Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele nacht te vinden in de Terror zonder shirt, tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 10:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feest! M'n 25e verjaardag hier gevierd en het was een meer dan goed verjaardagscadeau :woot:

Stage was erg vet, veel beter dan vorig jaar. Erg gaaf met die led-schermen en het schip / de dj-booth dat het publiek in geschoven werd. Eigenlijk de hele avond op de main doorgebracht en tussendoor 2 of 3 rondjes gelopen langs alle stages.

Setjes waar ik me het meest op vermaakt:
Furyan / Neophyte, Mad Dog / Noize Suppressor, Evil Activities / Outblast ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Positief verrast, sowieso was de terror line-up al dikke prima. De stage was precies goed: altijd genoeg ruimte, geluid prima en de temperatuur lag zelfs lager dan in de gangen + een bar in de terror :thumbup:

Beste setje was van The Destroyer met kort daarna Dr. Terror vs Hellseeker en Akira vs Drokz

Enige minpunt te benoemen was de drukte bij de kluisjes om 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ohja, en een ander negatief puntje: De mensen die gingen zeuren en grappig wouden doen (Fransen voornamelijk) tijdens het minuutje stilte. De MC bij de terror stond volgens mij op het punt om die Fransman een klap voor z'n bek te geven en ik denk niet dat iemand hem had tegengehouden. Er stond nota bene een DJ (die al gedraaid had) in de zaal er doorheen grappig te schreeuwen. Achter mij stond een jongen met een Belgische vlag te huilen, misschien wel een dierbare verloren. Hoe haal je het dan in botte kop om niet één minuutje stil te zijn ook al vind je het geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terrordrang schreef:
De MC bij de terror stond volgens mij op het punt om die Fransman een klap voor z'n bek te geven en ik denk niet dat iemand hem had tegengehouden.


Dat het een Fransman is, is misschien nog wel 't trieste van alles. Denk dat hij er met de aanslagen in zijn land niet zo had bijgestaan, breng dan ook een beetje respect op als het in een ander land gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Terrordrang schreef:
Ohja, en een ander negatief puntje: De mensen die gingen zeuren en grappig wouden doen (Fransen voornamelijk) tijdens het minuutje stilte. De MC bij de terror stond volgens mij op het punt om die Fransman een klap voor z'n bek te geven en ik denk niet dat iemand hem had tegengehouden. Er stond nota bene een DJ (die al gedraaid had) in de zaal er doorheen grappig te schreeuwen. Achter mij stond een jongen met een Belgische vlag te huilen, misschien wel een dierbare verloren. Hoe haal je het dan in botte kop om niet één minuutje stil te zijn ook al vind je het geforceerd.


Goh, verrassend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idioot volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="Terrordrang"r stond nota bene een DJ (die al gedraaid had) in de zaal er doorheen grappig te schreeuwen.[/quote]
Ben ik toch wel benieuwd wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 van de UKTM mannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terrordrang schreef:
1 van de UKTM mannen


Gelijk boycotten dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 15:56 
 
Hardtraxx Newbie

Mooi feestje gehad! Nu naast m'n DSLR ook m'n GoPro mee genomen :D


https://www.facebook.com/MNOPhoto/video ... 231926103/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live sets staan online! :)

https://soundcloud.com/mastersofhardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wtf waren Bodyshock en Dyprax aan het doen :/ Hadden ze ruzie achter het deck ofzo, enorm slordig gemixt en zo snel mogelijk elkaars platen afkappen. Voor Bodyshock is echt de weg kwijt in deze set, wat een fouten zeg

Setje I:Gor is echt om te smullen :love:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten