Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk Innominate aanschouwen morgen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga nooit meer de nacht voor een feest tot laat plug.dj doen, moeite gehad om niet in slaap te vallen als we zaten. :lol:

Sets van Mindustries, Innominate & DJIPE waren echt niet normaal vet, wat een geweld. Drukte en warmte was (wederom) niet te doen in de XTRM bij een uitverkochte Factory 010. Geluid was wel sterk verbeterd tov. vorig jaar had ik het idee. Gezellig was het ook zeker weer met Norther66, Lennard95 & Thermometer! Al met al niet veel te klagen zeker als je kijkt naar de ticketprijs (€17,50).

Volgende editie is weer een keer op de woensdag voor Hemelvaart dus wellicht wel weer aanwezig bij een leuke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad! Set van DJIPE stak er voor mij met kop en schouders bovenuit :surrender: Ook prima setjes gehoord van Innominate en The Outside Agency. Was wel erg druk en snikheet in de XTRM, zoals Melvin ook al aangaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Leuk feest gehad! Set van DJIPE stak er voor mij met kop en schouders bovenuit :surrender: Ook prima setjes gehoord van Innominate en The Outside Agency. Was wel erg druk en en snikheet in de XTRM, zoals Melvin ook al aangaf.

Hoe warm was het precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd vet. Drukte viel me best wel mee eigenlijk, had het idee dat het vorig jaar drukker was. Hellfish & Producer overduidelijk de vetste set van de nacht :drool: Ook weer erg genoten van Mindustries, Black Sun Empire, Lucy Furr, L-33 en Switch Technique ^^ Op naar XL25
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste set van kwam van producer & hellfish, daarna deathmachine :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe komt het dat ik jou niet gezien heb, stan? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Hoe komt het dat ik jou niet gezien heb, stan? :(

Shit happens :kiss:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten