Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:43 
 
Hardtraxxer

Ook ik ben nog op zoek naar een kaartje :$ PM graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
AREA 003
Need a short break from all the RAW violence at QAPITAL? Chill out at AREA 003. To reach AREA 003, you have to take the escalators on the 1st floor to the 2nd floor and follow the signs ‘AREA 003’.

Geen lift nodig dus. Nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 08:50 
 
Hardtraxxer

Vind de ziggo echt een toplocatie, en ook mooi/'luxe' alleen dat bereiken van die andere areas vind ik dan zo pauper :lol: Net een doolhof door die trappen huizen, vorige keer tijdje lopen zoeken en toen ik daar kwam was het van 'is dit het?' de plaatselijke voetbalkantine is groter.. Met de lift is al helemaal een drama, maargoed dat weegt niet op tegen het goede geluid, snelle bediening, etc etc hoor :thumbup:

Helaas niet aanwezig op qapital ivm rebirth en ik wil ff rustig doen voor de eindexamens :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanbod/1x-qapital-2016-ticket-t54952.html

Zal m verkopen aan de eerste PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gepland onderhoud tussen Schiphol en Utrecht vanaf 21:00 dus of lekker vroeg aankomen of metro nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Heb er nu toch erg veel zin in! Kan eigenlijk niet meer wachten. Wordt er misschien nog een kleine meeting ingezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi om 23:00 naar Sub Zero Project en tot Crypsis in zaal 2 daarna verwacht ik dat ik heel de avond in zaal 1 sta. Had graag Jason Payne en Regain willen zien, maar Regain zal wel druk zijn en Crypsis draait tegelijk met JP.
Vind het ook altijd zo'n gedoe om naar zaal 2 te gaan :( dan maar hopen dat DP er toch nog een leuk setje van gaat maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ZININ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 10:31 
 
Hardtraxx Elite

Als die Digital Punk een paar platen van B-Front meepakt zoals Lost en Darkmoon, en rebel to the grave en zulke platen achterwege laat. Kan het nog een leuke set gaan worden denk ik in combinatie met het vele nieuwe werk van DP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ZININ :D

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
ZININ :D


Feestkriebels zijn aanwezig hoor. Gaat een lange dag worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ZININ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan wit shirt, grijze broek, zwarte Air max en Delete cap :D

En aan het eind zonder shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 03:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat gebeurd er allemaal op de Stage 1?? 'Raw aliance'??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 03:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mogen ook even 10 minuten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 03:10 
 
Hardtraxx Newbie

Was wel grappig maar nu tijd voor deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk :worship: :worship: . Week in week uit een maximaal zaaddodende set voorschotelen. Kunst. Verder enorm genoten van vooral Delete VIP, smerige gates weer voorbij horen komen, en ook Artifact zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 09:34 
 
Hardtraxx Newbie

DP draaide zeker een lekkere set!
Delete was lekker knallen. Eerste keer live voor mij maar man wat was dit vet!
Opening om 00:00 uur zag ik ardig wat mensen schrikken van de harde knallen op de tribunes. Gewaagd op dit moment waarbij iedereen de aanslagen in brussel nog in zijn hoofd heeft.
Sfeer zat er wel gelijk in al kon me de set van Outbreak me nou niet echt boeien.
Zaal 2 was erg druk. Werd zeker wel lekker gedraaid. Een uurtje regain mee gepakt. Geen verkeerde keuze
Al vond ik deze x het geluid in zaal 2 een beetje tegenvallen. Had wel iets harder gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt met Delete VIP als verwacht hoogte punt , vooral in het tweede kwartier van de set zaten een paar kicks waar me mond van open viel ! :woot:

Voor de 1e keer ziggo dome was het inderdaad even zoeken naar de 2e zaal , wilde Regain even zien en met name die gated track horen.
Super dik om live mee te maken maar groot en deels van de zaal kon dit niet echt waarderen geloof ik ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond dit toch wel de minste Qapital van allemaal :( hoogte puntjes op deze avond waren Sub Zero Project (nog nooit live gezien) Crypsis (paar onbekende kneiters gehoord) & Delete VIP (kicks :love: ) de rest van de setjes zijn me niet echt bijgebleven dus niet interessant genoeg, misschien Deetox dan nog. En het lijkt wel of Digital Punk hier op hardtraxxx mee leest en gewoon elke keer expres die uitgemolken platen erop flikkert om ons te kutten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CasperNijntje schreef:
Opening om 00:00 uur zag ik ardig wat mensen schrikken van de harde knallen op de tribunes. Gewaagd op dit moment waarbij iedereen de aanslagen in brussel nog in zijn hoofd heeft.


Beetje overdreven niet :lol: dat betekend dus dat er geen vuurwerk meer afgestoken kan worden op evenementen?
En het is toch juist de bedoeling dat je schrikt? dan heeft het gelijk je attentie dat is de hele bedoeling van een openingsshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was dit bruut zeg :worship:
Delete VIP, Thera en Freqz helden :worship:

Edit: Wat the fuck is the Raw alliance eigenlijk :lol: Het was dat Digital punk nog zaaddodener is maar dat was kut zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik herkende echt niemand van die Raw Alliance idd, push projectje van Q
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten