Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
RoyAPO schreef:
Hiernaast wel verrast door Warface die een verbazingwekkend goede set neerzette :thumbsup:


Wat draaide die zoal? ^^ :woot:

Aardig wat nieuwe tracks. Er kwam nog zo'n gozer het podium op om met hem te draaien. Geen idee wie dit was alleen. Daarnaast zijn deze tracks me bijgebleven: Catalyst, Total War, Release The Kraken. Niet veel dus maar er kwamen aardig wat lekkere kicks voorbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Er kwam nog zo'n gozer het podium op om met hem te draaien.


Dit was Killshot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klein verslagje van mijn kant.

Rond kwart voor 11 binnen, en maar begonnen met een rondje te lopen. Toch maar een kijkje genomen bij de Raw stage, en moet zeggen dat deze voor MOH begrippen heel degelijk was. Normaal toch wel een heel basic stage, maar had wel het idee, dat ze er moeite in hadden gestopt. TWSTD was hier op het moment aan het draaien, wordt Before You Go gedraaid. Daarna ook maar meteen naar de main toe gelopen, want de volgende plaat klonk alweer een stuk minder. xd

Hierna rustig aan gedaan, totdat Detest en daarna I:Gor begonnen. Heerlijk staan snoeien hier. Smerig harde kicks die hier voorbij kwamen. Enige mindere is dat ik hierna al merkte dat de vermoeidheid begon, en er was nog 4 uur te gaan. Nog even een half uurtje genoten van Nosferatu & Evil Activities. Wat blijft die Millenium hardcore toch goed zeg. Hierna weer even een rondje gemaakt, en mijn laatste energie bij Peacock verbruikt. Daarna bij Partyraiser maar wat als een dooie voor me uit staan staren, want ik was niet meer in staat om ook maar een beetje te bewegen, dus ik was op dat moment blij dat het 8 uur was. Maar toch was het zeker weer een geslaagde editie voor mij.

+++ Detest & I:Gor, wat blijft Industrial toch een fijn genre
++ Before You Go :loving:
+ Stage design van de main, moet zeggen dat AoD dat meestal wel goed voor elkaar heeft.

- Vermoeidheid die wat eerder begon dan ik vooraf had bedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:42 
 
Hardtraxxer

Weer erg genoten op MoH. Voornamelijk bij de main te vinden geweest aangezien ik dit toch lekkere hardcore blijf vinden. De stage was erg goed verzorgd op de main. En Outblast heeft een geweldige set neergezet ver boven mijn verwachtingen, want was de laatste tijd geen fan meer van hem. Op naar het volgende feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 20:22 
 
Hardtraxxer

Outblast had idd een mooie afscheidset, alleen beetje jammer dat die bij z'n allerlaatste set een van te voren gemaakt mixje erop gaat gooien :huh: Maarja ik vond het allemaal wel best aangezien hij opende met mijn favoriete Outblast plaat Electro Shocking :loving:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten