Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
minder als


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 19:41 
 
Hardtraxxer

Neee, beter he
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al een tijdje m'n ticket binnen, maar nu toch ook maar definitief beslist om te gaan.
Line-up is nogal wisselvallig dus hoop op een beetje voordelige timetable.
Verder heel veel bekenden, dus proberen met de mindset om niet te kritisch te zijn op de gedraaide setjes en vooral voor de gezelligheid te gaan. Benieuwd hoe het gaat bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Al een tijdje m'n ticket binnen, maar nu toch ook maar definitief beslist om te gaan.
Line-up is nogal wisselvallig dus hoop op een beetje voordelige timetable.
Verder heel veel bekenden, dus proberen met de mindset om niet te kritisch te zijn op de gedraaide setjes en vooral voor de gezelligheid te gaan. Benieuwd hoe het gaat bevallen.


Hier echt exact hetzelfde xd

Direct early bird ticket gekocht om dan later (2 weken geleden) te beslissen of ik wel effectief zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 08:54 
 
Hardtraxxer

Wij wisten het wel al een tijdje maar ben heel benieuwd, zowel naar het volk als de show en locatie. Muziek verwacht ik niets bijzonders, maar geen drama ofzo. Vind de line up ook "niet bijzonder" maar niet slecht, staan genoeg namen tussen die het voor mij persoonlijk wel interessant maken. En redelijk wat waar ik normaal niet naar toe zou gaan aan de andere kant, maar we stellen ons er gewoon voor open ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou maar verplicht naar Adaro of Zatox moeten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een matige timetable. Ik beslis die zaterdagavond wel of ik ga. Is toch wel jaarlijks een traditie om te gaan aangezien het een thuisfeestje is + veel bekenden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live acts achter elkaar programmeren lijkt me logistiek gezien best pittig :P

Daarnaast gaan die driekwartierssetjes vies tegenvallen. Vind het niet erg dat ik hier niet aanwezig ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:27 
 
Hardtraxxer

is het een beetje te doen heen en weer lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nog nooit in het sportpaleis bent geweest, kan het best wel een doolhof zijn, maar als je goed op de bebording let, zou het geen probleem moeten zijn.

Wel is het mogelijk dat ze de lotto arena soms afsluiten voor een half uurtje ofzo, omdat het er te druk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:38 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Als je nog nooit in het sportpaleis bent geweest, kan het best wel een doolhof zijn, maar als je goed op de bebording let, zou het geen probleem moeten zijn.

Wel is het mogelijk dat ze de lotto arena soms afsluiten voor een half uurtje ofzo, omdat het er te druk is.

ja ben er wel geweest maar niet wnr beide zalen open waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
FTN schreef:
is het een beetje te doen heen en weer lopen?


Van het Sportpaleis naar Lotto Arena was prima te doen vond ik. Echter toen wij van Lotto naar het Sportpaleis terug wouden gaan, hebben we vreselijk lopen zoeken :lol:

Dit ja. Man wat was dat vorig jaar kut dat die buiten route op een gegeven moment een richting werd >.<. Totaal verdwaald in de trappenhuizen op weg terug naar het sportpaleis. Hele Anthem show daardoor gemist :mad:

Norther66 schreef:
maar als je goed op de bebording let, zou het geen probleem moeten zijn.

Een paar opgeplakte A4tjes bedoel je :lol:. Mogen ze dit jaar wel iets beter aanpakken imo :P


Zelf niet meer aanwezig overigens :cry:. Had niet meer verwacht hier bij te kunnen zien van wegen mijn gezondheid en ziekenhuis shit dus had mijn kaartje verkocht. Wel spijt van nu :cry:. Blijft een van de mooiste feestjes van het jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben blij dat ik geen ticket heb gekocht en niet hoef te gaan. Er staan gewoon te veel artiesten solo op de line-up. Hier en daar een b2b had veel beter geweest. Nu heb je weer die belachelijke 45 minuten setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
FTN schreef:
is het een beetje te doen heen en weer lopen?


Van het Sportpaleis naar Lotto Arena was prima te doen vond ik. Echter toen wij van Lotto naar het Sportpaleis terug wouden gaan, hebben we vreselijk lopen zoeken :lol:

Geen idee hoe ze het dit jaar gaan doen, maar zolang je de buitenroute kan pakken, zou ik die altijd nemen. Is toch wel een stuk korter/makkelijker dan bovenlangs via het trappenhuis. Vorig jaar was die route eerst beide kanten op en later op de avond inderdaad eenrichtingsverkeer van Sport naar Lotto.

Timetable is me toch wel dikke stront, die Belgen snappen het nog steeds niet zo goed helaas. Cyber en Audiotricz zo vroeg... Verder vrij veel overlappingen van artiesten die ik wel wil zien (delete, freq, szp) en artiesten die ik niet hoef te zien (adaro & zatox). En dan nog 45 min setjes. Geen goed woord voor over helaas. Aangezien ik toch grotendeels voor de gezelligheid ga en de timetable kut is, ga ik waarschijnlijk vooral naartoe waar het grootste deel van onze groep naartoe gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanuit Sportpaleis naar lotto = vanaf de eerste ring ("verdieping") in de zaal.
Vanuit Lotto naar Sportpaleis gaat via de begane grond

Tenminste, als ik het mij goed herriner. Goed om te onthouden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Vanuit Sportpaleis naar lotto = vanaf de eerste ring ("verdieping") in de zaal.
Vanuit Lotto naar Sportpaleis gaat via de begane grond

Tenminste, als ik het mij goed herriner. Goed om te onthouden :)

Precies andersom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste keer dat ik er was, in 2014, waren beiden richtingen op via de eerste ring :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kansloze timetable... setjes van 45 minuten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Kansloze timetable... setjes van 45 minuten :yawn:

Wat ik ook dacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

All you need to know:

http://www.reverze.be:8098/nl/locatie/a ... ed-to-know

Belangrijk om te weten:

Citaat:
FOOD
Let er op dat je bij de food stands in het Sportpaleis en de Lotto Arena NIET MET MUNTEN kunt betalen. De eetgelegenheden in het Sportpaleis & Lotto Arena worden niet door Bass Events gerund, maar door een partner. Zorg dat je voldoende losgeld bij je hebt, wanneer je 's nachts trek krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 23:32 
 
Hardtraxxer

Nog hardtraxxers die met event travel gaan? Wij stappen op in hilversum volgens mij, ben benieuwd of dat wat is zo'n bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil Reverze altijd nog een keer bezoeken maar als ze zo in de toekomst doorgaan zal het hem niet worden ben ik bang. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook in de All you need to know:

Citaat:
REACHING EACH AREA
The passages between the Sportpaleis & Lotto Arena are clearly marked with signs. This year, we added a second outside passage at the ground floor that passes the outdoor smoking area.

There will be a one direction way from Sportpaleis to Lotto Arena and a one direction way from Lotto Arena to Sportpaleis. The other passages between Sportpaleis and Lotto Arena are at the first floors of both venues. They have a one way direction system as well. To go from the Lotto Arena to Sportpaleis, you'll have to pass through the Hospitality Center which is a huge chill out area with food, drinks and sitting space.


Buiten nu dus eenrichtingswegen in beide richtingen, ideaal. Ging vorig jaar een stuk sneller dan boven langs :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik wil Reverze altijd nog een keer bezoeken maar als ze zo in de toekomst doorgaan zal het hem niet worden ben ik bang. :(
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten