Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt hier nog een editie van dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Komt hier nog een editie van dit jaar?


Als dat al zo is, dan hoop ik niet in dezelfde tijd. Meer dan genoeg feestjes al rond die tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 11:30 
 
Hardtraxxer

LeDuif schreef:
yannickvk schreef:
Komt hier nog een editie van dit jaar?


Als dat al zo is, dan hoop ik niet in dezelfde tijd. Meer dan genoeg feestjes al rond die tijd


Vriend van me had B2S erover gemaild of het nog kwam en B2s zei dat we in juli de social media in de gaten moesten houden, dus even afwachten. Werd trouwens niet bevestigd dat het dit jaar ook werd gehouden, kan dus net zo goed een bericht zijn waarom het niet doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dezelfde zaterdag als vorig jaar lijkt me inderdaad niet slim.
Tussen Q-Base en Supremacy en tegelijk met DTM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
LeDuif schreef:
yannickvk schreef:
Komt hier nog een editie van dit jaar?


Als dat al zo is, dan hoop ik niet in dezelfde tijd. Meer dan genoeg feestjes al rond die tijd


Vriend van me had B2S erover gemaild of het nog kwam en B2s zei dat we in juli de social media in de gaten moesten houden, dus even afwachten. Werd trouwens niet bevestigd dat het dit jaar ook werd gehouden, kan dus net zo goed een bericht zijn waarom het niet doorgaat.

Lijkt me eigenlijk niet dat het dit jaar nog een editie in zit, gezien de aankondiging vorig jaar al begin juni was. b2s kondigt haar evenementen veel eerder aan dan 2 maanden van te voren, ervan uitgaande dat het weer in hetzelfde weekend zou vallen. Dat kan ook bijna niet anders, want oktober zit weer te dicht tegen de Maasilo editie van Loudness aan. Vorig jaar was het in ieder geval wel uitverkocht, dus daar zal het vast niet aan liggen. Misschien toch het besef van een raw-evenement overkill op het moment? Plus dat, tenzij b2s een andere locatie heeft weten te regelen, ze denk ik niet nog een keer zin hebben gehad in gedoe met de gemeente Delft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou jammer zijn als hier geen volgende editie van zou komen. Ik was vorig jaar absoluut gegaan als ik wist dat er 1,5 uur sets werden gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag me toch wel af waarom dit niet nog een keer komt dit jaar. Vorig jaar was alles volgens mij goed verlopen dus de gemeente zou geen problemen op moeten leveren. Vond vorig jaar toch wel erg gaaf, zou zonde zijn als het niet terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Vraag me toch wel af waarom dit niet nog een keer komt dit jaar. Vorig jaar was alles volgens mij goed verlopen dus de gemeente zou geen problemen op moeten leveren. Vond vorig jaar toch wel erg gaaf, zou zonde zijn als het niet terugkomt.


Denk het niet want als ze hetzelfde weekend willen pakken is dat tegelijk met TM!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten