Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb de laatste 3 uur met Main-Concern en Hardstyle mafia in zaal 2 gestaan vorig jaar en heb me helemaal niet aan het geluid gestoord. Het is niet zo goed als in zaal 1 maar zeker niet slecht. In 2014 was het geluid in zaal 2 wel een stuk minder dan in zaal 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het geluid in zaal 2 ook niet noemenswaardig. Zware wall of bass, maar misschien dat ze er deze editie wat aan gedaan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 18:20 
 
Hardtraxxer

hou er rekening mee dat de plaats in de zaal waar je staat een hoop invloed heeft op hoe je het geluid ervaart. stoor je je aan het geluid door bijvoorbeeld teveel bass, verplaats je naar een andere plek en luister dan daar of het beter is. in de meeste gevallen is het geluid in het midden van de zaal (vanaf dj booth recht naar achterkant zaal) het beste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vorig jaar meerdere plekken gehad in de zaal, en allemaal even kut.
Uiteindelijk li-voor blijven hangen, maar met zoon line-up ga ik niet graag klokgebouw, en met zoon zaal indeling al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk wel echt uit naar de set van Rebelion, vind de tracks en remixes die hij maakt echt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFO schreef:
Kijk wel echt uit naar de set van Rebelion, vind de tracks en remixes die hij maakt echt dik!


Zij maken*
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FreddyFish schreef:
Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn

Wel. Maar aangezien Requiem, Jason Payne en Regain het ook mochten doen, zou het me niet eens verbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:45 
 

Nee dankje, herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en kronos dan? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:25 
 

oortyfus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:56 
 

FreddyFish schreef:
Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geef mij dan maar Malice & Rooler
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

FreddyFish schreef:
Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn


Hahah nu al nominatie post van het jaar. Man man man, als dat volgend jaar Hardbass afsluit :lol: Dan is de raw scene echt tot op een dieptepunt gekomen. Want de kwaliteit die zij produceren is echt bedroevend. Hoor die screeches van West Coast en soortgelijke tracks van Unresolved. Rebelion doet ook elke track hetzelfde trucje. Zie dan liever Hardstyle Bitches als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 03:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
FreddyFish schreef:
Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn


Hahah nu al nominatie post van het jaar. Man man man, als dat volgend jaar Hardbass afsluit :lol: Dan is de raw scene echt tot op een dieptepunt gekomen. Want de kwaliteit die zij produceren is echt bedroevend. Hoor die screeches van West Coast en soortgelijke tracks van Unresolved. Rebelion doet ook elke track hetzelfde trucje. Zie dan liever Hardstyle Bitches als afsluiter.


Beide artiesten gebruiken inderdaad hun eigen trucje een beetje overmatig, en de tracks zijn dus weinig verrassend, maar live klinkt het imo wel heel vet. Hard Bass afsluiten lijkt me inderdaad een beetje hoog gegrepen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FIFO schreef:
Pipa schreef:
FreddyFish schreef:
Rebelion is heerlijk bezig. Volgend jaar HB afsluiten met Unresolved zou écht niet misplaatst zijn


Hahah nu al nominatie post van het jaar. Man man man, als dat volgend jaar Hardbass afsluit :lol: Dan is de raw scene echt tot op een dieptepunt gekomen. Want de kwaliteit die zij produceren is echt bedroevend. Hoor die screeches van West Coast en soortgelijke tracks van Unresolved. Rebelion doet ook elke track hetzelfde trucje. Zie dan liever Hardstyle Bitches als afsluiter.


Beide artiesten gebruiken inderdaad hun eigen trucje een beetje overmatig, en de tracks zijn dus weinig verrassend, maar live klinkt het imo wel heel vet. Hard Bass afsluiten lijkt me inderdaad een beetje hoog gegrepen :')

Unresolved gezien op Supression Gearbox, 1 uur lang de zelfde screetch en kick en vind ik het dus zeker niet waard om af te laten sluiten.

OT: Helaas niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas op XQ Bombs Away moeten missen...

Zou toch wel baas zijn mocht High Voltage m ook tijdens Loudness erin knallen (hoopmodus aan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog mensen dat dit hebben gewonnen? Ik ben bij de gelukkige :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Nog mensen dat dit hebben gewonnen? Ik ben bij de gelukkige :D

Afbeelding

Nee, ik wilde antwoorden op dat mailtje maar die werd automatisch geretourneerd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je moest op Facebook reageren. Op de Facebook van Adaro loopt nu nog een actie. Winnaars worden morgen om 11u bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Je moest op Facebook reageren. Op de Facebook van Adaro loopt nu nog een actie. Winnaars worden morgen om 11u bekend gemaakt.

Ik kreeg een mail van b2s waar ik op moest reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met werk enzo niet te doen op een donderdag :( anders had ik er graag bij geweest, net als paar jaar geleden die thrillogy preparty
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat jullie nog serieus ingaan op gasten als Freddyfish...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Helaas op XQ Bombs Away moeten missen...

Zou toch wel baas zijn mocht High Voltage m ook tijdens Loudness erin knallen (hoopmodus aan)


ASSSIEEEHHHH :clap:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten