Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het leukste is juist als je dan even de mensen om je heen vergeet en goed losgaat, dat dan al die 16 jarig je aan zitten te staren alsof je een epileptische aanval hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar eigenlijk geen last gehad van het volk. Ja een paar van die 15 jarige sletjes die niet tegen drank kunnen.
Wel een nadeel was dat het op een gegeven moment echt veel te druk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Het is gewoon kut.

Oh dat had ik al 4 keer gezegd :list:

Xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik vond het ook wel grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

twijfelgevalletje, hoe is het volk daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee, Raven weet dat wel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed zo, Sander.
Lekker een topic spammen waar je toch niet heen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 17:58 
 
Hardtraxx Elite

5 jaar heen geweest, vorig jaar overgeslagen. 1e jaar, toen ik zelf nog redelijk nieuw was met hardstyle feestjes (16 jaar) vond ik het natuurlijk helemaal geweldig. 2e jaar ging ook nog wel. Vanaf toen werd 't kutter maar nog wel te doen.

Vooral het agressieve sfeertje wat er hangt, en dan heb ik het niet eens over buitenlanders die achteraan tegen een hek staan om je eens grondig te inspecteren (wat ook irritant is) maar vooral gewoon de Nederlandse fake negers nektasje, die pipo's. Ook regelmatig gehad dat er een oude klapper werd opgegooid en ik helemaal uit m'n plaat ging en dat moeder met kinderwagen mij stompzinnig aan het aankijken waren :P, ook kleine jochies met hun snoepzakje.

Maar verder als je gewoon met een grote groep gaat, cirkeltje maken of 'n beetje in de midden gaat staan waar de meeste liefhebbers staan kun je nog wel een leuke dag hebben.

Dit jaar wederom niet aanwezig, wel op de woensdag waar freestyle gedraaid word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 18:48 
 
Hardtraxxer

Ik stel voor om een Hardtraxx meeting te houden, zijn we meteen van het domme volk af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

DJ JellyBean schreef:
Ik stel voor om een Hardtraxx meeting te houden, zijn we meteen van het domme volk af :P

Niet eens een slecht idee :thumbsup:

Dan wil ik misschien een poging wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig met een groepje van 5.

Meeting kom ik wel even langs dan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien er hier volgens mij toch wel altijd veel Hardtraxxers heen gaan serieus een goed idee :P Sta je tenminste op een plek met alleen maar liefhebbers als er een beetje opkomst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben ook aanwezig, erg dichtbij huis. als er een meeting plaats vindt kom ik ook wel even kijken!

wat ik mij van de vorige jaren kan herinneren is dat het geluid ook niet al te best was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 13:29 
 

Door alle negatieve reacties wss niet aanwezig, anders was het een leuke optie :P
Wel jammer anders had ik Sander kunnen ontmoeten als hij ook voor plan was om te gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Intents scheen ook aardig wat kutvolk aanwezig te zijn geweest, ook geen last van gehad dus wellicht valt het hier ook wel mee :whistle:
Line up waar ik normaal ook wel voor zou betalen, dus mits het uitkomt met de planning ook wel met een groepje aanwezig hier, meeting klinkt wel leuk though :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Door alle negatieve reacties wss niet aanwezig, anders was het een leuke optie :P
Wel jammer anders had ik Sander kunnen ontmoeten als hij ook voor plan was om te gaan :(


Voor plan was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 18:54 
 

Dat jij in je gedachten had om ook gezellig te komen. Dan kunnen we samen een drankje en een dansje doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na Matrixx at the Park draaien Adaro en Phuture Noize in Café van Buren tot 06:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Na Matrixx at the Park draaien Adaro en Phuture Noize in Café van Buren tot 06:00!


hardtraxx meeting en dan daar gezellig een pilsje drinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zullen we dan in een cirkel gaan staan en om de beurt zeggen hoe erg Adaro is afgezakt de afgelopen jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nu echt niet goed of ik hier heen moet gaan. Ik weet van mezelf dat ik heel slecht tegen paupervolk kan.., maar de line-up is wel echt heel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Weet nu echt niet goed of ik hier heen moet gaan. Ik weet van mezelf dat ik heel slecht tegen paupervolk kan.., maar de line-up is wel echt heel goed!

Gewoon een goed plekje vinden voor zover er ruimte is en niet proberen teveel aan anderen te ergeren dan valt t best mee hoor. De meeste bezoekers komen gewoon voor Hardstyle :)
Het wordt soms wel eens wat overdreven vind ik, alsof je blij moet zijn levend hier vandaan te komen xd

Het geluid is de afgelopen jaren sterk verbeterd dus als je een beetje vooraan staat bij de liefhebbers is het een prima gratis feest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anderhalfuurs setjes :thumbsup:

Timetable:

Estatic 15.00 - 16.00
Audiotricz 16.00 - 17.30
Bass Modulators 17.30 - 19.00
Atmozfears 19.00 - 20.30
Noisecontrollers 20.30 - 22.00
B-Front 22.00 - 23.15
Radical Redemption 23.15 - 00.20
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfecte timetable! Altijd een gezellig feest met hoop bekenden, zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens halverwege Atmozfears binnen :) Kijk erg uit naar B-Front en Noisecontrollers.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten