Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melvin ik denk dat dat dikke wijf nog steeds boos op je is...

Erna wel heel heerlijk weten terug te pakken :lol:

Topfeest! A-lusion dik gevarieerd, Pitcher was leuk, Wildstylez op en top genieten, Luna was even doorbijten en B-front was gewoon dik hard snoeien!

Nu eindelijk in de trein na de stationsafter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:

Nu eindelijk in de trein na de stationsafter...

Was jij toevallig die ene Tim uit Rotterdam die Joris en ik op t einde hadden gesproken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op station Tilburg? Haha ja was mooi heren! Wilde nog vragen of jullie op HT zitten maar dus toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk die ruimte,... heerlijke muziek.

Half uurtje na opening binnen, alles ging vrij vlot.

Balistic draaide lekker divers, beetje pussylounge stijl maar dan toch in de remember sferen. Mooi inkomertje

Pavo ff aangezien en daarna A-lusion meegepakt. Voor dat moment al wat lompere platen (o.a. Loudness). The Pitcher was meer dan genieten, jammer dat ik geen savior time heb gehoord. Wel fantastische drive in de set. Hij genoot er zelf ook zichtbaar van.

Wildstylez draaide prima, bekendere hitjes destijds.. defqon, noisecontrollers, gold... gewoon heerlijk dusn

Luna eerste half uur gezien en daarna na davide sonar.. beide opzich wel prima (davide wel hard)

En toen half uur b-front, jammer v.d legere zaal... maar wel divers en lomp hard (bas overkill midden in de zaal)

Al met al vermakelijk, genoten en gelachen. Wel jammer dat het eten zo vroeg op was (en kleine restock daarna) maar dat is ruimschoots goed gemaakt met hun mooie drugs menu bord (ketabananen, kilo wiet, snelle, stukje fruitsnats)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend dik feest gehad, zoals hierboven genoemd wel jammer dat het niet zo druk was in vergelijking met voorgaande edities. De hoeveelheid ruimte was daarentegen wel heel fijn! :D

De vele 1,5u setjes waren wel erg fijn, veel onverwachte platen gehoord deze hele avond, zoals Balistic die Annihilating, Euphoria én Midnight achter elkaar draaide, A-lusion die Loudness draaide, The Pitcher die niet alleen Recovered tracks draaide maar ook bijvoorbeeld Zany - Thugs (NC remix). Davide Sonar zette ook een erg vette set neer evenals B-Front die o.a. Sanctus, Darkside, Psychedelic Trip, God en Become The Sky draaide :worship:

Set van de avond was toch wel Pila in zaal 2, wat een geweld! :worship: Enkele tracks die ik van naam ken zijn o.a. Disk Warrior, Nuclear Reaction, Fire Wire en Widowmaker. Luna mag wat mij betreft ook wel met pensioen gaan. Word je geboekt op een early stage, haalt hij het nog in z'n hoofd om gewoon Classic hitjes te draaien, waadeloos :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 12:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo, ook weer wakker. Je zag inderdaad goed dat het niet uitverkocht was, maar ik vond het zo perfect qua ruimte. En wat een verademing die 1,5 uur setjes, blijkt maar weer dat dit de platenkeuze echt ten goede komt! Werd nu veel vaker naar een niet standaard classics-hitje gegrepen.

Mani was heerlijk inkomen! A-Lusion daarna was ook top met platen zoals Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix) en A-Lusion - Call And Answer (ging verrassend lekker live!!). The Pitcher was heerlijk, en draaide inderdaad niet alleen eigen tracks (en The Pitcher - New World!). Wildstylez draaide nog tracks zoals Headhunterz - Digiwave en Wildstylez - The Moon. Davide Sonar vond ik de zaal best dooddraaien, maar dat heb ik vaker bij hem. B-Front was uiteraard weer genieten, was een totaal andere set als z'n set op de Tijdmachine (waar ie enkel eigen platen draaide). Nu kwamen er dingen als Zany - Fever voorbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al vrij op tijd binnen vergelijken met vorig jaar. Balistic draaide een degelijke set met wat bekende platen, maar ook met wat onbekende. Afsluiten met 3 zany & beholder platen was wel echt mooi. Stonden met een mooie groep te snoeien daar :D

Hierna A-lusion. Vond deze set zelfs beter dan VWAB. Toen stond die samen met. Scope dj, maar toch. Drummer Beat en Veritas. Wat gingen die kicks hard daar. Geluid was ook echt top toen. Daarna the pitcher maar ben toen met Melvin tosti's gaan eten. Verdomd pittige gehakt tosti's waren dat zeg man man man.
Wildstylez daarna een dikke prima set met de hitjes, maar dat was wel
Mooi. Miste wel wat plaatjes die ik graag had willen horen.
Daarna luna maar dat was echt alles wat ik er niet van verwachte. Een grote hitjes parade aan platen van na 2006. Wat is dat toch met die dj's soms? Is dat luiheid of iet dergelijks? Of bang dat de zaal leeg komt te staan?
Davide Sonar gemist dus, hoe was dat verder?
Daarna b-front en dat was gewoon echt goud. Vooral 2-sidez - GOD. Na half uurtje richting huis gegaan want benen waren echt verzuurd en moet beetje krachten sparen voor Rebirth.
Al met al een leuk feestje met gezellige mensen en gezellige muziek. Weer heerlijk lopen snoeien met een aantal hardtraxxers :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 14:42 
 
Artiest

Voor de mensen van hier die bij mijn set waren; :thumbsup: :thumbsup: supervet!

Het liep sneller vol dan ik verwachtte met grootheid en überheld Balistic in de hoofdzaal.

Hier mijn livestream; https://www.facebook.com/DjManiNL/video ... 566821152/ Tracklist volgt snel.

Het was weer supervet om mijn passie te mogen delen op een stage van B2s :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
01: A-lusion - Be Yourself (Re-master)
02: A-lusion - 4 Elementz
03: A-lusion - In Trouble (Re-master)
04: Second Identity - Talk iz The Early HS Tribute
05: A-lusion - Perfect it (D-vided First Mix Re-master)
06: A-lusion - Drummer Beat / Powered Up Again mashup
07: Lowriders - Don't Get Back
08: Brennan Heart - One Blade
09: A-lusion & Scope DJ - Reaching Out (Re-master)
10: Technoboy - Next Dimensional World
11: Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix)
12: Second Identity - Live Without Existing
13: The Hose - I Survived
14: A-lusion - Call & Answer
15: Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
16: A-lusion - Perfect Harmony
17: The KGB's - Yerba Diabolika
18: Max Enforcer - Loudness
19: Second Identity - Atlantis (Re-master)
20: Mr Puta - Green Stuff
21: Zatox & A-lusion - No One Excluded
22: The Prophet ft Headhunterz - High Rollerz
23: Luna - Bring That Shit Back
24: A-lusion meets Scope DJ - Between Worlds
25: Brennan Heart - Till U Believe It
26: Floorcrushers - Psycho Stylez
27: A-lusion - Veritas (Scantraxx HMH Edit Re-master)
28: Zatox & Zany - Oldskool
29: Second Identity - Moving Madness (Live Edit)


Het resultaat van een DJ iets meer ruimte geven. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feestje gehad.
Vond 't ook helemaal niet zo heel erg dat 't niet zo druk was, lekker veel ruimte. Waar ik stond was de sfeer ook prima in orde. Je kon wel werken dat het 1.5 uur setjes waren, werd wel wat meer out of the box gedraaid :thumbsup:
Setje v.d avond was voor mij A-lusion. Vind zijn platen sowieso al vet en dan afgewisseld met wat meer onbekendere platen was top. Alleen Davide Sonar vond ik tegenvallen, mixte zo traag als dikke stront. Draaide heel de zaal dood. Vond z'n trackkeuze verder ook niet heel bijzonder (Sorry, weinig tracknames onthouden helaas. Draaide wel veel van z'n eigen hitjes iig). Toen nog maar even naar Luna gegaan, wat ook niet super was maar wel gezellig in dat zaaltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een leuk feestje. Akkoord met wat de rest ongeveer al gezegd heeft. Alle hardtraxxers en niet-hardtraxxers die weer goed los gingen, bedankt voor de vele leuke dansjes. :D


+++ A-lusion
++ B-Front
++ Sfeer en gezelligheid vooraan
+ Balistic/The Pitcher/Wildstylez
+ Vlotte barbediening

- Geen hekken (achteraan bij de trappen niet meegerekend) ^^
- Wildstylez die geen clubbin draait in een 1,5 uurs set
-- Luna die amper oude platen draait. Als je dan toch voor > 2006 gaat gooi er in't vervolg dan wat ouwe MiM platen op ipv hitjes die al in de hoofdzaal gedraaid zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feest! Ballistic had een heerlijke opener. Na de start van A-Lusion naar Pavo gegaan die echt geweldig met 4 decks stond te werken. Daarna Pitcher, recovered was leuk maar daarna veel hitjes. (wel New World, epic) Wildstylez was precies wat je er van hoopte, hulde voor Silver Bullet. Daarna naar Luna gegaan, in tegenstelling tot anderen hier vond ik het prima doorkomen, veel hitjes maar 100x leuker dan Davide Sonar die de zaal vakkundig leegstaande. B-Front was ook keurig, precies wat je hoopte (enkel geen Animaties Audio, maar genoeg andere lekkere platen zoals Sanctus).

Toch hoop ik een keer op een 4 uurs set ofzo van een artiest, dat hij echt de diepte in kan duiken, maar vermoed dat zo'n concept niet zo goed aanslaat bij de meeste mensen. Je merkte dat 1.5 uur per artiest gewoon de diversiteit ten goede doet en dat is voor de liefhebbers wel zo prettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima naar m'n zin gehad, ondanks de dooie sfeer in zaal 1 grotendeels van de tijd.

A-Lusion echt heel dikke set, The Pitcher heel erg fijn, Wildstylez heel dik, Davide Sonar prima vermaakt, B-Front natuurlijk kneiter dik.

Heb me alleen heel erg hard lopen ergeren aan die aandachtshoer die de hele tijd op dat podium ging zitten en staan. Die had de afslag naar de Ziggo dome gemist volgens mij. Ook tijdens B-Front dat die gasten ineens naast hem bij de decks gaan staan, doe gewoon lekker normaal.

Uiteindelijk wat weinig HT'ers gezien en gesproken, dat gaan we volgende week zaterdag en zondag helemaal goed maken bij Rebirth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Heb me alleen heel erg hard lopen ergeren aan die aandachtshoer die de hele tijd op dat podium ging zitten en staan


Hahaha ja, ook de hele tijd kickrolls slaan op het podium die er geeneens waren bij Back 2 Basics bijvoorbeeld. :lol:

Ze kwam me ook nog vertellen dat ze het helemaal geweldig vond hoe ik los ging en dat ze daarvan genoot hahaha. Leuk ding wel, maar gauw afgewimpeld. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zou d'r wel gewoon doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die klimt er graag op, was gister wel te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:27 
 
Artiest

DJ Mani schreef:
Voor de mensen van hier die bij mijn set waren; :thumbsup: :thumbsup: supervet!

Het liep sneller vol dan ik verwachtte met grootheid en überheld Balistic in de hoofdzaal.

Hier mijn livestream; https://www.facebook.com/DjManiNL/video ... 566821152/ Tracklist volgt snel.

Het was weer supervet om mijn passie te mogen delen op een stage van B2s :loving: :yay:



1 Underworld - Born Slippy (Nuxx)
2 Cosmic Gate - The Drums (Extended short Mix)
3 Marcel Woods - De Bom 2001
4 Mauro Picotto - Komodo (Megavoices mix)
5 Kai Tracid - Life Is Too Short (Energy Mix)
6 Yoji Biomehanica - Ding-a-Ling (Dj Scot Project Remix)
7 Lars Tindy - In The Air
8 Panic Machine - Beat
9 Taq 9 - Beatz In Time
10 Atlantic Wave – The Creation (Original Bangin’ Mix)
11 JAM - Right On
12 Acid step - lazy (noise mix)_wicked
13 Pacifik Link - Time For New Energy (Dark Oscillators Remix)
14 Cosmic Gate - The Truth (Dj Isaac Remix)
15 Dj Yves Meets Chaps & Rolay - Devil's Fiction
16 Luna Meets Trilok & chiren - DHHD (The Anthem)
17 Showtek - Controller (Dj Duro Remix)
18 Clive King - Deal With This
19 Hardheadz - Wreck The RMX (Showtek Remix)
20 Brooklyn Bounce - Loud & Proud (Dj Isaac Remix)
21 Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Technoboy Remix)
22 JTS - Nog Een Keer
23 Trance Generators - Do You Wanna Balloon
24 Knockout - A
25 Zenith Vs Avex - I'm Your Deejay
26 Tamok - The Resistance Is Futile (Zed & Es Remix)
27 Jimmy The Sound - LOGICO (Black M Vrs.)
28 The KGB's - Technogym (Hardstyle Guru Remix)
29 Pacifik Link - Rings of Jupiter (Original Mix)
30 Jimmy The Sound - M.O.D.U.L.O. (m.o.d.u.l.o. One Vrs.)
31 TNT - First Match (Technoboy Remix)
32 Tuneboy - Sexbusters (Technoboy Remix)
33 Brain Ovulation - Only Kick (Rushin'Mix)
34 Megaphone - HCMF
35 Tuneboy - Dirty (Dj Stardust Remix)
36 Coca - Extreme Voice

extra loop/vocal/tease spul:
- Marshall Masters - Don't touch that stereo
- Psy Man feat Slutmaster MC - Scratch my bitch up
- The Hose - Call It hardstyle
- Cherry Moon Traxx - Needle destruction
- Dj Act - Qt 13
- Showtek - Braincrackin'
- Ultrasonic - Bass MTF
- Julian Dj & Davide Sonar - Go Go Go
- Tuneboy - Demolition
- Marco V -Godd

Her en der nog een hoop vocals, loops en anders spul tussendoor gespeeld. 4 decks tot je beschikking hebben is ook wel eens leuk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Heb me alleen heel erg hard lopen ergeren aan die aandachtshoer die de hele tijd op dat podium ging zitten en staan. Die had de afslag naar de Ziggo dome gemist volgens mij. Ook tijdens B-Front dat die gasten ineens naast hem bij de decks gaan staan, doe gewoon lekker normaal!



So de tering, die was me ook een partij van de wereld als ik die aankeek... :lol: .. maar snap niet dat beveiliging er niks tegen doet. Als je dit op een decibel doet is het enkeltje afvoering naar wellicht een hotel zonder klinken..

Daarbij, mondkapjes... proppellerhoedjes en lichtgevende brillen... zelfs een enkeling in een RAW / MM shirt gezien. Maar daarintegen weinig anabolen.

Wel een giga hoog wausheidsgehalte. Mannen van mijn pa zijn leeftijd die echt het leven even zoek waren door hun middeltjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je Edje ook gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh jij kent Edje niet, ja die (inmiddels denk ik) 65 plusser die altijd in The Matrixx kwam, zat altijd fijntjes aan de ghb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee helaas... (meer gelukkig denk ik)... dit was de eerste keer 013 voor mij. Beviel wel prima dat dichtbij parkeren en meteen binnen kunnen.

Maar zeg heel eerlijk dat Klokgebouw en Effenaar toch fijnere locaties zijn. (Zelfde als met bepaalde festivals, ik kan maar over 3 a 4 locaties oordelen omdat ik bijv. Nooit Defqon, Emporium etc heb bezocht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het niet heel druk was, heb ik zelf echt een heel mooi feestje gehad.

Rond 22.15 binnen bij Mani, die echt een heerlijke set neer had gezet, Early hitjes afgewisseld met wat nummers die ik ook niet (her)kende. Het was nog niet echt druk, maar halverwege begon de sfeer er wel een beetje in te komen. Na Mani nog een stukje van Pavo gezien, maar die gast gooide het tempo er zo hard op dat t even wennen was, en t voor mij op een gegeven moment wat te snel was. Hierdoor ben ik na 25 min. naar A-lusion gegaan.
Wat een verademing zeg die 1,5 uur setjes, A-Lusion heeft echt een verrassend dikke set neergezet. Niet alleen maar eigen nummers en hier en daar een hitje, zoals hij vorig jaar op Intents en Defqon deed, maar gewoon even platen als Green Stuff, We Are Possessed Remix, Loudness, Next Dimensional World, Till u Believe It en Psycho Stylez draaien, daarvoor kom ik naar een classics feest :worship:
The Pitcher was ook heerlijk, die recovered producties had ik nog nooit echt naar geluisterd maar ze klonken heel fijn, verder leuk om Another Day In My Life en New World weer eens een keer te horen, oja en Sky Rocket :loving: Wel jammer dat hij I Just Can't Stop niet draaide.
Bij Wildstylez beetje hetzelfde verhaal als A-Lusion, eigen platen afgewisseld met platen van anderen waarbij hij ook nummers draaide die niet zovaak gedraaid worden. Stuck In Ur Head, Project 1, New Moon, Phantom Beat en Digiwave :worship: Laatste half uur ook nog No Time To Waste (wat blijft dat ook een ontzettend fijn anthem) en die kicktool, minpuntje: geen Clubbin' en Push That Feeling gehoord. Maar ondanks dat was dit voor mij i.c.m. de beleving de set van de avond.
Hierna even wat wezen eten en bij Luna wezen kijken, die allemaal 2007 of nieuwer draaide, en ook echt de allergrootste hitjes, ik kon inmiddels al voorspellen welke nummers er voorbij zouden komen >.< laatste half uur van Davide Sonar nog meegemaakt maar dat was helaas ook niet veel soeps.
B-Front deed precies wat ik wilde: eigen oude nummers draaien (Darkside, Neophobia, 1000000 Stars, Become The Sky, Godz Power, Magic, Inner Creativity, Chemical) afgewisseld met nummers als Overclipping, Sanctus, Donkey Rollers - 2012 (godver hier was ik blij mee), Robin's Revenge (hier ook), Fear of Darkness, Time (Live Edit) en Zany - Fever. Heerlijke afsluiter.

Wachten op de trein was wat minder, maar dat had ik van tevoren kunnen verwachten :P
Al met al een hele gave nacht gehad. Locatie was wel fijn, alleen de catering was niet echt uitgebreid, al waren die tosti's wel erg lekker moet ik zeggen. Geluid was prima, stond niet heel hard, maar het was wel goed zuiver naar mijn idee. Wachttijden bij de bar zijn nooit lang geweest, en een muntprijs van 2,65 (wat t.o.v. mijn vorige feestjes nog best te doen was :P ) maakte dat ook prima in orde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even een TLDR verslag:
Binnen gekomen om half 12 oid, A-Lusion was heel dik, The Pitcher was leuk maar twee van de recovered platen waren niet heel boeiend, Wildstylez was ook vet, Davide Sonar draaide de zaal dood, B-front draaide een stuk betere set dan op tijdmachine klokgebouw. Was gezellig. 1,5 uur setjes zouden de standaard moeten worden. Elke keer dat ik een kijkje nam in de 2e zaal werd er geen echte early gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 00:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mij een raadsel waarom ie Push That Feeling nooit draait, gvd één van de mooiste melodieën ooit gemaakt. Daar had iedereen destijds om moeten schreeuwen ipv Clubbin :mad:

Bazige TL van A-Lusion trouwens, alleen Voodoo had het wel afgemaakt.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten