Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Early hardstyle
Poll eindigt op 10 jul 2009 12:04
:drool: 63%  63%  [ 10 ]
:sick: 13%  13%  [ 2 ]
:sleep: 25%  25%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een goed feest dat zich concentreert op de begindagen van Hardstyle!!!
Dat gaat weer een avondje kapot zweten worden. :P


Afbeelding

BKJN events proudly present an instant classic: Memoriam
Memoriam staat voor het respect en de vele goede herinneringen die Hardstyle en Hardcore liefhebbers over hebben gehouden aan de geweldige nachten van lang stampen en beuken in de oude Fun. Vele succesvolle feesten zijn in het verleden dan ook begonnen op deze locatie en alleen daarom al zal menig herinnering naar boven komen drijven op deze memorabele nacht.

Kwaliteit met een hoofdletter K is waar BKJN events al jaren bekend om staat, en ook dit feest zal dan ook met alle zorg worden voorbereid om de bezoeker een zo’n mooi mogelijke nacht te laten beleven. Maar wat kan je allemaal verwachten…

De Main Area zal geheel in het teken staan van de oude vertrouwde hardstyle klappers van 1998 tot 2002. De crème de la crème van artiesten uit die tijd zullen dan ook Acte de Préséance geven. Zij zullen er alles aan doen om je terug te nemen in de tijd waarin deze populaire stroming geboren en gevormd werd. Tezamen met BKJN zullen ze iets neerzetten wat je niet vaak tegen komt op feesten vandaag de dag. We hebben het natuurlijk over Early Hardstyle en dan wel in zijn beste vorm. Deze avond zal het eindelijk weer het respect krijgen wat het verdient.

In de achterste zaal van de Hemkade zal het er een tikje harder aan toe gaan. BKJN events zou zichzelf niet zijn, als niet het hardste van het hardste uit oude tijden tevoorschijn zou worden gehaald. De Early Rave Area zal dan ook garant staan voor de beste hardcore klappers uit de begin jaren oftewel “Back to the good old gabber time”!

Als laatste is er nog het vertouwde kleine zaaltje, hier kan je even tot rust komen van alle oude indrukken en kan je jezelf mee laten slepen op de beats van vervlogen tijden. De oldschool area van Memoriam zal er dan ook één zijn waar het hart van menig liefhebber, harder van gaat kloppen. De complete programmering ziet er als volgt uit:

Main: Early Hardstyle

Pavo
Luna
Alpha Twins
Isaac
Sunny D
Tatanka (it)
Dana
Hosted by: Mc Apster

2: Early Rave

Vince
Leviathan
Buzz Fuzz
Predator
Waxweazle
Dano
Hosted by: Mc the Intellectual Killer

3: Oldschool

Micha B
Champ-e-on
Tumbler & Spy-D
OCD

Naast de Line up zal er ook een overvloed aan entertainment zijn, en dat is niet geheel zonder reden. Robin Spitsbaard beter bekend als “The Stilthwalker” viert namelijk op Memoriam zijn eigen memorabele verjaring en dit zal hij voor de bezoekers niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Of het nu zijn vele personages als steltenloper zijn, de spectaculaire vuurspuug acts of zijn nieuwste slijptol act. Ze zijn allemaal te bewonderen op Memoriam.

Het geheel zal worden aangekleed met dikke laser shows, extra geluidssystemen, VJ Shows en nog heel veel meer. De poorten naar het verleden zullen om 23.00 uur openen om vervolgens om 06:00 uur weer te sluiten. Kaarten zijn vanaf volgende week te verkrijgen voor € 25,00 via Ticketonline.nl, Pay-logic.nl, alle Primera winkels en alle Free Recordshops. De minimale leeftijd voor deze avond is 18 jaar. Voor meer info check je http://www.bkjn.nl

"Memoriam, after one minute of silence the beats of the past will blast again!”
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HIER hadden veel mensen behoefte aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja absoluut, jammer dat ik dat ik die dag op vakantie ga en met m'n poot zit.. maar dit mogen ze best vaker doen van mij!!! Erg fijne namen, erg fijne prijs en locatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oeps, typo in de titel :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

VETTTTT, kan er op me fietsie heen :clap:
alleen ff kijken of anderen nog willen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2009 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

early is voor een uurtje wel lekker, maar toch een hele avond vind ik maar niks. ik hou echt van de hardstyle van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is zo lekker!! Geniaal dit, jammer alleen dat het zover weg is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wee diegene die het kots tekentje stemde :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 18:06 
 
Hardtraxx Elite

Ik stemde dat teken, je zult nu vast wel weten wat ik ervan vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2009 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

'T is helaas niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2009 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier had ik wel zin in gehad! ^^
Jammer dat ik al een ander feestje heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2009 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
Ik stemde dat teken, je zult nu vast wel weten wat ik ervan vind


Daar heb ik wel een diepdonderbruin vermoeden over :D Maar jammer man, zulke shit is echt heel relaxt. Weinig feesten die nog teruggaan naar die tijd. Ik ben van de nieuwere hardstyle, maar als ik oude sets download, dan denk ik wel van Hmm dat toendertijd flink raggen geweest zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedenk me trouwens net pas dat het al aankomende zaterdag is en dan ben ik al op vakantie :cry:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten