Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Qapital anthem met Digital Punk als de Publieke Vijanden.


Als je zo zegt klinkt het zelfs nog kutter :lol: . Noisecult anthem zie ik ook wel gebeuren. Zou ik ook echt vet vinden, toch wel fan van hun stijltje. Hun outlands anthem was ook erg vet, denk dat dit heel vet out zou kunnen pakken. Hoop sws weer eens op een degelijk anthem. Vond ze de afgelopen jaren niet erg sterk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik kijk trouwens echt weer enorm uit naar Alphaverb. Hoop dat hij weer 1.5 uur mag afsluiten. Beter dan dat wordt het gewoon niet voor mij :loving:


Al 2 jaar vaste prik. Vorig jaar 1 uur en 45 minuten. Elk jaar met stipt beste set van de dag haha.

Anthem van vorig jaar van frontliner was inderdaad niet best, maar het jaar ervoor van Max Enforcer vond ik wel weer heel dik. Beter dan het Ran-d & B-front anthem zal het nooit worden. Legendarische plaat was dat toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Elk jaar met stipt beste set van de dag haha.


Vorig jaar toen beginnen met Drank & Drugs (Dikke Bleek Edit) :lol: Het begon en ik dacht echt wtf joh!!

Vorig jaar ging voor mij de beste set competitie tussen Alphaverb, Crypsis en heel opvallend Frontliner, alle 3 in de Reactivate. Vooral Frontliner was zo goed dat we gewoon zijn blijven staan na D-Block & S-Te-Fan :thumbup:

Edit: De set staat gewoon online :oh: :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :D Ik hoop dat ik niet al te veel keuzes hoef te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met hopelijk een gunstige timetable zonder overlap hoop ik deze namen allemaal te zien: Noisecontrollers, Frequencerz, Hard Driver, Ran-D Live, Warface, Delete, DNR Live en Phuture Noize. Zou een lekker dagje zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
Elk jaar met stipt beste set van de dag haha.


Vorig jaar toen beginnen met Drank & Drugs (Dikke Bleek Edit) :lol: Het begon en ik dacht echt wtf joh!!

Vorig jaar ging voor mij de beste set competitie tussen Alphaverb, Crypsis en heel opvallend Frontliner, alle 3 in de Reactivate. Vooral Frontliner was zo goed dat we gewoon zijn blijven staan na D-Block & S-Te-Fan :thumbup:

Edit: De set staat gewoon online :oh: :drool:



Dat was echo goud! Die set ook al wel 10 keer geluisterd denk ik haha. Weet er altijd een unieke set van te maken. Ik hoop dat hij dit jaar opent met de avio intro van rebirth 2010. 1 bass is geen bass, 2 bass is een harde bass en 3 bass is een paasbass. Geniaal was dat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth anthem is van Noisecult, zojuist gedraaid op reverze. Aan het losgaan gehalte te zien is het goedgekeurd door naad, MeneerEend, indy en mezelf. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Aan het losgaan gehalte te zien is het goedgekeurd door naad, MeneerEend, indy en mezelf. :D


L3G3NDS. Veel plezier. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Rebirth anthem is van Noisecult, zojuist gedraaid op reverze. Aan het losgaan gehalte te zien is het goedgekeurd door naad, MeneerEend, indy en mezelf. :D

Juist! Oprecht een van de betere anthems van de laatste tijd, klonk heel erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Rebirth anthem is van Noisecult, zojuist gedraaid op reverze. Aan het losgaan gehalte te zien is het goedgekeurd door naad, MeneerEend, indy en mezelf. :D


Klonk echt heel dik inderdaad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal er dan een dezer dagen een preview komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Nu het lekker weer wordt, begint de zin meer te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd naar de live-act van b-front! Ook leuke namen bij de hard News stage en word lastig om keuzes te maken hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 10:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kaartje voor de zondag is binnen, vorig jaar de zaterdag geweest! Erg benieuwd naar de B-Front Hosting
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 10:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Nu het lekker weer wordt, begint de zin meer te komen


Vooral gisteren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag aanwezig, twijfel over zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zon die schijnt. De lucht is blauw. Rebirth, kom maar gauw! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij Rebirth krijg ik toch altijd weer het gevoel dat je je in het Gallische dorp van Asterix & Obelix bevindt; gezelligheid, prima terrein, lekker weer, en leuke deuntjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Crazed keen heft de scantraxx dj contest gewonnen, iemand die al releases op XBone (talent label van Scantraxx), en releases op Scantraxx Global heeft...

Wat is het nut van een talent contest als de gewone boerenlul eigenlijk standaard kansloos is als er al een professional mee doet. Je wordt puur gebruikt om hype mixjes voor het feest te maken maar echt kans heb je niet :P

Zelf niet eens mee gedaan, maar blijft toch wel erg jammer dat die contests vaak op deze manier verlopen...

Ken die gast verder neit, en gun het hem van harte! En het is nou ook niet bepaald een gevestigde naam ofzo :P maar toch vind ik het wel weer typisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Het was een stemronde, niet door een jury dus hij heeft eerlijk gewonnen op die manier (ja ja het is niet te controleren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Het was een stemronde, niet door een jury dus hij heeft eerlijk gewonnen op die manier (ja ja het is niet te controleren)


Fuck da meen je nie, loop ik hier voor niks m'n betoog te houden... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Het was een stemronde, niet door een jury dus hij heeft eerlijk gewonnen op die manier (ja ja het is niet te controleren)


Fuck da meen je nie, loop ik hier voor niks m'n betoog te houden... :lol:


Niet helemaal voor niets imo. Crazed Keen heeft doordat hij al releases heeft gehad op wat labels meer fame/likes/kudos van fans. Dit leidt automatische ook sneller tot meer stemmen in zo'n contest lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tijd dat contests eerlijk waren ligt echt al jaren achter ons (uitzonderingen daargelaten). Bijna iedere contest heeft tegenwoordig wel een stemronde, wat er al direct voor zorgt dat er regelmatig kwalitatief goede DJ's het afleggen tegen de DJ's met de meeste vriendjes. Gewoon goede promotie voor evenementen zo'n populariteitscontests; en mensen trappen er ook nog regelmatig in ook..

OT: Aanwezig op de zaterdag, zondag hangt af van de meeting met het werk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 5 finalisten werden wel door een jury gekozen. Alle 5 hadden ze al eigen producties en/of releases. Persoonlijk vond ik die van Crazed Keen het minste van die 5, hoog freestyle/harddrop gehalte. Maar verder ook niks persoonlijks tegen hem.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten