Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: RAWdefinition Outdoor
Datum: 04-06-2017
Tijd: 13:00 - 23:00
Locatie: Wijthmenerplas, Zwolle
Leeftijd: ?
Ticketsale: http://www.pinkstereo.nl, http://www.rawdefinition.nl
Prijs:
Early Bird Tickets voor RAWdefinition Outdoor zijn vanaf zaterdag 14 januari 10.00 uur verkrijgbaar op http://www.pinkstereo.nl, http://www.rawdefinition.nl of bij één van de 450 Primera winkels in Nederland. Early Bird tickets kosten slechts €5,00 (ex. Fee) en zijn in zéér beperkte oplage verkrijgbaar. Wanneer de Early Bird tickets zijn uitverkocht gaat direct de Discount Ticketverkoop van start en kosten €10,00 (ex. Fee).

Line-up:
Full Line-up: Warface Heavy Artillery LIVE // Crypsis LIVE // Jack of Sound LIVE // Promo // Delete // Sub Sonik // N-Vitral // D-Sturb // Act of Rage // Chain Reaction // High Voltage // Artifact // X-Pander // Enemy Contact // RVAGE // Hosted by MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 13:53 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Lekker op de fiets naar toe vanuit Heerde. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 15:24 
 
Artiest

Aanwezig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAWdefinition MW edition. Prima line-up imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
RAWdefinition MW edition. Deze sla ik over
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:04 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Aanwezig! Lekker op de fiets naar toe vanuit Heerde. :whistle:


Serieus, wat een kuteind..

Jammer weer van de line-up van High energy, valt me de laatste tijd wel vaker tegen. Desalniettemin aanwezig, 5 min met de fiets:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tientje voor een zondag Delete & N-Vitral. Hopelijk aanwezig, afhankelijk van vriendengroep
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Hebben ze hier genoeg fietsenstalling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien Fantasy Island er niet meer is, is dit wel een goede optie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:15 
 
Hardtraxxer

feestjes in Zwolle altijd prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 19:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Benieuwd hoelang het duurt voor deze ook weggejaagd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 20:18 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Hebben ze hier genoeg fietsenstalling.


meer dan genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Benieuwd hoelang het duurt voor deze ook weggejaagd worden


Precies. Vorig jaar met Angerfist op 't einde ging het er nog al hard aan toe. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelast wegens tegenvallende kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Afgelast wegens tegenvallende kaartverkoop.


Bron: https://www.facebook.com/events/1191110 ... story=null

Citaat:
Ja, het is waar. RAWdefinition Outdoor is geannuleerd. We balen hier ontzettend van en hadden écht gehoopt op meer animo vanuit Zwolle en omstreken. De conclusie die wij daaruit trekken is dan ook dat beide evenementen (Pinkstereo en RAWdefinition Outdoor) blijkbaar niet interessant genoeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, dat is het risico met het zoveelste Most Wanted feestje, op een locatie waar al jaren gezeik is met de gemeente omtrent het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 17:35 
 
Artiest

Jammer, keek er erg naar uit aangezien het een thuis feestje was :(

Tot op de volgende dan maar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 20:54 
 
Hardtraxxer

Heel erg jammer voor de organisatie, want ze steken wel hun nek uit om de laatste jaren weer feesten te organiseren in en rondom Zwolle. Ook jammer voor de mensen die zich verheugden op dit feestje, maar het was wel enigszins te verwachten. De locatie zorgt voor onzekerheid wat betreft het geluid. Verder zijn er echt te veel festivals en ik heb het idee dat de festivalhype van de afgelopen jaren weer een beetje aan het afnemen is. Ook dit was weer de zoveelste line-up met de standaar raw-hardstylenamen. Het feest was vlak bij mij in de buurt, maar ik heb om bovenstaande reden geen moment gedacht om hier naartoe te gaan. Mensen kijken kritischer naar een feest en zijn imo minder snel over te halen om een kaartje te halen.

Na megabase outdoor is dit de tweede tegenvaller dit jaar voor HEE. Ook de laatste twee indooredities raakten niet meer uitverkocht. Ze zullen toch iets anders moeten gaan doen lijkt mij, want het gaat niet goedkomen als ze alleen de focus blijven leggen op de raw-hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Heel erg jammer voor de organisatie, want ze steken wel hun nek uit om de laatste jaren weer feesten te organiseren in en rondom Zwolle. Ook jammer voor de mensen die zich verheugden op dit feestje, maar het was wel enigszins te verwachten. De locatie zorgt voor onzekerheid wat betreft het geluid. Verder zijn er echt te veel festivals en ik heb het idee dat de festivalhype van de afgelopen jaren weer een beetje aan het afnemen is. Ook dit was weer de zoveelste line-up met de standaar raw-hardstylenamen. Het feest was vlak bij mij in de buurt, maar ik heb om bovenstaande reden geen moment gedacht om hier naartoe te gaan. Mensen kijken kritischer naar een feest en zijn imo minder snel over te halen om een kaartje te halen.

Na megabase outdoor is dit de tweede tegenvaller dit jaar voor HEE. Ook de laatste twee indooredities raakten niet meer uitverkocht. Ze zullen toch iets anders moeten gaan doen lijkt mij, want het gaat niet goedkomen als ze alleen de focus blijven leggen op de raw-hardstyle.


Ik vraag me dan af, als hier een minder standaard line-up had gestaan, zou de kaartverkoop dan beter zijn gelopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Jawel schreef:
Heel erg jammer voor de organisatie, want ze steken wel hun nek uit om de laatste jaren weer feesten te organiseren in en rondom Zwolle. Ook jammer voor de mensen die zich verheugden op dit feestje, maar het was wel enigszins te verwachten. De locatie zorgt voor onzekerheid wat betreft het geluid. Verder zijn er echt te veel festivals en ik heb het idee dat de festivalhype van de afgelopen jaren weer een beetje aan het afnemen is. Ook dit was weer de zoveelste line-up met de standaar raw-hardstylenamen. Het feest was vlak bij mij in de buurt, maar ik heb om bovenstaande reden geen moment gedacht om hier naartoe te gaan. Mensen kijken kritischer naar een feest en zijn imo minder snel over te halen om een kaartje te halen.

Na megabase outdoor is dit de tweede tegenvaller dit jaar voor HEE. Ook de laatste twee indooredities raakten niet meer uitverkocht. Ze zullen toch iets anders moeten gaan doen lijkt mij, want het gaat niet goedkomen als ze alleen de focus blijven leggen op de raw-hardstyle.


Ik vraag me dan af, als hier een minder standaard line-up had gestaan, zou de kaartverkoop dan beter zijn gelopen?


Je geeft jezelf in ieder geval een kans. Kijk naar Fatality, wat volgens mij een stuk beter loopt dan dit. Iets groter opgezet wel, maar dezelfde doelgroep en met namen die je niet op elk festival dit seizoen zult zien. Je kunt niet verwachten dat de mensen toch wel komen als er een festival op wordt gezet, zeker niet in de overvolle agenda die we tegenwoordig zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 12:29 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Ik vraag me dan af, als hier een minder standaard line-up had gestaan, zou de kaartverkoop dan beter zijn gelopen?


Dat zullen we helaas nooit weten. Ik had het interessanter gevonden als er meer afwisseling in de line-up had gezeten met een mix tussen euforisch en raw en evt. een uitstapje naar classics. Maar dat is mijn smaak en ik begrijp dat een organisatie daar niet altijd het meeste geld mee verdient ;) .Het is en blijft een hele lastige markt die meer dan verzadigd is. O.a. Craft, Fantasy Island en Rawdefinition hebben het niet gered dit jaar. Feesten die toch een aantal jaar geprobeerd hebben iets moois neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg jammer idd. Eens met bovenstaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat niks boven je :whistle:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten