Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mondkapjes gehalte lag ook bizar hoog zeg


Ik merk al dat ik wat gemist heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Liep raar volk rond ja, merkte wel echt dat het feest in België was. Mondkapjes gehalte lag ook bizar hoog zeg, leek net of ik in de thuisbasis van ISIS stond ofzo :lol:


Uitspraak a la Johan Derksen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me echt heel erg goed vermaakt op dit feest.
We besloten om een keer vroeg van de partij te zijn, en we stonden om 9 uur al in het Sportpaleis. Voor mij was het de tweede keer Reverze na een prima editie vorig jaar. Ik ga niet vaak naar feestjes in het buitenland en je ziet dan ook meteen wel het verschil in publiek met dat in Nederland. In Nederland zijn de mensen die naar hardstyle luisteren vaak gewoon 'normale' types, maar in België krijg je dan al gauw van die alternatievelingen. Toch heb ik me niet zo erg aan de Belgen en Fransen geërgerd als ik van te voren verwacht had. Ik vond de sfeer eigenlijk ook nog helemaal niet zo tegenvallen, op het constante 'ge-hee-hoo' op het begin van de avond na dan.

Ik vond het muzikaal eigenlijk ook helemaal niet tegenvallen dit feest. NSCLT, Audiotricz, Hard Driver, Sub Zero Project, Frequencerz (+voor How Many Shots) en Minus Militia draaiden leuke setjes. Zelfs Public Enemies en Adaro vond ik goed te pruimen. En wat is die Qapital anthem lekker zeg!
Het viel me op dat veel Belgen rond een uur of 2 al naar huis gingen. Het was daardoor eigenlijk nergens te druk en je had overal genoeg ruimte. Zoals al gezegd viel de sfeer niet tegen op de plekken waar wij stonden, maar Belgen staan er toch wel van te kijken als je echt hard los gaat. Er kwamen verschillende keren mensen naar ons toe om te zeggen dat we lekker gingen xd . Verder nog even met Wietse van Psyko Punkz staan praten, ontzettend chille kerel. Dit jaar de Reverze Flashback gelukkig niet hoeven meemaken. Man wat was dat een aanfluiting vorig jaar :x , ookal vinden de Belgen het geweldig.
Erg leuke nacht gehad dus.

++ NSCLT, Audiotricz, Hard Driver
++ Tribuneplaatsen in Lotto Arena precies tegenover de stage. Daar konden echt geen VIP-plaatsen tegenop.
+ Sephyx, Minus Militia, Frequencerz, D-Sturb, Miss K8, Sub Zero Project
+ Niet al te druk
+ Betere doorgang naar Lotto arena dan vorig jaar
- Stage, viel een beetje tegen
-- HEEEE HOOOOO
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
++ Tribuneplaatsen in Lotto Arena precies tegenover de stage. Daar konden echt geen VIP-plaatsen tegenop.

Dat zijn toch de VIP plaatsen :lol: :lol: ?
Wij mochten de 2 voorgaande jaren nooit op de eerste ring op de tribunes recht achter de stage omdat dat de VIP plekken waren. Meen ik mij te herinneren, correct me if I'm wrong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon prima aftermovie, weinig op aan te merken. Zou alleen de 3e en 4e plaat omgedraaid hebben. Vette beelden ook met die lichtshow :thumbup:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten