Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
yowan schreef:
En dat ''SecureSwap'' systeem is al helemaal bullshit.


Dit systeem werkt gewoon goed. Het is alleen aan de organisaties om te bepalen of ze er gebruik van maken of niet. In het geval van b2s wordt daar geen gebruik van gemaakt.

Ah oke, dan zal dat nu niet van toepassing geweest zijn. Ik ging er van uit dat dit bij elke paylogic ticket zo was. Maar ben blij dat ticketswap het goed opgelost heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest gehad. 2 jaar geleden ook naar Loudness maassilo geweest en deze editie was stuk beter. Geluid in alle 3 de zalen was gewoon prima en bijna geen saaie sets gehoord, vond alleen E-force niet zoveel aan. Delete weer de beste set van de nacht. Rebelion viel een beetje tegen dit keer teveel van het zelfde al vermaakte ik me er wel op. Laatste 20 minuten Main-concern ook nog meegepakt die toen (industrial) hardcore draaide. Geen spijt van gehad veel ziek harde kicks gehoord daar. Kan er normaal niet zoveel met industrial hardcore maar deze 20 minuten waren super dik!

Min punten: Security erg aanwezig. Vaak door het publiek heen lopen en echt gaan zoeken om mensen te betrappen, maar dat hoort een beetje bij de maassilo geloof ik aangezien dat 2 jaar geleden ook al het geval was. Ook veel nummers meerdere keren gehoord: toen langs zaal 1 liep om naar huis te gaan dacht ik te horen dat Jason Payne Aggressive acts draaide terwijl Rebelion hem nog geen half uur geleden in dezelfde zaal had gedraaid zo moeilijk kan het toch niet zijn om ervoor te zorgen dat je niet de zelfde nummers draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest gehad. The Geminizers hebben voor mij de beste set neergezet. Gewoon om half 1 al platen als Stash en Gone to Far draaien :woot: Ook Phuture Noize was grandioos. Wat kan die man toch produceren zeg. Petje af :worship:

Het enige min puntje is dat je redelijk vaak de zelfde tracks hoort in elke set. Genocide werd bijvoorbeeld wel 5x gedraaid en Black Death 4x :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja The Geminizers ook voor mij een van de setjes van de avond. Heerlijke drive ook door de gehele set door dat mixwerk van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ja The Geminizers ook voor mij een van de setjes van de avond. Heerlijke drive ook door de gehele set door dat mixwerk van ze.


Vind dat zij sowieso ondergewaardeerd zijn. Altijd meer dan prima plaatkeuze en strak mixmerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Norther66 schreef:
yowan schreef:
En dat ''SecureSwap'' systeem is al helemaal bullshit.


Dit systeem werkt gewoon goed. Het is alleen aan de organisaties om te bepalen of ze er gebruik van maken of niet. In het geval van b2s wordt daar geen gebruik van gemaakt.

Ah oke, dan zal dat nu niet van toepassing geweest zijn. Ik ging er van uit dat dit bij elke paylogic ticket zo was. Maar ben blij dat ticketswap het goed opgelost heeft :)


Als het secureswap is staat dat wel aangegeven bij de aankoop van de ticket.
Geluk dat je 2 nieuwe tickets kreeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand de nieuwe Phuture Noize plaat gefilmd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat heb ik hiervan genoten!!

Voor degene die aanwezig waren bij mijn set, thank you!! Voor degene die mijn set hebben gemist, check de tracklist!

TRACKLIST

1. Frontliner - Warphole
2. Psyko Punkz - Pull Your String (2010 Remix)
3. Catatonic Overload & Deetox - State of Mind
4. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
5. Phrantic - Road Warrior
6. Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
7. Blind Vision - Redemption
8. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
9. Artic - Fuck the Fake Shit
10. Chris One - MF Punk (Dj Thera Remix)

11. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices
12. Retaliation - Awoken
13. Alphaverb & The Machine - Smoke Machine
14. Solutio & Chris One - The Dark Presence
15. Re-Shock - 5 Seconds
16. Regain & Typhoon - Ultimate Victory
17. Chaotic Spirit - Loudness DJ Tool
18. Requiem - Collateral Damage (De Klootviolen ‘Kakbout’ - ik ben Johan’ Edit)
19. Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
20. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple

21. Genox - You Stupid Fuckin Cunt (RAW HC kick edit)
22. Artifact - Now We’re Talking
23. The Fallen - Dead Wrong
24. The Fallen - Loudness DJ Tool
25. Zany - Solar (‘Deleted’ by Aphasious) (The Fallen Cut)
26. Delete - Eden
27. Delete - D
28. Vyral- Gripless
29. Sasha F- F.R.E.A.K.
30. Radiance - Deadly Threat
31. Genox - Diabolical Expirements
32. Mind Dimension - Haters
33. Delete - Formula (2012 Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roybrussel schreef:
Wauw wat heb ik hiervan genoten!!

Voor degene die aanwezig waren bij mijn set, thank you!! Voor degene die mijn set hebben gemist, check de tracklist!

TRACKLIST

1. Frontliner - Warphole
2. Psyko Punkz - Pull Your String (2010 Remix)
3. Catatonic Overload & Deetox - State of Mind
4. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
5. Phrantic - Road Warrior
6. Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
7. Blind Vision - Redemption
8. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
9. Artic - Fuck the Fake Shit
10. Chris One - MF Punk (Dj Thera Remix)

11. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices
12. Retaliation - Awoken
13. Alphaverb & The Machine - Smoke Machine
14. Solutio & Chris One - The Dark Presence
15. Re-Shock - 5 Seconds
16. Regain & Typhoon - Ultimate Victory
17. Chaotic Spirit - Loudness DJ Tool
18. Requiem - Collateral Damage (De Klootviolen ‘Kakbout’ - ik ben Johan’ Edit)
19. Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
20. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple

21. Genox - You Stupid Fuckin Cunt (RAW HC kick edit)
22. Artifact - Now We’re Talking
23. The Fallen - Dead Wrong
24. The Fallen - Loudness DJ Tool
25. Zany - Solar (‘Deleted’ by Aphasious) (The Fallen Cut)
26. Delete - Eden
27. Delete - D
28. Vyral- Gripless
29. Sasha F- F.R.E.A.K.
30. Radiance - Deadly Threat
31. Genox - Diabolical Expirements
32. Mind Dimension - Haters
33. Delete - Formula (2012 Edit)


Dikke lijst ouwe! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roybrussel schreef:
2. Psyko Punkz - Pull Your String (2010 Remix)
22. Artifact - Now We’re Talking

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer loudness voor mij en zeker niet de laatste. Locatie geeft een aparte sfeer mee en het geluid stond heerlijk afgesteld. Vooral heel erg genoten van Phuture Noize. Beveiliging was inderdaad een minpuntje. Werd bij de ingang nog met een crimineel vergeleken :lol:. Werd tegengehouden en moest mijn id laten zien waarna deze vergeleken werd met een id die op haar mobieltje stond. Verder was de beveiliging ook te aanwezig. Enige verbeterpuntje voor dit feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ja The Geminizers ook voor mij een van de setjes van de avond. Heerlijke drive ook door de gehele set door dat mixwerk van ze.


Dit! Wat heb ik lomp staan gassen rechtsvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25 t/m 33 meegepakt bij the Fallen, wat een binnenkomer was dat zeg. Toon was gelijk goed gezet :P . Wat zonde dat Delete en Mind Dimension tegelijk stonden, als ik zie wat ik heb gemist bij MD:

Citaat:
TRACKLIST:
Mind Dimension - TBA (Loudness Vocals)
Radiance ft. Maarja - Forsaken Grounds
Freakshow - Something Inside
Vazard - Misbegotten
Mind Dimension - Fear Me
Hardstyle Mafia - Total Stranger
Mind Dimension - Liberator (Live Edit)
Vazard - My Jam
Mind Dimension - Dark Angel
Mind Dimension & Rooler - Nothing
Vazard - Fall
Mind Dimension - What
Sasha F - The Bad Guy
Activator - The CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix)
Vyral - Proliferation
Vazard - Seeker of Fire
Delete - Punishment
Mind Dimension - Haters
Malice & Unkind - Throw Them Up
Main Concern x Malice x Mind Dimension - Waiting For
Dark Pact - Abyss
Mind Dimension & Malice - Demons
The Geminizers - Out of Control (Vazard & Delete Remix)
Main Concern - Psychological Warfare
Mind Dimension - Warfare
Mind Dimension - D.M.M
Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
[KRTM] & Igneon System - Jack N° 7


Wat een lijst. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Opmerkelijk, dat minpunt van de beveiliging. Was het niet de beveiliging van de Maassilo zelf dan deze keer??
Ik ben er nu al een ruim aantal keer geweest en ik heb echt nooit problemen gehad. Ik vond ze juist altijd vrij soepel en vriendelijk.
Bij hardcore4life voor me had een jonge 2 pillen ofzo bij zich en dat mocht hij ook gewoon mee naar binnen nemen.(Is denk ik ook niet helemaal de bedoeling altijd maar oke).

Het enige waar ze altijd vrij moeilijk om doen is roken in de zalen ipv de rookruimte.
Maar dat is mijn ervaring met hun dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me normaal nooit echt op in Maassilo, maar die razzia was echt volop aanwezig deze keer. Als je je handen in je zakken had stond er haast al eentje in je nek te hijgen. Ook aardig wat politie bij de ingang bij binnenkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Opmerkelijk, dat minpunt van de beveiliging. Was het niet de beveiliging van de Maassilo zelf dan deze keer??
Ik ben er nu al een ruim aantal keer geweest en ik heb echt nooit problemen gehad. Ik vond ze juist altijd vrij soepel en vriendelijk.
Bij hardcore4life voor me had een jonge 2 pillen ofzo bij zich en dat mocht hij ook gewoon mee naar binnen nemen.(Is denk ik ook niet helemaal de bedoeling altijd maar oke).

Het enige waar ze altijd vrij moeilijk om doen is roken in de zalen ipv de rookruimte.
Maar dat is mijn ervaring met hun dan.


Dit is correct. Ik sprak gister iemand en die vertelde mij dat een vriend hem eruit was gezet omdat hij op een plek rookte waar het niet mocht zonder enige waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook niet nieuw dat je niet mag roken binnen. Constant maar waarschuwen helpt ook geen fuck natuurlijk. Zuur voor die gozer maar wmbt prima dat ze dat gewoon eens aanpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja top dat ze daar gewoon streng op letten, niet voor niets zo'n pleuris rookhok. De zaal die blauw staat van de rook is niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerste keer dat ik Loudness in Maasilo heb bezocht. Erg vette locatie! Vind het Klokgebouw nog net wat prettiger, maar tegen het geluid van gisteren kan dat niet op.

+ The Geminizers, Delete, Main Concern

- WC's (€ 2,50 vragen?!)

Verder stukje B-Front meegepakt en de sets van E-Force en Resist in zijn geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer leuk, geen enkel setje gehoord die tegenviel. Pluspunten voor The Geminizers, Phuture Noize, B-Front, Mind Dimension en Main Concern. Weer lekker veel bekenden gezien en goed de spoontech verdedigd. Heb ook nog even bij Rooler gestaan en kan op zich wel begrijpen dat mensen dat leuk vinden. Live klinken de kicks wel leuk, maar een deel van die beleving kwam ook gewoon van het volume waarop het afgespeeld werd. Geluid was sowieso best aardig geregeld vond ik, alleen op sommige momenten ineens een stuk minder en dan weer terug hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 07:56 
 
Hardtraxx Newbie

iRon schreef:

- WC's (€ 2,50 vragen?!)



Mooie prijzen........NOT :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Ook veel nummers meerdere keren gehoord: toen langs zaal 1 liep om naar huis te gaan dacht ik te horen dat Jason Payne Aggressive acts draaide terwijl Rebelion hem nog geen half uur geleden in dezelfde zaal had gedraaid zo moeilijk kan het toch niet zijn om ervoor te zorgen dat je niet de zelfde nummers draait.


Merkte ik ook al. Aardig wat nummers 2 keer gehoord. Jason Payne had trouwens ook nog een andere boeking naast Loudness dus het zou kunnen dat hij dat niet heeft meegekregen. Daarnaast is het nummer wel vrij populair dus daar had hij idd wel twee keer over na kunnen denken om deze te draaien. :P

M Unic schreef:
Het enige waar ze altijd vrij moeilijk om doen is roken in de zalen ipv de rookruimte.
Maar dat is mijn ervaring met hun dan.


Klopt, 2 vrienden van mij werden er op het begin ook bijna uitgezet maar na een goed en vriendelijk gesprek mochten ze blijven.

CasperNijntje schreef:
iRon schreef:

- WC's (€ 2,50 vragen?!)



Mooie prijzen........NOT :thumbdown:


Tja dat is locatie eigen en b2s heeft besloten om dit door te rekenen aan de bezoeker. Ik weet trouwens niet of b2s dit ergens heeft vermeld in de communicatie?

Heb me trouwens prima vermaakt op de sets van Phuture Noize, B-front, E-force en Main Concern. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele leuke avond gehad, eigenlijk bijna alleen maar leuke setjes gehoord. hoogtepunten van de avond waren voor mij mind dimension, main concern & the geminizers. speciale vermelding voor the geminizers voor het mixwerk en een hoop onverwachte dikke nummers.
Phuture noize en b-front was ook weer erg vet, alleen jammer dat het zo druk was in zaal 1. gaaf om walls crashing down, fire, the paradox enz the horen.
ook nog complimenten voor the fallen, het laatste half uurtje daar nog mee kunnen pakken en gelijk een hoop dikke platen voorbij horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+++
Roybrussel schreef:

TRACKLIST

11. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices
12. Retaliation - Awoken
13. Alphaverb & The Machine - Smoke Machine
14. Solutio & Chris One - The Dark Presence
19. Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
20. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
21. Genox - You Stupid Fuckin Cunt (RAW HC kick edit)
22. Artifact - Now We’re Talking
23. The Fallen - Dead Wrong
24. The Fallen - Loudness DJ Tool
25. Zany - Solar (‘Deleted’ by Aphasious) (The Fallen Cut) :woot: :woot: :woot:
26. Delete - Eden
27. Delete - D
28. Vyral- Gripless
29. Sasha F- F.R.E.A.K.
30. Radiance - Deadly Threat
32. Mind Dimension - Haters
33. Delete - Formula (2012 Edit)

Vanaf nummer 8 ongeveer meegemaakt, wat een fijne set zeg :) En dat als begin van de avond!
Verder:
+++ The Geminizers (SKWERT!!!!!!!!!!! (Original Late Night Mix), Evolve VIP :$, Stash, Pwoap, Delete - D, Nuclear (Rephex's Radioactive Mix) etc) super dik qua plaatkeuze en mixwerk.
+++ Mind Dimension die, ondanks dat hij volgens mij erg zenuwachtig was, een erg fijn setje neerzette. Wat maakt hij toch fijne nummers en daarbuiten draaide hij nog o.a. Freakshow - Something Inside Me, Vazard - Misbegotten, Vazard - My Jam en Vazard - Fall. Daarna zijn we naar Main Concern gegaan (met gemengde gevoels)
+++ Main Concern was zoals verwacht gewoon goud. O.a. Crypsis & Dana - Transmission, Zany & Duro ft. MC DV8 - Wilde Gullie Power?! (D-Verze Mash-Up), een mash-up van Last Resort en Mind Dimension - What, Time Has Come, een mash up van Igneon System & [KRTM] - Jack No.7 en volgens mij New World Order gehoord en het laatste half uur draaiden ze alleen maar industrial hardcore. Toen was ik al helemaal total loss :P
++ B-Front die altijd zo'n fijne sfeer neerzet. Blijft een held :) Ondanks de te volle zaal heb ik toch genoten. Jammer dat hij afsloot met een G4H plaat.
+ Flesjes vullen op de wc
+ Alle bekenden. En paultheone eindelijk ontmoet :loving:

-- De drukte in zaal 1. Wat was dat proppen af en toe. Soms mensen die bijna letterlijk recht door je heen proberen te lopen...


tl;dr een fijn feest met leuke sets en veel bekenden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
een mash up van Stash en Pwoap


was dit niet wavolizer vs thera - done with my stash?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten