Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 01:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou kom op Rode Waas, voor de draad ermee! Ik heb verdomme bijna geen popcorn meer man. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Iedereen kan een kick met een massieve shitload aan distortion erover gooien en dan gaat het live hard. Ik doe t zelf ook, oude indsutrial heeft een paar goede voorbeelden van een bak distortion maar het verschil is dat op een gewoon geluidsysteem thuis die industrial nog goed doorkomt. Dat van Gearbox in bet algemeen niet. Je kan Minus Militia of Radical niet vergelijken met hun omdat hun een grote fanbase hebben en redelijk varierend in het raw spectrum goede kwalitatieve muziek produceren. De boys apart ook. Maar Gearbox heeft dat niet, het is snel uitgepoepte slecht gemasterde hardstyle. Er zit geen kwaliteit aan. Dat kan je gewoon feitelijk niet claimen van hun. Ik reageer niet op elke rebelion post maar de statements over dat het kwalitatief ondermaats is klopt gewoon 100%. Los van hoe hard het live gaat. Of mensen dat leuk vinden moeten hun weten, ik zou zelf wss gewoon meedoen.

Alle releases van Gearbox over 1 kam scheren slaat dan ook weer nergens op natuurlijk. Namen als Artifact en Shellshock zijn bijv. ook begonnen op Gearbox. Sowieso was Gearbox eerst vooral het label van frisse en originele muziek, in plaats van het label dat door velen tegenwoordig gezien wordt als de veroorzaker van de verloedering van de raw hardstyle. Daarnaast zijn er ook tal van artiesten die heel wat anders doen op Gearbox (zie bijv. Gearbox Euphoria). Je hebt het nu vooral over een bepaalde groep artiesten en rekent daar een heel label op af (en ik snap ook wel wat je bedoelt, want soms lijkt het wel alsof alleen die artiesten de naam van het label dragen) maar die eerdergenoemde namen hebben echt wel hun best gedaan om sterke en originele tracks neer te zetten, wat uiteindelijk ook heeft geleid tot aansluiting bij een groter label.
Niet om Gearbox te verdedigen verder, maar je argumenten hangen aan elkaar van generalisatie en zijn klaarblijkelijk gericht op enkele specifieke artiesten ipv het hele label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Staat echt teringveel tekst op de vorige pagina en ik heb meer te doen; weet iemand al wie Rode Dwaas is? En waar kent 'ie RR van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is de vraag die momenteel heel HT bezig houd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:04 
 
Hardtraxx Newbie

RadicalRedemption schreef:
Rode Waas schreef:
Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen. :D Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.

Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.

Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..


We verschillen van mening daarin, ik doe mijn eigen ding en wat ik daar binnen vind vallen. Dat kan zijn van een Protest of Indignation, tot een Bring Us Some en alles daar tussenin. Ik maak muziek voor mezelf en voor niemand anders.

Maar, volgende vraag die jij gaat beantwoorden is, nogmaals, wie ben je en waar kennen wij elkaar van.


Je laat je hier wel flink kennen. Volgens mij bepaal ik nog steeds zelf wat ik beantwoord namelijk, al had je 10x de HMH uitverkocht :lol:
Verder zal ik maar de verstandigste zijn en het hierbij laten rusten, want ik kom hier niet om iemand die zijn inkomen aan hardstyle ontleent te kakken te zetten op een hardstyle-forum.

P.s. Deze vraag ga jij niet meer op antwoorden!!11 /rrmode
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst roepen van 'Ik ken hem dus ik mag Joey zeggen' en dan jezelf zó voor schut zetten.
Wat een dweil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Precies. Eerst stoer doen, maar als puntje bij paaltje komt knijp je er tussenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
Verder zal ik maar de verstandigste zijn

:lol: Oké!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

genant
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Doef
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
RadicalRedemption schreef:
Rode Waas schreef:
Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen. :D Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.

Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.

Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..


We verschillen van mening daarin, ik doe mijn eigen ding en wat ik daar binnen vind vallen. Dat kan zijn van een Protest of Indignation, tot een Bring Us Some en alles daar tussenin. Ik maak muziek voor mezelf en voor niemand anders.

Maar, volgende vraag die jij gaat beantwoorden is, nogmaals, wie ben je en waar kennen wij elkaar van.


Je laat je hier wel flink kennen. Volgens mij bepaal ik nog steeds zelf wat ik beantwoord namelijk, al had je 10x de HMH uitverkocht :lol:
Verder zal ik maar de verstandigste zijn en het hierbij laten rusten, want ik kom hier niet om iemand die zijn inkomen aan hardstyle ontleent te kakken te zetten op een hardstyle-forum.

P.s. Deze vraag ga jij niet meer op antwoorden!!11 /rrmode


Thyron??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vind het ook gaaf om te zien hoe hij is gegroeid. Waar hij eerst stond te draaien op Wish 2011 voor 2 man en een peerdekop als 't ware, verkoopt ie nu hele HMH's uit.

De muziek heeft me nooit veel gedaan, smaakkwestie. Maar toch leuk dat je dan vanaf het begin ziet hoe ver iemand het kan schoppen. Het is je gegund ^^ .

Precies, van een x aantal cd'tjes het publiek ingooien in de Matrixx naar 2x de HMH uitverkopen :thumbup:. Halverwege de discussie hierboven afgehaakt. Ga niet eens de moeite doen alles te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Eerst roepen van 'Ik ken hem dus ik mag Joey zeggen' en dan jezelf zó voor schut zetten.
Wat een dweil.


Echt he wat een sukkel ben je dan. Ik erger me persoonlijk meer aan mensen die zeggen dat ze DJ's persoonlijk kennen (oké schattig dat je er een keer 3 woorden mee hebt gewisseld), dan mensen die zich too much aankleden met merchandise van een bepaald artiest of label :lol: (niet dat ik hun begrijp maar ze zullen het vast wel leuk vinden). Daarbij zijn "warface soldiers" en "radicals" meelopers maar Malice/Rooler/Gearbox en die trammelant is weer "ongekend dik en "against the mainstream" :x

Leef en laat leven, ieder heeft zijn eigen muzieksmaak. Zelf genoeg geroepen dat ik Warface ontzettend dik vind maar Delete niks aan (wel een top DJ maar zijn sound doet me nou echt helemaal niks), nou dan moet je de reacties is horen :woot: hoe kan dat nou want Delete is heilig met zijn meest geweldige kicks ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rode Dwaas is troll account van Atmozfears??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
ik vind Delete niks


GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP EN VERWIJDER JE HARDTRAXX ACOUNT
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:11 
 
Artiest

Rode Waas schreef:
RadicalRedemption schreef:
Rode Waas schreef:
Wel schattig dat er hier een aantal fanboys zijn die elke line van RR (tegen alle verwachtingen in blijkt het 'm toch te zijn) met 18 smileys verwelkomen. :D Ik stel bij deze voor om de meest radicale fan (jaja.. wat een woordgrap) RTM93 een gesigneerd defend the raw petje toe te sturen.

Anyways: in plaats van off-topic te gaan zagen heb ik wel een (wat mij betreft) interessantere vraag nu de one and only Joey + fancrew in dit topic aanwezig is: hoe sta jij zelf tegenover de kritische posts hier dan? Denk je zelf ook niet dat het slimmer zou zijn om af en toe vernieuwend proberen te zijn in plaats van de oude wijn in nieuwe zakken die de scene nu constant voorgeschoteld krijgt.

Je geeft net aan dat je het niet voor het geld doet, dan neem ik voor het gemak maar even aan dat je het uit liefde voor de muziek doet en zo lang mogelijk je stempel op de scene wil drukken? Dan zou je toch juist vernieuwend te werk moeten gaan lijkt me. Je wil dan per slot van rekening niet dat er over 10 jaar op je wordt teruggekeken als de toenmalige Nokia of de Kodak van de hardstyle-scene..


We verschillen van mening daarin, ik doe mijn eigen ding en wat ik daar binnen vind vallen. Dat kan zijn van een Protest of Indignation, tot een Bring Us Some en alles daar tussenin. Ik maak muziek voor mezelf en voor niemand anders.

Maar, volgende vraag die jij gaat beantwoorden is, nogmaals, wie ben je en waar kennen wij elkaar van.


Je laat je hier wel flink kennen. Volgens mij bepaal ik nog steeds zelf wat ik beantwoord namelijk, al had je 10x de HMH uitverkocht :lol:
Verder zal ik maar de verstandigste zijn en het hierbij laten rusten, want ik kom hier niet om iemand die zijn inkomen aan hardstyle ontleent te kakken te zetten op een hardstyle-forum.

P.s. Deze vraag ga jij niet meer op antwoorden!!11 /rrmode


Als je zo'n vraag niet wilt beantwoorden, moet je in eerste instantie niet tof lopen doen met het feit dat je 'mij kent'.
Plus als je serieus denkt dat deze 'verkiezingsretoriek' van je werkt, heb je het ook fout. Iedereen hier heeft ogen in de kop en kan lezen wat er precies gezegd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
weet iemand al wie Rode Dwaas is? En waar kent 'ie RR van?


B-Front?! :x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Henk-Jan schreef:
Vind het ook gaaf om te zien hoe hij is gegroeid. Waar hij eerst stond te draaien op Wish 2011 voor 2 man en een peerdekop als 't ware, verkoopt ie nu hele HMH's uit.

De muziek heeft me nooit veel gedaan, smaakkwestie. Maar toch leuk dat je dan vanaf het begin ziet hoe ver iemand het kan schoppen. Het is je gegund ^^ .

Precies, van een x aantal cd'tjes het publiek ingooien in de Matrixx naar 2x de HMH uitverkopen :thumbup:. Halverwege de discussie hierboven afgehaakt. Ga niet eens de moeite doen alles te lezen.


Ik zoek die nog. @Radical re-release please. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moest direct aan miwer denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Raven schreef:
Henk-Jan schreef:
Vind het ook gaaf om te zien hoe hij is gegroeid. Waar hij eerst stond te draaien op Wish 2011 voor 2 man en een peerdekop als 't ware, verkoopt ie nu hele HMH's uit.

De muziek heeft me nooit veel gedaan, smaakkwestie. Maar toch leuk dat je dan vanaf het begin ziet hoe ver iemand het kan schoppen. Het is je gegund ^^ .

Precies, van een x aantal cd'tjes het publiek ingooien in de Matrixx naar 2x de HMH uitverkopen :thumbup:. Halverwege de discussie hierboven afgehaakt. Ga niet eens de moeite doen alles te lezen.


Ik zoek die nog. @Radical re-release please. :innocent:



Dit!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Marks schreef:
ik vind Delete niks


GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP EN VERWIJDER JE HARDTRAXX ACOUNT


Haha ik kon hem verwachten :cry: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Zullen we anders een algemeen topic maken en daarin gaan redeneren wie Rode Dwaas is?


Of in het Qlimax topic, anders halen we de 100 pagina's misschien niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Exterkate schreef:
Zullen we anders een algemeen topic maken en daarin gaan redeneren wie Rode Dwaas is?


Of in het Qlimax topic, anders halen we de 100 pagina's misschien niet!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdenkingen mogen hier geplaatst worden: off-topic/wie-is-rode-dwaas-t57353.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rode Waas schreef:
pim__ schreef:
Ik, ja echt waar, wil graag nog even inhoudelijk op de discussie in gaan. Beide fronten hebben dingen waar ik het eens en mee oneens ben. Het enige wil ik even aankaarten dat waar meneer Joey mee komt: disrespect van 'ons' jegens 'zijn' fans. Ik ben van mening dat dat andersom nog wel vele malen erger is.

Herinneren jullie de overstap van Headhunterz nog? Showtek?

'Fuck off, with your pussy music'
'Headhunterz met je homo muziek'

etc. etc. etc.

Dit waren niet de kinders die die atmoszffears en da tweekaz luisteren. Dit zijn de personen geweest die vroeger 'alle' hardstyle luisterde en na de scheiding de raw kant op zijn vertrokken.


Ja en nu snap ik de hosanna als 1 artiest de HMH uitverkocht weet te krijgen, hartstikke knap ook credit where credit is due, maar dit is met alle eerlijkheid toch geen concept met een levensduur van 10+ jaar? Of zijn er mensen die denken van wel?


Je moet ook niet zo denken, dat is een totaal verkeerde mindset. Makkelijk lullen op simpele speculaties.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten