Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
tommeh schreef:
Vond MC&Vazard & Delete echt weinig aan.... weet niet of ik me nu moet schamen of andere smaak heb dan heel hardtraxx... :x ? Kick van MC is totaal niet mijn ding, mede als die van delete overigens.


Dat heet een eigen mening hebben, echter word dat niet geaccepteerd hier. Daarom o.a. ook mijn avatar.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Laat maar zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 09:24 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Appelsapman schreef:
Ook hulde voor de belg met MC Livid pet die naast me stond trouwens tijdens Vazard Delete & Main Concern. Zat er zelf lichamelijk aardig doorheen maar die vent bleef maar rammen :thumbsup:


Die desbetreffende Belg is inderdaad een held haha!
Heb hem dit bericht gestuurd en hij bedankt je. :thumbsup:


Altijd leuk om iemand blij te maken op de dinsdag na een feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Sjongejonge, wat is dit nou ineens voor complete bullshit allemaal hier? Het feit dat die 'Haatraxx avatar' gewoon serieus bedoeld is alleen al. Echt ontzettend ergelijk dat ik in twee topics achter elkaar letterlijk volledige onzin tegenkom.


Hap hap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:10 
 
Hardtraxxer

Echt een geweldig feest gehad, op elke hardstyle stage even wezen kijken. Geluid in de Hangar en bij de tijdmachine was echt perfect. Bij de main moest je wel flink naar voren om een beetje bass te voelen. Op de Theracords stage was het geluid duidelijk het minste, vooral tijdens Thera Live moest je wel tegen het hek aanstaan om die bass een beetje te voelen. Bij Delete gelukkig al een stuk beter, supervet dat hij opent met D. Na een halfuur werd het wel heel druk dus toen nog even buiten de rest van de set meegemaakt.

Tijdmachine-area hing zoals altijd een geweldige sfeer, Alpha2 had een leuke set maar dat afsluiten met KOTH en The resistance hoeft van mij niet.
In de set van Donkey Rollers zat niet echt tempo omdat het steeds stilgelegd werd, niet heel erg fan van maar blijven natuurlijk dikke platen.

De set van de avond kwam van Main Concern, Vazard & Delete, ik keek al heel erg uit naar deze set en het was dan ook precies wat ik er van gehoopt had en meer. Linksvooraan bij de boxen een uur lang helemaal uit m'n plaat gegaan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hap hap :lol:

Het was een lange avond. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi filmpje van Zimmersion :thumbsup: . Op 0:17 gaan de heren van Main Concern toch ff de mist in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Vond MC&Vazard & Delete echt weinig aan.... weet niet of ik me nu moet schamen of andere smaak heb dan heel hardtraxx... :x ? Kick van MC is totaal niet mijn ding, mede als die van delete overigens.


Ik deel voor een gedeelte je mening. Mede door hardtraxx probeer ik mn best te doen om djs zoals Main Concern en Vazard te waarderen. MC kan ik nog steeds niks mee en Vazard een aantal nummers dan nog wel maar dan houdt het ook op.
Delete vind ik dan wel weer fking vet, ook al vond ik dit dan weer een iets mindere set :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Mede door hardtraxx probeer ik mn best te doen om djs zoals Main Concern en Vazard te waarderen. MC kan ik nog steeds niks mee en Vazard een aantal nummers dan nog wel maar dan houdt het ook op.
Delete vind ik dan wel weer fking vet, ook al vond ik dit dan weer een iets mindere set :x

Kijk daar ga je al de mist in, je hoeft zeker niet iets vet te vinden omdat HT het vet vindt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is zeker waar en zo bedoel ik het ook niet precies. Meer van, 'iedereen' vindt het hier vet dus zal het wel wat hebben. Dus daarom geef ik het meerdere kansen. Maar helaas nog niet overtuigd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan, als iedereen dezelfde smaak heeft is er ook geen drol meer aan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond trouwens Mind Dimension ook enorm dik! wat gaan die kicks ongelooflijk hard zeg op dat geluid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar stonden jullie in de Hangar dat het geluid lekker was? Ik stond linksvoor en kwam er toch niet helemaal lekker in, tenzij ik echt heel dicht bij de speakers stond. Wel wat eerder op de avond, tijdens PN / HV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Iemand van hier die toevallig Zimmersion gefilmd heeft tijdens MC vs Vazard & Delete? Zag vooraan opeens een aantal telefoons de lucht in gaan nml




Niet mijn filmpje, maar wel erg vet (en goed geluid).

PNXRMX schreef:
Waar stonden jullie in de Hangar dat het geluid lekker was? Ik stond linksvoor en kwam er toch niet helemaal lekker in, tenzij ik echt heel dicht bij de speakers stond. Wel wat eerder op de avond, tijdens PN / HV.


Heb een kwartiertje bij High Voltage gestaan en stonden toen in het midden, ter hoogte van het einde van de bar ongeveer. Toen ik even drinken ging halen, merkte ik wel dat het 10-20 meter naar de zijkant al een heel stuk minder geluid was dan in het midden. Later op de avond eigenlijk weinig last meer van gehad, zeker ook omdat we toen ook (wel wat verder naar voren) vrij dicht in het midden stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 20:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zooo, fuckin kippenvel als ie erin komt op het begin. Je hoort ook gewoon dat het ziek geluid is daar. Wel jammer dat ik hier al naar huis was, moet hem echt nog een keer horen. (L)

Oja en @ een aantal mensen voor me, ik ben ook geen fan (meer) van MC, Vazard en Delete hoor. En ik denk dat ik mezelf toch een redelijke HT veteraan mag noemen :P

Edit: Trouwens nog vergeten te vermelden bij m'n vorige reactie, maar Frontliner die opende met Symbols op de mainstage was ook echt een schitterend moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben Main Concern, Vazard & Delete pas de laatste anderhalf/2 jaar? gaan waarderen. Voor mij was die set op Q-base een van de vetste ervaringen op een hardstyle feest tot nu toe :$

Maar begrijp als geen ander dat mensen het niks vinden, vrij specifiek stijltje ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Vond trouwens Mind Dimension ook enorm dik! wat gaan die kicks ongelooflijk hard zeg op dat geluid :drool:


mind dimension ben ik ook groot fan van geworden ja. die fijne diepe harde kicks :drool:

ik kan verder iniedergeval geen genoeg krijgen van t stijltje van main concern, vazard & delete. bij delete hebben de oudere platen wel mijn voorkeur, terwijl ik wat die deze dagen produceert ook erg tof vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 01:01 
 
Hardtraxxer

Topfeest gehad, geen moment spijt van gehad dat ik last minute nog een kaartje had gekocht en gewoon ben gegaan. Wilde graag rond half 6 binnen zijn, wat betekende dat ik om 4 uur zou moeten vertrekken. Helaas had ik storingsdienst op mijn werk, waar normaal nooit voor gebeld wordt... maar ja hoor, die zaterdag 3x gebeld en het halve land door gereden en uiteindelijk pas om 21:00 op het terrein aan te komen. Gelijk naar de Theracords bunker gelopen, pilsje gehaald, en een plekje gezocht. Heel gaaf om bij zon set binnen te komen :thumbsup: ben niet heel bekend met de nummers die ze draaide, maar ik kan zo genieten van andere mensen die genieten van muziek. Wordt er een nummer geteasd, zie je een stuk of 10 mensen vol enthousiasme hun handen de lucht in gooien en hun maten heel blij aankijken, met vervolgens Thera met zon grijns op zn gezicht te zien staan: prachtig :D

Doorgelopen naar de tijdmachine om te kijken wie de special act was, Wildstylez dus. Prima op vermaakt. Zag hem op het begin de hele tijd met iemand die achter hem zat praten, had stiekem gehoopt dat dat Headhunterz was :P maar toen ie wat P1 platen draaide wist ik dat dat niet zou gebeuren. Op naar Sound Rush. Begin van hun set moest de dj mixer worden verwisseld, dus was even een paar minuten stil die Villain probeerde op te vullen. Toen dat gedaan was begonnen de mannen vol enthousiasme te draaien, maar hadden niet door dat ze enkel hun eigen monitoren hoorden. Master van de mixer stond nog dicht. was best een akward momentje. vond eigenlijk dat er niet zn hele goede sfeer hing bij de WE R stage. teminste, de sfeer pakte mij niet. ben dus vrij snel weer weg gegaan want wist dat het voor mij dan geen zin heeft om daar te blijven staan. Beetje over het terrein gelopen en wat stages gecheckt.

Uiteindelijk naar de main gegaan voor Atmozfears. Vindt dat hij altijd heel stevig draait voor een euforische artiest, wat ik heel gaaf vind. Heb anderhalf uur stil gestaan, en gewoon genoten van de muziek. Heel aandachtig luisteren met een pilsje erbij. Nog credits voor de Caramba edit/mashup die hij draaide. Ben normaal niet zo van top40 mashups, maar deze zat wel heel lekker in elkaar. Rond 0:00 werd het ontiegelijk druk bij de main vanwege de show, dus ben snel doorgegaan naar wederom de WE R voor Audiotricz.

Wilde deze gasten heel graag zien omdat ze een aantal tracks hebben die ik graag live wilde horen. Maar kwam snel weer tot de conclusie dat de sfeer mij weer niet pakte, wat ik wel jammer vond. dus maar weer naar de Theracords bunker gegaan. Degos en Re-Done waren bezig, genoeg ruimte en hier was de sfeer wel dikke prima :thumbsup: Klein stukje Psyched nog meegepakt maar ben toen ff gaan eten en zitten. Tegen een boompje aan voor de tijdmachine stage met een rol kipdoner in mn hand. Ik was blij :innocent: Weer naar Theracords gegaan waar Thera zn set aan het doen was. ken niet veel zan zn new era spul, maar was een prima opwarmer voor Delete.

Hier had ik heel erg naar uitgekeken. Was ook ineens een stuk drukker. Gekeken waar de mensen stonden die goed los gingen, daar bij gaan staan en goed kunnen feesten. Kicks vliegen om je oren, oud en nieuw, maar oh zo vet! Genocide :drool: blij dat ik deze live heb mogen ervaren. ook gaaf dat Delete een aantal oude tracks heeft gedraaid, waardeer ik altijd wel.

De rest van het feest heb ik doorgebracht in de Hangar. Rebelion is live heeeel vet. Kwalitatief is het een stuk minder, maar live werkt dit gewoon. Warface heb ik overgeslagen. Ben niet zo geïnteresseerd in zijn muziek, dus mooi moment om nog even wat te eten. Ondertussen Caine nog van een afstandje bekeken/geluisterd. Unresolved en Mind Dimension was gaver dan verwacht. Kende stieken toch best veel platen van Mind Dimension, wat ik niet had verwacht.

En toen... De act die mij had overgehaald om naar Q-base te gaan. Had hun set op Decibel ook meegemaakt en dat vond ik toen zooooooooooo vet. En ze flikte het dit keer weer. Al mijn energie hier in kunnen steken en vet om ook zoveel mensen om je heen los te zien gaan. zeker op dat geluid in de hangar :bomb:

Enig echt minpuntje vond ik de totaal overbodige 15 euro om te parkeren. gewoon belachelijk duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Wordt er een nummer geteasd, zie je een stuk of 10 mensen vol enthousiasme hun handen de lucht in gooien en hun maten heel blij aankijken,

Zo herkenbaar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ben Main Concern, Vazard & Delete pas de laatste anderhalf/2 jaar? gaan waarderen. Voor mij was die set op Q-base een van de vetste ervaringen op een hardstyle feest tot nu toe :$

Maar begrijp als geen ander dat mensen het niks vinden, vrij specifiek stijltje ofzo.


Is ook niks mis mee, alleen maar fijn dat er smaakverschillen mogelijk zijn binnen een stroming als RAW. Sprak Vazard zaterdag en die noemde het ook een 'acquired taste'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 23:06 
 
Artiest

The Warriorz @ Q-Base 2016
https://www.facebook.com/TheWarriorzNL/ ... 632474582/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Rickzel schreef:
Ik ben Main Concern, Vazard & Delete pas de laatste anderhalf/2 jaar? gaan waarderen. Voor mij was die set op Q-base een van de vetste ervaringen op een hardstyle feest tot nu toe :$

Maar begrijp als geen ander dat mensen het niks vinden, vrij specifiek stijltje ofzo.


Is ook niks mis mee, alleen maar fijn dat er smaakverschillen mogelijk zijn binnen een stroming als RAW. Sprak Vazard zaterdag en die noemde het ook een 'acquired taste'.


Als ik zo de tekst lees op Wikipedia (verworven smaak) had ik het niet beter kunnen verwoorden inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 18:25 
 
Hardtraxx Addict

In plaats van een verslag een overzichts filmpje

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:41 
 
Hardtraxxer

Wat was nou de reden dat Main Concern als Main Concern XXL op de line-up stond?

Volgens mij hebben ze er niemand op de stage bijgehaald en ook niet meer nummers gedraaid dan Delete of Vazard.
Misschien wilde ze een lange set draaien maar was daar uiteindelijk geen tijd voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
Wat was nou de reden dat Main Concern als Main Concern XXL op de line-up stond?

Volgens mij hebben ze er niemand op de stage bijgehaald en ook niet meer nummers gedraaid dan Delete of Vazard.
Misschien wilde ze een lange set draaien maar was daar uiteindelijk geen tijd voor?

Beide heren zijn 2kg aangekomen.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten