Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Pinkstereo pakt tijdens Pinksteren groots uit op de Wijthmenerplas in Zwolle. Bereid je voor op een te gek weekend met heel veel fun, liefde, gezelligheid en onvergetelijke momenten. Bekijk hieronder de line-up inclusief bijbehorende time-table van beide dagen, trommel je vrienden op en scoor vandaag nog je 10-EURO tickets! Wist je trouwens ook al dat Pinkstereo toegankelijk is voor alle leeftijden? BE THERE!

Pinkstereo – Day #2
Zondag 15 mei (hardstyle)
Wijthmenerplas, Zwolle
13:00 – 23:00 uur
Tickets: €10,- (ex. Fee)
Toegankelijk voor alle leeftijden

Pinkstereo ➜ Day #2 (Hardstyle)
Timetable:
13:00 - 14:00 Hardcraft
14:00 - 15:00 Act Of Rage
15:00 - 16:00 X-Pander
16:00 - 17:00 Crypsis
17:00 - 18:00 Jack Of Sound vs. Artifact
18:00 - 19:30 Chain Reaction
19:30 - 20:00 Radical Redemption LIVE
20:00 - 21:00 Sub Sonik vs. D-Sturb
21:00 - 22:00 Warface
22:00 - 23:00 Angerfist
Hosted by: MC Nolz

Zondag maar even een kijkje nemen. De RAW Hardstyle boeit me de laatste wel minder dus heb er geen verwachtingen van :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoort het logo linksonder op de poster geen Art of Dance logo te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 04:56 
 
Hardtraxx Veteran

>.< :lol:

Gezien deze prijs voor één ticket kregen ze vast most wanted groepsboeking korting

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''raw en hardstyle''. Ik snap het niet meer. Het is toch allemaal raw hardstyle dat er staat en een angerfistje?

Gare benamingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 09:35 
 

Voor zo'n standaard AoD lijstje is zelfs een tientje te duur... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bullshit, als Angerfist (de bekendste hardcore dj) of Radical redemption (de populairste hardstyle dj) in je plaatselijke discotheek in z'n eentje anderhalf uur komt draaien dan is 10 euro al een redelijke prijs.

Het is opvallend dat het het typische AoD lijstje is, maar om nou te gaan janken op een feest van 10 euro met zulke grote namen slaat natuurlijk nergens op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat een bullshit, als Angerfist (de bekendste hardcore dj) of Radical redemption (de populairste hardstyle dj) in je plaatselijke discotheek in z'n eentje anderhalf uur komt draaien dan is 10 euro al een redelijke prijs.

Het is opvallend dat het het typische AoD lijstje is, maar om nou te gaan janken op een feest van 10 euro met zulke grote namen slaat natuurlijk nergens op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor Jack of Sound, Angerfist en RR, om de hoek, zou ik meer dan zeker €10 overhebben inderdaad. Voor Bevrijdingsdag was ik voor onderstaande line-up op D4L van dezelfde organisatie ook maar €15 kwijt. Als je Zentiments voor Partyraiser wisselt heb je gewoon een Decibel mainstage lineup, en daar betaalt men zeker geen €15 voor.

Adaro
Atmozfears
B-Front
Cyber
Deetox
Frontliner
Kronos
Noisecontrollers
Outbreak
Zentiments

Zo'n volledig MW lineup op een feest van €75 vind ik dan wel weer zielig. Als er nou veel variatie zat in de tracklists of producties..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 12:23 
 

Rickzel schreef:
Wat een bullshit, als Angerfist (de bekendste hardcore dj) of Radical redemption (de populairste hardstyle dj) in je plaatselijke discotheek in z'n eentje anderhalf uur komt draaien dan is 10 euro al een redelijke prijs.

Het is opvallend dat het het typische AoD lijstje is, maar om nou te gaan janken op een feest van 10 euro met zulke grote namen slaat natuurlijk nergens op :P


Oké oké even vergeten er "voor mij" bij te zetten! En ja voor deze line-up zal ik dus geen 10 euro betalen omdat ik me er absoluut niet op kan vermaken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja uiteindelijk is het natuurlijk je eigen smaak die bepaalt of het je geld waard is :P maar leek net alsof het schandalig was dat ze met zo'n line-up aan durfden te komen... voor 10 euro >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 14:47 
 

Rickzel schreef:
ja uiteindelijk is het natuurlijk je eigen smaak die bepaalt of het je geld waard is :P maar leek net alsof het schandalig was dat ze met zo'n line-up aan durfden te komen... voor 10 euro >.<


Nee zeker niet! Is juist erg goedkoop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me toch prima kunnen vermaken op de sets van Act Of Rage, Artifact & Jack Of Sound en Crypsis.

Mijn verslag kun je hier lezen:

https://partyflock.nl/report/13161:Pinkstereo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Heb me toch prima kunnen vermaken op de sets van Act Of Rage, Artifact & Jack Of Sound en Crypsis.

Mijn verslag kun je hier lezen:

https://partyflock.nl/report/13161:Pinkstereo


Wauw die tracklist van Sub Sonik & D-Sturb is echt om te janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp dus echt niet waarom je een track als F#ck This Nation in een openingsset draait, vrij stevige plaat, zo heb je toch nauwelijks opbouw in hardheid op een dag? Ook daarna X-Pander op een heel hoog BPM.. En zo gaat het op veel feesten de laatste 1 à 2 jaar, ik vind het jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik begrijp dus echt niet waarom je een track als F#ck This Nation in een openingsset draait, vrij stevige plaat, zo heb je toch nauwelijks opbouw in hardheid op een dag? Ook daarna X-Pander op een heel hoog BPM.. En zo gaat het op veel feesten de laatste 1 à 2 jaar, ik vind het jammer.


Dat bv Warface dit tempo draait als laatste Hardstyle set kan ik nog inkomen maar dat hoge BPM vind ik nergens naar klinken.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten