Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
klaplongstampen.


Mogelijk, niet aan te raden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 14:08 
 

Exterkate schreef:
Vind Superbash persoonlijk een leukere line-up hebben (vanwege de opbouw), maar ik ben bang dat al mijn vrienden hier naar toe gaan. Dus het wordt zeer waarschijnlijk ook een avondje HMH voor mij. Maar weet nu al dat 8 van 10 setjes mij niet gaan bijblijven. Wat me van vorig jaar alleen is bijgebleven is die Annihilate set en de live-set van Radical en Crypsis.. :/

Ga je toch gewoon lekker in je eentje naar Superbash? :$ Bevalt altijd prima ook alleen, lopen op z'n feest toch altijd genoeg gezellige mensen rond.

AniThing schreef:
SVB schreef:
Wat gaan de mensen die 2 dagen gaan doen van 7 uur s'ochtends tot 2 uur s'middags?
Lijkt me niet dat de mensen die ver weg wonen helemaal naar huis gaan om vervolgens een paar uur later weer helemaal terug te reizen.


waarom zouden mensen 2x naar t zelfde feest gaan in 2 dagen tijd?

Als je grote fan bent van deze soort muziek waarom niet? Ik zou ook wel 2 x in twee dagen tijd naar het zelfde feest gaan als het echt mijn soort line-up was.. Ookal zouden ze alle 2 de dagen precies de zelfde set draaien zou dat me nog weinig boeien. Van de muziek waar ik van hou kan ik toch geen genoeg krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
kingxxl schreef:
Gewoon Militant Mayhem gaan Stef, ff potje klaplongstampen.


:lol: :lol: Als jij gaat dan ga ik ook! GDSC moeten we goed vertegenwoordigen ;)


Hops, heb kaartje al binnen. Kaalsnoeien die bende. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

https://m.facebook.com/groups/392435024 ... 4038644648

Gaat over mensen die via party vervoer tickets heeft voor zaterdag. Ik koop normaal altijd icm busreis maar voor zondag gelukkig los kaart gehaald. HTers die hierdoor geraakt zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
https://m.facebook.com/groups/392435024184557?view=permalink&id=1147834038644648

Gaat over mensen die via party vervoer tickets heeft voor zaterdag. Ik koop normaal altijd icm busreis maar voor zondag gelukkig los kaart gehaald. HTers die hierdoor geraakt zijn?


Citaat:
De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen die via party-vervoer.nl tickets heeft voor de zaterdag krijgen geen tickets. Door miscommunicatie vanuit AoD heeft pv alleen vip tickets gekregen maar geen entre. En aangezien het uitverkocht is zullen mensen geen kans hebben om andere kaarten te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 08:10 
 

Er zijn geen kaarten ongeldig ofzo geworden toch? Voor degenen die op ticketswap een kaartje hebben gehaald. Niet dat ik een ticket heb gekocht van iemand die hem van pv heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

TheCrazyDutch schreef:
Er zijn geen kaarten ongeldig ofzo geworden toch? Voor degenen die op ticketswap een kaartje hebben gehaald. Niet dat ik een ticket heb gekocht van iemand die hem van pv heeft.

Dat werkt niet zo. Bij pv krijg je de tickets de donderdag voor het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 13:04 
 
Hardtraxxer

De show op zondag wordt afgelast.

Bron : https://www.facebook.com/artofdanceofficial/posts/1467651513249918
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah kut, nouja, hoef ik iig niet meer na te denken over of ik ga of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die op de zondag wilden gaan is dit wel een beetje het meest zure wat je mee kan maken, althans zonder meteen weet te hebben van het alternatief dat AOD bedacht heeft. Eerst lopen ze al kaarten voor de zaterdag mis, daarna krijgt iedereen weer goede hoop door de aankondiging van een tweede show, en die wordt vervolgens afgelast. Zeer onprofessioneel van AOD als je het mij vraagt, ook dat gedoe met die tickets van Partyvervoer trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Radicancel Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Radicancel Redemption


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja.... ze kunnen moeilijk de show door laten gaan als er maar duizend man in die HMH staan, dat draagt niet echt bij aan de sfeer. Had het echter wel zo netjes gevonden als ze de show hadden verplaatst naar een andere zaterdag, of vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Balen voor de gene die nu niet kunnen gaan.
Misschien maar niet zo overmoedig moeten denken dat je twee dagen uitverkocht raakt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Godver. Ik keek hier zo naar uit maar AoD heeft zowel mijn zaterdag als zondag verneukt 'm voor mij genoeg reden om AoD te boycotten. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Godver. Ik keek hier zo naar uit maar AoD heeft zowel mijn zaterdag als zondag verneukt 'm voor mij genoeg reden om AoD te boycotten. :mad:


Poe, als ze maar niet failliet gaan hierdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

balen voor RR & AoD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
TiMOTHYb schreef:
Radicancel Redemption


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
RTM93 schreef:
Godver. Ik keek hier zo naar uit maar AoD heeft zowel mijn zaterdag als zondag verneukt 'm voor mij genoeg reden om AoD te boycotten. :mad:


Poe, als ze maar niet failliet gaan hierdoor

Ik gun het ze van harte nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Basshunterzz schreef:
RTM93 schreef:
Godver. Ik keek hier zo naar uit maar AoD heeft zowel mijn zaterdag als zondag verneukt 'm voor mij genoeg reden om AoD te boycotten. :mad:


Poe, als ze maar niet failliet gaan hierdoor

Ik gun het ze van harte nu.


Dat er een keer een feestje wordt afgelast en je geen tickets voor de zaterdag kon bemachtigen kan gebeuren toch. Alsof ik CRAFT en Het Stuiterbal ook de verdoemenis in wens nu. Je krijgt je geld netjes terug en je hebt volgend jaar voor 100% zeker een ticket, zijn ergere dingen in het leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:


Dat er een keer een feestje wordt afgelast en je geen tickets voor de zaterdag kon bemachtigen kan gebeuren toch. Alsof ik CRAFT en Het Stuiterbal ook de verdoemenis in wens nu. Je krijgt je geld netjes terug en je hebt volgend jaar voor 100% zeker een ticket, zijn ergere dingen in het leven.

Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld. Had hier zo'n zin in. Vorige jaar kon ik ook al niet. Ik heb er ook omheen van alles geregeld en ik zou m'n meis hier als verrassing mee naartoe nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arme meis :(

Nee snap dat je baalt joh, als je een kaartje voor iets haalt en het gaat ineenkeer niet door is gewoon zuur.

Maar denk dat Dempie het zelf al zuur genoeg vind, eerst hoog van de toren blazen en dan weer op terug komen, had hij ook liever niet gedaan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 23:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

'Na goed onderzoek en communicatie met de fans' :lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten