Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Stiekem hoop ik dat Atmozfears schijt heeft aan het concept en gewoon Keep me Awake en What About Us draait :$ :loving:

Die draait hij elke set toch al? Nu is eindelijk eens de kans voor hem om een beetje buiten zijn box te draaien. Als Brennan Heart zich niet aan het concept houdt op een classic feest is het hommeles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Stiekem hoop ik dat Atmozfears schijt heeft aan het concept en gewoon Keep me Awake en What About Us draait :$ :loving:


DIT IS TOG EEN ROUW FEEST MAN NIET HEPPIESTYLES KERMISAGTIGE ROTSOOI MAN??!?!??!!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Stiekem hoop ik dat Atmozfears schijt heeft aan het concept en gewoon Keep me Awake en What About Us draait :$ :loving:


Dit zijn dan echt platen die ik niet zo willen horen? Ik hoop voor degene die gaan dat atmozfears er platen als Hate, The harvest, singularity en Madman erbij gaat pakken. Die platen hoor je werkelijk nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
RoyAPO schreef:
Stiekem hoop ik dat Atmozfears schijt heeft aan het concept en gewoon Keep me Awake en What About Us draait :$ :loving:


Dit zijn dan echt platen die ik niet zo willen horen? Ik hoop voor degene die gaan dat atmozfears er platen als Hate, The harvest, singularity en Madman erbij gaat pakken. Die platen hoor je werkelijk nooit.


Broken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom worden atmozfears en SZP niet vaker samen geboekt? hebben best wat collabs, en Atmozfears heef ook best wat hardere platen die heerlijk in zo'n set zouden passen. Zou toch wel verfrissend zijn op de gemiddelde raw stage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears draaiden toen ze nog bij elkaar waren en onbekender altijd stevig dus dit kan wel een hele interessante set worden. The harvest bijv een keer eerder live gehoord toen Atmozfears lokaal draaiden en afsloten. Een van de betere Atmozfears sets toen meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears & Szp ook wel één van de setjes waar ik eht meest naar uit kijk, hoop op Singularity, en dat hij gewoon wat onverwachte andere harde tracks van Devin Wild of paar andere vriendjes van hem pakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, onder andere The Harvest en Hate zijn samen met Energyzed. Ik zie hem die tracks nog wel boycotten en ze gewoon nooit meer draaien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ben benieuwd, onder andere The Harvest en Hate zijn samen met Energyzed. Ik zie hem die tracks nog wel boycotten en ze gewoon nooit meer draaien >.<


Lijkt me niet aangezien hij Fabrik Of Creation ook ''gewoon'' draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
STVK schreef:
Ben benieuwd, onder andere The Harvest en Hate zijn samen met Energyzed. Ik zie hem die tracks nog wel boycotten en ze gewoon nooit meer draaien >.<


Lijkt me niet aangezien hij Fabrik Of Creation ook ''gewoon'' draait.

Hij zal die nummers wel draaien, aangezien hij daar naar eigen zeggen de meeste tijd in heeft gestopt, dus het ook meer beschouwd als zijn nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hope so. Ben ook benieuwd naar de tijdsindeling, aangezien er wat setjes van 45min tussen moeten zitten (lijkt me). Hoop niet dat dit ten koste gaat van bovenstaande..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Benieuwd naar de timetable

Dit. Vooral omdat er in de 2e zaal namen staan die ik graag wil zien (P&D, MYST en Mind Dimension). En omdat de tweede zaal van de Ziggodome cool is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is meer omdat ik de laatste tijd al genoeg raw feesten heb bezocht en wat melodie niet verkeerd zou vinden. Maar snap als je Atmozfears vaker ziet, dat je het dan echt niet hoeft te horen. Hoop zelf ook op bounce & break :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 15:37 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Het is meer omdat ik de laatste tijd al genoeg raw feesten heb bezocht en wat melodie niet verkeerd zou vinden. Maar snap als je Atmozfears vaker ziet, dat je het dan echt niet hoeft te horen. Hoop zelf ook op bounce & break :)



Alsjeblieft geen Bounce & Break, die kan ik niet meer aanhoren! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 16:51 
 
Hardtraxxer

Up Top :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

waar blijft de time table? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
waar blijft de time table? :whistle:


Het is Q-Dance, altijd de woensdag voor een feest...

Dit doen ze pas een jaar of 8..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
paperclip schreef:
waar blijft de time table? :whistle:


Het is Q-Dance, altijd de woensdag voor een feest...

Dit doen ze pas een jaar of 8..

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is hier eigenlijk de reden van? Lijkt mij echt overbodig het laattijdig plaatsen van een TT.

Ik heb bijvoorbeeld van een festival begin juli (wel geen hardstyle) in België al sinds vorige week een TT...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat de rede is weet ik niet, gewoonte vermoed ik. Maar zou me ook niks verbazen al dit in afspraak is met de artiesten zodat ze nog andere boekingen die nacht kunnen aan nemen (in ruil foor lagere fee naar q-dance).

Ik zie soms timetables voorbij komen waarbij ik denk als iemand dat serieus over nagedacht heeft zit hij niet zo inklaar dit is omdat het andere niet kon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of beetje extra hype net de dagen ervoor, om extra kaartjes te verkopen o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Of beetje extra hype net de dagen ervoor, om extra kaartjes te verkopen o.i.d.

Dat zal Q-dance niet nodig hebben aangezien de grote events ruim van tevoren uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Deuntje schreef:
Of beetje extra hype net de dagen ervoor, om extra kaartjes te verkopen o.i.d.

Dat zal Q-dance niet nodig hebben aangezien de grote events ruim van tevoren uitverkopen.


Je kan het dan ook omdraaien, waarom zou Q-Dance eerder naar buiten komen met de timetable als het feestje toch al is uitverkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is niet alleen bij Q het geval. De time table van Loudness stond ook pas een paar dagen ervoor online. En dit was helemaal niet uitverkocht. Misschien doen ze het net omdat mensen dan niet echt meer kunnen/willen afhaken wanneer ze ongewenste overlappingen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Het is niet alleen bij Q het geval. De time table van Loudness stond ook pas een paar dagen ervoor online. En dit was helemaal niet uitverkocht. Misschien doen ze het net omdat mensen dan niet echt meer kunnen/willen afhaken wanneer ze ongewenste overlappingen zien.

Dit vind ik een logische verklaring voor de grote organisatoren (Q, B2S). Kleinere organisaties hebben meer baat bij het vroegtijdig publiceren van de time table aangezien dit als promotie kan dienen.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten