Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd al eens Loudness Klokgebouw willen meepakken maar dat ga ik maar met (minimaal) een jaartje moeten uitstellen. Voor B-Front, Unkind, P&D, Regain & Tartaros gaat het hem helaas niet worden, laat staan als er nog overlappingen zijn tijdens deze sets -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Snap hier maar weinig van. Hoe komt b2s er nou bij om zo'n lineup samen te stellen. :/ Die lineup van Hard Bass viel me ook al zo zwaar tegen, wie zetten ze in godsnaam tegenwoordig op die lineup samenstellingen? Sinds de eerste keer Klokgebouw altijd een zekerheid geweest, maar dit doet me toch wel heel erg twijfelen. Weinig artiesten die écht interessant zijn, laat staan typerende acts voor Loudness. Deze namen kun je tegenwoordig overal wel zien. Het is niks bijzonders, wat een Loudness lineup toch altijd wel had.

Nou die mag je even uitleggen.


Line up niet spectaculair maar wel veel frisse namen. Als hierdoor de prijs ook wat lager ligt ben ik misschien na 3 jaar weer eens een keer in het klokgebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 20:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is wel een echt zwaar beroerde line-up zeg :/ Maar wel om de hoek en B-Front, dus misschien aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

B2S is de weg echt kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver. Hard Bass al niet erg interessant. Reverze heeft ook een line-up dat me niet erg veel doet. XQ Ran-D zegt me ook niets en nu dit weer. Begin 2017 ziet er niet al te best uit. :/
Ik denk toch wel dat ik hier aanwezig ben. Ik wil echt al lang eens een Loudness editie meemaken en Eindhoven is niet zo heel ver voor mij. Optie dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Greatest Show en die plaat met die gated kicks van B-Front door het Klokgebouw :love:
Aan de line up te zien wel weer wat langere sets, aantal interessante namen en Klokgebouw maken deze toch weer tot een zekerheidje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
The Greatest Show en die plaat met die gated kicks van B-Front door het Klokgebouw :love:
Aan de line up te zien wel weer wat langere sets, aantal interessante namen en Klokgebouw maken deze toch weer tot een zekerheidje :)


He wat heb ik gemist? B-Front terug aan de gated kicks :woot:? Voor de rest gaat er niemand echt tracks met gated kicks draaien, buiten The Greatest Show dan. Dit is echt wel de meest inspiratieloze line-up die ik ooit heb gezien. En dan al zeker op een feest als Loudness. Ik had zo gehoopt om misschien Chris One een keer terug te zien. Maar echt, Ran-D hier? Kom op zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Fantazoo schreef:
The Greatest Show en die plaat met die gated kicks van B-Front door het Klokgebouw :love:
Aan de line up te zien wel weer wat langere sets, aantal interessante namen en Klokgebouw maken deze toch weer tot een zekerheidje :)


Voor de rest gaat er niemand echt tracks met gated kicks draaien, buiten The Greatest Show dan.


Lijkt me dat Unkind wel wat voorbij laat komen, vet dat hij er staat :) Wellicht daarom aanwezig, ff kijken of ik dan nog in Eindhoven woon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer, had graag het legendarische geluid van het klokgebouw een keer zelf gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
pim0412 schreef:
Snap hier maar weinig van. Hoe komt b2s er nou bij om zo'n lineup samen te stellen. :/ Die lineup van Hard Bass viel me ook al zo zwaar tegen, wie zetten ze in godsnaam tegenwoordig op die lineup samenstellingen? Sinds de eerste keer Klokgebouw altijd een zekerheid geweest, maar dit doet me toch wel heel erg twijfelen. Weinig artiesten die écht interessant zijn, laat staan typerende acts voor Loudness. Deze namen kun je tegenwoordig overal wel zien. Het is niks bijzonders, wat een Loudness lineup toch altijd wel had.

Nou die mag je even uitleggen.


Line up niet spectaculair maar wel veel frisse namen. Als hierdoor de prijs ook wat lager ligt ben ik misschien na 3 jaar weer eens een keer in het klokgebouw.

Wat moet ik eraan uitleggen? Dit geldt simpelweg voor de meeste namen op deze lineup, uitzonderingen van 'talentjes' daargelaten (zoals Unchained - want Headliner). Het kleine aantal overige namen is voor mij nou niet dusdanig bijzonder dat ik er per se een kaartje voor zou moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
pim0412 schreef:
Snap hier maar weinig van. Hoe komt b2s er nou bij om zo'n lineup samen te stellen. :/ Die lineup van Hard Bass viel me ook al zo zwaar tegen, wie zetten ze in godsnaam tegenwoordig op die lineup samenstellingen? Sinds de eerste keer Klokgebouw altijd een zekerheid geweest, maar dit doet me toch wel heel erg twijfelen. Weinig artiesten die écht interessant zijn, laat staan typerende acts voor Loudness. Deze namen kun je tegenwoordig overal wel zien. Het is niks bijzonders, wat een Loudness lineup toch altijd wel had.

Nou die mag je even uitleggen.


Line up niet spectaculair maar wel veel frisse namen. Als hierdoor de prijs ook wat lager ligt ben ik misschien na 3 jaar weer eens een keer in het klokgebouw.

Wat moet ik eraan uitleggen? Dit geldt simpelweg voor de meeste namen op deze lineup, uitzonderingen van 'talentjes' daargelaten (zoals Unchained - want Headliner). Het kleine aantal overige namen is voor mij nou niet dusdanig bijzonder dat ik er per se een kaartje voor zou moeten hebben.


Unchained zit niet bij Headliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:23 
 
Hardtraxxer

Spanning Tree schreef:
Jammer, had graag het legendarische geluid van het klokgebouw een keer zelf gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als B-Front, Unkind, P&D & Tartaros precies op elkaar aansluiten misschien wel aanwezig. deze kans schat ik vrij klein, dus voor mij is het voorlopig ook een nee.

jammer, ga graag naar het klokgebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Unchained zit niet bij Headliner

Dan is het mij al helemaal een raadsel waarom ie hier staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Basshunterzz schreef:
Unchained zit niet bij Headliner

Dan is het mij al helemaal een raadsel waarom ie hier staat.


Hij wordt wel aardig gepushed door B2S. Stond onder andere als een na laatste op Decibel Extreme Loudness area en afgelopen keer ook op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze sla ik maar over denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw, een verlate 1-april grap deze line-up. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks de mindere line-up hier wel aanwezig normaal gezien. Dichtbij, klokgebouw en verjaardag vieren. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry voor de late reactie. Tijdje afwezig geweest.
Maar wat een dramatische lijn omhoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meer een lijn omlaag de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
sorry voor de late reactie. Tijdje afwezig geweest.


Het is je vergeven broeder! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks bruur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Relatief minder namen dan normaal. Betekent dat dat er maar 2 area's zullen zijn ipv 3?

Waarschijnlijk aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Relatief minder namen dan normaal. Betekent dat dat er maar 2 area's zullen zijn ipv 3?

Waarschijnlijk aanwezig.

In Eindhoven zijn er altijd maar 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 01:21 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Duruz schreef:
Relatief minder namen dan normaal. Betekent dat dat er maar 2 area's zullen zijn ipv 3?

Waarschijnlijk aanwezig.

In Eindhoven zijn er altijd maar 2


Ooh oke even in de war met de 3 van maassilo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten