Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 00:20 
 
Artiest

Om de hoek, dus waarschijnlijk wel aanwezig! Barry, worden we ook thuisgebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wegens tegenvallende kaartverkoop van Psychedelic kan ik helaas niet de kwaliteit van het evenement waarborgen. Het was de bedoeling Dalfsen een A+ feest te geven met onder andere een decor wat nog niet eerder vertoond was.
Heb jij al een kaartje gekocht voor Psychedelic? Dan krijg jij automatisch je geld teruggestort op je rekening. Heb je een ticket gekocht bij De Trefkoele, neem dan even contact op met Barry Stabij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer jammer. Had het je van harte gegund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie was simpelweg gewoon niet te doen zo ver :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande, aan de lineup lag het ook niet wat mij betreft, en een naam als Thera zou tegenwoordig al best wel een publiekstrekker moeten zijn. De locatie was helaas gewoon niet de beste keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Eens met bovenstaande, aan de lineup lag het ook niet wat mij betreft, en een naam als Thera zou tegenwoordig al best wel een publiekstrekker moeten zijn. De locatie was helaas gewoon niet de beste keuze.


Yep same, als het iets bereikbaarder was geweest absoluut aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim0412 schreef:
Eens met bovenstaande, aan de lineup lag het ook niet wat mij betreft, en een naam als Thera zou tegenwoordig al best wel een publiekstrekker moeten zijn. De locatie was helaas gewoon niet de beste keuze.


Yep same, als het iets bereikbaarder was geweest absoluut aanwezig.


Had dit feest ook niet als optie staan vanwege de locatie. Denk dat dit bij veel mensen inderdaad een grote rol heeft gespeeld. Line-up vond ik zelf iig heel interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer om te zien dat het niet door kan gaan. Verfrissend concept/line-up en had het Barry ook zeer gegund.

Rickzel schreef:
Yep same, als het iets bereikbaarder was geweest absoluut aanwezig.

Precies dit! Mocht het nog een keer georganiseerd worden misschien op een wat meer centrale plek met gunstigere ov tijden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BARRY! POMPEN MAAR!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 07:27 
 
Hardtraxx Elite

Psyched schreef:
Verwachting is dat het uitverkocht raakt.

Vraag me dan toch wel echt af hoe je aan zo'n verwachting komt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten