Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Radical en eveneens Angerfist stonden nooit op Qlimax omdat Most Wanted en vaak was er een feest van een van hun in de zelfde maand.

Dit jaar weer het geval dus ik verwacht niet dat een van de twee er staat.

Noisecontrollers heeft vorig jaar aangegeven niet op Qlimax te willen draaien, later is hij overgehaald omdat hij wel samen met Wildstylez wou draaien. Gezien dat Bass Modulators er vorig jaar ook stonden en NC nu ook een paar keer op rij denk ik niet dat NCBM er staat.


Wat was de aanleiding waarom NC niet op Qlimax wilde draaien in eerste instantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 03:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weet ik niet, ik weet alleen dat hij in eerste instantie niet wou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 10:34 
 
Hardtraxxer

NC mag van mij altijd op Qlimax draaien. Zij het solo, B2B of NCBM

Verder acht ik de kans heel groot dat B-Front hier eindelijk weer eens gaat staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front lijkt me een zekerheidje. Ik verwacht Digital Punk ook wel eigenlijk. Radical zou logisch zijn, maar Most Wanted..
Verder best wel kansen voor Bass Modulators, Coone, Hard Driver en Audiotricz (misschien Allstvrs?).
Voor het Italiaanse gedeelte zou TNT of Activator denk ik het meest logisch zijn. En Dr. Rude waarschijnlijk openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 12:28 
 
Hardtraxxer

B-Front idd een zekerheidje net als Bass Modulators, Radical Redemption en Zatox

Verder zijn er opties weggelegd voor Atmozfears, Audiotricz, Sound Rush en Cyber
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geert4r3nd schreef:
B-Front idd een zekerheidje net als Bass Modulators, Radical Redemption en Zatox

Verder zijn er opties weggelegd voor Atmozfears, Audiotricz, Sound Rush en Cyber



Waarom zijn die zeker dan? RR heeft uberhaupt nog nooit op Qlimax gestaan. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:08 
 
Hardtraxx Addict

Geert4r3nd schreef:
B-Front idd een zekerheidje net als Bass Modulators, Radical Redemption en Zatox

Verder zijn er opties weggelegd voor Atmozfears, Audiotricz, Sound Rush en Cyber

RR kan je (gelukkig) wel vergeten (most wanted) net als angerfist al jaren
Rr past ook totaal niet in het plaatje van qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:23 
 

Het zou wel leuk zijn als Thera er dit jaar een keer zou staan ^^. Verder geef ik Cyber en Coone wel een grote kans en hopen op WP mede door hun album. Zelfde geldt voor E-Force.

Geen idee of ik hier bij ben dit jaar aangezien ik geen kaartje wil kopen voordat de lineup bekent is en ik ook niet veel zin heb en ticketswap gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Rr past ook totaal niet in het plaatje van qlimax.

Wat een onzin. Wat past er wel in het plaatje van Qlimax? Dr. Peacock vs The Sickest Squad dan zeker ook omdat Partysjeezer er ook heeft gestaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me niet zoveel bezig gehouden met 'nieuwe' euforische producers, maar Cyber heeft mij de laatste maanden wel echt enorm overtuigd, als hij op Qlimax staat zou ik er echt heel blij mee zijn, hem 10x liever dan WP of Tweekaz ofzo :P

Cyber heeft tenminste nog een beetje dat epische in z'n stijltje, niet alleen dat mierzoete of heppie de peppie van andere twee genoemden.

En qua hardcore AUB gewoon een Nosferatu ofzo, die partyraiser/dr peacock bullshit zit niemand op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb me niet zoveel bezig gehouden met 'nieuwe' euforische producers, maar Cyber heeft mij de laatste maanden wel echt enorm overtuigd, als hij op Qlimax staat zou ik er echt heel blij mee zijn, hem 10x liever dan WP of Tweekaz ofzo :P

Cyber heeft tenminste nog een beetje dat epische in z'n stijltje, niet alleen dat mierzoete of heppie de peppie van andere twee genoemden.


Deels mee eens. Cyber kan namelijk ook wel meedoen aan de heppie de peppie geouwehoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Miwer schreef:
Rr past ook totaal niet in het plaatje van qlimax.

Wat een onzin. Wat past er wel in het plaatje van Qlimax? Dr. Peacock vs The Sickest Squad dan zeker ook omdat Partysjeezer er ook heeft gestaan?

Nee die zouden er ook totaal niet passen.
Maar zie het voor je dan, dat mysterieuze dat ze er altijd neer willen zetten en dan komt rr er in zijn achterlijke pak dom lopen rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Raven schreef:
Miwer schreef:
Rr past ook totaal niet in het plaatje van qlimax.

Wat een onzin. Wat past er wel in het plaatje van Qlimax? Dr. Peacock vs The Sickest Squad dan zeker ook omdat Partysjeezer er ook heeft gestaan?

Nee die zouden er ook totaal niet passen.
Maar zie het voor je dan, dat mysterieuze dat ze er altijd neer willen zetten en dan komt rr er in zijn achterlijke pak dom lopen rammen.


Brutal 5.0 (Qlimax Edit)
THIS ISS qlimax BAM BAM BAM BAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh & Wesz
Sound Rush
Wildstylez
Bass Modulators
Noisecontrollers
Frequencerz
B-Front
E-Force (voor Randy :loving: )
Nosferatu

Zoiets pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Josh & Wesz
Sound Rush
Wildstylez
Bass Modulators
Noisecontrollers
Frequencerz
B-Front
E-Force (voor Randy :loving: )
Nosferatu

Zoiets pls


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Raven schreef:
Miwer schreef:
Rr past ook totaal niet in het plaatje van qlimax.

Wat een onzin. Wat past er wel in het plaatje van Qlimax? Dr. Peacock vs The Sickest Squad dan zeker ook omdat Partysjeezer er ook heeft gestaan?

Nee die zouden er ook totaal niet passen.
Maar zie het voor je dan, dat mysterieuze dat ze er altijd neer willen zetten en dan komt rr er in zijn achterlijke pak dom lopen rammen.

Qlimax is al jaren het paradepaardje van Q-Dance waar de populairste DJ's van het moment draaien, ongeacht iets mysterieus of duister is. Volgens mij ben je een beetje butthurt jegens Raw Hardstyle trouwens, keer slechte pil gedropt ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:17 
 
Hardtraxx Addict

Raw vind ik maar eentonig en saai.
Maar buiten dat vind ik heel de vibe die rr altijd mee brengt echt totaal niet passen bij qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 14:17 
 
Hardtraxxer

Ben is ff terug gaan kijken, maar die waslap van een Zatox heeft gewoon op de laatste 5 vd 6 edities gestaan :/ Dan maar hopen op Technoboy/TNT als 'De Italiaan omdat het moet'. Tatanka zou ik persoonlijk nog vetter vinden, maar die heeft daar de laatste jaren vast te weinig voor uitgebracht. NC op de laatste 3 edities gedraaid, zal hm dit jaar ook vast niet worden lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Miwer vind ik maar eentonig en saai.


Ik wil absoluut hier nu niet op de man gaan spelen, maar je valt behoorlijk in herhaling nu miwer.
:/

Ik denk ik zeg het maar even, want het wordt gewoon irritant. Ik ben niet zo van het 'negeren', want dan ga je iemand uitsluiten waar je misschien over andere onderwerpen wel een fatsoenlijke discussie mee kan hebben.


Tot voor kort zag ik je nog niet als troll maar ik begin nu wel te twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik gok een line-up die er zo ongeveer uit ziet?

Luna
Cyber
Sound Rush
Audiotricz
Code Black/Wildstylez
Bass Modulators
Coone
Frequencerz
B-Front
Radical Redemption/E-Force
Miss K8/Nosferatu

Ik zou er voor tekenen in ieder geval ^^


Ziet er idd wel geloofwaardig uit :thumbup:
Anthem door Audiotricz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Raven schreef:
Miwer schreef:
Maar zie het voor je dan, dat mysterieuze dat ze er altijd neer willen zetten en dan komt rr er in zijn achterlijke pak dom lopen rammen.

Haha, jij haat hem echt.

Radical Redemption past mijns inziens juist best goed bij een mysterieus Qlimax-thema.

NSCLT
Audiotricz
NCBM
Atmozfears
Phuture Noize
B-Front (anthem)
E-Force
Radical Redemption
Angerfist

Deze line-up lijkt mij echt geweldig voor Qlimax. Angerfist en Radical Redemption hebben in november echter eigen feestjes met Art of Dance, dus zij zullen zo goed als zeker niet op Qlimax staan.

Verder vind ik een anthem van B-Front dit jaar best aannemelijk. Hij heeft van Q-Dance een X-Qlusive gekregen en op de mainstage van Defqon.1 gestaan. Ik acht het dus zeker mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem is voorgaande jaren door een artiest gemaakt die al eens/vaker op qlimax heeft gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
dan komt rr er in zijn achterlijke pak dom lopen rammen.


Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

Wil hier wel weer een keer naartoe. Nadat mijn vriendin mij de show van Sensation heeft laten zien, wil ik der wel laten zien dat de Qlimax show een stuk beter is!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten