Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha 'First time ever in hardstyle history, 2 shows in 1 weekend'. Joeee is goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
'Na goed onderzoek en communicatie met de fans' :lol:


Haha ja man man man zeg dan gewoon da ge niks verkocht hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Citaat:


Dat er een keer een feestje wordt afgelast en je geen tickets voor de zaterdag kon bemachtigen kan gebeuren toch. Alsof ik CRAFT en Het Stuiterbal ook de verdoemenis in wens nu. Je krijgt je geld netjes terug en je hebt volgend jaar voor 100% zeker een ticket, zijn ergere dingen in het leven.

Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld. Had hier zo'n zin in. Vorige jaar kon ik ook al niet. Ik heb er ook omheen van alles geregeld en ik zou m'n meis hier als verrassing mee naartoe nemen.


Neem haar mee naar de Tijdmachine dan. Is ook in de HMH en ze krijgt ook nog eens betere muziek voorgeschoteld ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 08:52 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
RTM93 schreef:
Citaat:


Dat er een keer een feestje wordt afgelast en je geen tickets voor de zaterdag kon bemachtigen kan gebeuren toch. Alsof ik CRAFT en Het Stuiterbal ook de verdoemenis in wens nu. Je krijgt je geld netjes terug en je hebt volgend jaar voor 100% zeker een ticket, zijn ergere dingen in het leven.

Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld. Had hier zo'n zin in. Vorige jaar kon ik ook al niet. Ik heb er ook omheen van alles geregeld en ik zou m'n meis hier als verrassing mee naartoe nemen.


Neem haar mee naar de Tijdmachine dan. Is ook in de HMH en ze krijgt ook nog eens betere muziek voorgeschoteld ook :thumbup:

Die data kan ze geen vrij vragen. Stewardess :x

Maar bedankt voor het meewerken.


Rickzel schreef:
Arme meis :(

Nee snap dat je baalt joh, als je een kaartje voor iets haalt en het gaat ineenkeer niet door is gewoon zuur.

Maar denk dat Dempie het zelf al zuur genoeg vind, eerst hoog van de toren blazen en dan weer op terug komen, had hij ook liever niet gedaan natuurlijk.


Ga er wel vanuit dat hij hier een paar nachten van wakker ligt ja.
Gegokt en verloren.

Maar had toch voor een betere oplossing gehoopt voor de mensen die al wel een kaart hadden want volgens mij waren dat er niet zoveel dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat had jij een betere oplossing gevonden dan ? HMH Verbouwen zodat die 1000(?) mensen van de zondag er bij konden?

Zou namelijk niet weten wat hij nog meer kan betekenen. Beetje merch opsturen ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmpje met die verklaring >.<

"Ja de zondag gaat niet door, maar zaterdag was wel in 3,5 uur uitverkocht!!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wellicht had de zondag kaartjes een stuk goedkoper maken geholpen. Dan had ik wellicht ook nog wel even gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat had jij een betere oplossing gevonden dan ? HMH Verbouwen zodat die 1000(?) mensen van de zondag er bij konden?

Zou namelijk niet weten wat hij nog meer kan betekenen. Beetje merch opsturen ofzo? :P


Verplaatsen naar Ziggo, appeltje eitje natuurlijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wellicht had de zondag kaartjes een stuk goedkoper maken geholpen. Dan had ik wellicht ook nog wel even gaan kijken.


Ik denk dat je dan gezeik zou hebben gekregen van de mensen met een zaterdagticket.

chas1n schreef:
Verplaatsen naar Ziggo, appeltje eitje natuurlijk. :cool:


Dat scheelt gelukkig maar zo'n 5.000 bezoekers :P Betwijfel of ze dat dan wel uitverkocht zouden krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo? Die hadden hun zaterdagkaart kunnen verkopen en goedkoper zondag gaan als het om geld ging. Had desnoods wat goedkopere artiesten op de zondag gezet. Zo gaat het zomer in zomer uit met bijvoorbeeld Intents. Nooit gezanik over gehoord.

Komt op me over alsof AoF zoiets had van we proberen het maar, want wij hebben er toch niet zoveel last van als het feest niet doorgaat. Stellen we gewoon een minimum aan kaarten dat we verkocht moeten hebben voor de 2e week van oktober anders gaat het feest niet door. Vooral erg zonde voor RR dit smetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 15:08 
 
Hardtraxxer

Ik heb even een vraagje over die dj contest.

Bij de pagina staat: Submit your entry below before Monday the 24th of October 12:00PM (noon).

Mag het dan vandaag nog ingeleverd worden of moest het juist voor vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Ik heb even een vraagje over die dj contest.

Bij de pagina staat: Submit your entry below before Monday the 24th of October 12:00PM (noon).

Mag het dan vandaag nog ingeleverd worden of moest het juist voor vandaag?


Ik zou denken tot vandaag 12 uur smiddags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Iemand die toevallig nog twee mensen mee terug kan nemen rond 05:00/06:00 richting Overijssel/Twente/Enschede? :$


Ga mee treintje dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 19:59 
 
Artiest

Ik heb hier zo'n zin in hè :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, mooi is dat... Tussen half 5 en 5 mag je dus het podium opklimmen om een handtekening te laten zetten :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wtf. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Haha, mooi is dat... Tussen half 5 en 5 mag je dus het podium opklimmen om een handtekening te laten zetten :P xd


Was afgelopen jaar ook zo, stond hij b2b met regain en/of digital punk. Kwam rr zelf later op podium erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Haha, mooi is dat... Tussen half 5 en 5 mag je dus het podium opklimmen om een handtekening te laten zetten :P xd


De desbetreffende artiest zal zijn set afmaken/beginnen zonder RR. Heeft ie zelf ook vermeld op FB ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Dit was toch ook direct de Timetable voor zondag?




Oh wacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Shade moet toch iets goed doen dat ie 2 jaar achter elkaar de contest wint!

Nog hardtraxxers die contest gewonnen hebben? Ken de rest van de namen niet eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The Shade moet toch iets goed doen dat ie 2 jaar achter elkaar de contest wint!

Nog hardtraxxers die contest gewonnen hebben? Ken de rest van de namen niet eigenlijk.

Enemy Contact, 6 posts boven je
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The Shade moet toch iets goed doen dat ie 2 jaar achter elkaar de contest wint!

Was mooi dat hij er wat Spoontech plaatjes op gooide vorig jaar in de tweede zaal, en natuurlijk Catalyst (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hij heeft altijd wel vette setjes!! Klopt ook wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet vanaf thuis:

Citaat:
I am proud to say that I have a world premier for you this Saturday.

Together with Onstage VR we’ve developed something that has never been done before. Join me live on stage through a once in a lifetime, virtual reality experience!
- Booth as shown in video will stand in the foyer of the Heineken Music Hall -


https://www.facebook.com/RadicalRedempt ... 449425581/
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten