Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik weet niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@Pim

Ja ik stoor me minstens zo aan de 'raw' garde die alles wat met euforische hardstyle te maken heeft bij voorbaat de grond in boort en met termen als pussy en homomuziek etc loopt te gooien, maar bij hen heb ik meer het idee dat het stoerdoenerij is of dat er gewoon hersenen ontbreken om het te onderbouwen. In het geval van de mensen die een afkeer tegen 'de mondkapjes' hebben vind ik het meer een geval van kleineren van een bepaalde groep omdat ze zich op een bepaalde manier kleden, dan is het veel meer op de persoon gericht en idd respectloos.

Anyway, het is gewoon beide kut. Als iedereen elkaar nou eens gewoon in hun waarde hield werd het allemaal een stuk makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Deanster schreef:
Alle respect voor radical, maar hij slaat nu een beetje de plank mis. Volwassen mensen met bomgordels en mondkapjes mag best een mening over gegeven worden. Tevens bepalen deze mensen zeker een deel van de sfeer! Vb; freaqshow waarbij militanten serieus om 05:00 zeggen: hehe gaan we eindelijk beginnen. Wanneer zij alleen voor laatste uurtjes komen en daarvoor alleen maar stil staan kan je mij niet zeggen dat dit geen invloed heeft op de sfeer...

Verder qua haat hier. Ik lees twee jaar mee nu en er is toch best veel respect voor radical. Zelf vond ik het op het begin ook dramatisch voor de hardstyle, maar met de jaren zeker meer gaan waarderen!

Ten slotte zielig om te zien hoe sommige forumleden opeens belachelijk beginnen ja te knikken als de radical komt reageren.


Ben het hier ook wel mee eens. Met XQ B-Front kwam er een vrouwtje bij de kluisjes voorbij lopen, die kwam net binnen maar haar eerste woorden waren: 'Dit gaat nooit beter worden dan Radical' en nog wat andere ophemeling wat er wel niet beter was. Dan vraag ik me ook echt af, wat kom je hier dan doen. Maar oke aan de andere kant, mij kan het geen zak interesseren dat die gasten heel de avond stil staan, zolang ik en mijn groep maar een mooie avond hebben. En ook kan het me niet interesseren wat iemand aan heeft. Ja ik snap soms niet waarom je er zo bij gaat lopen, maar het is niet mijn ding en ik hoef het ook niet aan. Mijn feest zal er niet minder om worden wanneer er mensen in een bomvestje rondlopen, ze doen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

En daar heeft joey toch ook gewoon een punt.
De originele discussie, mochten we die ondertussen zijn vergeten, begon over het feit dat joey het respectloos vond hoe sommigen hier over zijn fans spreken. En daar heeft hij wel gewoon punt.

En iedereen die fan is wordt hier over een kam geschoren.


Vind het een mooi gebaar dat hij hier toch de moeite voor neemt om te reageren en het voor zijn fans opneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
En daar heeft joey toch ook gewoon een punt.
De originele discussie, mochten we die ondertussen zijn vergeten, begon over het feit dat joey het respectloos vond hoe sommigen hier over zijn fans spreken. En daar heeft hij wel gewoon punt.

En iedereen die fan is wordt hier over een kam geschoren.


Vind het een mooi gebaar dat hij hier toch de moeite voor neemt om te reageren en het voor zijn fans opneemt.


Je leeft in Nederland, daar doen ze dat graag. Er zijn nog steeds mensen die beweren dat ik het zonder drugs niet vol zou kunnen houden en echt wel eens gebruikt zou hebben, want ja dat doet iedereen op hardstyle feesten. Dat terwijl ik nog nooit een vinger naar drugs heb uitgestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Alle respect voor radical, maar hij slaat nu een beetje de plank mis. Volwassen mensen met bomgordels en mondkapjes mag best een mening over gegeven worden. Tevens bepalen deze mensen zeker een deel van de sfeer! Vb; freaqshow waarbij militanten serieus om 05:00 zeggen: hehe gaan we eindelijk beginnen. Wanneer zij alleen voor laatste uurtjes komen en daarvoor alleen maar stil staan kan je mij niet zeggen dat dit geen invloed heeft op de sfeer...

Verder qua haat hier. Ik lees twee jaar mee nu en er is toch best veel respect voor radical. Zelf vond ik het op het begin ook dramatisch voor de hardstyle, maar met de jaren zeker meer gaan waarderen!

Ten slotte zielig om te zien hoe sommige forumleden opeens belachelijk beginnen ja te knikken als de radical komt reageren.


goedemorgen, maar hier staat even een partijtje waarheid. Feit is, als jij er zo bij wil lopen, publiekelijk, mag je ook best verwachten dat men er een mening over heeft.

Het is niet zo dat ik zeg dat het allemaal mongooltjes zijn, maar ik vind het ook een beetje sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:36 
 
Hardtraxxer

Eens, maar je kan dan nog prima avond hebben als andere stil staan. Maar zoveel vetter als bijna hele zaal los gaat. En hoe jammer ik het ook vind, maar hoe meer raw hoe meer hele zaal meestal losgaat. Erg jammer om te zien.

Het is ook zeker waar dat we de radical fans een stereotype geven, maar het helpt niet mee als die mensen ook altijd in sftermovies/clips staan. Zijn vast meer fans die niet zo op de voorgrond hoeven en normaal gekleed gaan. Maar radical doet nu net of het hier een en al haat is jegens radical. Haat jegens de fanbase ben ik het wel mee eens, maar als de radical in het publiek zou staan bij een feest zou die In sommige gevallen de haat snappen.

Edit: haat jegens fanbase mee eens, bedoel ik dat het gebeurt op hardtrax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Deanster schreef:
Eens, maar je kan dan nog prima avond hebben als andere stil staan. Maar zoveel vetter als bijna hele zaal los gaat. En hoe jammer ik het ook vind, maar hoe meer raw hoe meer hele zaal meestal losgaat. Erg jammer om te zien.

Het is ook zeker waar dat we de radical fans een stereotype geven, maar het helpt niet mee als die mensen ook altijd in sftermovies/clips staan. Zijn vast meer fans die niet zo op de voorgrond hoeven en normaal gekleed gaan. Maar radical doet nu net of het hier een en al haat is jegens radical. Haat jegens de fanbase ben ik het wel mee eens, maar als de radical in het publiek zou staan bij een feest zou die deze haat snappen.


Daar ben ik het ook gewoon mee eens! Ik denk dat dat gewoon komt door het feit dat er zowel euforisch als raw (Radical in de line-up om on-topic te blijven) op dat feest aanwezig is. Ik hoorde bijvoorbeeld dat op Euphoria de sfeer heel goed was, en ik verwacht dit op Qlimax ook gewoon de gehele avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Enige frustrerende aan die mondkapjes zijn altijd dat die in de weg zitten als je een lekker wijf op d'r bek wil pakken....

Gr.


PS. Waar is antwoord van Rode dwaas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:40 
 
Hardtraxxer

Akkoord, euphoria iedereen los! Scheiding in hardstyle is er gewoon al en dat moeten we maar accepteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Deanster schreef:
Akkoord, euphoria iedereen los! Scheiding in hardstyle is er gewoon al en dat moeten we maar accepteren...


Precies, en daar kan ik me ook aan ergeren dat hokjes-gedrag maar dat is weer een andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mening heeft iedereen, en ik zou er zelf ook nooit bij gaan lopen maar deze discussie begon met een verontwaardigde Radical Redemption die dit bericht niet vond kunnen:

Sarabande schreef:
Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind het toch ook wel een beetje kansloos allemaal hoor. Als je dan ook de foto's bekijkt dan zie je allemaal mensen met van die bomgordels, shirts en petjes. Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning. Net als van die pubermeisjes die helemaal hyped zijn over Justin Bieber, maar dan de ietwat volwassenere versie, zo voelt het voor mij.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :kiss2:

Ik ben daarop verder gegaan en een ander voorbeeld op dit forum aangehaald; fanbase van Gearbox/Rebelion die constant gewoon belachelijk worden gemaakt omdat ze een wat simpelere maar voor hen effectievere stroming van raw hardstyle leuk vinden.

Het gaat niet om mensen die hier hun mening geven, het gaat om mensen die zich klaarblijkelijk beter voelen dan een ander en een andere doelgroep belachelijk maken.

''Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen''

Kom op man, leef en laat leven.. die mensen genieten 20x meer van de muziek dan jij doet in dat geval, en ik ben blij voor ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedereen heeft een mening, leer er gewoon mee leven. Wat kan jou het schelen dat iemand je een sukkel vindt?

Misschien moet men gewoon eens wat minder gaan janken om dit soort geneuzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hee Yowan, ga lekker 3 gram wegsnuiven. Rare duif.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het sowieso apart dat deze discussie altijd wordt gevoerd met betrekking tot Radical/MiM fans, maar zodra er een Theracords/Spoontech feestje is deze hele discussie niet gevoerd wordt. Ook daar is toch een overvloed aan hetzelfde soort fanboys (shirtjes, petten etc.), maar alleen de fans van de artiest die mensen niet mogen worden onder handen genomen. Meten met twee maten, zou een hoop schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:52 
 
Hardtraxxer

Maar radical nooit eens aan gedacht om cyber ofso op je feest te laten openen, volgens mij gaf je aan dat je zijn muziek ook goed kon waarderen! Maar goed radical maakt zich druk om een zin over gepeste mensen. Een reactie van atmozfears (meest creatieve producer op het moment in mijn ogen) op radical wat een grap was volgend mij. Ik weet niet of je de reacties toen had gelezen, maar daarbij is deze opmerking erg lief! Spreek aub eerst je eigen fanbase toe voor je hier komt zeuren over een paar opmerkingen over die verkleedpartijen, verder veel succes met je career!

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Deanster schreef:
Eens, maar je kan dan nog prima avond hebben als andere stil staan. Maar zoveel vetter als bijna hele zaal los gaat. En hoe jammer ik het ook vind, maar hoe meer raw hoe meer hele zaal meestal losgaat. Erg jammer om te zien.

Het is ook zeker waar dat we de radical fans een stereotype geven, maar het helpt niet mee als die mensen ook altijd in sftermovies/clips staan. Zijn vast meer fans die niet zo op de voorgrond hoeven en normaal gekleed gaan. Maar radical doet nu net of het hier een en al haat is jegens radical. Haat jegens de fanbase ben ik het wel mee eens, maar als de radical in het publiek zou staan bij een feest zou die In sommige gevallen de haat snappen.

Edit: haat jegens fanbase mee eens, bedoel ik dat het gebeurt op hardtrax.



radical_redemption schreef:
Blear schreef:
Ik zou je overigens wel adviseren om eens vaker de reacties op je nieuwe platen te gaan lezen want die zijn helemaal niet wat je jezelf volgens mij voorstelt :)


Ik hou het bijs en ben op de hoogte. Maar nogmaals, meningen over m'n muziek gaat het me niet om. Muziek is gevoel, kan je mooi vinden of niet, het zij zo. Doel gewoon op mens tegen mens.



radical_redemption schreef:
Sarabande schreef:
Exterkate schreef:
Ik was er zelf niet bij maar als ik achteraf de foto's en filmpjes zie dan kan ik alleen maar grote respect hebben voor Radical. Ja, ik erger me kapot aan al die mensen die met bomgordels en radical-live-suits rondlopen, maar de hele hype die hij om zijn character creëert vind ik echt geniaal. Z'n producties vind ik echt goed en de show en stage waren volgens mij ook steengoed. Ook gewoon erg professioneel hoe tijdens en na het event beelden naar buiten komen van het event op zijn social-media. Benieuwd wat voor event er volgend jaar zal zijn ^^

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind het toch ook wel een beetje kansloos allemaal hoor. Als je dan ook de foto's bekijkt dan zie je allemaal mensen met van die bomgordels, shirts en petjes. Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen en daardoor helemaal hyped zijn over Radical. Stiekem vind het een beetje een zielige vertoning. Net als van die pubermeisjes die helemaal hyped zijn over Justin Bieber, maar dan de ietwat volwassenere versie, zo voelt het voor mij.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :kiss2:


Mensen, ben m'n wachtwoord van m'n originele account kwijt, dus even een nieuwe aangemaakt. Neem aan dat ze deze binnenkort wel zullen verifiëren.

Er zit me maar 1 ding dwars, niet het feit dat het overgrote gedeelte hier met een soort van walging kijkt naar alles wat ik doe en gedaan heb, dat doet me niks. Jullie vinden me een hype & over 5 jaar waarschijnlijk nog. Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over? Zijn jullie vergeten wat de kracht is van de muziek die we maken, en de feesten die daarbij horen? Dat het niet uitmaakt voor wie of wat en hoe..

Plus, een hele tirade afsluiten met bijvoorbeeld de woorden "maar ieder z'n ding natuurlijk", wil niet zeggen dat je daarom maar alles kunt zeggen. Alsof dat ineens een vrijbrief is/geeft.

Terwijl jullie je druk maken over wat er met de muziek gaat gebeuren, vergeten jullie dat er massa's mensen de tijd van hun leven hebben, op alles wat hier wordt afgezeken. Jullie zijn de touch met het publiek massaal kwijtgeraakt en daarbij ook het respect naar elkaar.

Ik stel voor om, zeker als forum, de normen en waarden weer als prioriteit te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
''Het lijkt wel alsof het allemaal van die gepeste jongetjes en meisjes zijn die nu eindelijk het gevoel hebben ergens bij te horen''

Kom op man, leef en laat leven.. die mensen genieten 20x meer van de muziek dan jij doet in dat geval, en ik ben blij voor ze.

Hoe kan jij nou beoordelen wie er meer geniet van de muziek? :huh:
Is überhaupt geen wedstrijdje.

Verder: ik ben zelf ook gepest vroeger, dus boehoe. Ik vind dat hele fanboy-gedoe gewoon kinderachtig, ongeacht om welke act/DJ/label het gaat. Radical spant hierbij voor mij wel de kroon, vandaar mijn opmerking erover. We zijn allemaal volwassen mensen maar sommigen lopen erbij alsof ze tieners zijn op een Bieber-partijtje. Daar heb ik een mening over. Maakt dit de fanboys minder leuk als mens? Nee, vind ik niet. Ik voel me ook niet beter dan die mensen, want hoe je erbij loopt op een hardstylefeestje moet je nog altijd lekker zelf weten. Maar ik mag er toch wel wat van vinden? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hee Yowan, ga lekker 3 gram wegsnuiven. Rare duif.

Citaat:
Leeftijd: 22

Wat een opmerking!

En prima dat je het zielig en hopeloos vind, echter kunnen we op dit forum gewoon op een respectvolle manier over anders-denkenden, andere doelgroepen etc praten. Dat is mijn punt, dat niveau is enorm gedaald de afgelopen jaren/maanden op Hardtraxx. Verbaast me enorm dat artiesten als Requiem en Radical Redemption recentelijk nog op dit forum zijn gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:09 
 
Artiest

Rode Waas schreef:
Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen. :D Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.

Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.

Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..


Als je nou eens de tijd neemt om te lezen wat ik zeg, dan kun je zien dat ik heb gezegd dat de kritiek naar mij, mijn muziek etcetera, me echt niets uit maakt. Maar, dat het me gaat om de manier waarop mijn achterban wordt neergezet.
We verschillen van mening daarin, ik doe mijn eigen ding en wat ik daar binnen vind vallen. Dat kan zijn van een Protest of Indignation, tot een Bring Us Some en alles daar tussenin. Ik maak muziek voor mezelf en voor niemand anders.

Maar, volgende vraag die jij gaat beantwoorden is, nogmaals, wie ben je en waar kennen wij elkaar van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hee Yowan, ga lekker 3 gram wegsnuiven. Rare duif.


Snuifduif?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beide fronten gelijk. Ja als je met bomgordels e.d
rondloopt moet je zelf weten. Maar het is behoorlijk kinderachtig, oorlogje spelen deden we vroeger. Hoe je het ook wendt of keert, tot het bot is het gewoon raw hardstyle wat wordt gepresenteerd door 3 goede producers die een concept over een militant iets neerzetten. Prima, maar je er naar verkleden is gewoon het zelfde als mensen die in pinguin pak maar wasted penguinz gaan of mensen die als my little pony verkleed gaan of als karakter van World Of Warcraft. Ik vind het kinderachtig maar ik ga niet uit mn weg om ze elke keer belachelijk te maken. Leef en laat leven.

Dat tot dat punt, maar dan als argument kwam ik tegen ergens ja 1000 mensem staam ook te geniete van rebellion op een feest. Dat zet nog niet de toon voor een kwalitatief goed iets
Iedereen kan een kick met een massieve shitload aan distortion erover gooien en dan gaat het live hard. Ik doe t zelf ook, oude indsutrial heeft een paar goede voorbeelden van een bak distortion maar het verschil is dat op een gewoon geluidsysteem thuis die industrial nog goed doorkomt. Dat van Gearbox in bet algemeen niet. Je kan Minus Militia of Radical niet vergelijken met hun omdat hun een grote fanbase hebben en redelijk varierend in het raw spectrum goede kwalitatieve muziek produceren. De boys apart ook. Maar Gearbox heeft dat niet, het is snel uitgepoepte slecht gemasterde hardstyle. Er zit geen kwaliteit aan. Dat kan je gewoon feitelijk niet claimen van hun. Ik reageer niet op elke rebelion post maar de statements over dat het kwalitatief ondermaats is klopt gewoon 100%. Los van hoe hard het live gaat. Of mensen dat leuk vinden moeten hun weten, ik zou zelf wss gewoon meedoen.

End rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we anders gewoon even genieten van al het leuks dat hardstyle ons te bieden heeft?

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje dubbel gevoel over dit topic, ik zit te genieten, maar ook wel jammer dat het zo uit de klauwen loopt als Dempie komt reageren :lol:

Hopelijk kijkt ie ook eens in de topics van zn tracks zodat ie kan zien dat de meningen tegenwoordig iets genuanceerder zijn.

*pakt popcorn voor het vervolg* :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hopelijk kijkt ie ook eens in de topics van zn tracks zodat ie kan zien dat de meningen tegenwoordig iets genuanceerder zijn.


Dan is het topic van het MM album niet het beste voorbeeld. xd
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten