Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
TheJoker schreef:
Jeroen23 schreef:
En een surprise act op de tijdmachine....

PROJECT ONE??

All aboard de Hypetrain!!!


The Machine! :mad:


Zou het niet vet zijn als Angerfist zou komen? En dan alle platen van voor 2010/2011

Liever The Machine. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Angerfist hier de Tijdmachine stage af komt sluiten zou ik nog wel de dubbele prijs betalen voor m'n ticket. Maar lijkt me uitgeslote:
Lose Your Mind schreef:
Fuzzylogic schreef:
Oh en LYM, het zou echt gruwelijk vet zijn als jullie voor een volgende editie eens outside the box een Angerfist zouden laten afsluiten :$ Dan zou ik echt een moord doen voor een kaartje.


Het is een heel vet idee, maar De Tijdmachine zal alleen maar hardstyle artiesten boeken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Liever The Machine. (L)



Ik ken zijn oude platen echt totaal niet. Maar luisteren waard begrijp ik dus?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Fluxion schreef:
Liever The Machine. (L)



Ik ken zijn oude platen echt totaal niet. Maar luisteren waard begrijp ik dus?!

Green Forest, Renaissance, Mosquito, Times Like These, Sound Of The Machine, Insomnia Remix, Audiobot, Lucid Dreams, Lady Of The Lake om maar wat te noemen, zeker het checken waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Als Angerfist hier de Tijdmachine stage af komt sluiten zou ik nog wel de dubbele prijs betalen voor m'n ticket. Maar lijkt me uitgeslote:
Lose Your Mind schreef:
Fuzzylogic schreef:
Oh en LYM, het zou echt gruwelijk vet zijn als jullie voor een volgende editie eens outside the box een Angerfist zouden laten afsluiten :$ Dan zou ik echt een moord doen voor een kaartje.


Het is een heel vet idee, maar De Tijdmachine zal alleen maar hardstyle artiesten boeken..



Ah jammer opzich, die oude platen ken ik alleen maar van Youtube. Zou die zo graag live willen horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Jeroen23 schreef:
Fluxion schreef:
Liever The Machine. (L)



Ik ken zijn oude platen echt totaal niet. Maar luisteren waard begrijp ik dus?!

Green Forest, Renaissance, Mosquito, Times Like These, Sound Of The Machine, Insomnia Remix, Audiobot, Lucid Dreams, Lady Of The Lake om maar wat te noemen, zeker het checken waard!


Ga ik ook zeker even doen! Thnx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

@Jeroen23 mocht je naar DQ Weekend gaan, Angerfist draait als Menace II Society op de zondag in de Early Stage (Gold) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan niet wachten tot hij die classics set gaat draaien op Dreamfields :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Kan niet wachten tot hij die classics set gaat draaien op Dreamfields :thumbsup:


Verrek dit was ik al weer vergeten.

Sweet jesus :love:

Maareuhhh misschien hyperdehype ik nu te veel, maar is dit de beste Q-dance line-up die we ooit gezien hebben :$ ?

Is natuurlijk voor iedereen anders, maar laten we er eens wat krachttermen tegenaan gooien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 12:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Kan niet wachten tot hij die classics set gaat draaien op Dreamfields :thumbsup:


Verrek dit was ik al weer vergeten.

Sweet jesus :love:

Maareuhhh misschien hyperdehype ik nu te veel, maar is dit de beste Q-dance line-up die we ooit gezien hebben :$ ?

Is natuurlijk voor iedereen anders, maar laten we er eens wat krachttermen tegenaan gooien >.<

Haha voor de raw liefhebbers misschien wel, maar ik mis toch echt een Noisecontrollers, Bass Modulators of wat grotere namen op de classics stage om te spreken over de beste Q line-up ooit. Desalniettemin wel een erg gewaagde en vette line-up natuurlijk, past ook perfect bij Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk komt het dicht in de buurt :D Maar idd, Noisecontrollers hoort er eigenlijk wel thuis om het af te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Maareuhhh misschien hyperdehype ik nu te veel, maar is dit de beste Q-dance line-up die we ooit gezien hebben :$ ?


Voor mij in ieder geval zeker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Maareuhhh misschien hyperdehype ik nu te veel, maar is dit de beste Q-dance line-up die we ooit gezien hebben :$ ?

Is natuurlijk voor iedereen anders, maar laten we er eens wat krachttermen tegenaan gooien >.<

Sowieso voor iedereen anders. Ik vind het een heel toffe line-up, maar 2013 en 2014 waren voor mij echt veel sterker met USB, Abstract, Paradox, Pandemonium, Into the dark lands, Qult, etc.
En dit zijn alleen nog maar vergelijkingen met de Q-Base's waar ik ben geweest, laten we vooral de eerste jaren niet vergeten...

Zeker niet de vetste, ook zeker niet de één na vetste :P Denk dat deze op de 5e plek komt ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb zelfs nog Showtek meegemaakt op Q-Base :cool: Ik word oud verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha verrek idd, Showtek was 2011 toch?

Josh & Wesz in de 'raw hardstyle' Hangar in 2010, ook wel apart >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zeker niet de vetste, ook zeker niet de één na vetste :P Denk dat deze op de 5e plek komt ofzo xd


De line-up's met Qlub Underground bunker en Qult area waren meer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2013 was mn eerste keer, gelijk een trauma aan over gehouden. 1,5 uur in de stromende regen gestaan, wachtend op een bus. Sindsdien ken ik geen kou meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
2013 was mn eerste keer, gelijk een trauma aan over gehouden. 1,5 uur in de stromende regen gestaan, wachtend op een bus. Sindsdien ken ik geen kou meer


Haha ja dat was ook meteen het ergste wat je kon overkomen, OVER volle bunkers/hangar door het weer, extreem koud, wolkenbreuk op je dak... drama :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 14:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jeroen23 schreef:
2013 was mn eerste keer, gelijk een trauma aan over gehouden. 1,5 uur in de stromende regen gestaan, wachtend op een bus. Sindsdien ken ik geen kou meer


Haha ja dat was ook meteen het ergste wat je kon overkomen, OVER volle bunkers/hangar door het weer, extreem koud, wolkenbreuk op je dak... drama :P

Uit ellende maar in de PRSPCT bunker gaan staan toen, godverdomme wat kut. Die hangar was ook echt niet normaal volgelopen. Verder eigenlijk altijd wel goed weer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jeroen23 schreef:
2013 was mn eerste keer, gelijk een trauma aan over gehouden. 1,5 uur in de stromende regen gestaan, wachtend op een bus. Sindsdien ken ik geen kou meer


Haha ja dat was ook meteen het ergste wat je kon overkomen, OVER volle bunkers/hangar door het weer, extreem koud, wolkenbreuk op je dak... drama :P


Oh verschrikkelijk was dat. Daarna stapte ik in de bus naar Nijmegen centraal. Een uur lang tussen wezens gezeten die zich daar nog even vergrepen aan de over gebleven chemische middelen.

Gelukkig was ik na afgelopen editie over mijn trauma heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:
2013 was mn eerste keer, gelijk een trauma aan over gehouden. 1,5 uur in de stromende regen gestaan, wachtend op een bus. Sindsdien ken ik geen kou meer

2 uur gewacht op de bus. Print van mijn sokken zaten in mijn voet. Nog nooit zo kut gevoeld. Zwaar onderkoeld, douchen deed pijn. Die week zo ziek als een hond daarna. Maarja leverde wel VIP kaartjes voor Qlimax op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Jeroen23 schreef:
2013 was mn eerste keer, gelijk een trauma aan over gehouden. 1,5 uur in de stromende regen gestaan, wachtend op een bus. Sindsdien ken ik geen kou meer

2 uur gewacht op de bus. Print van mijn sokken zaten in mijn voet. Nog nooit zo kut gevoeld. Zwaar onderkoeld, douchen deed pijn. Die week zo ziek als een hond daarna. Maarja leverde wel VIP kaartjes voor Qlimax op!


Hoe dat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klacht indienen bij Q ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pyrut baas. Eindelijk Pippi zonder snuif live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da Tweekaz staan trouwens wel op Q-Base op de main :) Staan niet in het lijstje in de OP.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten