Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks de mindere line-up toch uitstekend vermaakt. Screenshots van het resultaat van de hele avond een hartslagmeter te dragen volgen nog. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was een mooie editie :D veel gezellige mensen tegengekomen.
Grim nogmaals bedankt voor je biertje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige avond, klokgebouw :worship: . Hoogtepuntjes waren Stash en die mid-intro van die Regain TBA, wat ging dat hard. Thera voor mij setje van de avond en ook The Geminizers was prima. Flop van de avond: Adaro. Wat een meukset, die drive in zijn sets van vroeger zijn totaal verdwenen. Verder bijna de gehele avond genoeg ruimte gehad, echt een topeditie weer. Helaas Malice moeten missen, omdat ik niemand meekreeg daarheen. Aardig wat gemist zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke editie dit! Beste sets vond ik Thera, Psyched en Phuture Noize. Geluid in zaal 2 ook stuk beter dan vorig jaar vond ik. Denk niet dat ik daar de enige in ben!

En Grim, nogmaals bedankt voor het biertje! Hij smaakte heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een fucking dik feest was me dit. Kwartiertje Malice gezien, wat gaat dat godverdomme hard zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Regain - TBA :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was het weer een heerlijk feestje. Psyched, Regain, Rebelion en Thera setjes van de avond. En Psyched die even The Outside Agency & Ophidian - The Shadows erop knalt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Set v/d avond: Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 17:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Man man man wat was dit vet zeg! :D

01. Ran-D - F*ck EDM
02. Myst & Iqlusion - Shut Your Mouth
03. Titan - Hooked
04. Dozer - In Full Effect
05. Psyched - Survive
06. Zappaman - Lawn Mower (My Garden Looks So Cool Mix)
07. Catatonic Overload - Paralyzed
08. Thera & Regain - Never Say Goodbye
09. Psyched ft. Aninia - Encomium
10. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
11. Unknown Analog - Blackout (Original Mix)
12. A-Lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit)
13. Psyched - Sys-X Bootleg
14. Psyched - Haunted 303
15. Zany & The Beholder - Act Of Rage
16. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
17. The Outside Agency & Ophidian - Shadows
18. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
19. Delete & Psyched - Take It, Leave It
20. Project Exile - Tchaikovsky On E
21. Psyched & Regain - Piece Of Shit
22. Psyched & Caine - Dead Men Walking
23. Solutio & The I's - Immortal
24. Psyched - Let Us All Unite
25. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
26. The Beholder & Zany - Do You Want Heavy
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot velen was ik wel zeer tevreden over de line-up, dus met veel zin afgereisd naar Eindhoven. Bij aankomst om 11 uur leek het erg druk, maar het liep vlot door. Ik denk uiteindelijk zo'n 20-25 minuten gedaan over binnenkomen, kluisje en munten halen.

Nadat de munten binnen waren meteen doorgelopen naar zaal 2, waar Psyched al halverwege was. Heerlijke gevarieerde set en het mixwerk was gewoon baas. Ik kan me de overgang van Nacho (Delete Remix) naar Take It, Leave It herinneren, die was echt geniaal :worship: . Verder draaide hij o.a. Piece Of Shit, Insomnia (The Machine Remix), Act of Rage, Tchaikovsky on E en Do You Want Heavy.

Vervolgens Phuture Noize. Hij had aangegeven een uur lang Phuture Noize nummers te draaien. Nou het leek wel een live-act. Veel edits en mashups. Een nieuwe edit van Who, die echt heel vet klonk, vocals van Burning door ene andere plaat heen. Was heel vet. Het geluid in zaal 2 was ook beter dan verwacht, als je niet te ver naar achter stond. In het eerste halfuur werd dit ongeveer gedraaid: Oblivion (Phuture Noize Remix), Shallow Waters, Enclosure, The One Lie, Paranoid, Quickshot, Never Come Close (Phuture Noize Remix) en Everywhere.

Daarna gingen we naar zaal 1 voor Crypsis. Toen viel het eigenlijk pas op hoeveel ruimte je had in zaal 2. Ik zaal 1 stond je toch een stuk dichter op elkaar. Crypsis vond ik tegenvallen. Veel onbekende nummers, als dat nummers van zijn album waren ben ik daar nog niet van onder de indruk. De rest was ook niet echt mijn ding: Willow Waly, Stay True, Oldschool Style, Highest Pressure (Radical Redemption Remix), Get Hit, (Alpha2 Remix), Hit The Funk, Rings of Fire (2015 Raw Mix), Invasion (Sub Zero Project Remix) en Brutal 5.0. Het Qapital Anthem was wel leuk. Ook Minus Militia - Full of Shit ging aardig hard, daarna kreeg hij het ook aan de stok met de geluidsman xd.

We bleven nog even voor High Voltage en Bass Chaserz. Dit was ook niet echt bijzonder. Reach Up In Ya Mouth, Karate Kidz, United From The Start, Wake Up, Dance With The Wolves en hun nieuwe collab gehoord.

Achteraf beter naar Artifact kunnen gaan dus. Toen we daar het laatste kwartier aankwamen kreeg ik nog The 4th Kind, The End of All, Catalyst en Fatal mee.

Toen mochten Prefix & Density het overnemen. Ben erg fan van hun nieuwe stijl en ze draaiden veel nummers die daar goed bij pasten: Contrast, Just A Memory, Search and Destroy, Hate, Lower Level, Fight Your Fears, Illusions, Loudness, Headbanger, Fight Your Fears. Mixwerk was echter niet geweldig, zaten er een paar keer naast.

Na een half uur P&D naar B-Front vertrokken, want die valt eigenlijk nooit tegen. Ook nu weer niet. Openen met Samara :worship:
Verder stuk voor stuk pareltjes, Undiscovered, Dark Moon, One By One, Choppin' Bodies, Our Soul, Dream World, Shakedown (The Machine Remix), Insidious, Lost, Justice 4 All, Noctus Noa, Blackout (B-Front Remix), Blackness, Elevate en Which Wolf To Feed. Was gewoon weer geweldig.

Na B-Front even een halfuurtje gaan eten en de beentjes laten rusten. Toen naar zaal 2 gegaan voor The Geminizers. Rebelion was nog zo'n 5 minuten bezig en de zaal stond afgeladen vol. Deze gasten gaan qua populariteit in 2016 richting Regain/Warface, let op mijn woorden. En ik moet toegeven dat het ook best hard gaat, maar nog steeds vind ik die kicks ontzettend lelijk. Ook kwam DJ RawPitcher even langs, man man man wat een bpm.

Bij The Geminizers werd het gelukkig (voor ons) iets rustiger. Bij deze set viel het mixwerk weer meteen op, wat geweldig. Bij de eerste overgang meteen een kickswitch van Apocalypse naar Damned :drool: . Ook de overgang van Chemical naar Catalyst (It's chemical) was geniaal gevonden. Verder herinner ik nog Gangsta Shit, Shakedown (The Machine Remix), Nightmare, Happy Go Sucky Fucky (The Geminizers Bootleg), Nymphomaniac, The Wave (Sub Zero Project Remix). Het mixwerk en hoe deze gasten los gaan blijft geniaal.

Na een halfuur echter de zaal weer verlaten, omdat Dj Thera in de main draaide. De tracklist is hier al geplaatst dus daar hoef ik geen woorden aan vuil te maken. Die kicks door het Klokgebouw :bomb: .
Nondeju wat een feest. Mixwerk was ook weer smullen, volgens mij niet een standaard intro-outro overgang.

Maat van me wou Regain Live zien. Dit waren vooral zijn bekende hitjes en vergelijkbare kickscreech nummers. Met een irritante MC. Na een kwartier weggegaan, nog net dat nummer met die gated kicks gehoord, die was wel heel gaaf.

Uiteindelijk dus nog 3 kwartier Malice meegepakt. Dat ging dus gruwelijk hard. Zoveel verschillende harde kicks in hun nummers, bij elke nieuwe kick hoorde je het publiek weer schreeuwen van verbazing. Vooral gate 5, WTF man. Gekke gasten ook op het podium. Mixwerk was weer matig. Bij elke overgang de LPF/HPF filter gebruiken. Verder ken ik de titels van hun tracks niet echt, maar ze draaiden naast eigen tracks nog Judge Me, Fatal, Dismissed Again, Dismissed ( :huh: ), Absolute Terror, Tormento, This Is Who I Really Am, Gravity (Mind Dimension Remix) en The End. Dat vond ik wel een waardige afsluiter, dus Jason Payne gelaten voor wat het was en naar huis gegaan.

TL;DR

Pluspunten:
- Geluid Zaal 1
- Sets B-Front, Thera, Psyched, The Geminizers, Malice, Phuture Noize, Prefix & Density
- Mixwerk Psyched, The Geminizers en Thera
- Ruimte Zaal 2

Minpunten
- Lichten in Zaal 2 die je verblinden
- Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RawPitcher die nog langs kwam? Wtf die meen je toch niet xd . En die lichten in zaal 2 waren inderdaad strontvervelend, hingen precies op ooghoogte. Ook weer overmatig gebruik van stroboscopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
RawPitcher die nog langs kwam? Wtf die meen je toch niet xd . En die lichten in zaal 2 waren inderdaad strontvervelend, hingen precies op ooghoogte. Ook weer overmatig gebruik van stroboscopen.

Ik bedoel dat Rebelion op Rawpitcher tempo draaide op het einde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Loudness was weer zoals gewoonlijk een topfeest! Maar mijn hoogtepunt was toch wel Rebelion. Verder Sub Sonik en Thera ook dikke prima. Helaas moest ik de hele dag werken en daarna een voetbalwedstrijd spelen dus op het eind konden m'n benen niet meer.

Over die lichten gesproken, een vriendin kreeg ook een halve epileptische aanval daarvan (kon ff niet op dr eigen benen staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
chas1n schreef:
RawPitcher die nog langs kwam? Wtf die meen je toch niet xd . En die lichten in zaal 2 waren inderdaad strontvervelend, hingen precies op ooghoogte. Ook weer overmatig gebruik van stroboscopen.

Ik bedoel dat Rebelion op Rawpitcher tempo draaide op het einde xd


Oh niet te zuinig verkeerd geïnterpreteerd :lol:.
Nam nog ff een kijkje bij Rebelion aangezien Adaro zaad draaide, maar kanonnen wat was zaal 2 vol toen. Aardig populair. Had overigens weinig met z'n set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rebelion heeft echt een kick wat me aanspreekt. Live is dat gewoon ontzettend fijn en zo te lezen zijn heel veel meer mensen deze mening toegedaan.
Benieuwd naar de eerste keer dat ik Rebelion live mee maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rebelion heeft echt een kick wat me aanspreekt. Live is dat gewoon ontzettend fijn en zo te lezen zijn heel veel meer mensen deze mening toegedaan.
Benieuwd naar de eerste keer dat ik Rebelion live mee maken.


19 maart This Is Raw, Harderz Plaza
26 maart Gearbox Night in Time Out
15 april in de Roobeburg
16 april Fatality
23 juli Fatality Festival
30 juli Craft

Daar kan je ze tegen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
chas1n schreef:
RawPitcher die nog langs kwam? Wtf die meen je toch niet xd . En die lichten in zaal 2 waren inderdaad strontvervelend, hingen precies op ooghoogte. Ook weer overmatig gebruik van stroboscopen.

Ik bedoel dat Rebelion op Rawpitcher tempo draaide op het einde xd



Dit is geen Raw maar gewoon hardcore hoor hahaha, hebben ze vaker gedaan en klinkt allemaal niet verkeerd hoor. ''The Hardcore Track'' is zelfs nog door grote artiesten gesupport

Ben alleen wel van mening dat het niet op Loudness thuishoort, alleen als laatste 2 nummers van de afsluiter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemachtig wat een vette lijst Psyched! Super :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Heb twee weken lang getwijfeld om te gaan omdat alle artiesten die ik wilde zien in zaal 2 stonden, maar gisterenmiddag toch besloten om te gaan en geen moment spijt van gehad. Het geluid in zaal 2 was zoveel verbeterd :thumbsup:
Eigenlijk geen slechte set gehoord. Phuture Noize, Artifact, The Geminizers en Rebelion waren leuk. Malice was een lompe bak herrie, die kicks slaan af en toe helemaal nergens op :D Set van de avond is voor Thera, man wat was dit dik zeg. Heerlijk doormixen en een dikke trackkeuze. Die nieuwe met Delete is echt :love: en vervolgens Absolute Terror er nog achteraan klappen (L) Ook Stash was heel dik, al hoopte ik toch stiekem op Done With My Stash :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ohja, een maat van mij gaf mij een muntje en vervolgens komen 3 bewakers met geweld naar mij toe en nemen me op een lompe manier een paar meter verder mee en houden mijn hand stevig dicht. Omstanders dachten ook van wtf gebeurd hier. Doet die bewaker mijn hand open zitten er muntjes in :lol: :lol:. Wat een pipo's, stonden ze wel ff voorschut. Maar excuses aanbieden ho maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:14 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een geweldige avond weer!
Gaaf om te zien dat er zoveel Hardtraxxers een kijkje kwamen nemen :thumbsup:

Het was ff een stapje terug doen na de 162 bpm waar Rebelion op draaide, maar toch heerlijk kunnen beuken!

Hier onze tl:

1. Titan & The Machine - Apocalypse
2. Crypsis - Damned
3. Envine & The Geminizers - Nightmare
4. Solutio - Nymphomaniac
5. Tartaros - Loudness Tool
6. Ran-D - Inner Child
7. The Geminizers - Gangsta Shit
8. VINAI - The Wave (Sub Zero Project Bootleg)
9. Geck-o - Shakedown (The Machine Remix)
10. B-Front & Slim Shore - Chemical
11. Warface - Catalyst
12. Die Antwoord - Happy Go Sucky Fucky (The Geminziers Bootleg)
13. Warface & The Geminizers - Path to Extinction
14. Radical Redemption - Wash Away
15. Moridin - Devil's Reaper
16. A-Lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit)
17. D-Sturb - Suffer
18. Solutio & The I's - 2.17
19. 2-Sidez - Fuck It
20. The Geminizers - F.H.M
21. Chris One - Ready2die
22. Radical Redemption - Piece of Shit
23. The Geminizers & The Machine - Headshot
24. The Machine & The Geminizers - Godcore
25. Delete - Syndrome
26. Regain - Broken
27. Neroz - Man Of God
28. Vazard - The Debt
29. Radiance - Deadly Threat 2016
30. High Voltage & Warface - Sanctuary
31. Menace 2 Society - Chronic Disorder
32. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
33. The Geminizers & Delete - Evolve
34. The Geminizers - Out of Control (Vaz & Del Remix)
35. Moridin - Babadook
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Uiteindelijk dus nog 3 kwartier Malice meegepakt. Dat ging dus gruwelijk hard. Zoveel verschillende harde kicks in hun nummers, bij elke nieuwe kick hoorde je het publiek weer schreeuwen van verbazing. Vooral gate 5, WTF man.




Dat is deze denk ik? Gate 5 op 2:40. Holyshit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Grim nogmaals bedankt voor je biertje :P

Joey schreef:
En Grim, nogmaals bedankt voor het biertje! Hij smaakte heerlijk!


:beer:

Het resultaat van een hartslagmeter dragen tijdens loudness. :D
Afbeelding

Afbeelding

Die enorme piek van 200+ was tijdens Psyched toen hij Nutty T- Nacho (Delete remix) draaide.
Bedankt om mijn leven in gevaar te brengen. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness was weer dik! De sets van B-Front, Artifact, Phuture Noize, Psyched, en Prefix & Density waren mijn favoriet :D . Mijn verslag staat hier online:

https://partyflock.nl/report/13148:Loudness
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten