Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als The Shade wat Spoontech klapperts dr op gooit kom ik wel ff kijken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wie zie ik hier vanavond niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het wel weer tijd voor een lekker kortpittig kroketjes verhaal.

Vanavond, Militant Mayhem!
Voor mij is het de eerste keer HmH, en man man man wat kijk ik er naar uit. Ik kan mezelf nog niet meer bedwingen en sta al overal te kickrollen, te koprollen en mezelf in te smeren met pindaka.. heh?

Zo, wat gaat het een avond worden. Ik voorspel echt een flinke puinhoop, veel highfives en heel veel gesprekken waarvan ik morgen niet meer weet dat ik ze heb gevoerd.

En ik kijk ongelofelijk uit naar het setje Radical VS Warface.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Ik vond het wel weer tijd voor een lekker kortpittig kroketjes verhaal.

Vanavond, Militant Mayhem!
Voor mij is het de eerste keer HmH, en man man man wat kijk ik er naar uit. Ik kan mezelf nog niet meer bedwingen en sta al overal te kickrollen, te koprollen en mezelf in te smeren met pindaka.. heh?

Zo, wat gaat het een avond worden. Ik voorspel echt een flinke puinhoop, veel highfives en heel veel gesprekken waarvan ik morgen niet meer weet dat ik ze heb gevoerd.

En ik kijk ongelofelijk uit naar het setje Radical VS Warface.

En jij?

Ik kijk uit naar de zondag!... :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ik vond het wel weer tijd voor een lekker kortpittig kroketjes verhaal.

Vanavond, Militant Mayhem!
Voor mij is het de eerste keer HmH, en man man man wat kijk ik er naar uit. Ik kan mezelf nog niet meer bedwingen en sta al overal te kickrollen, te koprollen en mezelf in te smeren met pindaka.. heh?

Zo, wat gaat het een avond worden. Ik voorspel echt een flinke puinhoop, veel highfives en heel veel gesprekken waarvan ik morgen niet meer weet dat ik ze heb gevoerd.

En ik kijk ongelofelijk uit naar het setje Radical VS Warface.

En jij?


Ik kijk uit naar Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ik vond het wel weer tijd voor een lekker kortpittig kroketjes verhaal.

Vanavond, Militant Mayhem!
Voor mij is het de eerste keer HmH, en man man man wat kijk ik er naar uit. Ik kan mezelf nog niet meer bedwingen en sta al overal te kickrollen, te koprollen en mezelf in te smeren met pindaka.. heh?

Zo, wat gaat het een avond worden. Ik voorspel echt een flinke puinhoop, veel highfives en heel veel gesprekken waarvan ik morgen niet meer weet dat ik ze heb gevoerd.

En ik kijk ongelofelijk uit naar het setje Radical VS Warface.

En jij?

:lol: :lol: :lol: RSU dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Als The Shade wat Spoontech klapperts dr op gooit kom ik wel ff kijken :woot:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat de DJ groepsapp????!11?!????
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Is dat de DJ groepsapp????!11?!????

Mag niks naar buiten brengen maat.. Illuminati dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik was er zelf niet bij maar als ik achteraf de foto's en filmpjes zie dan kan ik alleen maar grote respect hebben voor Radical. Ja, ik erger me kapot aan al die mensen die met bomgordels en radical-live-suits rondlopen, maar de hele hype die om zijn character creëert vind ik echt geniaal. Z'n producties vind ik echt goed en de show en stage waren volgens mij steengoed. Ook gewoon erg professioneel hoe tijdens en na het event beelden naar buiten komen van het event op zijn social-media. Benieuwd wat voor event er volgend jaar zal zijn ^^

Weer een feest rondom radical, zei hij aan het einde.

Verder eens met wat je zegt, vond het weer gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe is het tot nu toe vandaag? Zelfde sets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik was er zelf niet bij maar als ik achteraf de foto's en filmpjes zie dan kan ik alleen maar grote respect hebben voor Radical. Ja, ik erger me kapot aan al die mensen die met bomgordels en radical-live-suits rondlopen, maar de hele hype die om zijn character creëert vind ik echt geniaal. Z'n producties vind ik echt goed en de show en stage waren volgens mij ook steengoed. Ook gewoon erg professioneel hoe tijdens en na het event beelden naar buiten komen van het event op zijn social-media. Benieuwd wat voor event er volgend jaar zal zijn ^^


Ik was er gister zelf bij en vond het eigenlijk wel mee vallen, heb maar zeer weinig mensen met bomgordels etc rond zien lopen. Ik heb me er persoonlijk ook niet aan gestoord dus daar kan het ook mee te maken hebben waardoor het niet opviel ^^ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hoe is het tot nu toe vandaag? Zelfde sets?

Not sure if....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij deze nog een filmpje van de sfeer :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 22:02 
 
Hardtraxxer

Betere editie dan vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Bij deze nog een filmpje van de sfeer :loving:



Dat zijn wel de laatste 3 platen die ik op een Radical feestje zou draaien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn maar 2 platen. En waarom zou je die niet draaien als Frequencerz zijnde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien doen ze het goed daar. Fijn sfeertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al benieuwd wat voor gekke tracks ze dan gingen draaien in dat filmpje, maar verbaasd zijn over het feit dat ze Wolfpack draaien is wel een beetje gek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Het zijn maar 2 platen. En waarom zou je die niet draaien als Frequencerz zijnde?

Gill heeft een grote haat aan Frequencerz en laat geen moment liggen om dat kenbaar te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik was er zelf niet bij maar als ik achteraf de foto's en filmpjes zie dan kan ik alleen maar grote respect hebben voor Radical. Ja, ik erger me kapot aan al die mensen die met bomgordels en radical-live-suits rondlopen, maar de hele hype die hij om zijn character creëert vind ik echt geniaal. Z'n producties vind ik echt goed en de show en stage waren volgens mij ook steengoed. Ook gewoon erg professioneel hoe tijdens en na het event beelden naar buiten komen van het event op zijn social-media. Benieuwd wat voor event er volgend jaar zal zijn ^^

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind het toch ook wel een beetje kansloos allemaal hoor. Als je dan ook de foto's bekijkt dan zie je allemaal mensen met van die bomgordels, shirts en petjes. Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning. Net als van die pubermeisjes die helemaal hyped zijn over Justin Bieber, maar dan de ietwat volwassenere versie, zo voelt het voor mij.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning.

En zelfs als dat zo is, wat dan nog? Ik vind het ook vaag dat ze het doen en soms moet ik er ook om lachen, maar laat ze lekker hun gang gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Sarabande schreef:
Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning.

En zelfs als dat zo is, wat dan nog? Ik vind het ook vaag dat ze het doen en soms moet ik er ook om lachen, maar laat ze lekker hun gang gaan.

Ik zeg ook: "ieder z'n ding natuurlijk", met andere woorden, iedereen moet lekker zelf weten waar hij/zij zich goed bij voelt en gelukkig van wordt. Maar ik vind het zelf gewoon een beetje kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Sarabande schreef:
Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning.

En zelfs als dat zo is, wat dan nog? Ik vind het ook vaag dat ze het doen en soms moet ik er ook om lachen, maar laat ze lekker hun gang gaan.


Je zegt hier toch precies hetzelfde als Sarabande? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:32 
 
Hardtraxx Newbie

Sarabande schreef:
Exterkate schreef:
Ik was er zelf niet bij maar als ik achteraf de foto's en filmpjes zie dan kan ik alleen maar grote respect hebben voor Radical. Ja, ik erger me kapot aan al die mensen die met bomgordels en radical-live-suits rondlopen, maar de hele hype die hij om zijn character creëert vind ik echt geniaal. Z'n producties vind ik echt goed en de show en stage waren volgens mij ook steengoed. Ook gewoon erg professioneel hoe tijdens en na het event beelden naar buiten komen van het event op zijn social-media. Benieuwd wat voor event er volgend jaar zal zijn ^^

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind het toch ook wel een beetje kansloos allemaal hoor. Als je dan ook de foto's bekijkt dan zie je allemaal mensen met van die bomgordels, shirts en petjes. Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning. Net als van die pubermeisjes die helemaal hyped zijn over Justin Bieber, maar dan de ietwat volwassenere versie, zo voelt het voor mij.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :kiss2:


Mensen, ben m'n wachtwoord van m'n originele account kwijt, dus even een nieuwe aangemaakt. Neem aan dat ze deze binnenkort wel zullen verifiëren.

Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over? Zijn jullie vergeten wat de kracht is van de muziek die we maken, en de feesten die daarbij horen? Dat het niet uitmaakt voor wie of wat en hoe..

Plus, een hele tirade afsluiten met bijvoorbeeld de woorden "maar ieder z'n ding natuurlijk", wil niet zeggen dat je daarom maar alles kunt zeggen. Alsof dat ineens een vrijbrief is/geeft.

Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.

Ik stel voor om, zeker als forum, de normen en waarden weer als prioriteit te nemen.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten