Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Pussy lounge at the Park
Datum: 10-06-2017
Tijd: 13:00 - 01:00
Locatie: Breepark
Ticketsale: 08-04-2017 om 12:00u

Line-up:
Dark-E
Pat B
Dr. Rude
Charly Lownoise
Zany
Ruthless
Darkraver
The Viper
Paul Elstak
Neophyte
Mad Dog

Hosted by Ruffian

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit bij Pussylounge geweest. Lijkt me geinig voor een keer, maar de line-up is voor 75% altijd hetzelfde. Is dit nog steeds zo leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:23 
 
Hardtraxxer

Slaan we lekker over, wat een sfeerloos "park" is dit zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Nog nooit bij Pussylounge geweest. Lijkt me geinig voor een keer, maar de line-up is voor 75% altijd hetzelfde. Is dit nog steeds zo leuk?

vind freestyle allemaal meer van het zelfde. na 2 hooguit 3 uur heb je alle tracks wel een keer gehoord.

Trekt ook een heel ander publiek aan heb ik altijd het idee. Zou er niet zo gauw weer naar toe gaan.

Maar goed voor de ervaring, waarom niet. zelf gaan is zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Verradelijke aan PL (en freestyle stages / feesten in het algemeen) is dat het vooraf zowel qua sfeer als muziek haast niet te voorspellen valt. Tussen de bezoekers zitten zat gezellige mensen, maar ik vind wel dat het over het algemeen sfeerlozer is dan op een doorsnee hardstylefeest.

Qua tracks etc. zal ik even een Paul Elstak nemen. Die kan soms best leuke sets neerzetten met oude Tha Playah, The Viper en Promo plaatjes erin. De keer erop vult hij 90% van zijn set met doodgedraaide platen als Kind van de Duivel, Helicopter en Hooligan. Dikke kans dat je die laatste 3 platen dan ook nog 2-4x op een avond/dag hoort.

Ben zelf nog nooit bij de PL @ The Park geweest (wel 4x indoor editie), maar volgens vrienden is het qua sfeer/muziek wel beter dan de indoor edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Slaan we lekker over, wat een sfeerloos "park" is dit zeg

Ik vond dit echt ideaal juist. Lekker door tot in de nacht, goeie drainage dus geen last van regen en het geluid stond behoorlijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit naar pussy lounge geweest (op de pussy lounge stage op decibel na dan). Ben wel benieuwd, dus misschien hier wel last minute als het weer mee zit een kijkje nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht wel aanwezig vorig jaar was het name heel erg tof hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
klapstoel schreef:
Nog nooit bij Pussylounge geweest. Lijkt me geinig voor een keer, maar de line-up is voor 75% altijd hetzelfde. Is dit nog steeds zo leuk?

vind freestyle allemaal meer van het zelfde. na 2 hooguit 3 uur heb je alle tracks wel een keer gehoord.

Trekt ook een heel ander publiek aan heb ik altijd het idee. Zou er niet zo gauw weer naar toe gaan.

Maar goed voor de ervaring, waarom niet. zelf gaan is zelf weten.


Heb je helemaal gelijk in natuurlijk :)
Heb wel een paar keer bij een freestyle stage gestaan op dergelijke festivals en de sfeer was daar best goed. Misschien maar eens langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:14 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Nog nooit naar pussy lounge geweest (op de pussy lounge stage op decibel na dan). Ben wel benieuwd, dus misschien hier wel last minute als het weer mee zit een kijkje nemen!

Als er een lastig is last minute heen te gaan dan is het deze wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 jaar geleden ben ik er geweest, toen nog bij de Asterdplas en dat was echt een top locatie.

De sfeer vond ik niet denderend, heel veel 'dagjesvolk', 80% van de bezoekers stond maar een beetje met elkaar te praten alsof ze in het cafe stonden.

Pas de laatste paar uurtjes (na Zany dat jaar volgens mij) werd het pas gezellig en kwam er een beetje sfeer. De rest van de dag was het niet veel.

Breepark hoor ik ook minder goede verhalen over dus voor de locatie hoef je het ook niet te doen. En tja, de muziek dat is uiteraard persoonlijk maar mij trekt het tegenwoordig niet meer zoals een paar jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In 2013 een editie aan de Asterdplas bezocht. Was leuk voor een keer, maar daarna altijd gezegd dat ik er verder nooit meer naartoe hoef te gaan: altijd bijna dezelfde line-up, de laatste paar uur wordt bijna altijd dezelfde muziek gedraaid (alle (happy) hardcore hitjes door Paul Elstak en Mental Theo). Sfeer vond ik ook niet super.
En om dan weer net als vorig jaar Decibel op zondag een PL Resident Rumble te hebben is wel leuk voor een keer, maar dan kom ik er wederom achter dat het gewoon niet echt mijn muziek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pa-party-lover schreef:
Hekzitter schreef:
Nog nooit naar pussy lounge geweest (op de pussy lounge stage op decibel na dan). Ben wel benieuwd, dus misschien hier wel last minute als het weer mee zit een kijkje nemen!

Als er een lastig is last minute heen te gaan dan is het deze wel.


Tot nu toe altijd het geluk mee gehad bij elk feest waar ik last minute heen ging :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al regelmatig een pussy lounge feest bezocht en bevalt me altijd goed, wel jammer dat ze van de asterdplas verhuisd zijn naar breepark... sfeerloze locatie (asterdplas was top). Ik vind de sfeer juist over het algemeen erg goed, lekker vrolijk. Dat zie ik nog wel eens anders dan bij het gemiddelde (raw) hardstyle feest. Wel kun je veel dezelfde muziek verwachten maar ik kan dat juist waarderen die 1x per jaar dat ik naar pussy lounge ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stiekum toch wel zin in deze zaterdag! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, met verwachting 0. Thuis wedstrijd en veel bekende gaan dus dan maar mee :beer:

Weer ziet er tot nu toe goed uit dus zal prima dagje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 13:31 
 
Hardtraxxer

Aanwezig eerste keer PL outdoor ben een paar keer indoor geweest in Central studio's Utrecht dat was altijd wel een leuk feestje. Ben erg benieuwd hoe zaterdag gaat zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 14:24 
 
Hardtraxxer

Is er ook een VIP gedeelte hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Is er ook een VIP gedeelte hier?


Ja die is er ook. Meestal rechts van de stage.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer dat ik de outdoor editie meepak, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er weer achterkomen dat freestyle niks voor mij is en publiek ook wel te tam is :thumbdown:

Ondanks de muziek met het mooie weer en heel veel bekende leuk dagje gehad.

Gelukkig laatste 2 uur Neophyte en Mad dog dat ging wel lekker :thumbsup: omdat die in de lineup stonden heb ik me laten overhalen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Er weer achterkomen dat freestyle niks voor mij is en publiek ook wel te tam is :thumbdown:


Vind dit altijd opvallend. Het typische Pussy Lounge volk zie je altijd reageren dat de sfeer supergoed is op PL feesten. Terwijl mensen die het gewoon eens een keertje proberen, de sfeer vaak enorm tegen vinden vallen. Hoe was de sfeer vergeleken met de PL stage op Decibel? want daar vond ik het echt verschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
gartainc schreef:
Er weer achterkomen dat freestyle niks voor mij is en publiek ook wel te tam is :thumbdown:


Vind dit altijd opvallend. Het typische Pussy Lounge volk zie je altijd reageren dat de sfeer supergoed is op PL feesten. Terwijl mensen die het gewoon eens een keertje proberen, de sfeer vaak enorm tegen vinden vallen. Hoe was de sfeer vergeleken met de PL stage op Decibel? want daar vond ik het echt verschrikkelijk


Ik kan je uit ervaring vertellen dat die nagenoeg identiek is. Veel volk dat komt om maar gezien te worden, weinig liefhebbers van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
gartainc schreef:
Er weer achterkomen dat freestyle niks voor mij is en publiek ook wel te tam is :thumbdown:

Hoe was de sfeer vergeleken met de PL stage op Decibel? want daar vond ik het echt verschrikkelijk


Is wel vergelijkbaar, ik heb meer idee dat mensen niet voor de muziek komen maar om lekker te ouwehoeren met iedereen. Ik denk dat warme weer van zaterdag daar ook aan meedroeg dat het allemaal wat chiller was, lekker met biertje in de zon. Opvallend is ook dat publiek wel ouder is dan een andere hardstyle feestjes.

Ook het draaien zitten veel te lange lange pauze in, langzaam nummertje veel tempo verschillen. Dus je komt er niet lekker in om te stampen. Alleen vanaf 23:00-1:00 ging de muziek lekker door en zat ik er lekker in. Maar was met leuke mensen en was thuiswedstrijd voor mij dus prima dagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gearbox platen op Pussy Lounge :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten