Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 15:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Ik snap je punt zeker wel maar waar ik daarna op doelde is dat er door deze discussie waarschijnlijk in de aanzienlijke tijd een extra raw sub genre zal ontstaan dat dus los staat van "mainstream raw" (het is überhaupt al een schande dat de raw scene zelfs al verdeeld). Zodra dat gebeurt is kunnen we hopelijk meer een life and let life mentaliteit in stand brengen waar we elkaar kunnen tolereren en daardoor hopelijk minder haat zal ontstaan.

Liever een meer gespleten scene met minder haat en 1 groep (gearbox, "RSU volk") die hun eigen stages heeft en daar blijft, dan al dat gekanker op elkaar dat nu aan de hand is. Daar wordt niemand vrolijk van en mensen blijven recht hebben op een mening van wat zij in "Hardstyle" zoeken.


LIFE IS LIFE, LA LAAAA LA LALA
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Uberhout schreef:
Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.

Zat ik ook al naar te kijken, misschien Atmozfears & Sub Zero Project, het is wel raar om 2 artiesten te laten openen. Anders misschien Phuture Noize, maar dat zou ook zonde zijn.


Bass Chaserz misschien.. Al zal het niet heel logisch zijn om hun voor SZP & Atmozfears te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Over losgaan gesproken... Zo kon het dus ook op intents. :loving: (filmpje)


Dit was echt episch, heerlijk vooraan vol gas geven. Nog altijd een van mijn vetste festival ervaringen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rawstyle term is echt een kut term. Makes me cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
rawstyle


RAWSTYLE IS GEEN GENRE!!!11

Ik laat niet het prachtige genre hardstyle, wat levende legendes als The Prophet, Zany, NC hebben opgebouwd, vreselijk verkeerd muteren tot iets wat rawstyle moet gaan heten.


Rawstyle klinkt beetje skeer idd, maar waarom zou dit geen (sub)genre kunnen zijn?
Je hebt toch ook zoveel 'genres' in de hardcore scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rawstyle term is echt een kut term. Makes me cringe.


DIT! Bij die term zie ik hakkende mondkapjes voor me. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
RTM93 schreef:
Rawstyle term is echt een kut term. Makes me cringe.


DIT! Bij die term zie ik hakkende mondkapjes voor me. :evil:


True that haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hhaah grappig om al die TC stickers op die ruggen te zien in die video.

kingxxl schreef:
DIT! Bij die term zie ik hakkende mondkapjes voor me. :evil:


Haha inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 08:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthem by Public Enemies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Anthem by Public Enemies.


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Digital Punk & Hard Driver draaiden m gister. Klonk overigens als een behoorlijk vette plaat, geen 13/12 anti spul in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
rawstyle


RAWSTYLE IS GEEN GENRE!!!11

Ik laat niet het prachtige genre hardstyle, wat levende legendes als The Prophet, Zany, NC hebben opgebouwd, vreselijk verkeerd muteren tot iets wat rawstyle moet gaan heten.


Als je het genre "hardstyle" wil beschermen en puur wil houden, zou je toch juist vóór een rawstyle-afsplitsing moeten zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Exterkate schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
rawstyle


RAWSTYLE IS GEEN GENRE!!!11

Ik laat niet het prachtige genre hardstyle, wat levende legendes als The Prophet, Zany, NC hebben opgebouwd, vreselijk verkeerd muteren tot iets wat rawstyle moet gaan heten.


Als je het genre "hardstyle" wil beschermen en puur wil houden, zou je toch juist vóór een rawstyle-afsplitsing moeten zijn?


Exact de reden waarom ik de term gebruikte, en omdat we het steeds over Rawstyle united hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Digital Punk & Hard Driver draaiden m gister. Klonk overigens als een behoorlijk vette plaat, geen 13/12 anti spul in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Uberhout schreef:
Digital Punk & Hard Driver draaiden m gister. Klonk overigens als een behoorlijk vette plaat, geen 13/12 anti spul in ieder geval


Leuke plaat inderdaad! Knalde er best over.
https://www.hardstylehumor.nl/public-en ... 17-anthem/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Uberhout schreef:
Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.

Zat ik ook al naar te kijken, misschien Atmozfears & Sub Zero Project, het is wel raar om 2 artiesten te laten openen. Anders misschien Phuture Noize, maar dat zou ook zonde zijn.


Alpha² opent dus en Deetox doet live act 'Bring The Riot'
http://www.q-dance.com/global/news/deta ... new-music/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:22 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Ach, liever deze onzin dan dat 'hee hoo'


:corn: :corn:


Juist, Net als sitdowns, of allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linus schreef:
allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.


euhhh is dit een ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Linus schreef:
allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.


euhhh is dit een ding?


Volgens mij heet dit dabben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 19:50 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Linus schreef:
allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.


euhhh is dit een ding?


Helaas wel. Zag het laatst voorbij komen op fissaboek, maar heb toen uit ergernis m'n laptop door het raam geflikkerd, dus kan het niet meer opzoeken.

-edit- toch nog iets gevonden:
Afbeelding
was niet de foto die ik zocht, maar dit dus.

Kwam tijdens mijn zoektocht ook dit tegen:
Afbeelding
Toen moest ik lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb liever dat iemand zit te kickrollen of los te gaan, dan elke andere bezigheid op een feestje. Maak je je maar eerder druk om de veel te vage Italianen ofzo.. :lol:
Waar maak je je druk om, ga andere muziek luisteren ofzo als je niet tegen mensen kan die op een andere manier genieten van muziek dan jij. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BakfietsBel schreef:
Heb liever dat iemand zit te kickrollen of los te gaan, dan elke andere bezigheid op een feestje. Maak je je maar eerder druk om de veel te vage Italianen ofzo.. :lol:
Waar maak je je druk om, ga andere muziek luisteren ofzo als je niet tegen mensen kan die op een andere manier genieten van muziek dan jij. :nono:


losgaan is prima, maar aandacht trekken is gewoon vervelend. En kickrolls mee trommelen is helemaal niet erg, maar als iemand op een hek gaat zitten met zn rug naar de dj om te laten zien hoe goed die wel niet is, dan kan je van mij een tering stomp krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 23:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kees de Venator dabt ook regelmatig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Kees de Venator dipt ook regelmatig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BakfietsBel schreef:
Heb liever dat iemand zit te kickrollen of los te gaan, dan elke andere bezigheid op een feestje. Maak je je maar eerder druk om de veel te vage Italianen ofzo.. :lol:
Waar maak je je druk om, ga andere muziek luisteren ofzo als je niet tegen mensen kan die op een andere manier genieten van muziek dan jij. :nono:

Dit inderdaad. Zolang ik er geen last van heb lekker boeiend.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten