Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
MeneerEend schreef:
Naad schreef:
--- Act of Rage (Jeetje wat was dit zaad zeg, gewoon 20 standaard Minus is More nummers achter elkaar geplakt met nul originaliteit)


Dit :whistle:

Ik vond het juist een fijn setje. Heb bijvoorbeeld The Anarchist - Waiting 4 gehoord. Daarnaast heb ik Act of Rage inmiddels een paar keer gezien en moet ik toegeven dat zijn mixwerk echt enorm strak is.


Mixwerk was inderdaad zeer prima, 't ging ook meer om de platenkeuze. Ik vond dat hij wel een stuk afwisselender mocht draaien met niet telkens dezelfde standaard plaatjes (op eventueel die plaat van The Anarchist na dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Heerlijk feest gehad, met namen in de Reactivate gestaan maar de laatste 2 uur afgesloten op de raw. Sfeer op het festival was goed, geluid was overal prima en genoeg leuke tracks gehoord.

Flashback van mijn kant: ^^


Dit was prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me zeker geamuseerd, zelfs beter dan vorig jaar. :)

Het geluid en line-up waren gewoon beter, net zoals de sfeer!
Spijtig dat Low-E & Alter E. 90 percent dezelfde set als op Wasted Festival draaiden :(
Net zoals Crypsis die 95 percent dezelfde set als vorige week, op Remember, draaide.

Crypsis kan ik dus wel even skippen de komende feestjes met classics :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Vincent_ schreef:
Net zoals Crypsis die 95 percent dezelfde set als vorige week, op Remember, draaide.

Crypsis kan ik dus wel even skippen de komende feestjes met classics :)

Klopt, het verschil in sfeer maakte het op Rebirth zoveel beter dan op Remember.

Dus (puur uit interesse) op Rebirth was de sfeer beter? Alsnog een subjectief iets, maar zou juist andersom verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 20:00 
 

wootum schreef:
Dus (puur uit interesse) op Rebirth was de sfeer beter? Alsnog een subjectief iets, maar zou juist andersom verwachten.


Rebirth heeft al 2 jaar op rij qua classic hardstyle area een veel betere sfeer dan De Tijdmachine, Remember oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Cruelty schreef:
Vincent_ schreef:
Net zoals Crypsis die 95 percent dezelfde set als vorige week, op Remember, draaide.

Crypsis kan ik dus wel even skippen de komende feestjes met classics :)

Klopt, het verschil in sfeer maakte het op Rebirth zoveel beter dan op Remember.

Dus (puur uit interesse) op Rebirth was de sfeer beter? Alsnog een subjectief iets, maar zou juist andersom verwachten.


Ja, echt 100x beter (kan liggen aan waar ik stond tho). Meer liefhebbers (meer platenkennis iig) + het feit dat crypsis toen van 4 tot 5 draaide en nu van 21:00-22:00 scheelt natuurlijk ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Cruelty schreef:
Vincent_ schreef:
Net zoals Crypsis die 95 percent dezelfde set als vorige week, op Remember, draaide.

Crypsis kan ik dus wel even skippen de komende feestjes met classics :)

Klopt, het verschil in sfeer maakte het op Rebirth zoveel beter dan op Remember.

Dus (puur uit interesse) op Rebirth was de sfeer beter? Alsnog een subjectief iets, maar zou juist andersom verwachten.


Ja, echt 100x beter (kan liggen aan waar ik stond tho). Meer liefhebbers (meer platenkennis iig) + het feit dat crypsis toen van 4 tot 5 draaide en nu van 21:00-22:00 scheelt natuurlijk ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lag er ook aan dat er meerdere area's waren op Rebirth en Qapital uitverkocht was tijdens Remember. Maar je zou idd andersom verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het eigenlijk wel leuk om ook nog even een klein verslagje te schrijven :)

Ik wilde graag nog een half uurtje meepakken van Stefaneke, maar helaas hadden we pech met files. Uiteindelijk stonden we 5 over 1 bij de mainstage voor Cyber. Het was nog niet zo druk en de sfeer viel me ook nog enigszins wat tegen. Dat mocht de pret niet drukken want de tracks waren weer geweldig :loving: Gelijk kwam ik dan ook uit op het eerste hoogtepuntje van de dag: de nieuwe Cyber & Deetox collab waar Cyber mee afsloot(niet gefilmd). Heerlijke track met duidelijke invloeden van beide. Hij is wel iets meer de Cyber kant opgegaan en minder de Deetox kant.

Vervolgens Audiotricz die ik alweer een tijdje niet had gezien. Heerlijke set, alleen hadden ze the hum en stick em wel achterwege mogen laten. Ze draaide nog een aantal nieuwe tracks die gewoon perfect aansloten bij het heerlijke zomerse weer. Verwachtingen overtroffen.

Bass Modulators toch ook nog even meegepikt voor de nieuwe NCBM platen en die gingen uiteraard weer heerlijk. Naast de te verwachten platen draaide ze nog 1 nieuwe solo plaat die toch wel erg veel van hetzelfde klonk als de laatste trend die ze aanhouden. Deze trend verveeld overigens tot op heden nog niet. De klassiekers die BM ook altijd draaien waren wat voorspelbaar en dus ietsjes minder. Overigens liep de main tijdens dit uur ook heel snel vol. Helaas draaide ze nog niks van het Defqon anthem.

Toen mijn HT vriendjes opgezocht tijdens Frontliner op de reactivate. Hij draaide gewoon heel erg fijn, net als de sfeer fijn was die er hing. Ruimte was soms even zoeken maar ook uiteindelijk prima te doen. Vervolgens in deze tent blijven staan voor Tatanka en DBSTF. Tijdens Tatanka was de ruimte wel heerlijk en hij draaide uiteraard weer Tokyo. :yay:

Toen lekker naar NSCLT op de main gegaan. Had erg veel zin in hun nieuwe platen en hun platen van het afgelopen jaar weer eens te horen. Was heerlijk om ze allemaal weer te horen. Dikke pluspunten voor hun nieuwe track Darkness. Nog heel even blijven staan bij Atmozfears, maar toen me toch echt opgemaakt voor de mogelijke set van de dag.

Aanbeland bij een overvolle raw tent vol warfacesoldiers, was het dan eindelijk tijd voor Prefix & Density! Er liepen gelijk veel mensen weg waardoor de hele rechterkant(kijkend naar de stage) leeg was. Openen met Dark Moon en vervolgens parel na parel draaien. Ja dan heb je me te pakken. Toen hoogtepunt 2 van de dag: De The Vision & Prefix & Density collab. :worship: . Toen ik de tent uitliep dacht ik dat ik de set van de dag gehad had.

En toen liep ik met een dikke smile op me gezicht richting de reactivate voor Crypsis. Vorige week op Remember draaide hij Highest Pressure niet en toen zei ik dat hij de set van de avond had als hij die wel gedraaid had. Ik liep net de tent binnen en hij zette begon ermee. Ik rende gelijk naar de zijkant waar de meeste ruimte was en ik ben helemaal los gegaan. Dit ging nog een uur zo door. Waanzinnig mixwerk, beter zelfs dan vorige week. Platenkeuze was ook beter, enthousiasme en sfeer van het publiek was beter, en deze set had gewoon alles. Helaas voor P&D, maar Crypsis heeft deze dag de set van de dag neergezet.

Toen met me maten meegelopen voor Delete. Was voor even leuk, maar was 5 voor half toch maar naar B-Freqz gegaan. Heb hier helemaal vooraan gestaan en had eigenlijk alle ruimte. Blijft dan wel raar om te zien dat er eigenlijk maar heel weinig mensen echt losgaan vooraan. Set van B-Freqz was leuk, maar meer eigenlijk niet.

Uiteindelijk bij de main blijven plakken voor een half uur bij RR & Crypsis omdat ik een (vrouwelijke) collega nog tegenkwam. Daar draaide tot mijn verbazing Crypsis ineens Tchaikovsky On E. Vervolgens afgesloten bij Regain & Radiance. Ik had op voorhand niks met Radiance en ik zei ook dat ik er niet heen zou gaan, maar ben uiteindelijk toch geweest omdat mijn maten hier stonden en ik heb me eigenlijk prima vermaakt.

Al met al een prima opener van het festival seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer komen die livesets dan? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Wanneer komen die livesets dan? :slow:



Hoopte echt dat die van Crypsis en alphaverb online zouden komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

liveset van prefix & Density en Delete staan erop. Die tracklist van P&D :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
liveset van prefix & Density en Deletete & Radiance staan erop. Die tracklist van P&D :drool:


Delete draaide alleen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
MeneerEend schreef:
liveset van prefix & Density en Deletete & Radiance staan erop. Die tracklist van P&D :drool:


Delete draaide alleen ;)


Delete & Radiance sloten te Rebelion area af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Basshunterzz schreef:
MeneerEend schreef:
liveset van prefix & Density en Deletete & Radiance staan erop. Die tracklist van P&D :drool:


Delete draaide alleen ;)


Delete & Radiance sloten te Rebelion area af.

Nee. Dat waren Regain & Radiance.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten