Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Mees-89 schreef:
Hekzitter schreef:
verhaal


Ik studeer dit jaar af in eventmanagement. Ik heb gedurende de afgelopen jaren werkzaamheden mogen doen bij verschillende grote organisaties. Wat heel tof is natuurlijk :). Redelijk ervaring in marketing. Maar ik ben echt enorm verbaasd over de keuzes van B2S de laatste jaren. Het is net alsof ze de aansluiting missen met hun doelgroep of zelfs niet eens weten wie hun doelgroep is...


Niet dat iemand het boeit, maar ik studeer momenteel ook af in marketing. Ook ik snap niets van hun werkwijzen omtrent het promoten rondom feesten en het hele doelgroep-verhaal. Wel verwacht ik dat de oorzaak hier simpelweg hun erg beperkte budget is voor dergelijke promotie. Of het simpelweg niet willen investeren hierin. Als dit niet verandert zal B2S het ongetwijfeld af gaan leggen tegen de andere tientallen aanbieders van vergelijkbare feesten á la Loudness.


Jep, helemaal eens. Ik vind het interessant om dit soort dingen te volgen en besteed ook veel aandacht aan het analyseren van verschillende organisaties en hun strategie :). Zojuist is Loudfest aangekondigd. Ben heel benieuwd met deze datum. Mei is echt een drukke periode
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Hekzitter schreef:
Na lange tijd toch besloten account aan te maken hiervoor aangezien ik hier toch al 4 jaar op kijk en veel hardtraxxers al ken. 2 edities Loudness mee mogen maken 2013 en van afgelopen zaterdag. Wat een dramatische achteruitgang heeft er in de afgelopen 4 jaar plaats gevonden met de hedendaagse scene?