Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Mees-89 schreef:
Hekzitter schreef:
verhaal


Ik studeer dit jaar af in eventmanagement. Ik heb gedurende de afgelopen jaren werkzaamheden mogen doen bij verschillende grote organisaties. Wat heel tof is natuurlijk :). Redelijk ervaring in marketing. Maar ik ben echt enorm verbaasd over de keuzes van B2S de laatste jaren. Het is net alsof ze de aansluiting missen met hun doelgroep of zelfs niet eens weten wie hun doelgroep is...


Niet dat iemand het boeit, maar ik studeer momenteel ook af in marketing. Ook ik snap niets van hun werkwijzen omtrent het promoten rondom feesten en het hele doelgroep-verhaal. Wel verwacht ik dat de oorzaak hier simpelweg hun erg beperkte budget is voor dergelijke promotie. Of het simpelweg niet willen investeren hierin. Als dit niet verandert zal B2S het ongetwijfeld af gaan leggen tegen de andere tientallen aanbieders van vergelijkbare feesten á la Loudness.


Jep, helemaal eens. Ik vind het interessant om dit soort dingen te volgen en besteed ook veel aandacht aan het analyseren van verschillende organisaties en hun strategie :). Zojuist is Loudfest aangekondigd. Ben heel benieuwd met deze datum. Mei is echt een drukke periode
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Hekzitter schreef:
Na lange tijd toch besloten account aan te maken hiervoor aangezien ik hier toch al 4 jaar op kijk en veel hardtraxxers al ken. 2 edities Loudness mee mogen maken 2013 en van afgelopen zaterdag. Wat een dramatische achteruitgang heeft er in de afgelopen 4 jaar plaats gevonden met de hedendaagse scene?

Ik en mijn maten kwamen binnen bij Retaliation die er al vroeg het gas erop gooiden. Niet bekend met hun eigen platen, maar klonk allemaal niet verkeerd. Ben het overigens wel mee eens dat platen als pineapple, android, formula etc. Redelijk vroeg voor zo'n avond zijn, maar dat mocht de pret niet drukken.

Daarna prefix & density die een erg leuke set draaide (soundwaves :drool: ). Veel gesnoeid samen met Helicaze (vrijwel de hele avond gheghe). Hierna naar de andere zaal waar Tartaros draaide. Ook een vrij degelijke set, met wat onverwachte platen. Was blij dat hij anderhalf uur kreeg.
Daarna weer terug naar de andere zaal voor B-front. Wel een van de hoogte punten, maar toch wisselde hij wat pareltjes af met ondefinieerbare platen die ik niet binnen de b-front stijl vind passen. Wel props voor scary voices en fusion of sound.
Daarna Deetox, maar ik vind het maar een beetje net niet. Waar zij bij SuperSized Raw een super dikke set neerzette, viel die hier een beetje tegen, kan ook komen dat de vermoeidheid in kwam, maar dat terzijde.

Titan had ik samen met mijn maat geen zin in dus maar naar Apexx gegaan en die zette eigenlijk tegen alle verwachtingen in een best degelijke set. Veel onverwachte halve industrial platen dus dan maak je mij wel blij. Hierna Unkind. De enige set waar ik echt naar uit keek... Maar wat de neuk gebeurde daar. Alles is daar eigenlijk wel over gezegd, maar bij aggressive acts ben ik gewoon demonstratief op de grond gaan zitten nee schudden en huilen. Zoveel platen uit de spoontech stal die je kan draaien met een publiek wat 90% spoontech liefhebbers zijn, dan sla je de plank best wel mis. Om over het mixwerk, maar niet te spreken (maar dat kan je leren lijkt mij).

Kortom: Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ondanks de redelijke lage verwachtingen, was het ook gewoon best wel een tegenvaller. Hopelijk nemen ze daar een paar stagiaires aan uit de hardtraxx stal bij B2S (iemand die hier eventmanagement studeert ofzo??)


Ik studeer dit jaar af in eventmanagement. Ik heb gedurende de afgelopen jaren werkzaamheden mogen doen bij verschillende grote organisaties. Wat heel tof is natuurlijk :). Redelijk ervaring in marketing. Maar ik ben echt enorm verbaasd over de keuzes van B2S de laatste jaren. Het is net alsof ze de aansluiting missen met hun doelgroep of zelfs niet eens weten wie hun doelgroep is...


Ik zou zeggen. Grijp je kans! Make B2S great again! :clap: Zelfde valt te zeggen over knockout destijds. Er zitten daar mensen echt zwaar te joekelen, niet te zuinig. Kan natuurlijk ook zijn dat de geldpot van ID&T redelijk leeg was na het debacle met SFX en dat ze hierdoor geld hebben gespreid tussen Q-dance en B2S. Waar Q de grotere pot geld kreeg. Maarja het blijven vragen die tot nu toe onbeantwoord zullen blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 21:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
LOUDNESS! You were great once again!! Got alot of questions about my tracklist. Dunno if it's the correct order but it was something like this:

1. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
2. Sub Zero Project - The Project
3. Tartaros - Let The Beat Rock
4. B-Front & Phuture Noize - The Paradox
5. The Stunned Guys & DJ Paul - Thrillseeka (Wild Motherf_ckers Remix)
6. Crypsis - Damned
7. Tartaros - Party Starter
8. E-Force & Luna - Masterclass
9. Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls
10. Tartaros - Punk B_tch
11. Adaro & E-Force - Open the Gates (Public Enemies Remix)
12. The Machine & Tartaros - Clubs, Pubs & Parties
13. VINAI - The Wave (Sub Zero Project bootleg)
14. Warface & Titan - Sentinel
15. Zatox & Activator - Still Drunk (Tartaros Remix)
16. Radical Redemption - Wash Away
17. Tartaros - Wake The F_ck Up
18. Sub Sonik - Take Whats Mine
19. Regain - Broken
20. Frequencerz & Tartaros ft. Mc Jeff - Wolfpack
21. Adaro - Raggamuffin (MYST Remix)
22. Phuture Noize - Compressed Thoughts
23. Tartaros - Bustin’ Jieber
24. The Machine & The Geminizers - Godcore
25. MYST - Man Bear Pig
26. Delete - Munky Shit
27. Warface & The Geminizers - Path To Extinction
28. Moridin - Unleash Hell
29. Radical Redemption & Tartaros - One By One
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van wie was dat setje? Er zitten heerlijke tracks tussen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tartaros :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is Rotterdam een leuke woonplaats? Ze zoeken nog een fulltime online marketing en communicatie medewerker. Ben bijna afgestudeerd aan de opleiding Vrijetijdsmanagement :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Citaat:
LOUDNESS!! WHAT A NIGHT!!!

Despite some technical problems with cdjs (probably i'm unlucky), I am really happy that there was people who continued to stay in the area 2 for my set

Hope you enjoyed the night! ;) ;)


Dit zegt Unkind op Facebook.

"those who can't mix, will blame it on the material"

Vind dit een beetje simpele verklaring van 'm. Vorige keer deed ie dat ook al, het is wel heel toevallig als het je bij twee gigs achter elkaar gebeurt en de artiesten ervoor er geen last van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was echt heel obvious dat hij geen/weinig ervaring heeft en er daardoor vanalles mis ging. Beetje triest dat hij dit zelf niet beseft. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog oprecht op Facebook volhouden dat hij "very unlucky" is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha ofniet, hou dan de eer aan jezelf en kom met een oprechte verontschuldiging ofzo. Dat wekt sws meer sympathie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Is Rotterdam een leuke woonplaats?


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begon volgens mij al bij het begin dat ook Livid nog snel wegging om iemand te halen van de techniek. En wie was die gast met dat groene spoontech shirt die er opeens naast kwam staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Unkind:
well i can explain you what happened in both times :)
at WAH was my fault, didn't know that cdjs couldn't read 32 Bit tracks, so my USBs was fucked up (MY FAULT!)

This Saturday, in 2 cdjs happened that for loading a track them spent over than 3 mins!
And most of the times without pushing any botton, the track gone in loop! it happened exactley 4 times in 15 mins!

I played with the same Usb stick three weeks ago here in italy, everything went perfect, same cdjs, same tracks!
as I said in the post, i'm really unlucky!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
En wie was die gast met dat groene spoontech shirt die er opeens naast kwam staan?


50% van The Purge haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Unkind:
well i can explain you what happened in both times :)
at WAH was my fault, didn't know that cdjs couldn't read 32 Bit tracks, so my USBs was fucked up (MY FAULT!)

This Saturday, in 2 cdjs happened that for loading a track them spent over than 3 mins!
And most of the times without pushing any botton, the track gone in loop! it happened exactley 4 times in 15 mins!

I played with the same Usb stick three weeks ago here in italy, everything went perfect, same cdjs, same tracks!
as I said in the post, i'm really unlucky!


Oftewel; Shit niet op orde. Zorg dat je je usb-sticks fatsoenlijk formatteert, check altijd je Rekordbox op updates en synchroniseer je tracks goed voor elke show. Als het bij alle artiesten goed gaat en bij jou niet, betekent dat dat jij iets verkeerd doet. Het is dan wel een verklaring voor zijn slechte mixwerk misschien, maar alsnog moet je als artiest zelf dit soort dingen vooraf voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Unkind


Zo'n belangrijke gig als Loudness en maar 1 USB stick bij je hebben dus? Eh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij zegt zelf al: 3 weken geleden met hetzelfde gedraaid.
Juist dan kun je idd bepaalde software updates missen. Het lijkt mij gewoon een kwestie van slechte voorbereiding. Vooral met optreden op een feest als Loudness in het vooruitzicht is dit wel erg slecht vind ik.

Ik was er niet bij afgelopen zaterdag maar schijnbaar was het wel heel dramatisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat sowieso wel zien hoeveel voorbereiding er dan in zat. Er zijn artiesten die tot een paar uur voor het feest nog bezig waren met nieuwe tracks, tools en tracklists voorbereid en meneer komt even aankakken met een USB-stick die 3 weken geen Rekordbox heeft gezien. Hoe haal je het in je hoofd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Laat sowieso wel zien hoeveel voorbereiding er dan in zat. Er zijn artiesten die tot een paar uur voor het feest nog bezig waren met nieuwe tracks, tools en tracklists voorbereid en meneer komt even aankakken met een USB-stick die 3 weken geen Rekordbox heeft gezien. Hoe haal je het in je hoofd :lol:


Dat weet jij maar al te goed haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:18 
 
Hardtraxxer

Heb me prima vermaakt! Setjes van Regain en D-Sturb als uitschieters!
Waar ik me het meest aan irriteer op feesten is enorme drukte.
Vond het daarom helemaal niet erg dat het niet uitverkocht was :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Retaliation schreef:
Fantazoo schreef:
Laat sowieso wel zien hoeveel voorbereiding er dan in zat. Er zijn artiesten die tot een paar uur voor het feest nog bezig waren met nieuwe tracks, tools en tracklists voorbereid en meneer komt even aankakken met een USB-stick die 3 weken geen Rekordbox heeft gezien. Hoe haal je het in je hoofd :lol:


Dat weet jij maar al te goed haha :lol:


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog even over Unkind. Ik was er niet bij, maar dit moet toch niet kunnen op zulke podia. Vind ook dat hij er elke keer vreselijk ongemakkelijk bij staat als hij aan het draaien is, wat het ook altijd erg ongemakkelijk maakt om naar te kijken (afgaande op de filmpjes / snapchats). Hopen dat het nog wat bij trekt voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Het was echt heel obvious dat hij geen/weinig ervaring heeft en er daardoor vanalles mis ging. Beetje triest dat hij dit zelf niet beseft. :x


Ja, wij zaten elke keer ook met verbazing te kijken hoe veel hij er steeds naast zat. Toch stukje ervaring, maar geef het dan gewoon toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ervaring/spanning allemaal totaal niet erg maar geef het inderdaad dan gewoon toe, B2S geeft zulke talenten een kans, maar het is verbazingwekkend dat je er niet voor kan zorgen dat je het iig een beetje onder de knie hebt :P

Het is al vaak mis gegaan op Loudness, maar als ze er goed mee om gaan dan wordt ze dat zo vergeven, maar als je echt puur een slechte voorbereiding hebt vind ik het toch wel echt kwalijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ervaring/spanning allemaal totaal niet erg maar geef het inderdaad dan gewoon toe, B2S geeft zulke talenten een kans, maar het is verbazingwekkend dat je er niet voor kan zorgen dat je het iig een beetje onder de knie hebt :P

Het is al vaak mis gegaan op Loudness, maar als ze er goed mee om gaan dan wordt ze dat zo vergeven, maar als je echt puur een slechte voorbereiding hebt vind ik het toch wel echt kwalijk...


Voorbereiding is het halve werk. Lijkt mij dat als je weinig ervaring hebt dat je je set thuis of waar dan ook helemaal doorneemt zodat je hem uit je hoofd kent en weet wanneer je wat/moet doen. En daar hoort ook bij dat je alles up to date moet hebben.

Was er zelf niet bij maar aan de reacties hier te merken moet het dramatisch zijn geweest.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten