Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook niet verdiend. Vind Radical nou muzikaal gezien niet een bijzondere artiest ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 18:44 
 

Een artiest moet veel meer kunnen/doen dan muziek maken om populair te zijn! Zo is het tegenwoordig nu eenmaal.. Het product Radical Redemption zit gewoon enorm goed in elkaar! Zelf verstand van zaken, marketing technisch perfect en een goed team achter zich! Dus ja ik vind het zeer zeker verdiend ;)

Tzoine schreef:
en toch zijn "eigen" feest krijgt.


Hij krijgt hem niet, hij geeft hem zelf! Dit uiteraard in samenwerking met de desbetreffende partijen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Vind dit totaal niet verdiend.
Een artiest die in een jaar niks bijzonders heeft gedaan, en toch zijn "eigen" feest krijgt.
En al helemaal niet omdat dit feest vorig jaar ook al was.

Wat een onzin.

Omdat hij vorig jaar een eigen feest heeft gekregen, verdient hij dat dit jaar niet? Gezien het succes van de vorige editie is het alleen maar logisch dat dit feest opnieuw plaatsvindt.

Radical Redemption heeft na zijn album op muzikaal gebied alles behalve stilgezeten. Hij is één van de meest productieve producers. Daarnaast is hij op dit moment gewoon de populairste artiest in de hardstyle-scene.

Verder heeft hij sinds zijn eigen feest in 2015 op alle grote festivals, zoals Freaqshow, Hard Bass, Reverze, Qapital, Intents, Defqon.1 (mainstage) en Decibel (mainstage), gestaan. In mijn ogen een vrij bijzondere prestatie.

Deze prestaties in combinatie met het succes van The One Man Army in 2015 en zijn (muzikale) populariteit door een Heineken Music Hall binnen 4 uur uit te verkopen geven voor mij genoeg aanleiding om te stellen dat hij dit dik verdiend heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 20:40 
 

RadicelArmy schreef:
Tzoine schreef:
Vind dit totaal niet verdiend.
Een artiest die in een jaar niks bijzonders heeft gedaan, en toch zijn "eigen" feest krijgt.
En al helemaal niet omdat dit feest vorig jaar ook al was.

Wat een onzin.

Omdat hij vorig jaar een eigen feest heeft gekregen, verdient hij dat dit jaar niet? Gezien het succes van de vorige editie is het alleen maar logisch dat dit feest opnieuw plaatsvindt.

Radical Redemption heeft na zijn album op muzikaal gebied alles behalve stilgezeten. Hij is één van de meest productieve producers. Daarnaast is hij op dit moment gewoon de populairste artiest in de hardstyle-scene.

Verder heeft hij sinds zijn eigen feest in 2015 op alle grote festivals, zoals Freaqshow, Hard Bass, Reverze, Qapital, Intents, Defqon.1 (mainstage) en Decibel (mainstage), gestaan. In mijn ogen een vrij bijzondere prestatie.

Deze prestaties in combinatie met het succes van The One Man Army in 2015 en zijn (muzikale) populariteit door een Heineken Music Hall binnen 4 uur uit te verkopen geven voor mij genoeg aanleiding om te stellen dat hij dit dik verdiend heeft.

B-front krijgt toch ook geen 2e eigen feest ookal was het de eerste keer een heel groot succes?

Hij is wel heel productief maar daar waar ik zijn album nog heel vet vond vind ik het nu wel erg veel van het zelfde worden. De tracks die hij nu allemaal uitbrengt (op een aantal uitzonderingen na) zijn veelal meer van hetzelfde van wat ook al op zijn album staat. Zijn setjes vind ik tbh ook al niet echt interessant meer. Ook iedere keer de zelfde platen aangevuld met wat nieuw spul. Dit is natuurlijk bij veel Dj's het geval maar juist ook omdat Redical op z'n beetje ieder feest staat gaat het mij bij hem een stuk sneller vervelen.

Voor Redical zelf is dat natuurlijk super vet en het is hem ook van harte gegund! Hij werkt er tenminste echt hard voor maar voor mij is dit feest te vroeg naar zijn 1e.
Ze hadden hier imo beter nog 1 of 2 jaartjes mee kunnen wachten.

Maar goed gezien de kaartverkoop denken velen daar anders over haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 21:23 
 

Ten eerste is het "Radical" en ten tweede:

Kiloknaller schreef:
Hij krijgt hem niet, hij geeft hem zelf! Dit uiteraard in samenwerking met de desbetreffende partijen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
B-front krijgt toch ook geen 2e eigen feest ookal was het de eerste keer een heel groot succes?

Hij is wel heel productief maar daar waar ik zijn album nog heel vet vond vind ik het nu wel erg veel van het zelfde worden. De tracks die hij nu allemaal uitbrengt (op een aantal uitzonderingen na) zijn veelal meer van hetzelfde van wat ook al op zijn album staat. Zijn setjes vind ik tbh ook al niet echt interessant meer. Ook iedere keer de zelfde platen aangevuld met wat nieuw spul. Dit is natuurlijk bij veel Dj's het geval maar juist ook omdat Redical op z'n beetje ieder feest staat gaat het mij bij hem een stuk sneller vervelen.

Voor Redical zelf is dat natuurlijk super vet en het is hem ook van harte gegund! Hij werkt er tenminste echt hard voor maar voor mij is dit feest te vroeg naar zijn 1e.
Ze hadden hier imo beter nog 1 of 2 jaartjes mee kunnen wachten.

Maar goed gezien de kaartverkoop denken velen daar anders over haha.

Ik geef ook niet aan dat B-Front geen tweede eigen feest verdient. Integendeel, hij verdient in mijn ogen ook zeker een tweede editie in de HMH. En ik denk dat het gros van Hardtraxx het dan zeker met mij eens is dat het verdiend is.

Het is mijns inziens echter ridicuul om te stellen dat een artiest geen eigen feest verdient omdat hij er vorig jaar al een heeft gehad. Als een artiest bijzondere prestaties heeft weten bereiken, verdient deze artiest in mijn ogen zeker een eigen feest.

Naast het feit dat Radical Redemption op muzikaal gebied zeker niet heeft stilgezeten, heeft hij na The One Man Army in 2015 op alle grote podia gestaan, waaronder de mainstage van zowel Defqon.1 als Decibel. Dat zijn in mijn ogen bijzondere prestaties. Verder is hij op dit moment de populairste artiest in de hardstyle-scene en zijn heel veel mensen wel weg van zijn muziek, ook na zijn album.

In mijn ogen dus dik verdiend dat dit beloond wordt met (opnieuw) een eigen show in een binnen 4 uur uitverkochte HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

De fanbase van Radical is ook een van de grootste van de scene op dit moment, binnen NL. Datzelfde geldt voor Minus Militia. Daarnaast is Radical marketingtechnisch een geweldig 'product'. Hij kan het dan volgens sommigen als artiest niet verdienen, maar hij is zeker de persoon die gebruikt kan worden voor zo'n feest. Hetzelfde als ze bij Angerfist doen, dat heeft het team achter deze twee geweldig voor elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Omdat hij vorig jaar een eigen feest heeft gekregen, verdient hij dat dit jaar niet? Gezien het succes van de vorige editie is het alleen maar logisch dat dit feest opnieuw plaatsvindt.


Qua marketing wel maar toch niet :P. Als een artiest zo'n goed jaar heeft gehad dat hij in de HMH zijn eigen feest mag geven, en hij wil het jaar daarop nog een keer in de HMH zijn feest geven. Zou een artiest moeten laten zien dat hij het meer verdient dan vorig jaar.

RadicelArmy schreef:
Radical Redemption heeft na zijn album op muzikaal gebied alles behalve stilgezeten. Hij is één van de meest productieve producers. Daarnaast is hij op dit moment gewoon de populairste artiest in de hardstyle-scene.

Verder heeft hij sinds zijn eigen feest in 2015 op alle grote festivals, zoals Freaqshow, Hard Bass, Reverze, Qapital, Intents, Defqon.1 (mainstage) en Decibel (mainstage), gestaan. In mijn ogen een vrij bijzondere prestatie.


Ik weet niet wat Radical heeft gereleased aan nummers dit jaar maar naar mijn weten was het niet veel en erg bijzonders. Het feit dat een artiest op een groot festival mag staan, zegt niks over hoe goed de artiest is maar hoe bekent hij is (ZATOX). Een artiest mag zelf ook niet bepalen oh hij op een feest mag draaien (weet ik niet 100% zeker) en daarom is het ook geen prestatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar dat je even de HMH binnen 4 uur uitverkoopt, wat een gevoel moet dat voor Radical zelf zijn zeg. Marketingtechnisch is er niets op aan te merken inderdaad. Zelf ben ik al tijden geen fan meer van hem, een setje van hem een halfjaar terug steekt precies hetzelfde in elkaar als een setje hedendaags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me vorig jaar eigenlijk wel vermaakt, maar ik merkte wel heel goed dat sinds radical zelf op stage kwam er bijna geen afwisseling meer was qua muziek. Echt superveel klinkt hetzelfde, en hoe "harder" hoe beter zoals minus militia. Als er niet zoon grote hype was geweest had ik er eigenlijk wel naar toe gewild, maar laat het nu toch lopen.

Wel erg gaaf natuurlijk voor Radical & de andere mim mensjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt zeggen wat je wilt, of het nou verdient is of niet. Dit heeft die toch wel mooi geflikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 16:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kijken jullie nou allemaal voorbij het feit dat B-Front zijn eigen feest nog steeds gewoon een X-Qlusive en een artiest niet 2x een X-Qlusive krijgt. En dat het feest van Radical een album release feest was en niet een los feest?

Radical zijn marketing is gewoon sterk, hij is de gene die de raw hype zo'n beetje stuurt. Hij zit ook het dichtste bij de Minus Militia hype qua sounds en marketing. Dit is geen kwestie van iets verdienen maar gewoon marketing en commercie. Want waarom zou hij het moeten verdienen om het te doen? Dit komt gewoon voor 99% uit Art Of Dance en Most Wanted en die weten wel hoe ze een naam moeten uitmelken.

Als je een normaal formaat raw hardstyle feest wil laten uitverkopen, wie is dan de eerste die je pakt? Radical Redemption/Minus Militia. Als je een zelfde formaat hardcore feest wil laten uitverkopen wie laat je dan voornamelijk zien? Angerfist. Beiden Art Of Dance/Most Wanted en zij melken alles dus ja dan is het geen verrassing dat je zo veel van dit soort feesten ziet, buiten dat ze het verdienen om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neemt niet weg dat hij de positie waar hij nu in staat voor het overgrote deel gewoon aan zichzelf te danken heeft natuurlijk. (Oke, hij kende de juiste mensen, maar dan alsnog moet je het maar bewijzen). Dus het verhaal over commercie en weet ik veel wat klopt wel, maar het feit DAT hij zo interessant is voor Art of Dance heeft hij toch keihard voor moeten werken. Dus daarom vind ik het ook wel dat hij dit verdient heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Neemt niet weg dat hij de positie waar hij nu in staat voor het overgrote deel gewoon aan zichzelf te danken heeft natuurlijk. (Oke, hij kende de juiste mensen, maar dan alsnog moet je het maar bewijzen). Dus het verhaal over commercie en weet ik veel wat klopt wel, maar het feit DAT hij zo interessant is voor Art of Dance heeft hij toch keihard voor moeten werken. Dus daarom vind ik het ook wel dat hij dit verdient heeft

Precies.

Er zit absoluut een geweldige marketing achter het merk Radical Redemption. Hij, in een samenwerking met Art of Dance en Most Wanted DJ, weet het product Radical Redemption zeer sterk te verkopen. Dit doet echter niets af aan het feit dat hij in beginsel zo gigantisch populair is door zijn geproduceerde muziek.

Als je door jouw geproduceerde muziek zo'n gigantische populariteit weet te genereren en hierdoor op alle festivals geboekt wordt, waaronder de mainstage Defqon.1 en Decibel, en een HMH binnen 4 uur weet uit te verkopen, dan heb je in mijn ogen een eigen show in de HMH zeker verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 18:40 
 
Hardtraxx Addict

Geweldig dit geweldig dat. Vergeten mensen even dat luna een feest heeft gehad in het gelredome. Dan is dit opeens niks meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Geweldig dit geweldig dat. Vergeten mensen even dat luna een feest heeft gehad in het gelredome. Dan is dit opeens niks meer :P


Wat is je punt? Headhunterz heeft de Ziggodome uitverkocht met z'n eigen feest. Dat kunnen toch alle 3 geweldige prestaties zijn? Er is toch niks vetter dan een feest in zo'n venue geven met je naam er op en gewoon finaal uit laten verkopen.

Snap niet wat het feest van Luna er mee te maken moet hebben, heeft toch 0,0 te maken met wat Radical nu bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Miwer schreef:
Geweldig dit geweldig dat. Vergeten mensen even dat luna een feest heeft gehad in het gelredome. Dan is dit opeens niks meer :P


Wat is je punt? Headhunterz heeft de Ziggodome uitverkocht met z'n eigen feest. Dat kunnen toch alle 3 geweldige prestaties zijn? Er is toch niks vetter dan een feest in zo'n venue geven met je naam er op en gewoon finaal uit laten verkopen.

Snap niet wat het feest van Luna er mee te maken moet hebben, heeft toch 0,0 te maken met wat Radical nu bereikt.

Miwer wil weer laten weten dat er altijd een betere prestatie is dan die van een Raw artiest. Duh :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een vreemd idee/begrip om te zeggen of iemand het wel of niet 'verdiend heeft', ongeacht de artiest. Het ligt in mijn opzicht meer aan de fans en het idee, dan de artiest. Als zo iets aanslaat, dan verkoopt het idd wel uit. Maar dit is mijn mening. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 23:37 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Geweldig dit geweldig dat. Vergeten mensen even dat luna een feest heeft gehad in het gelredome. Dan is dit opeens niks meer :P


Als ik t zo een beetje lees moesten ze op een gegeven moment met gratis kaarten smijten om de Gelredome een beetje vol te krijgen. Niet echt een prestatie op zo'n manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Vind dit totaal niet verdiend.
Een artiest die in een jaar niks bijzonders heeft gedaan, en toch zijn "eigen" feest krijgt.
En al helemaal niet omdat dit feest vorig jaar ook al was.

Wat een non-discussie zeg. Als een artiest nou 2x op rij een X-Qlusive krijgt zou het nog ergens op slaan, maar dat is nu niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 09:59 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar geweest en heb mezelf prima vermaakt. Dit jaar was het zeker ook een optie maar was pas van plan om over een maand een kaartje te kopen. Zie nu dat het uitverkocht is! Had ik nooit verwacht zo snel, respect.
Dan maar mezelf vermaken op een ander feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shit, te laat met kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 11:09 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar was het best vet, ik wilde misschien dit jaar er weer naar toe wanneer de ticketprijs niet al te hoog was. Helaas was het weer iets van €50,- en dat is voor één avond met artiesten en sets die je ook altijd op andere feesten/festivals ziet, iets te veel van het goeie. (vorig jaar was het een release party van een album waar ik en mijn vrienden erg naar uit keken, nu gewoon, voor zover ik weet, een MiM-themed feest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit of iemand het 'verdient op basis van prestaties in het afgelopen jaar'? De boekingen van het afgelopen jaar zijn grotendeels toch al gebaseerd op populariteit in het jaar ervoor... Radical Redemption en Minus Militia zijn twee producten die geweldig goed verkopen, zit gewoon een ijzersterk team achter. Ik ken meer mensen in mijn omgeving die Radical Redemption/Minus Militia kennen dan bijvoorbeeld Noisecontrollers of Bass Modulators. RR en MM zijn ook totaal niet mijn smaak (om nog maar te zwijgen over het gros van het volk dat er rondloopt), maar 'onverdiend' vind ik nergens op slaan. Joey lijkt me ook een toffe gast dus ik gun het hem wel :)

En trouwens, wat vinden alle azijnpissers dan van A State Of Trance?

Btw, kan iemand de titel van het topic aanpassen? Die dubbele L in 'Militant' stoort me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 12:10 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
Wat maakt het uit of iemand het 'verdient op basis van prestaties in het afgelopen jaar'? De boekingen van het afgelopen jaar zijn grotendeels toch al gebaseerd op populariteit in het jaar ervoor... Radical Redemption en Minus Militia zijn twee producten die geweldig goed verkopen, zit gewoon een ijzersterk team achter. Ik ken meer mensen in mijn omgeving die Radical Redemption/Minus Militia kennen dan bijvoorbeeld Noisecontrollers of Bass Modulators. RR en MM zijn ook totaal niet mijn smaak (om nog maar te zwijgen over het gros van het volk dat er rondloopt), maar 'onverdiend' vind ik nergens op slaan. Joey lijkt me ook een toffe gast dus ik gun het hem wel :)

En trouwens, wat vinden alle azijnpissers dan van A State Of Trance?

Btw, kan iemand de titel van het topic aanpassen? Die dubbele L in 'Militant' stoort me :P

Ik hoor juist van verschillende mensen dat het een arrogante kwal is (nee dit heeft niets te maken met dat ik niet van raw hou)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten