Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-01-2017, 15:34 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Uberhout schreef:
Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.

Zat ik ook al naar te kijken, misschien Atmozfears & Sub Zero Project, het is wel raar om 2 artiesten te laten openen. Anders misschien Phuture Noize, maar dat zou ook zonde zijn.

Alpha² opent dus en Deetox doet live act 'Bring The Riot'
http://www.q-dance.com/global/news/deta ... new-music/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2017, 10:22 

Hardtraxx Newbie

ULTIMO schreef:
Ach, liever deze onzin dan dat 'hee hoo'

:corn: :corn:

Juist, Net als sitdowns, of allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2017, 11:05 

Hardtraxx Veteran

Linus schreef:
allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.

euhhh is dit een ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2017, 11:16 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Linus schreef:
allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.

euhhh is dit een ding?

Volgens mij heet dit dabben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2017, 18:50 

Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Linus schreef:

euhhh is dit een ding?

Helaas wel. Zag het laatst voorbij komen op fissaboek, maar heb toen uit ergernis m'n laptop door het raam geflikkerd, dus kan het niet meer opzoeken.

-edit- toch nog iets gevonden:
Afbeelding
was niet de foto die ik zocht, maar dit dus.

Kwam tijdens mijn zoektocht ook dit tegen:
Afbeelding
Toen moest ik lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 18:33 

Hardtraxxer

Heb liever dat iemand zit te kickrollen of los te gaan, dan elke andere bezigheid op een feestje. Maak je je maar eerder druk om de veel te vage Italianen ofzo.. :lol:
Waar maak je je druk om, ga andere muziek luisteren ofzo als je niet tegen mensen kan die op een andere manier genieten van muziek dan jij. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 19:56 

Hardtraxxer

BakfietsBel schreef:
Heb liever dat iemand zit te kickrollen of los te gaan, dan elke andere bezigheid op een feestje. Maak je je maar eerder druk om de veel te vage Italianen ofzo.. :lol:
Waar maak je je druk om, ga andere muziek luisteren ofzo als je niet tegen mensen kan die op een andere manier genieten van muziek dan jij. :nono:

losgaan is prima, maar aandacht trekken is gewoon vervelend. En kickrolls mee trommelen is helemaal niet erg, maar als iemand op een hek gaat zitten met zn rug naar de dj om te laten zien hoe goed die wel niet is, dan kan je van mij een tering stomp krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-01-2017, 22:48 

Hardtraxx Veteran

Kees de Venator dabt ook regelmatig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 10:39 

Kraak... Piep...

Lenny schreef:
Kees de Venator dipt ook regelmatig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-02-2017, 10:43 

Hardtraxx Veteran

BakfietsBel schreef:

Dit inderdaad. Zolang ik er geen last van heb lekker boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 22:43 

Hardtraxxer

K vind alles best als ze maar geen fluitje hebben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-02-2017, 23:40 

Donateur

Royvn_ schreef:
K vind alles best als ze maar geen fluitje hebben :whistle:

zo maar dat is even goed vervelend! In de Qlimax video livesets zit er ook continu een idioot met zo'n schijt fluitje te fluiten.

En voor die idioten die gezien willen worden en op het hek gaan zitten is er op Qapital gelukkig een oplossing. gewoon aan de andere kant van de stage gaan staan en hopen dat er daar niet een met mondkapje en bomgordel zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-02-2017, 16:37 

Hardtraxx Veteran

Vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-02-2017, 19:08 

Hardtraxx Addict

Erg vet! Vind ook dat het thema (opstand, rebellen en dergelijke) nu beter tot z'n recht komt in deze trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-02-2017, 22:54 

Hardtraxxer

Nog een maandje! Partij veel zin in dit feest. Veel mogelijk interessante setjes. En even herinneringen ophalen van 2 jaar geleden van mijn eerste grote hardstyle feest. Wordt weer net als toen one man army heen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-03-2017, 08:58 

Hardtraxxer

beardieroy schreef:
Nog een maandje! Partij veel zin in dit feest. Veel mogelijk interessante setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-03-2017, 12:12 

Hardtraxx Veteran

Zit even een raw dipje :lol: maar dat komt rond Qapital wel weer goed, sowieso wel weer zin hierin. Goeie line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-03-2017, 13:51 

Hardtraxxer

Twijfels om hier toch nog heen te gaan.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-03-2017, 21:27 

Hardtraxx Addict

Uitverkocht!

https://twitter.com/Q_dance/status/839190991898836993
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-03-2017, 21:31 

Hardtraxxer

Wow. Dit had ik niet verwacht na al die negatieve reacties op Facebook. Maar goed om te zien dat er genoeg geïnteresseerden zijn voor deze dj's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-03-2017, 21:32 

Hardtraxx Addict

Godverdomme man, te lang gewacht. Iemand hier 2 kaartjes over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-03-2017, 21:33 

Hardtraxx Veteran

Had deze nog als optie staan, aangezien hier toch wel wat leuke namen staan.

Citaat:
B-Front
Phuture Noize
Mind Dimension
MYST
Prefix & Density

Echter heb ik aankomende tijd vaak zat de gelegenheid om deze namen te zien. Ook is de kans op overlapping nog eens flink aanwezig.
Als ik ergens heen ga deze avond, word het Remember. Zitten alleen een beetje krap met de centen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-03-2017, 21:33 

Hardtraxxer

klapstoel schreef:

Zo zie je maar dat je met een meer unieke, fantasierijke raw-lineup je gewoon uit kan verkopen. Als we dit even vergelijken met Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 09:44 

Hardtraxx Addict

yannickvk schreef:
Als ik ergens heen ga deze avond, word het Remember.

Tot over 3,5 weken maadt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 09:48 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
yannickvk schreef:
Als ik ergens heen ga deze avond, word het Remember.

Tot over 3,5 weken maadt.

Ik ben overtuigd (L)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten