Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 18:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wie neemt z'n bomgordel mee naar Loudness zaterdag :love: ?
(hallo aivd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het is grappig omdat het allemaal zo enorm sneu is eigenlijk, waar hebben we het toch over met z'n allen als "volwassen" mensen :lol:

Blijf me verbazen, maar doe er met alle plezier aan mee :$

Inderdaad, eerst mensen uitlachen omdat ze zich kinderachtig gedragen en vervolgens dit topic zo terroriseren :lol:
Ik twijfel ook steeds of ik me moet ergeren of zelf meedoen aan de onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
TSFH schreef:
Zou Radical dit nou zelf ook grappig vinden allemaal?

Ik denk het niet. Ik vind persoonlijk het overgrote deel van wat hier als 'grappig' bestempeld wordt sowieso amper het lachen waard.
Maar het is duidelijk dat men hier een andere vorm van humor heeft over het algemeen.

Dat is verder ook niet erg. ik gun iedereen hun lolletje :corn:


RTM staat dan ook voor Rare Timide Mauwert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
RTM93 schreef:
TSFH schreef:
Zou Radical dit nou zelf ook grappig vinden allemaal?

Ik denk het niet. Ik vind persoonlijk het overgrote deel van wat hier als 'grappig' bestempeld wordt sowieso amper het lachen waard.
Maar het is duidelijk dat men hier een andere vorm van humor heeft over het algemeen.

Dat is verder ook niet erg. ik gun iedereen hun lolletje :corn:


RTM staat dan ook voor Rare Timide Mauwert.

Blear moet niet zo mauwen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Blear schreef:
RTM93 schreef:
Ik denk het niet. Ik vind persoonlijk het overgrote deel van wat hier als 'grappig' bestempeld wordt sowieso amper het lachen waard.
Maar het is duidelijk dat men hier een andere vorm van humor heeft over het algemeen.

Dat is verder ook niet erg. ik gun iedereen hun lolletje :corn:


RTM staat dan ook voor Rare Timide Mauwert.

Blear moet niet zo mauwen! :bomb:


Niet zo blearen!!1!!2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goh wat kinderachtig allemaal zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zullen we nu wel weer even on topic gaan. Hoe was het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Zullen we nu wel weer even on topic gaan. Hoe was het feest?


Alsof het jou ook maar iets interesseerd hoe het feest was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Zullen we nu wel weer even on topic gaan. Hoe was het feest?

Nog nieuwe schoenen gekocht?


Oh wacht dat was een ander topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
pim__ schreef:
Zullen we nu wel weer even on topic gaan. Hoe was het feest?


Alsof het jou ook maar iets interesseerd hoe het feest was :lol:


Vuile klootzak doe normaal!1!!!!!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
pim__ schreef:
Zullen we nu wel weer even on topic gaan. Hoe was het feest?

Nog nieuwe schoenen gekocht?


Oh wacht dat was een ander topic.


nee, jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Blear moet niet zo mauwen! :bomb:


Blear Moenie Mauwe. Ouwe, ouwe, ouwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

radical_redemption schreef:
Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over?


Dat heeft met opvoeding te maken, niets met "normen en waarden". Mijn opvoeding bijvoorbeeld was: "Respect krijg je niet zomaar, dat moet je verdienen.". Dus neen, ik kan geen respect opbrengen voor volwassen bezoekers die verkleed naar een hardstyle event gaan, als 'militanten' of hoe ze zich ook willen noemen. Dat verdient wat mij betreft geen respect, dus heb ik dat ook niet. Of jij, of welke andere artiest dan ook, dat nu wel of niet accepteert.

RadicalRedemption schreef:
...moet je in eerste instantie niet tof lopen doen...


*schudt zijn hoofd*

Hier heb ik al helemaal geen respect voor. Volwassen mannen die spreken over 'tof doen". Serieus?

Zoals al eerder is gezegd; dit is een forum waarbij meningen worden gegeven, worden aangevochten, en worden gedeeld. Zo werkt dat nu eenmaal. Ik ben er blij mee dat dit bestaat. Niet alleen vanwege het kunnen mededelen van mijn persoonlijke kijk en/of mening, maar vooral het lezen van de mening van anderen.

Daarbij, ik heb ook niet het idee dat wanneer andere bezoekers mondkapjes dragen of vlaggen, of wat dan ook, andere bezoekers zouden kunnen storen. Maar er mag wel degelijk een mening over gevormd worden. Ik moet er ook altijd verschrikkelijk om lachen. Maar storend? Neen.

Het argument van: er staan duizenden mensen wel te genieten. Wat heb ik daar mee te maken? Wil je beweren dat wanneer er andere mensen, dan ik, wel staan te genieten van iets ik daar geen (negatieve) mening over hebben? Volkomen nonsense natuurlijk.

Maar los van dit alles; ik mijd de optredens van RR standaard. "Als iets je niet zint, zoek het dan niet op." Tip! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
radical_redemption schreef:
Het feit dat mensen hier mijn muziek kut vinden, dat is allemaal oke, meningen zijn er om te respecteren.. Maar het feit dat telkens maar weer, MIJN fans op zo'n respectloze manier worden behandeld, vind ik zo misselijkmakend. Hebben jullie nog enige vorm van respect over?


Dat heeft met opvoeding te maken, niets met "normen en waarden". Mijn opvoeding bijvoorbeeld was: "Respect krijg je niet zomaar, dat moet je verdienen.". Dus neen, ik kan geen respect opbrengen voor volwassen bezoekers die verkleed naar een hardstyle event gaan, als 'militanten' of hoe ze zich ook willen noemen. Dat verdient wat mij betreft geen respect, dus heb ik dat ook niet. Of jij, of welke andere artiest dan ook, dat nu wel of niet accepteert.

RadicalRedemption schreef:
...moet je in eerste instantie niet tof lopen doen...


*schudt zijn hoofd*

Hier heb ik al helemaal geen respect voor. Volwassen mannen die spreken over 'tof doen". Serieus?

Zoals al eerder is gezegd; dit is een forum waarbij meningen worden gegeven, worden aangevochten, en worden gedeeld. Zo werkt dat nu eenmaal. Ik ben er blij mee dat dit bestaat. Niet alleen vanwege het kunnen mededelen van mijn persoonlijke kijk en/of mening, maar vooral het lezen van de mening van anderen.

Daarbij, ik heb ook niet het idee dat wanneer andere bezoekers mondkapjes dragen of vlaggen, of wat dan ook, andere bezoekers zouden kunnen storen. Maar er mag wel degelijk een mening over gevormd worden. Ik moet er ook altijd verschrikkelijk om lachen. Maar storend? Neen.

Het argument van: er staan duizenden mensen wel te genieten. Wat heb ik daar mee te maken? Wil je beweren dat wanneer er andere mensen, dan ik, wel staan te genieten van iets ik daar geen (negatieve) mening over hebben? Volkomen nonsense natuurlijk.

Maar los van dit alles; ik mijd de optredens van RR standaard. "Als iets je niet zint, zoek het dan niet op." Tip! :thumbup:


Deze reactie snap ik gewoon hoor. Rode dwaas doet ook gewoon tof in eerste instantie dat die Radical persoonlijk kent en daarna weigert die te zeggen waarvan precies als Radical zelf vraagt hoe hij hem kent. Nou dan doe je aardig tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Deze reactie snap ik gewoon hoor. Rode dwaas doet ook gewoon tof in eerste instantie dat die Radical persoonlijk kent en daarna weigert die te zeggen waarvan precies als Radical zelf vraagt hoe hij hem kent. Nou dan doe je aardig tof.


Dat mag. Geen probleem. :beer:

Is het een volwassen reactie? Neen. Is het een reactie met respect, juist hetgeen waar deze mijnheer zo op hamert? Nogmaals neen.

Dat is het punt ik wil/wilde maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, omdat Rode Dwaas geen respect verdiend had. Wel vasthouden aan je eigen levenslessen Jokah, anders gaat het mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee, omdat Rode Dwaas geen respect verdiend had. Wel vasthouden aan je eigen levenslessen Jokah, anders gaat het mis.


Rode Dwaas was volgens mij niet degene die zo hamerde op het met respect behandelen van mensen, en normen en waarden.

Ik wijs de mensen die daar zo veel waarde aan zeggen te hebben graag op de momenten waarop zij niet voldoen aan hun eigen wensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja,

Jouw wijze les: "respect moet je verdienen"
Nu mijn vraag: wat als je het niet verdient?

Misschien is het schematisch wat duidelijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEzus wat een kutweer vandaag de hele dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Oh God daar komt die grappenmaker weer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
¿

The joker, grappenmaker,...
Ba-dum tss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja,

Jouw wijze les: "respect moet je verdienen"
Nu mijn vraag: wat als je het niet verdient?

Misschien is het schematisch wat duidelijker


Als ik vind dat je het niet verdient, dan krijg je het van mij ook niet.

Mijnheer RR vindt dat je mensen niet respectloos moet behandelen, dus zou hij dit zelf ook niet moeten doen.

Is het wat duidelijker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 20:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Oh God daar komt die grappenmaker weer :sick:


Ik heb deze discussie even zitten bekijken vanmiddag, en wat mij opvalt is het grote aantal huichelaars.

...vervolgens mij grappenmaker noemen. Hahaha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
RTM93 schreef:
Oh God daar komt die grappenmaker weer :sick:


Ik heb deze discussie even zitten bekijken vanmiddag, en wat mij opvalt is het grote aantal huichelaars.

...vervolgens mij grappenmaker noemen. Hahaha. :lol:

Jij komt sowieso alleen maar als er sensatie is en als je de boel kan trollen. Clown.

Ik zou je minder aandacht moeten geven maar het viel me op.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten