Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het jullie bedoeling om veel Italiaantjes te draaien? :D Wat blijven die live toch goed. Ook wel fijn dat ze lekker door gemixt werden ipv het slome slakkentempo van TBY en Tuneboy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:13 
 
Hardtraxx Elite

Wat een geniaal feest weer! Fijn dat Alphaverb wat langer door ging, wat was dat dik zeg. :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feestje toch weer! Helden van de dag zijn voor mij persoonlijke toch wel wederom Gunz For Hire!

Plus
++ G4H
+ Atmozfears
+ Einde met Radical en Crypsis was ook vet.

Min
- Die meter voor het mainstage waar de planken opeens ophielden waardoor er dus een richel achter mij was, kreeg een duw van iemand voor me tijdens B-Freqz en door dat richeltje achter me frontaal op men rug xd
Mensen rondom me hielpen me wel direct recht waarvoor dank (moest het iemand van jullie zijn) xd

Echt een fantastisch feest gehad om het festivalseizoen te starten, ben nog steeds aan het nagenieten! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht dat de sfeer bij Bass Protocol 5 years of spoontech niet overtroffen kon worden, maar dit is tijdens de laatste 2,5 uur op de Reactivate toch echt wel gelukt :worship:

edit: 2,75 uur :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk festival gehad. Vooral veel rondjes gelopen en ik herinner me er niet veel meer van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
- Die meter voor het mainstage waar de planken opeens ophielden waardoor er dus een richel achter mij was

Ik heb ook ff vlakbij die rand gestaan, echt veel langslopende mensen gezien die dat afstapje niet echt in de gaten hadden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Heerlijk festival gehad. Vooral veel rondjes gelopen en ik herinner me er niet veel meer van :thumbsup:

:lol: Klinkt als een topfeest ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk festival. Vette dag gehad. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete en Alphaverb :worship:
Geen idee wie het was maar props voor degene die aan Alphaverb vroeg om Substream te draaien. Wat een teringvette plaat blijft dat toch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/djfrontliner/v ... 519772899/

Dit was zo gaaf trouwens. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Heerlijk festival gehad. Vooral veel rondjes gelopen en ik herinner me er niet veel meer van :thumbsup:


Lkkr 40 euro weggooie tog
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
DL22 schreef:
Heerlijk festival gehad. Vooral veel rondjes gelopen en ik herinner me er niet veel meer van :thumbsup:


Lkkr 40 euro weggooie tog


Tja, begaaien. Ik hou er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
https://www.facebook.com/djfrontliner/videos/1202594519772899/

Dit was zo gaaf trouwens. :loving:



:love: :love: . Kippenvel bij Greenhouse, wat een plaat blijft dat toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:36 
 
Hardtraxx Elite

Fijn feestje gehad! Eerst sub sonik geweest, die draaide heerlijk, Sandstorm! Daarna Unresolved samen met Kronos gezien. Toen naar DBSTF op de Reactivate, was geweldig sfeertje zeg! Daar Norther66 nog herkend, Stefan een boks gegeven maar die herkende me duidelijk niet haha. Toen even wat gegeten en weer naar de RAW. Vrijwel daar de rest van de avond rechtsvoor gestaan. Wilde eigenlijk nog naar de Reactivate maar is er niet meer van gekomen. Delete draaide ook lekker!

Goed begin van het festivalseizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis was een partij geweldig!!! Vdk gehalte vond ik redelijk laag, totdat ik de raw binnenliep en toen zag ik echt dat letterlijk 90% hier van de kaart was. Requiem die Psycho erop gooit en heel de tent blijft stilstaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word ook zo stront ziek van dat idiote handjeklap onder de been gedoe. Het lijkt gvd wel een balletvoorstelling.

Ben helemaal niet naar Rebirth geweest, maar kom tegenwoordig steeds meer van die staatsmongolen tegen :/

Gister op een ander feest werd een vriendin van me gewoon vol in d'r rug getrapt door zo'n idioot.

Pipa schreef:
Requiem die Psycho erop gooit en heel de tent blijft stilstaan....


manmanmanman...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik word ook zo stront ziek van dat idiote handjeklap onder de been gedoe. Het lijkt gvd wel een balletvoorstelling.

Ben helemaal niet naar Rebirth geweest, maar kom tegenwoordig steeds meer van die staatsmongolen tegen :/

Gister op een ander feest werd een vriendin van me gewoon vol in d'r rug getrapt door zo'n idioot.

Pipa schreef:
Requiem die Psycho erop gooit en heel de tent blijft stilstaan....


manmanmanman...


Gewoon er naast gaan staan en ze belachelijk maken door gewoon uit de maat onder je benen door te klappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig was die flapdrol van gister zo ram vdk dat hij hooguit 2 huppeltjes vol hield en daarna op een bar kruk zat te klapkaken.

Kan me er nog steeds over opnaaien :lol:

fijn dat Rebirth verder leuk was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Het zal wel aan mij liggen maar ik vond deze editie dat het 'Rebirth' gevoel minder was.
Zoals het in 2013 was zal het waarschijnlijk toch niet meer worden. Maar dat terzijde.

Het was al met al een zeer vermakelijke opening van het seizoen!

+++ Frontliner, D-Block & S-Te-Fan, Crypsis & Alphaverb, bij de reactivate.
+++ Organisatie.

----- 4 uur durende terugreis. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ik heb nog een minpuntje gevonden: de special-effects-man bij de Rebellion die tijdens de laatste set nog even zijn CO2 op moest maken. Elke climax werd verpest door die kanonnen tot ze daadwerkelijk op waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook nog een ekte raw fanaat in zijn natuurlijke habitat gevonden met mondkapje, radical petje en korte legerbroek. Hij was echter pas bij les 1 van de cursus kickrolls meetrommelen volgens mij....Ik snap gewoon echt niet dat de moeders van deze jochies niet ingrijpen als ze weten dat hun zoon er zo bij loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 18:44 
 
Hardtraxx Elite

Vind het ook allemaal wat overdreven, eerst de hardcore-gekkies met allemaal rare maskertjes en mondkapjes, leger-outfits etc. Nu komt 't ook bij de RAW.

Maar goed, ik stoor me er niet aan en dat zouden jullie ook niet moeten doen, bespaar je energie en laat iedereen lekker in hun waarde en doen waar die zin in heeft.

Ik vond het VDK-gehalte hoog. Al vond ik wel dat het jonger volk er niet van de kaart bij liep maar vooral de +/- 23+ers. Ik zelf beperk het altijd gewoon zodat je niks aan me ziet, niet dat het mij wat uitmaakt trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Gelukkig was die flapdrol van gister zo ram vdk dat hij hooguit 2 huppeltjes vol hield en daarna op een bar kruk zat te klapkaken.

Kan me er nog steeds over opnaaien :lol:

fijn dat Rebirth verder leuk was :$



Koek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij bedoelt biscuit/En-Er-Gy :P
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten