Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Afbeelding


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Exterkate schreef:
Afbeelding


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol:

Blijf zelf deze ook heel leuk vinden.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 01:53 
 
Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran

HAhahahah die van rawboysoldier XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op het moment dat iemand zonder shirt met zijnj rug naar de dj gaat zitten op het hek, vind ik dat je die persoon meteen van het feest mag gooien en verplicht een jaar lang 24/7 een trui laat dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die pokémon kaarten zijn echt geniaal :lol:
Helaas geen Qapital voor mij; line-up als deze heb ik geen ritje amsterdam voor over
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kolere 'Evolves from mondkapje boy' xd :lol: :lol: zie het nu pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:09 
 
Hardtraxxer

Vind je het gek dat ie van rawstyle united verwijderd wordt, de rechter is 1 van de reporters daar - denk ik :x

Overigens vind ik de line up best ok, ben in Amsterdam dus ben er bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:15 
 
Hardtraxxer

Gelukkig ben ik dan niet de enige.... Sfeerbedervende lui, zo strak als het maar kan en in je interview zeggen 'ik hou van het publiek, ja als ze naar je kijken misschien... sinds dat ze een paar keer keihard door het publiek heen beukte om maar vooraan te staan is t voor mij klaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook wel weer mooi dat je blind kan invullen welke discussies er elk jaar in elk topic langs gaan komen. :lol:

Qlimax topic = buitenlanders/poephark topic
Hard Bass topic = Kan niet tippen aan Qlimax topic
Qapital topic = Stomme naakte rawboys topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Een comeback van Freakz?


Dat zal niet meer gebeuren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Vind je het gek dat ie van rawstyle united verwijderd wordt, de rechter is 1 van de reporters daar - denk ik :x

Overigens vind ik de line up best ok, ben in Amsterdam dus ben er bij!


Je bedoelt vast een rawporter!!!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahhaa of van die idioten die gewoon drumstokjes vasthouden tijdens het kickrollen, kei triest xd.
Of die fb pagina ''so you think you can kickroll'', maken van die idioten (soms zelfs alleen thuis) filmpjes van zichzelf terwijl ze aan het kickrollen zijn op bepaalde nummers. Echt plaatsvervangende schaamte krijg je er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kickrollen gaat inderdaad helemaal nergens meer over tegenwoordig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb toevallig gisteren nog hier wat over gereageerd op een post in RSU.

Ik schreef:
Mensen zijn te veel bezig met proberen te laten zien hoe goed ze de tracks wel niet kennen, alsof ze thuis repeteren om op een feestje een soort showtje op te kunnen voeren (zie die gekke Fransoos van een paar dagen terug bijvoorbeeld die zich liet filmen, paar keer mis sloeg en een seintje gaf dat de filmer mocht stoppen met filmen). Dan denk ik, ga gewoon genieten van de muziek in plaats van je uit proberen te sloven voor anderen. Hekel aan dat soort pretentieuze mensen.


Reactie die ik kreeg schreef:
blablabla heb je toch geen last van iets met irritaties blijf je houden


Ik schreef:
Indirect heb ik er wel last van. Sfeer creëer je door samen je passie te delen, niet door zo goed mogelijk kickrolls mee te trommelen alsof het een wedstrijdje is. Dat schept namelijk voor hen het idee dat de één beter is dan de ander (want ja waarom zou je anders zoveel moeite erin steken?) en dat straalt er 9/10 keer wel van af. Zo krijg je nou niet bepaald de verbroedering waar onze feesten normaal zo bekend om staan maar juist een verdeling. Voor mij is die afname in saamhorigheid toch wel een reden dat veel feestjes op het muzikale vlak na voor mij minder leuk worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja Joey ben het eigenlijk niet zo met je eens, ik kan me niet voorstellen wat ik voor last heb van iemand die mee trommelt of met iemand die "gewoon" los gaat. Iedereen uit z'n enthousiasme anders.

Als het enige risico dat ik loop is dat ik af en toe per ongeluk op m'n achterhoofd word getrommeld dan vind ik dat niet zo'n probleem.

Hoef ook niet met iedereen te socializen, laat het drum orkest lekker trommelen, dan ouwehoer ik wel met wat andere gezellig mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Kickrolls meedrummen is een hype en hypes worden nooit zoveel gewaardeerd. Ik vind het wel leuk als iemand mee doet met de kickrolls Ik vind het nog mooier als iemand meedoet die echt geen benul heeft wat die aan het doen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het vooral jammer dat het kickrolls meetrommelen bij sommigen de laatste tijd meer veranderd is van een stukje passie naar het opvoeren van een showtje. Ken van een aantal nummers ook de kickrolls uit m'n hoofd en die trommel ik live dan met liefde mee. Als er vlakbij een aantal anderen dat ook doen, kan ik daar persoonlijk plezier uit halen, want ik ervaar het als een gedeelde passie voor de muziek.
Het wordt inderdaad wel overdreven als men van iedere plaat elke kickroll perfect mee slaat en vervolgens de rest van de tijd zelfingenomen om zich heen staat te kijken. Echter van wat ik so far heb ervaren is dit maar een minimaal deel van de mensen die op een feest aanwezig zijn.

tldr; het haten op kickrollmensjes wordt overdreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Nouja Joey ben het eigenlijk niet zo met je eens, ik kan me niet voorstellen wat ik voor last heb van iemand die mee trommelt of met iemand die "gewoon" los gaat. Iedereen uit z'n enthousiasme anders.

Als het enige risico dat ik loop is dat ik af en toe per ongeluk op m'n achterhoofd word getrommeld dan vind ik dat niet zo'n probleem.

Hoef ook niet met iedereen te socializen, laat het drum orkest lekker trommelen, dan ouwehoer ik wel met wat andere gezellig mensen.


Eens met Rickzel, eigenlijk ben jijzelf degene die de sfeer niet bevorderd door er zo op te letten/aan te irriteren (en indirect op te reageren) Joey :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja Joey ben het eigenlijk niet zo met je eens, ik kan me niet voorstellen wat ik voor last heb van iemand die mee trommelt of met iemand die "gewoon" los gaat. Iedereen uit z'n enthousiasme anders.

Als het enige risico dat ik loop is dat ik af en toe per ongeluk op m'n achterhoofd word getrommeld dan vind ik dat niet zo'n probleem.

Hoef ook niet met iedereen te socializen, laat het drum orkest lekker trommelen, dan ouwehoer ik wel met wat andere gezellig mensen.


Juist! Ik ken de meeste muziek ook door en door, niet omdat ik voor de spiegel sta te oefenen maar dag in dag uit bezig ben met muziek. En ja ik sta altijd vooraan (tegen het hek meestal) en trommel ook wel een kickje mee of pingel een melodietje (DJ's onder onder begrijpen wel wat ik bedoel).
Ben ik dan ook 1 van hun? Of geniet ik dan gewoon op de manier zoals ik wil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja Joey ben het eigenlijk niet zo met je eens, ik kan me niet voorstellen wat ik voor last heb van iemand die mee trommelt of met iemand die "gewoon" los gaat. Iedereen uit z'n enthousiasme anders.

Als het enige risico dat ik loop is dat ik af en toe per ongeluk op m'n achterhoofd word getrommeld dan vind ik dat niet zo'n probleem. Sta toch 99% van de tijd met m'n eigen groep te ouwehoeren.

Voor je je reactie bewerkt had zag ik toevallig dat je als irritatie noemde "mensen die konijnendansjes doen en er alleen voor de instagram fame zijn"

Mijn reactie heeft betrekking op iets soortgelijks wat best af te leiden is, lijkt mij. Weet niet of je dat filmpje had gezien (https://www.facebook.com/groups/3924350 ... 452100739/)? Dit soort mensen is waar ik op doelde, ze oefenen het thuis en voeren een soort showtje op. Bij een hoop mensen straalt het er van af dat ze willen laten zien wat ze kunnen en dat ze zich op dat vlak beter voelen, bijv. die hekzitters die met hun gezicht naar het publiek gaan zitten en dan feilloos de kickrolls meetrommelen. Zou jij zelf bijvoorbeeld iemand aanspreken die zichzelf zo overduidelijk beter voelt dan jij? Mijn punt is dat zulke mensen het publiek verdelen in de mensen die genieten en de mensen die er zijn om te showen wat ze kunnen en dat doet voor mij toch echt afbreuk aan de sfeer. Hoe is dat anders dan jouw snel weggehaalde voorbeeld van de konijnendansjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha heb soms nogal de neiging om te lange berichten te maken, dus dacht ik hou het even bij de essentie :P

Ben het ook wel met je eens dat het allemaal maar een treurige bedoeling is, zien en gezien worden, alleen maar aanwezig voor de instagram fame. Maar wat Erik ook zegt, als je je aan dat soort dingen zo gaat storen op feesten dan wordt het er natuurlijk ook niet sfeervoller van.

Ik kan me er persoonlijk in ieder geval prima voor afsluiten, en stoor me er gewoon niet zo aan. Die "typische lui" zoals bij ons de rawboys en de konijnendanshipsters bij de techno zul je bij elke muziekstijl wel tegenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Als je online zo belachelijk wordt gemaakt zou je toch wel keer denken om in te dammen. Sommigen gaan ook echt naar feesten toe en dan denken ze dat het feest om hen draait met hun bewegingen en gebaren en dat zitten vooraan :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten