Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaah, nouja zoals ik zei was ik niet op Rebirth, en zou de meeste harde trekkers niet herkennen denk ik. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijtijds weggegaan, maar eerste keer rebirth viel absoluut niet tegen. Volgend jaar heel weekend denk ik! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik klap trouwens ook onder m'n been bij hardcore :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij hardcore ja, hardstyle is geen hardcore, ja rauwstijl hoort het natuurlijk wel echt bij, ook een mondkopje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik klap trouwens ook onder m'n been bij hardcore :$ :$ :$


Vind het er enorm debiel uitzien, maar zolang ik geen trap in m'n rug krijg en niemand er last van heeft moet iedereen helemaal zelf weten wat ie doet.

Al ga je koprollend de zaal door, als ik niet over je struikel, no problemo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Iemand (linksvoor) gefilmd tijdens Alphaverb?


Mag hopen van niet :lol: Heb me toen echt als een idioot gedragen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Joegoslaaf schreef:
Cruelty schreef:
Iemand (linksvoor) gefilmd tijdens Alphaverb?


Mag hopen van niet :lol: Heb me toen echt als een idioot gedragen :lol:

Ja, iedereen. Was prachtig.


Echt super gezellig, ook al wist ik niet dat ik samen met team ht stond haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was tof, paar HT'ers gesproken. Tofste setje vond ik wel van delete met oa: world is yours, absolute terror, judgement, abduction, time has come, aggressive acts, new world order en the end. Heb ook eindelijk de kermisragplaat( :loving: ) van regain live gehoord en natuurlijk asociaal lomp op staan doen, nieuwe platen van radiance waren ook wel tof van wat ik ervan heb meegekregen. Verder naast die twee acts en P&D (lekkere collab met the vision) heel de dag bij de reactivate gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 23:00 
 
Hardtraxxer

Ik heb tonight gefilmd, die alphaverb draaide zal morgen ff uploaden. Vandaag was ook weer mooi, alleen maar house en nederlandstalig. Prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk Dissel toch wel set van het weekend (L) Veel oude knallers afgewisseld met nieuw werk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 23:18 
 
Hardtraxxer

Spot u zelf :p

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd, dat nummer gaat ook nooit vervelen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Super gezellige bedoeling gehad. Afsluitende set van Alphaverb ging natuurlijk weer helemaal nergens over.

Voor alle peeps die benieuwd zijn naar mijn openingsset in de Reactivate, dit was het zoal:

01. DJ Furax vs Redshark - Supersaw 2006 (Qlimax Mix)
02. Transescape - Producelast
03. Chicago Zone - Adagio 4 Strings
04. Vorwerk - Cambodia
05. Square Dimension - A Brand New Dance (Dutch Jumperz Remix)
06. 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone 2 (Lethal MG Remix)
07. Coone - Her Comes the Boom
08. Jeckyll & Hyde - On Fire
09. D-Block & S-te-Fan - Our Way
10. Frequencerz - Indecent
11. Dragan - Imitate
12. Frontliner - Time
13. Showtek - Analogue Players in a Digital World
14. Special D - Come With Me
15. Brooklyn Bounce - Born to Bounce (Josh & Wesz Remix)
16. Noisecontrollers - Marlboro Man (Edit)
17. Isaac - The Afterworld
18. Antifact - Path of Righteousness
19. D-Block & S-te-Fan - Peace at Last
20. B4ssd34ler & The JVR - Schon Muziekske Denk
21. Headhunterz - Digiwave
22. Pavo - Classic
23. Showtek & Zany - 2 Divine
24. Maxter - You're not Alone
25. Tatanka - Borderline (Parto Mix)


Setjes als deze zou ik eens willen horen op een Tijdmachine stage, lekker gevarieerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Naad schreef:
--- Act of Rage (Jeetje wat was dit zaad zeg, gewoon 20 standaard Minus is More nummers achter elkaar geplakt met nul originaliteit)


Dit :whistle:

Ik vond het juist een fijn setje. Heb bijvoorbeeld The Anarchist - Waiting 4 gehoord. Daarnaast heb ik Act of Rage inmiddels een paar keer gezien en moet ik toegeven dat zijn mixwerk echt enorm strak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat was dit een waanzinnig feest. beide dagen waren op hun eigen manier even fantastisch. kan nu al niet wachten tot volgend jaar. iemand die toevallig weet met welke plaat da tweakaz op zondag openden? zat flink drive in die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 11:45 
 
Hardtraxxer

2 dagen erg genoten @ rebirht voor dat geld. Het weer zat ook erg mee!
Zaterdag vooral genoten van de diversiteit. Overal een beetje gestaan, frontliner en tatanka in de early was heerlijk!
Maar regain vond ik ook weer geweldig. Jammer van die andere kerel die voegde niet veel toe naar mijn mening. Zondag was ook genieten met vele bekende :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had eigenlijk zaterdagnacht al wat geplaatst hier maar zag nog niets staan hiertussen. Daarom nogmaals een post omdat dit festival weer geweldig was. Derde keer Rebirth voor mij en was weer super. Zoals al gezegd hier; setje van Crypsis helemaal geweldig :D Low-E & Alter Egosz mogen de de volgende keer best meer van hun eigen spul draaien, zitten zoveel parels bij.... In de rebellion hing een raar sfeertje, AoR was slecht, na een kwartiertje weggegaan. Requiem was weer iets beter vooral door Psycho van C1. Compleet uit m'n dak gegaan als een van de weinige haha ;p. P&D was ook geweldig, lekker de ruimte om volop te genieten. Afgesloten bij Delete omdat ik Alphaverb al gezien had op DB vorig jaar maar kon er niet veel meer mee door dat geweld van Crypsis in de reactivate. Heb me zo in het zweet gewerkt daar :love: . Toch nog wel genoten van de gated kicks maar kon er niet meer op stampen. Na 20 min Radical & Cryp maar naar huis gegaan. Echt geweldig festival weer komt zeker in m'n top 10. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
P&D was ook geweldig, lekker de ruimte om volop te genieten.


Enorm druk tijdens Warface en 5 minuten later bijna de hele tent leeg..
Erg naar mn zin gehad, hoogtepunt van de dag: Delete :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 15:14 
 
Hardtraxxer

Echt ontzettend genoten zaterdag jezus, nog steeds spierpijn overal en vooral in de benen natuurlijk.

Door file en een foute looproute pas bij bass modulators helemaal binnen (lees, gefouilleerd, munten gehaald, kluisje).

Hele feest een beetje heen en weer gelopen, begonnen bij BM, daarna frontliner op de classic stage, toen naar requiem want daar wilde een deel van de groep heel graag heen en blijven hangen tot 20:30, requiem verraste me redelijk positief, al z'n nummers hebben overigens wel hetzelfde 'trucje' maar best prima, Adaro weet ik weinig meer van, P&D was heerlijk, helemaal vooraan en wat blijft dark moon toch een heerlijke plaat (L)

Toen naar gunz4hire, nog nooit gezien, best tof en zat een lekkere drive in de set, stond alleen wel achteraan de tent want jezus wat was het druk, ik denk dat als je meer vooraan staat dat het echt nog vele malen vetter is icm die show.

Na gunz ff wat gegeten, en m'n portemonnee verloren, gelukkig zelf overal rond gevraagd en heb ik hem weer terug gekregen met munten en al :thumbsup:

Toen waren we wel ff verder en kwam ik bij de intro van b-freqz de tent in, was top als altijd :worship:

Radical en cryp ook een donders goeie afsluiting nog ff alle energie eruit en was daarna ook echt dood, toen kwam die 'endshow' nog inclusief het naar mijn mening niet echt super geslaagde anthem, dat icm het feit dat m'n benen op waren maakte het dat ik maar gewoon ff stond te chillen/kijken.

Al met al echt ontzettend genoten en geen enkel kut setje gehoord.

+ aankleding, sfeer, weer, vriendelijk personeel, setjes
- reactivate wat te klein, en geluid bij de main in het begin (schel)
(en nergens je water kunnen bijvullen (persoonlijk niet zo'n groot probleem maar is geen stijl))
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad, met namen in de Reactivate gestaan maar de laatste 2 uur afgesloten op de raw. Sfeer op het festival was goed, geluid was overal prima en genoeg leuke tracks gehoord.

Flashback van mijn kant: ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 16:09 
 

flevoboys schreef:
stefaneke schreef:
Super gezellige bedoeling gehad. Afsluitende set van Alphaverb ging natuurlijk weer helemaal nergens over.

Voor alle peeps die benieuwd zijn naar mijn openingsset in de Reactivate, dit was het zoal:

01. DJ Furax vs Redshark - Supersaw 2006 (Qlimax Mix)
02. Transescape - Producelast
03. Chicago Zone - Adagio 4 Strings
04. Vorwerk - Cambodia
05. Square Dimension - A Brand New Dance (Dutch Jumperz Remix)
06. 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone 2 (Lethal MG Remix)
07. Coone - Her Comes the Boom
08. Jeckyll & Hyde - On Fire
09. D-Block & S-te-Fan - Our Way
10. Frequencerz - Indecent
11. Dragan - Imitate
12. Frontliner - Time
13. Showtek - Analogue Players in a Digital World
14. Special D - Come With Me
15. Brooklyn Bounce - Born to Bounce (Josh & Wesz Remix)
16. Noisecontrollers - Marlboro Man (Edit)
17. Isaac - The Afterworld
18. Antifact - Path of Righteousness
19. D-Block & S-te-Fan - Peace at Last
20. B4ssd34ler & The JVR - Schon Muziekske Denk
21. Headhunterz - Digiwave
22. Pavo - Classic
23. Showtek & Zany - 2 Divine
24. Maxter - You're not Alone
25. Tatanka - Borderline (Parto Mix)


Setjes als deze zou ik eens willen horen op een Tijdmachine stage, lekker gevarieerd :D


Vraag creëert aanbod? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Rebirth voor mij. Echt enorm genoten. Gunz 4 Hire toch weer toppers van de dag. Erg druk tijdens gunz maar man wat een show is dat weer telkens. :worship: Da Tweekaz was ook enorm gaaf. NSCLT draaide ook weer erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Toen naar gunz4hire, nog nooit gezien, best tof en zat een lekkere drive in de set, stond alleen wel achteraan de tent want jezus wat was het druk, ik denk dat als je meer vooraan staat dat het echt nog vele malen vetter is icm die show.

:yes: :yes:
Rebirth is eigenlijk het perfecte feestje om redelijk vooraan te staan bij een act zoals G4H imo, niet te groot niet te klein.
Nog steeds aan het nagenieten van die set :bomb:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:55 
 
Hardtraxxer

Hard Invasion schreef:
Deef schreef:
Toen naar gunz4hire, nog nooit gezien, best tof en zat een lekkere drive in de set, stond alleen wel achteraan de tent want jezus wat was het druk, ik denk dat als je meer vooraan staat dat het echt nog vele malen vetter is icm die show.

:yes: :yes:
Rebirth is eigenlijk het perfecte feestje om redelijk vooraan te staan bij een act zoals G4H imo, niet te groot niet te klein.
Nog steeds aan het nagenieten van die set :bomb:.

Ja eens, maar m'n maten hadden 0,0 zin om helemaal door/on die drukte te gaan en ik hoefde niet persé dus had zoiets van blijf wel lekker bij de frisse lucht ff, opzich prima alleen krijg je dan een deel niet mee.

Maar had ze nog nooit gezien en vond het zeker wel tof
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten