Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zelf m'n eerste techno feest nog bezoeken, maar heb het idee dat er echt een verschil in mentaliteit zit qua drugsgebruik op technofeesten en hardstyle feesten?

Ben zelf ook geen heilige, maar wil me zo veel mogelijk van het feest kunnen herinneren en maximaal los kunnen gaan, dat werkt niet met 3 pillen in je flikker vgm :P

Als je het vergelijkt met 3 jaar geleden is het aantal extreem wazige spoken dat je op feesten ziet echt een gigantisch stuk lager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op technofeesten is het minder storend, omdat er sowieso minder uitbundig los wordt gegaan. Met 3 pillen in je bek (al spreek ik niet uit ervaring) valt dansen op techno, lijkt me, een stuk beter te doen dan dansen op hardstyle. Je hebt dan niet die dooie sfeer wat je na pak 'm beet 3 uur op een XQ wel hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah ja snap wat je bedoelt, het verschil valt veel minder op bij technofeesten dus haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de kaart gehalte had ik niet echt last van gelukkig. Als je er op ging letten viel het wel op, maar ik was te veel bezig met de muziek en leuke mensen om me heen om er op te letten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 15:49 
 
Hardtraxx Elite

Leuk feestje, maar ik ben die RAW gehalte echt helemaal zat. 90% is een kick met een screech. Deetox en Warface was echt verschrikkelijk. En bij Thera leek het serieus alsof ik 30 minuten naar hetzelfde nummer zat te luisteren, belachelijk. Ik denk dat ik voorlopig ff geen hardstylefeestjes ga pakken. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Super avond gehad, met Thera & Delete als absolute hoogtepunt! Thera die een lekker gevarieerd album neer heeft gezet met een super mooie verfrissende sound! Alleen maar probs en genoten!

En dan Delete, man ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Wat een sounds, wat een kwaliteit en wat een werk heeft die man hier in gestopt. :drool: :cry:

Verder was 't ook een prima opener van 't feest met Artifact & daarna Jason Payne. Ook Frequencerz viel me niet heel erg tegen! DIgital Punk was helaas niks, en wat daarna kwam weet ik niet eens precies meer, maar ik kan 't me niet echt herinneren dus 't zou niet super zijn geweest.

Deetox begon wat lafjes, maar was de 2e helft prima met als hoogtepunt Underground, wat een plaat zeg! Radical was wel ok, 't was wat je kon verwachten niet meer niet minder.

En Warface.. alsof Delete 't tempo niet hoog genoeg had staan, gooit deze man er gewoon even 4 BPM extra bij op t begin.. Blijf 't me afvragen waarom hij dit doet, het verkloot al die nummers zo gigantisch als 't allemaal op 162 of hoger wordt gedraaid, wat veel nummers waren best te pruimen voor zo'n afsluitende set. Laatste 20 minuten ook maar op de tribune doorgebracht, vond 't toen wel mooi geweest :P

De hardshock bus van Party-vervoer kan ik jullie allemaal ook aanraden. Heerlijk gedraaid op de heen en terugweg :D

Ben benieuwd, dominator zit ik er in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek geluid zit er in die bus, kan ook snoeihard >.< . Valt wat tegen als je de hele reis rustig met elkaar wil praten, maar je komt wel lekker in de feest stemming :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Info over Raw Alliance: http://www.hardnews.nl/raw-alliance-sur ... ital-2016/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 18:43 
 
Artiest

Wat was Delete VIP toch belachelijk dik zeg. Niet normaal wat voor sound die man ontwikkeld heeft :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Wat was Delete VIP toch belachelijk dik zeg. Niet normaal wat voor sound die man ontwikkeld heeft :worship:


Ken zoveel mensen die 2 jaar geleden echt niks moesten hebben van "die gekke Delete" en die er nu helemaal weg van zijn. (Ik ben z'n oudere tracks ook pas kort geleden gaan waarderen :$ ) Hij heeft echt een geweldige sound gekregen zonder te vergeten wat hem zo uniek maakt. Echt enorm vet inderdaad! Gaat alleen nog maar groter worden die man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad. Wachtrij was lang, maar schoot aardig op, zoals altijd bij de Ziggo. Bij binnenkomst meteen munten gehaald op de 1e verdieping waar gewoon apparaten stonden, terwijl beneden een dikke rij stond :lol: . Toen meteen via de sluiproute doorgegaan naar Artifact, die echt heerlijk draaide: Downfall, Just A Memory, Dark Moon, Until It's Gone, Revenge, Tchaikovsky on E, Failure, Now We're Talking (Bloemkool bedankt), Tuatara (Artifact Remix), Destination Nowhere, Freakz At Night. Wel bijtijds weggegaan om de anthemshow mee te maken.

Deze stelde helaas niet zoveel voor. Beetje vuurwerk en wat lampjes. Set van Crypsis was ook niet zo speciaal, maar wel oke. Leuk dat hij Sandstorm (Sub Sonik Remix) en Heal & Raise draaide, die had ik nog niet live gehoord. Verder draaide hij o.a. Willow Waly, Headbanger, Highest Pressure (Radical Redemption Remix), Cracking Your Ribs, Ain't Fucking Around, Boomstick, Mission For Disaster en I'm A Criminal. Mixwerk was weer top, hoorde nog ergens Torture vocals voorbij komen. De aankleding viel wel wat tegen, weet nog steeds niet wat het moest voorstellen.

Frequencerz Live was tof, Gods is een pareltje :loving: . Naast de hardere albumtracks draaiden ze Getting Off, Raw & Uncut en Menace (D-Sturb Remix).

Toen de zaal ontvlucht voor Digital Punk. Requiem draaide in zaal 2 ik herinner nog Psychotic Tendencies, Do or Die (Rebelion Remix), Pattern 2 en The Sexual Thrill (Project Exile Remix), waarvoor hulde.

Nog even bij Typhoon blijven staan, maar uiteindelijk teruggegaan naar de main. Digital Punk legde nog even Seven en wat andere voorspelbare platen erop. Waar andere dj's allemaal 5 minuten langer door draaiden, stopte Digital Punk juist 5 minuten eerder. Toen kwam dus opeens Raw Alliance.

Geen idee wat dit moest voorstellen, maar ik vind het belachelijk dat dit zo gepusht wordt door Q-Dance. Primetime op de main, compleet met show erbij, spandoeken vanaf de 2e ring die werden uitgerold. Muzikaal was het niet bijzonder, erg standaard raw. Dit duurde ongeveer een kwartier en ik baalde, want ik had best zin in Deetox (no pun intended).

Deetox draaide ook naar verwachting. Willow Waly, Rock It, Alone, Underground, Fuck This Nation, Rawness, Do Or Die (Rebelion Remix), Lower Level, Within Me, Lose Control. Gewoon prima.

Ik keek ook erg uit naar The New Era Live. Wat ik van de previews gehoord heb klonk erg goed. Live gaat het ook prima. Yuna-X kwam nog live meezingen, klonk verrassend goed!

Toen Radical Redemption. Dat hij veel van zijn album ging draaien was te verwachten. Toch een paar verrassingen; One By One, The Ressurected Soul, Thrillseeka, Chronic Disorder en Demons (Promo Remix). Uiteindelijk dus ook de verwachtingen overtroffen.

Daarna het absolute hoogtepunt van de avond en mijn feestcarrière. Delete VIP :worship: . De set van Supremacy heb ik platgeluisterd, maar hiervan kwam bijna niks terug in zijn liveset. Het was compleet vernieuwd ten opzichte van de vorige keer. Elke track weer een gruwelijke kick. We stonden bijna de hele avond achteraan, maar hiervoor speciaal vooraan gaan staan om maximaal te kunnen genieten en losgaan. Was echt perfect.

Tijdens Warface op de tribune gaan zitten, was echt kapot. Was een degelijke afsluiter, maar ging uiteraard niet over Delete VIP heen. Malice - Anger en de nieuwe van DNR waren vet. Hij draaide daarnaast o.a. Deception, Wakin Up, Live For This, Sanctuary, The Truth, Ways of the Underground en Ultimate Victory. Als afsluiter nog The Reaper. En toen was deze avond alweer voorbij, veel te snel.

Pluspunten
• Delete VIP
• DJ Thera
• Artifact
• Geluid
• Ziggodome algemeen
• MC DV8 bijna niet gehoord

Minpunten
• Bekers
• Magere show/aankleding
• Raw Alliance
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Sfeer die er hing was prima, maar het losgaan-gehalte viel inderdaad tegen. Alleen tijdens Radical veel mensen om me heen los zien gaan, typisch. Op gegeven moment ver naar voren verhuisd en daar was het al stukken beter.


Dit inderdaad.
Na Delete zo naar de klote geweest dat we op de terug weg eventjes moesten stoppen omdat de kramp gewoon in mn kuit schoot , meer dan waard geweest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ziek geluid zit er in die bus, kan ook snoeihard >.< . Valt wat tegen als je de hele reis rustig met elkaar wil praten, maar je komt wel lekker in de feest stemming :)

Ik reis al bijna 3 jaar met alle soorten party bussen en beatbuzz ed. Dus dat je niet fatsoenlijk kan praten tijdens de reis ben ik al wel een beetje gewend aan geraakt. Schijnt dat je in de onderkant van de bus ook portable grote speakerbox en versterkers hebt en een draaitafel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

- al gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik keek ook erg uit naar The New Era Live. Wat ik van de previews gehoord heb klonk erg goed. Live gaat het ook prima. Yuna-X kwam nog live meezingen, klonk verrassend goed!

Dat was Yuna niet, maar Tessa Belinfante. De zangeres die de vocals van Going Under ingezongen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Chroman schreef:
Ik keek ook erg uit naar The New Era Live. Wat ik van de previews gehoord heb klonk erg goed. Live gaat het ook prima. Yuna-X kwam nog live meezingen, klonk verrassend goed!

Dat was Yuna niet, maar Tessa Belinfante. De zangeres die de vocals van Going Under ingezongen heeft.

Ik dacht dat Yuna die ook had gezongen. Klonk mooi in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Joey schreef:
Chroman schreef:
Ik keek ook erg uit naar The New Era Live. Wat ik van de previews gehoord heb klonk erg goed. Live gaat het ook prima. Yuna-X kwam nog live meezingen, klonk verrassend goed!

Dat was Yuna niet, maar Tessa Belinfante. De zangeres die de vocals van Going Under ingezongen heeft.

Ik dacht dat Yuna die ook had gezongen. Klonk mooi in ieder geval.


Yuna heeft wel een ander nummer ingezongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 21:13 
 
Hardtraxxer

E-force komt met een album schijnt dat er vier nummers van gedraaid zijn naar eigen zeggen in psyko vlog
zelf niks gehoord

Mijn pluspunten:
-Locatie
-Geluid
-Delete VIP
-Crypsis (zijn Mix werk :love: :love: )
-Radical Redemption

Min punten:
-Thera (kan liggen aan de duisters die naast me stonden op dat moment)
-Digital Punk
-Munt prijzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FTN schreef:
E-force komt met een album schijnt dat er vier nummers van gedraaid zijn naar eigen zeggen in psyko vlog
zelf niks gehoord


Boomstick en Fuck This Nation sowieso, verder misschien Gods nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 21:23 
 
Hardtraxxer

Ja ging niet van FTN uit aangezien die al een tijdje uit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Ja ging niet van FTN uit aangezien die al een tijdje uit is

Als er een preview van is wil nog niet zeggen dat ie 'uit' is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een heerlijk feestje gehad met veel te veel bekende :beer:

+++++++ Delete VIP (één van de/ al dan niet de beste liveset die ik ooit heb meegemaakt)
+++ Crypsis
++ regain & radical

- Gladde vloeren
--- Digital punk (gewoon weer rebel to the Grave en seven draaien :lol:)

Verder me de hele avond prima vermaakt en veel nieuwe leuke tracks gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 21:44 
 
Hardtraxxer

Volgens mij wordt Delete VIP een beetje overhyped hier...
Ik heb zelf niks met delete, maar doordat zoveel mensen lyrisch zijn een beetje nieuwsgierig geworden. Maar vind het niet zo speciaal, misschien moet je er bij zijn. Wel gaaf dat elke VIP set totaal bestaat uit nieuwe edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is toch heel makkelijk, als je niks met Delete hebt, dan word je ook niet enthousiast van Delete VIP :P

Het wordt gewoon gewaardeerd dat hij zonder verkleedpartij een liveact weet neer te zetten die op alle vlakken uniek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 22:22 
 
Hardtraxxer

Origineel is het zeker! Snap niet waarom een euforische artiest dit ook probeert of gaat hier echt ontzettend veel tijd in zitten?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten