Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende

Waar meeten?
Poll eindigt op 29 sep 2010 20:41
Midden vooraan de stage 6%  6%  [ 3 ]
Links vooraan de stage 36%  36%  [ 19 ]
Rechts vooraan de stage 2%  2%  [ 1 ]
Aan het einde van de linker bar 6%  6%  [ 3 ]
Aan het einde van de rechter bar 2%  2%  [ 1 ]
Achteraan in de kleine zaal (boven) 49%  49%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 53
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 20:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wanneer?
zaterdag 2 oktober 2010 in de Heineken Music Hall

Hoelaat?
Tussen 01:00 en 01:30

Waar?
Zie de poll: Achteraan in de kleine zaal (boven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem helemaal achteraan in de kleine zaal (boven)... Is t heel simpel elkaar te vinden namelijk.

En dan het liefst als Noisecontrollers draaien want de meesten van ons zien/horen die vaak zat dus iets huge missen we toch niet die paar minuten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 20:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik stem helemaal achteraan in de kleine zaal (boven)... Is t heel simpel elkaar te vinden namelijk.

En dan het liefst als Noisecontrollers draaien want de meesten van ons zien/horen die vaak zat dus iets huge missen we toch niet die paar minuten :)


Laten we het gewoon in de Black Box houden, alle locaties in de poll zijn in ieder geval Black Box / Main Stage...

En de bovenstaande opties zijn ook niet zo moeilijk te vinden hoor :) Maar onder het Q-dance logo kan nog wel eens lastig worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 20:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mij boeit het echt niet, als ie er maar komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Laten we het gewoon in de Black Box houden, alle locaties in de poll zijn in ieder geval Black Box / Main Stage...

En de bovenstaande opties zijn ook niet zo moeilijk te vinden hoor :) Maar onder het Q-dance logo kan nog wel eens lastig worden :P

Die is inderdaad beetje te moeilijk. Verander je die en stop je mijn optie daarvoor in de plaats. Als het niet bevalt wordt er toch niet op gestemd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 20:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Jor-D schreef:
Laten we het gewoon in de Black Box houden, alle locaties in de poll zijn in ieder geval Black Box / Main Stage...

En de bovenstaande opties zijn ook niet zo moeilijk te vinden hoor :) Maar onder het Q-dance logo kan nog wel eens lastig worden :P

Die is inderdaad beetje te moeilijk. Verander je die en stop je mijn optie daarvoor in de plaats. Als het niet bevalt wordt er toch niet op gestemd :)


Gedaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achteraan in de kleine zaal (boven)
Makkelijker, gezelliger, overzichtelijker. Als iedereen d'r is en d'r draait een of andere maffe lamlul kunnen we nog altijd naar beneden.

Timetable afwachten;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zeg links vooraan in de grote zaal, ben je niet afhankelijk van een artiest en kan je gewoon door blijven stampen. Daar staan de meeste mensen toch sowieso zo goed als de hele avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal links vooraan, op die manier kunnen we alsnog door stampen en laten zien dat hardtraxx de gekste is :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Helemaal links vooraan, op die manier kunnen we alsnog door stampen en laten zien dat hardtraxx de gekste is :evil:

Misschien staat het geluid wel hard, en is dit niet fijn voor mensen zonder doppen (zoals ik dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We staan toch met een grote groep, dus de sfeer is sowieso wel goed. Handig zou zijn als t ergens bij de bar in de buurt is, dus ik zou zeggen, bij de linkerbar vooraan, en dan een stuk naar rechts (richting het midden van de zaal), zodat we wel 'in het publiek' staan.

Zoiets had ik in gedachte:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tekening, James kerel ouwe kunstenaar ik lig dubbel :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
We staan toch met een grote groep, dus de sfeer is sowieso wel goed. Handig zou zijn als t ergens bij de bar in de buurt is, dus ik zou zeggen, bij de linkerbar vooraan, en dan een stuk naar rechts (richting het midden van de zaal), zodat we wel 'in het publiek' staan.

Zoiets had ik in gedachte:
Afbeelding


Is wel lastig te vinden...

Ik zou zeggen, links achter in de zaal, en daarna met zijn alle de zaal in lopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Is wel lastig te vinden...

Ik zou zeggen, links achter in de zaal, en daarna met zijn alle de zaal in lopen ;)


Niet iedereen is op tijd etc. om met zn allen de zaal in te lopen, plus we zullen met 10+ man bij elkaar staan wss. Niet zo heel moeilijk te vinden dus. Bovendien zal er dus de hele avond een 'HT-plek' zijn waar iedereen aan kan sluiten / weg kan gaan zoals hij of zij wil. Handig als dat een vaste plek heeft, ipv dat we met zn allen naar de meeting plek moeten en weer terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind zowel meeten op een bepaald punt in de kleine zaal goed, als linksvooraan.
Dan is linksvooraan gewoon standaard de hardtraxx meetspot die avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook het liefst gewoon in de Mainzaal.
Waarschijnlijk ben ik daar toch de hele avond met mijn groep.
En zoals al eerder werd gezegd, als de meeting gewoon op de plek is die PNXRMX aangeeft, dan kunnen we ook wat later op de avond nog even meeten enzo, gewoon een vaste plek waar iedereen bij aan kan sluiten op elk moment :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Is wel lastig te vinden...

Ik zou zeggen, links achter in de zaal, en daarna met zijn alle de zaal in lopen ;)


Niet iedereen is op tijd etc. om met zn allen de zaal in te lopen, plus we zullen met 10+ man bij elkaar staan wss. Niet zo heel moeilijk te vinden dus. Bovendien zal er dus de hele avond een 'HT-plek' zijn waar iedereen aan kan sluiten / weg kan gaan zoals hij of zij wil. Handig als dat een vaste plek heeft, ipv dat we met zn allen naar de meeting plek moeten en weer terug :P

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik vind zowel meeten op een bepaald punt in de kleine zaal goed, als linksvooraan.
Dan is linksvooraan gewoon standaard de hardtraxx meetspot die avond!


Ideaal :thumbsup: Hele nacht gewoon samen stampen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Mol schreef:
Ik vind zowel meeten op een bepaald punt in de kleine zaal goed, als linksvooraan.
Dan is linksvooraan gewoon standaard de hardtraxx meetspot die avond!


Ideaal :thumbsup: Hele nacht gewoon samen stampen :love:

Ik denk wel dat ik ook wat rond ga dwalen, maar links voor zal de plek zijn waar ik het meest te vinden zal zijn :D

En stilstaan is er sowieso niet bij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg de bar, Makkelijk te vinden en in de mainzaal, dan kunnen we daarna wel even springen vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zeg kleine zaal achterin! ^^ Innd wat Piaaa zegt ook beter voor me oortjes :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 12:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ik zeg kleine zaal achterin! ^^ Innd wat Piaaa zegt ook beter voor me oortjes :innocent:


Als jullie er al zo over denken, wordt het dan niet eens tijd voor goede oordoppen ofzo? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het handigste lijkt mij dat we op een makkelijke te vinden en rustigere plek afspreken (boven dus) en daarna als groep een plekje linksvoor pakken waar we elkaar de rest van de nacht kunnen terugvinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik stem ook voor achter in de kleine zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 14:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Het handigste lijkt mij dat we op een makkelijke te vinden en rustigere plek afspreken (boven dus) en daarna als groep een plekje linksvoor pakken waar we elkaar de rest van de nacht kunnen terugvinden :)


Dan kan je ook net zo goed gewoon linksvoor afspreken. Zo super groot is de HMH niet hoor :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten