Scheveningen- Katwijk is denk wel goed te doen met ov .


Is wel goed te doen met ov maar dan ben ik er maar 5 uur :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, ik antwoord ook altijd op mezelf! Ben ik gelukkig niet de enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AREA 1
12.00 – 13.30 The Resistance
13.30 – 15.00 Phuture Noize
15.00 – 16.00 Dark Pact
16.00 – 17.00 Digital Punk
17.00 – 18.00 Jack of Sound
18.00 – 19.15 B-Front
19.15 – 20.00 Exit Mind
20.00 – 21.30 High Voltage
21.30 – 23.00 Jason Payne

Hosted by Nolz

AREA 2
12.00 – 14.00 Infirium
14.00 – 15.30 Prefix & Density
15.30 – 17.00 Shellshock
17.00 – 18.30 The Geminizers
18.30 – 20.00 Requiem
20.00 – 21.30 Degos & Re-Done
21.30 – 23.00 Freakshow

Hosted by Livid

AREA 3
12.00 – 13.30 Randal
13.30 – 15.00 The Shade
15.00 – 16.30 Luminite
16.30 – 18.00 Neroz
18.00 – 19.00 D-Sturb
19.00 – 20.30 Sub Zero Project
20.30 – 22.00 Primefire
22.00 – 23.00 D-Verze
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet niet of ik van deze twee dingen ook heel vrolijk word trouwens:

Recyclebare Bekers
Op Loudfest werken we met recyclebare bekers. Bestel bij je eerste drankje een beker ter waarde van 1 credit. Je betaalt dan 1 credit voor je beker en 1 credit voor bijvoorbeeld een biertje. Bestel je vervolgens met je beker 1 bier? Dan betaal je 1 credit, alleen voor je drankje. Aan het einde van de dag lever je je beker weer in en krijg je 1 credit terug.

Cashless
Loudfest is een van de eerste festivals in Nederland dat compleet cashless is. Bij de entree van het festivalterrein krijg je een bandje waar je credits op kunt zetten. Dit kan met contant geld of PIN. Bij de horeca tenten kun je met de credits op je bandje afrekenen. Heb je aan het einde van de dag credits over? Dan kun je dit terugkrijgen via de refund button op deze website. Op de binnenkant van je bandje staat een code weergegeven, die je invult op de website. Het terugvragen van je credits is tot twee weken na het event mogelijk.

Op Tomorrowland zorgde dat cashless gebeuren wel voor een zware vertraging aan de bar :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Die bekers doen ze altijd daar :sick: iedereen bekertjes zoeken op de grond xd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Die bekers doen ze altijd daar :sick: iedereen bekertjes zoeken op de grond xd >.<


Hoe werkt dat dan precies? Bijv. als ik eerst een biertje neem en daarna cola wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Een keer was het een beker is een muntje waard dus dan vindje wel letterlijk muntjes op de grond, alleen om dat de hele party te doen xd

Vorige keer( en denk ook dit keer als ik t zo lees) geef je je vieze beker en krijg je gewoon een nieuwe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf? Wat een waardeloos systeem, ik hoef echt niet de heletijd met een bekertje in m'n klauwen te staan :P en als je dan een rondje haalt moet je eerst een rondje bekers ophalen? En als je twee biertjes wilt, moet je dan telkens twee bekertje bij je houden?

Vind het echt een heel onzinnig idee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Enige interessante is B-front in de line up dus dit wordt hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:26 
 
Hardtraxx Elite

Freakshow zelfde tijd als D-Verze :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Freakshow zelfde tijd als D-Verze :cry:


Baal ik ook van :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wtf? Wat een waardeloos systeem, ik hoef echt niet de heletijd met een bekertje in m'n klauwen te staan :P en als je dan een rondje haalt moet je eerst een rondje bekers ophalen? En als je twee biertjes wilt, moet je dan telkens twee bekertje bij je houden?

Vind het echt een heel onzinnig idee...


Idee komt niet vanuit B2S kan ik jullie melden. Altijd bij feesten bij Lijm&Cultuur hanteren ze deze "milieuvriendelijke" manier. Wat helemaaaaaal klote is.
Heel de tijd met je beker lopen, of steeds inleveren voor een muntje nadat die leeg is. Aan het eind van de dag allemaal mensen die gaan zoeken naar bekers op de grond om muntjes te verdienen.
In combinatie met het bandjes systeem is een drankje halen voor je groep vrienden helemaal kut. Ieder voor zich. Dus mega rijen aan de bar en veel gezeik.

Misschien een elastiek meenemen ofso waarmee je hem aan je broek hangt. Is er iemand creatief met andere ideeën. Anaal pluggen is ook een optie, maar ze zijn best groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wtf? Wat een waardeloos systeem, ik hoef echt niet de heletijd met een bekertje in m'n klauwen te staan :P en als je dan een rondje haalt moet je eerst een rondje bekers ophalen? En als je twee biertjes wilt, moet je dan telkens twee bekertje bij je houden?

Vind het echt een heel onzinnig idee...


Lekker kettingdrinken.

Bandjes vind ik ook maar klote want wij geven gewoon altijd muntjes aan degene die bier haalt, kan je ook een rondje overslaan of een keer iets pakken wat meer muntjes kost, wordt met die bandjes allemaal weer lastiger..


Zéér kleine kans dat ik ga, 2 maten geven 's avonds hun feest, en dan zou ik al tussen 19:00 en 19:30 weg moeten (en wss in m'n eentje moeten). Timetable zit wel mee dat ik dan B-Front, P&D en een deel van The Geminizers zou kunnen zien, maar denk alsnog niet dat ik ga. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou weetje, ik ga zelf niet eens, maar ik zit me nu al op te naaien om dat systeem haha. Voor mij is het feest al meteen een no-go als ik deze locatie zie staan vanaf nu. Ik lust nog wel eens een biertje op een feest namelijk :beer:

Vriend van me gaat wel, wens hem veel succes :P

en @ kettingdrinken, dat is bij Q-base redelijk gelukt, maar kan het niet iedereen aanraden. Die laatste om 6:45 was een beetje teveel van het goede :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me idd ook geen geweldig systeem van die bekertjes, maar ik vind de TT daarin tegen wel erg dik, alleen jammer dat Freakshow en D-Verze tegelijk zijn, voor de rest is alles een beetje zoals ik hoopte en een anderhalf uur Freakshow als afsluiter :drool: :drool: :drool:

<18:00 Rondjes lopen, Daarna B-front, Exit Mind, D&R en Freakshow.

Overigens wel netjes dat de credits die je op je bandje zet kan refunden via b2s zodat je nooit muntjes overhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 02:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nou weetje, ik ga zelf niet eens, maar ik zit me nu al op te naaien om dat systeem haha. Voor mij is het feest al meteen een no-go als ik deze locatie zie staan vanaf nu. Ik lust nog wel eens een biertje op een feest namelijk.

Inderdaad. Beetje als een hardstyle feest op gras of op een schots en scheve ondergrond. Of te veel mensen op een te kleine ruimte gepropt. Of een spekgladde ondergrond. Werkt allemaal niet zo goed met hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 09:30 
 
Hardtraxxer

Ik zit te denken om te gaan, de line up is wel dik en het is voor mij dichtbij. Moet alleen nog wat mensen vinden om mee te gaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 09:45 
 
Hardtraxxer

Syndicate hebben ze 't zelfde systeem met die bekertjes, alleen daar betaal je met bonnetjes a €1,00 p.s.
En je betaald 1 bonnetje borg voor je bekertje.
Werkt ideaal, eind van de avond nog steeds brandschone vloer.
Maar weet niet of dit nou zo ideaal omdat je ook nog eens zo'n bandjes systeem hebt.

Veel plezier voor de mensen die gaan!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten