Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 11:16 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
Prima vermaakt! Best raar om (na de warm-up van S1ngular) meteen van start te gaan met het absolute hoogtepunt van de avond. Phuture Noize was echt fantastisch. Hierna was leuke vulling (met alle respect voor de acts die volgden), maar het haalde het niet bij de Pursuit of Thunder showcase. Echt genoten van die drie kwartier. Marco, als je dit leest, beterschap en bedankt voor een topavond.

Beterschap? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja volgens mij was er iets aan de hand met hem, hij heeft zijn show wel gedaan maar met pijn en moeite volgens mij.

Wel leuke avond gehad, breekt lekker de week. xd Van rand-d en bfront ook wel genoten hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi avondje gehad. Alle setjes waren lekker. Meest genoten van B-Front, die op t eind nog even besloot om in het publiek met de mensen los te gaan :worship: .
Zelf ook nog twee hardtraxxers ontmoet (stefann4 en Darknezz). Was mooi jongens! xd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad.
Phuture Noize & B-Front wel de hoogtepunten van de avond. Fijn dat er ook platen werden bij gepakt die je helaas niet zo vaak meer hoort, zoals Cats, Jets & Breaks :love: :loving:. Density, S1ngular en B-Front gezamenlijk draaide ook een prima setje, Hellfire :drool:

Was erg gezellig met TSFH en Darknezz, er werd in ieder geval genoeg gesnoeid :thumbup: . TSFH was goed te herkennen aan zijn Pinsir moves, dit moest wel een Hardtraxxer zijn xd :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 15:31 
 
Hardtraxxer

gartainc schreef:
Ja volgens mij was er iets aan de hand met hem, hij heeft zijn show wel gedaan maar met pijn en moeite volgens mij.


Oke, hoop dat hij morgen wel draait :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad,
S1ngular draaide een goede warm-up met lekkere nummers en enkele hitjes. Altijd leuk om dan met een aantal andere zowat het vuur aan de lont te steken en het feest op gang te trappen.
Toen Marco (Phuture Noize) moest draaien had ik meteen het gevoel dat ik terug op Rebirth stond, nog steeds dikke heimwee hier :cry:
Ik heb vooral rechtsvoor gestaan en wellicht bij een aantal Hardtraxxers, te zien aan de pinsir moves hier en daar. :clap:
Helaas ging het met marco minder goed en verliet hij na zijn set redelijk snel de zaal, beterschap man.
Ran-D pakte de sfeer goed op en zette door met Deadrow, Zombie, Suicidal Superstar...
Daarna was B-front aan de beurt en de sfeer werd nog beter had ik het gevoel. Gewoon weer genieten van begin tot eind. :yay:

De afsluit set was ook zeer geslaagd , toen B-Front In het publiek ging staan om lekker mee te doen moest die helaas wel met de halve zaal op de foto. Toch enorme waardering voor dit soort ingevingen, verkleind de barrière tussen publiek en Artiest. :worship:

Helaas gebruik moeten maken van het OV terwijl ik een week mijn rijbewijs binnen heb. :/ Nu sta ik wel meer bekent voor absurde verplaatsingen maar dit was misschien wel gek voor 4u feest.

Edit: ik was te herkennen aan Phuture Noize Pet en zwarte T-Shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
TSFH was goed te herkennen aan zijn Pinsir moves, dit moest wel een Hardtraxxer zijn xd :clap:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie was de 'TBA' op de line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Wie was de 'TBA' op de line up?

Density dan wellicht. Maar door de rugproblemen van Phuture Noize werd het Density BTB met B-Front & S1ngular.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het duurde tot halverwege de set van Phuture Noize voor de sfeer er lekker in kwam, maar vanaf dat punt was het echt genieten!
Echt genoten van dit avondje :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog +1 voor B-Front trouwens voor het draaien van Human Enemy by Donkey Rollers & Noisecontrollers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee of de fotos die vanaf het podium gemaakt werden nog ergens te vinden zijn? Ik sta als een idioot te springen vooraan dus moet leuke foto zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Nu sta ik wel meer bekent voor absurde verplaatsingen


:lol: :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten