Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangenaam vermaakt op Q-Base :thumbsup:

Ik vond alle setjes die ik bijgewoond heb goed te pruimen! Heb me overal vermaakt, maar als ik toch moet kiezen waren de uitschieters toch wel Phuture Noize, Delete, Main Concern XXL vs Delete vs Vazard en Thera The New Era Live.
Geluid in de hangar trouwens was echt top! (vooraan tenminste). Vond het geluid overal goed trouwens, behalve vooraan bij de main. Was daar 1 keer geweest tijdens B-Front, maar ben toen snel maar weer iets naar achteren gegaan vanwege de bass-overkill. Was niet echt chill. Voor de rest echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die het geluid tijdens Adaro en B-Freqz in de Hangar vond tegenvallen?
Ik miste net dat tikkeltje bass en ik stond toch vrij dicht aan het stage.
Aan het mainstage was het geluid wel heel dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hulde trouwens voor het draaien van Done, godver wat dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 21:25 
 
Hardtraxx Elite

Binnen gekomen bij Thera VS Geck-O classic set. Vrienden konden er niks mee, maar ze konden er wel van genieten hoe ik stond te maaien. Daarna stukje Wildstylez op de Tijdmachine en Tatanka meegepikt, daar wat mensen ontmoet, toen heel ff Mad Dog, niks aan, en daarna Dr. Peacock, dit was vet zeg! Daarna Thera Live, hier was het geluid zachter en bijna geen bass, hoe kwam dit Thera? Of lag het gewoon aan de platen... Daarna Delete, was gewoon lekker weer.

Toen naar de Hangar waar Rebelion kwam, stond vooraan maar kon niet meer bewegen, jammer dat dit zo'n hype is maar enigzins wel begrijpelijk want ik vind het ook gewoon vet. Dus maar naar achter gegaan waar wel zat plek was. Toen kwam Warface Live, vooral met wat mensen gepraat, daarna Mind Dimension en Unresolved en ik kon zo vanaf het achterste van de Hangar naar voor lopen zonder iemand aan te stoten. Dit beloofde dus veel goeds en dat kwam er ook. Wat een set. Daarna MC, Vazard en Delete, dit was ook gewoon puur genieten!

Een betere Q-Base dan 2015, maar niet beter dan 2014.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Blackhit55 schreef:
Iemand die misschien kan helpen met een paar nieuwe B-Front tracks die gister zijn gedraaid?
Klonken heel dik! :D


Zo en hoe, ben ook wel benieuwd!

Track vanaf 18:00, op dat geluid van gister :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 21:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
Daarna Thera Live, hier was het geluid zachter en bijna geen bass, hoe kwam dit Thera?

Wij hadden de meest incompetente geluidsman ooit... halve nacht mee bezig geweest dat ie t ns n keer fatsoenlijk ging afstellen. Maar nee dus en ik weiger vol in t rood te draaien, moet wel zuiver blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackhit55 schreef:
Mcvk schreef:
Blackhit55 schreef:
Iemand die misschien kan helpen met een paar nieuwe B-Front tracks die gister zijn gedraaid?
Klonken heel dik! :D


Zo en hoe, ben ook wel benieuwd!

Track vanaf 18:00, op dat geluid van gister :surrender:


Dat is een nieuwe van The Strangerz.

Ik was zelf niet op Q-Base dus weet verder niet wat hij heeft gedraaid, maar hier heb je een overzichtje van z'n laatste tracks: search.php?keywords=front&terms=all&author=&fid%5B%5D=3&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeke
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eervolle vermelding voor de kicks van Mind Dimension. Laatste +/- 20 minuten meegepakt van die set, en wat kwamen die kicks goed door op dat geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb geen zin om een heel verhaal te schrijven. Maar wat was dit toch weer een geweldige editie!

Hoogtepunten waren voor mij, de classics set van Thera & Geck-o, Delete, Vaz & Del & MC en misschien wel de beste set vd avond Psyched. Man, man, man, wat heb ik daar staan beuken als een gek vooraan! :oh:

Donkey Rollers was ook wel fijn, maar Zany lulde wat veel in de microfoon vond ik.

Oh ja, bij Thera The New Era heb ik nog een nieuwe plaat gehoord die echt heerlijk was! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Citaat:
Daarna Thera Live, hier was het geluid zachter en bijna geen bass, hoe kwam dit Thera?

Wij hadden de meest incompetente geluidsman ooit... halve nacht mee bezig geweest dat ie t ns n keer fatsoenlijk ging afstellen. Maar nee dus en ik weiger vol in t rood te draaien, moet wel zuiver blijven.


Ik vond het geluid ook zacht staan vergeleken met de andere stages. Vorig jaar was het echt 10x beter.
Maar zeker genoten van de sets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan wel bijna huilen dat ik dit heb moeten missen, als ik de fimpjes en tracklists van Thera vs Geck-O, The New Era Live, Psyched, B-Front en Main Concern vs Vazard & Delete zo zie en de goede verhalen lees. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 11:29 
 
Hardtraxxer

Wat blijft dit toch een heerlijk feest :love:
++ voor rebelion, wat ging dat ziekelijk hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, dit was me het feest wel weer. Begonnen bij Phuture Noize, was prima, en vervolgens High Voltage. Ik ben erg fan van zijn kicks en energieke stijl :drool: , en vond dit dus, ondanks dat ik veel platen (nog) niet kende, zeker de moeite waard. Wel opmerkelijk dat hij maar een half uur ipv een uur (zo stond het in de TT) draaide.

Daarna naar de Theracords bunker, waar we nog net het einde van Intractable One's set meepakten (hulde voor hoe de man staat te draaien trouwens). Vervolgens een uur lang staan maaien bij de classics van Thera & Geck-O, waar we ons mede door de komische moves van, en chemie tussen Thera en Geck-O uiterst goed vermaakt hebben (o.a. Thera weer met been, arm, en hoofd tijdens Two and a Half Kings xd ). De opkomst van Invector hierna was ook prima, Destruction vind ik een leuke plaat.

Na even bij Prefix & Density gekeken te hebben gingen we naar Tatanka op de Tijdmachine, wat ook een portie genieten was. Heerlijk meedoen met de variatie aan oude tracks aldaar. Vervolgens naar Degos & Re-Done, die leuk draaiden (o.a. This Mind), waarna het tijd was voor TOA. Dit stelde toch wat teleur; doordat het een 2-uurs B2B werd met Deathmachine startten ze nogal traag, waarnaast ik het jammer vond dat Hidden er niet bij was (had blijkbaar een TOA gig in Amerika).

Door bovenstaande maar even bij Zany op de freestyle gaan kijken, waar we net op tijd waren voor links-naar-rechts-versie van de Dikke Vette Bassplaat: altijd leuk. Toen was het tijd voor Thera Live, maar deze set kon me helaas niet echt bekoren; een combinatie van wat moeheid en een hoog aantal nog onbekende platen voor mijn gevoel. Na wat rust gepakt te hebben ging het weer gruwelijk bij Delete, met, zoals eerder gezegd, best veel oudere platen :love: .

Na Delete even bij Rebelion wezen kijken. Live ging het best hard, maar, zoals we vooraf al hadden besloten, konden we onze tijd toch beter besteden bij de Donkey Rollers. Zany draaide eerst even solo blijkbaar, waarna Jowan en DV8 er bij kwamen. Echt genoten van deze set, zeker omdat ze nog langer doorgingen met een aantal klassiekers, al vond ik het gegrap tussendoor op een gegeven moment wel mooi geweest.

Hierna zijn we naar Unresolved & Mind Dimension geweest, wat meer dan prima was. Ik heb me niet gestoord aan eerstgenoemde, al heb ik wellicht het meerendeel van zijn tracks niet gehoord omdat we later binnenkwamen. Vervolgens afgesloten bij toch wel de meest geanticipeerde act van de avond: Main Concern vs. Vazard & Delete. Er was genoeg ruimte en de ene na de andere klapper werd erin gedraaid :thumbsup: . Ondanks de moeheid in de benen hebben we het feest hier toch in waardigheid afgesloten, waarna we begonnen aan de terugreis. Deze was wat aan de lange kant, maar het mocht zeker niet afdoen aan een geweldig Q-Base 2016!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad, leuke setjes gehoord zoals; Thera & Gecko Classic, wildstylez op beide stages, tha playah, dither, psyched, thera, delete, b-freqz, b-front, mind dimension en met name Main Concern XXL vs Vazard en Delete, die nieuwe collab wat een track is dat :worship:

Vond het geluid overal best goed, alleen een overkill aan bass op de main vooraan. Het geluid tijdens thera live was minder, terwijl het in mijn ogen daarvoor tijdens psyched en daarna tijdens delete wel weer heel lekker stond.

Aankleding dit jaar bij bijna alle stages wel beter als vorig jaar, en met name de main (vooral overdag was deze erg gaaf) en de hangar was vorige net iets vetter maar nu wel gaaf die dingen die aan het plafond hingen.
Ook mooi om te zien dat de bewakers tijdens Main Concern XXL vs Vazard en Delete volop los stonden te gaan op het vip deck :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wij hadden de meest incompetente geluidsman ooit... halve nacht mee bezig geweest dat ie t ns n keer fatsoenlijk ging afstellen. Maar nee dus en ik weiger vol in t rood te draaien, moet wel zuiver blijven.


Hoe kan het dan dat het geluid tijdens Psyched, voor je en Delete na je, wel goed stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige afsluiter van het festivalseizoen. :worship:
Ontzettend genoten van Phuture Noize, Thera & Geck-o, Sound Rush, Psyched, Delete solo en Main Concern vs. Vazard & Delete. Geluid weer snoeihard en zuiver. Het geluid in de Hangar vond ik veel beter dan vorig jaar. Beste moment: Delete - D in de Theracords bunker. Ongelofelijk hoe vet dat was.

Het weekend eromheen op Klein Vink met een aantal Hardtraxxers was daarnaast ook heel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een weekend op Klein Vink vertoeft met m'n Hardtraxx matties. Ohja en daarnaast natuurlijk Q-Base bezocht. Wat een super vet feest was het!
Qua setjes m'n hoogtepunten:
- Delete die opent met D, na het Facebook evenement ook daadwerkelijk die plaat horen in de bunker en alle juichende mensen om ons heen zien.. Grandioos. Verder lekker veel oud spul het eerste half uurtje van z'n set. (Beheaded, Still here remix, Smasher remix, Environment remix etc. :$ )
- Thera & Geck-O met al hun mooie oude platen. Vooraan met veel bekenden een uur lang staan genieten. Geen 1 verkeerde plaat gehoord gewoon.
- Psyched die ff 31 nummers in 1 uur tijd draait. The Prophecy op dat goede geluid, een van m'n beste festival momenten toe nu toe. Verder o.a. Unlocked, Mistress, Who Wants This, Purgatory en Take It, Leave It VIP gehoord :thumbsup: Z'n nieuwe plaat met schranz kicks was trouwens ook erg vet :drool:
- Donkey Rollers die Silver Bullet draaiden (Melvin lees je mee?), (de sfeer bij) Phuture Noize en Mind Dimension kicks door de Hangar horen.
- Main Concern vs Vazard en Delete. Mooi om te zien hoe iedereen het laatste uurtje nog even alles gaf. Heerlijke set met alleen maar dedicated volk om ons heen vooraan bij de stage. :worship:

Ook altijd leuk om nieuwe Hardtraxxers te ontmoeten en bekenden te spreken. Teveel mensen om op te noemen dus ga ik niet doen gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik onbewust ook tussen een berg Hardtraxxers gestaan bij Main Concern vs Vazard & Delete realiseer ik me nu (stond heletijd links vooraan ongeveer bij de box)

Moet toch maar eens wat mensen gaan leren kennen denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Koen schreef:
Aah oke, dankje! Die ging live erg lekker, en niemand om me heen kende hem :/

Therabyte he, dat kennen dr maar weinig (helaas),maar toch mooi om t door die bunker heen te knallen :love:

Hele tracklist Dj Thera & Geck-o tc classic set

01. Dj Thera ft Yuna-X- People
02. Geck-o - How Low Can You Go
03. Louk - Evil Intent (Dj Thera Remix)
04. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
05. Dj Thera vs Geck-o - Ding Dong
06. Geck-o - Parallel Worlds
07. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
08. Catatonic Overload - Goddamn
09. Dj Thera - Do You Know Who I Am
10. Geck-o - AHA
11. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
12. Geck-o - It's What We Are VIP
13. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ Edit)
14. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
15. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
16. Wavolizer - Done
17. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings
18. Geck-o - 2-1
19. T.B.A.
20. The Machine ft Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
21. Matt Restless - And It Goes
22. Geck-o - Soul Train
23. Dj Thera - Stash


Ik las op facebook dat deze set niet online kwam, erg balen want ik wilde hem graag herleven :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-run misschien? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is Q-Base toch een bazenfeest!

Niet zo veel zin om te typen dus ff kort maar krachtig.
Kwamen rond half 11 binnen en even lekker ingekomen bij Atmozfears. Miste bij Delete wel Munky Shit. En platen als Fast Lane, Fatal, Just Do It, etc. heb ik echt al te vaak gehoord. Daarna even zonder na te denken 3 kwartier gek doen bij Rebelion. Warface vond ik wel een beetje tegenvallen terwijl ik die normaal wel vet vind.
Hierna met een snel tempo naar B-Front gelopen want een maatje en ik moesten hoe dan ook The Paradox horen. En live is ie nog vetter :love:. Afgesloten bij Main Concern vs Delete & Vazard, voor het eerst Zimmersion gehoord. Was een prima afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:59 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
- B-Front. Wat een geluid, wat een tracks, wat een lichtshow. De sfeer in deze set was ongekend, de duistere B-Front tracks buiten in het donker op zo'n geluidssysteem. Gruwelijk genoten.


Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die opener van D was echt een van de hoogtepunten. Ook eindelijk eens de Smasher remix live gehoord :D . Environment en Still here remix waren ook weer aangenaam. Achteraf wel spijt dat ik niet de hele set van Psyched heb meegepakt, wat een tracklist :cry: .
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten